středa 5. června 2013

Holika Holika Jewel-light aneb skvělá tužka na oči za pár korun

Už jsem před nějakým časem na facebooku lákala na tuhle skvělou tužku na oči, kterou jsem si před nějakým časem objednala z ebaye. Moc mě na tu asijskou kosmetiku neužije, ale Holika Holika je značka, která mě stále láká, takže jsem neodolala a naslepo jsem objednala tuto tužku na oči. Předtím jsem si žádné recenze nečetla, prostě jsem jen klikla a tužka byla na cestě ke mě. Namlsala mě tak, že už vybírám další odstíny :)


Tužku jsem kupovala na ebayi a stále mě 110 Kč (odkaz na prodejce KLIK). Poštovné bylo zdarma a balíček dorazil do 2 týdnů a navíc jsem dostala k nákupu i nějaké vzorečky. Zrovna tuto tužku nabízí asi milion prodejců, takže jsem vybrala toho nejlevnějšího s dobrým hodnocením a víc jsem neřešila :) Na fotce níže máte všechny odstíny tužky, je opravdu z čeho vybírat. Výjimečně jsem nesáhla po klasické černé, ale po olivové se zlatým odleskem, která k mým zeleno-hnědým očím pěkně ladí. Líbí se mi, že dokáže pohled zvýraznit, ale není tak tvrdá jako klasická černá (kterou u mě tak nemáte rádi :)

Co vidím jako plus tužky 

+ cena (vzhledem k vlastnostem je fakt bezkonkurenční)
+ úžasná pigmentace
+ tužka je krásně měkká
+ po víčku klouže skoro sama a linku nakreslíte jedním tahem :)
+ široký výběr odstínů (něco mezi 12-16 určitě)
+ je opravdu voděodolná a nerozmazává se (po tom, co zaschne)
+ s odlíčením není problém (používám dvoufázový odličovač), ale četla jsem, že jí v pohodě odlíčí i micelárka
+ dobře se ořezává a tužka se neláme ani nedrolí

Jako nevýhodu vidím, že tužka rychle ubývá. To není ale nic neobvyklého a podobně měkké tužky holt rychle ubývají. Vzhledem k ceně mě to tolik nepálí, jako mi to vadí v případě tužky Urban Decay za 15 dolarů :)







Zkouška voděodolnosti - na druhé fotce je vidět, že se tužka ani na mokré ruce nerozmazala, ať jsem přejížděla prsty jak jsem chtěla :)





Vybírat můžete z několika odstínů. Přemýšlím, které další si objednám :) Na všechny odstíny v akci se můžete podívat např. zde.




(web)


(web)


(web)


Za sebe můžu tužku rozhodně doporučit, protože vzhledem k její ceně je to malý poklad. Pro někoho může být překážkou objednání přes ebay, ale i to se dá vyřešit (např.zde). Myslím, že moje nadšení demonstruje i fakt, že už přemýšlím, jaké další odstíny si objednám. A ségru jsem taky nalákala a včera jí jedna tužka dorazila :)

U mě má tužka plný počet bodů a vřele jí doporučuji vyzkoušet :)

Znáte? Máte jí? Doporučily byste mi nějaký pěkný odstín? :)

32 komentářů:

  1. Už dlouho mám v plánu objednat si tužku UD, ale tohle mě teda přemluvilo.. navíc ty odstíny! děkuji za tip Rendy! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě jsi teda taky nalákala :). Na léto chci rozhodně co nejvíc voděodolné kosmetiky, takže tohle bude pro mě to pravé! odstíny mají nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. tak to by som si hned vedela vybrat! okrem ciernej a modrej snad vsetky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. MMMMM...Tak to musím mít. Achjo, ty blogy mě začínají finančně vysávat :-) Líbí se mi tři nejsvětlejší odstíny a absolutně nic mi zatím nebrání je vzít všechny...chjo :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Reni,
    nemohla bys prosím někde zanechat (v komentářích) odkaz/stránku toho prodejce? :O
    Moc si mě nalákala!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka Steinová: to bude trochu problém. Účet na ebayi nemám (má ho ségra), takže se teď ke jménu prodejce nedostanu. Ale volila jsem nejnižší cenu vs. nejlepší hodnocení :) Hned jak to zjistím, do článku to doplním :)

    FairyChain: tohle je taková finančně přijatelnější UD tužka :) Nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je boží! Pardon za nicneříkající výkřik, ale nemohla jsem si pomoct. :) A máš super blog.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku vůbec neznám, ale rozhodně bych ji uvítala! :))

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  9. ach jo, tak tohle budu taky potřebovat ... já mám nska pro peněženku extra blbej den:D

    OdpovědětVymazat
  10. Na Holika Holika tužku se taky chystám už docela dlouho a po tvém příspěvku je už asi rozhodnuto :) Já se delší dobu dívám po Carot Diamond a Pink Topas.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá fakt dobře, možná se nechám inspirovat, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  12. nakupování přes ebay je největší zlo, nejradši bych koupila všechno :D výhoda je, že nakupuju přes přítelův účet, takže mě kontroluje :D teď zrovna mi přišly dva balíky s věcma od Skin79 a TonyMoly... o něčem od Holika Holika taky uvažuju (i když tužku bych asi tolik nevyužila), ale teď se musím krotit :D

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  13. Přemýšlela jsem nad hnědou tužkou od Bourjois, ale teď váhám, jestli si nezaložit účet na ebay (trochu se bojím, že to pro mě bude cesta do pekel :D ).

