sobota 1. června 2013

Guest post: Loreal Revitalift denní krém aneb mamka testuje

Nový krém Revitalift Laser Renew testovala tentokrát mamka (45let), protože je určený pro věkovou kategorii 40+. Přijde mi jako blbost, abych zkoušela krém pro zralou pleť, protože bych těžko posoudila, jestli mi vyhladí vrásky nebo zpevní pleť, když jí nemám povadlou :) Tento článek můžete brát jako inspiraci co třeba pořídit mamince/babičce k narozeninám. Případně pokud patříte do této věkové kategorie samy, tak pro vás bude článek asi nejaktuálnější. Měla bych si asi udělat malý průzkum, jaké věkové kategorie čtou vůbec tenhle blog, abych nikoho nezanedbávala :)


První, co mamku zaujalo, bylo pěkné balení krému. Je poměrně těžké, robustní a skleněné. Podle mě působí na drogerkovou značku docela luxusně. Konzistence je gelovo-krémová a ač působí docela hutně a mastně, na obličeji se snadno rozmazává a rychle se vsákne. Nezanechává mastný nebo ulepený pocit a je opravdu příjemný. Sama jsem ho zkoušela a opravdu byl lehoučký a skoro jsem ho necítila. Mamka má smíšenou pleť a jediné, k čemu má výtku je hydratace. Střed obličeje má mastnější a tváře má naopak spíš suché a říkala, že má několik hodin po aplikaci krému tendence tváře ještě něčím namazat. Podle ní krém nebude stačit hodně suché pleti, protože má opravdu lehkou konzistenci. Krém má jemnou svěží parfemaci, ale na obličeji to pak není cítit. Po více než měsíci a půl zkoušení, jsem se mamky zeptala, jestli cítí, že by krém nějak vyhladil vrásky nebo zpevnil pleť. Trochu se usmála a řekla mi, že nevěří, že by nějaký krém dokázal vyhladit vrásky, ale že po tomto cítí pleť o něco více pevnější.



Cena krému v drogeriích je kolem 399 Kč, v akcích se samozřejmě dá sehnat levněji.





Složení:


Mamka byla s krémem moc spokojená, až mě to udivilo, protože je těžké jí něčím nadchnout. Většinou razí heslo, že krém je krém a je nesmysl za něj platit tisíce. Ale vidím na ní, že je s krémem spokojená a alespoň vím, co jí pořídím k narozeninám a co jí potěší :)

Na tento krém jsem četla vesměs jen pochvalné recenze, tak na tom asi něco bude :)

Jaké krémy mají rády vaše maminky/babičky? :)


PS: děkuji za poskytnutí krému k recenzi zastoupení Lorealu

3 komentáře:

  1. Moje mamka má obecně krémy od Lóreal ráda, tento zkouší týden a zatím je spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém miluju! Udělal mi s pletí zázraky. Vyhladil, vyrovnal tón pleti...vůbec nemusím používat makeup:-).

    OdpovědětVymazat
  3. mne sice do 40tky este nejaky ten rok chyba, ale vazne uvazujem, ze toto bude moj buduci krem :) maminke som naposledy urobila radost kremom od Elizabeth Arden.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)