    OdpovědětVymazat
  14. tak tie ceruzky vyzeraju fakt perfektne :) keby bola, objednala by som si bezovu do vnutornej linky oka, ale lakaju ma aj niektore z tych, ktore ponukaju..ach jaj, zeby som sa odmenila ak spravim prijimacky? :D

    OdpovědětVymazat
  15. hezká shoda náhod, zrovna před třemi dny jsem si ji objednala ve světlejší hnědé variantě, tak jsem na to zvědavá. Pak jsem ještě objednala podobnou tužku od lioele, jenom v černé (nebo je to barevně naopak, teď nevim :D). Každopádně se chci zeptat, zkoušela jsi ji na waterline? drží? (někdy si tak říkám, jestli je vůbec možný, aby tam tužka držela, přecejen, je to věčné morký, žejo :D)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá vážně skvěle, ale já bohužel na tužky moc nejsem :( Neumím je moc nanášet a ani kdybych se to naučila, tak tmavé mi nesluší, barevné jsem nezkoušela a světlé nevím jestli bych využila :D
    Nejkrásnější mi přijde ta světle růžová ♥

    OdpovědětVymazat
  17. K&K: zkoušela jsem jí i na WL a drží dobře, ale samozřejmě jsem jí během dne musela poopravit, protože tam nevydrží tak dlouho jako třeba na očním víčku :) ale to asi žádná tužka na světě nevydrží non stop celý den na WL :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkný odstín, ale ten asistovaný nákup se teda podle mě tvrdě nevyplatí.

    OdpovědětVymazat
  20. Michell:odkaz na prodejce je v textu dávno doplněný, výše jsem psala, proč tam nebyl hned :) tužka na oku vypadá barevně stejně jako ruce, to ať se na mě nikdo nezlobí, ale rozdíl v tom není, navíc jsem přidala i spešl fotku odstínu na oku z oficiálních zdrojů a jak jsem psala před pár dny, nemám u sebe kabel od foťáku a musím vyžít z fotek, co momentálně mám :) Takže mě nepřijde, že bych to nějak flákala, vzhledem k tomu, co občas vidím na jiných blozích si myslím, že většinu věcí ukazuju dost názorně :) a jak jsem říkala, až budu mít kabel od foťáku, můžu doplnit fotky k předešlým článkům, ale teď na to není ani čas ani možnost :)

    Pineapple93: tak já netvrdím, že se to vyplatí :) samozřejmě je to nejlevnější, když si to každý koupí sám, ale podle všeho to ne každý dovede, tak jsem to uvedla jako alternativu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Hm, vypadají vážně skvěle :)Na léto se voděodolné tužky vždycky hodí! Jenom škoda, že ji není možné objednat v ČR, nějak mne to objednávání ze zahraničí nebaví :/

    OdpovědětVymazat
  22. Neznám, vyzkouším :-) Btw už jsi taky podlehla nakupování na Ebay? :-))

    OdpovědětVymazat
  23. vyzera uzasne, všetky odtiene sa mi páčia a najradšej by som ich vlastnila..:D

    OdpovědětVymazat
  24. Ty jsou boží! Chtěla bych je všechny :P :D

    OdpovědětVymazat
  25. U f2plus1 nakupuji poměrně často, tak jen doplním, že v případě, že zásilka nedorazí (což se samozřejmě občas stane a není to vina prodejce, ale - ve většině případů - České pošty), nedělá sebemenší potíže s vrácením peněz.

    OdpovědětVymazat
  26. Fialová vyzerá krásne! A ak sa nerozmazáva a neotláča, tak to vážne uvažujem :)

    OdpovědětVymazat
  27. už dlhšie ich na ebayi mám v košíku ale teraz ich ozaj aj objednám :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jaj, to neni dobrý... tužka v odstínu Pink Topaz už je na cestě ke mně :D A je moc dobře, že většina odstínů je tmavá... ujíždím zrovna na světlých, takže víc jich snad chtít nebudu (alespoň do té doby, než si to rozmyslím).

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Reni,
    mockrát děkuji za toho prodejce!
    Tvůj blog mám velice ráda, jsi svědomitá a pečlivá.
    Měj se krásně! :)))

    OdpovědětVymazat
  30. Tak jsem si ji na tvoje doporučení objednala a jsem zvědavá. Doufám, že se mi na spodním víčku nebude mazat nebo alespoň míň, než loreálka :)

    OdpovědětVymazat
  31. slušná výdrž a zajímavé odstíny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)