neděle 16. června 2013

Garnier Moisture Match - nové pleťové krémy

To, že Garnier nedávno uvedl čtveřici nových pleťových krémů asi nešlo přehlédnout :) Výrobce slibuje, že uspokojí každou pleť a vy už tak nemusíte dělat kompromis při výběru krému. A protože jsem k testování dostala celou řadu krémů, tak jsem podělila i své okolí, protože sama bych těžko zkoušela a posuzovala třeba krém na suchou pleť. Po delší době zkoušení tu máme výsledky :)


U všech krémů oceňuji praktické tubičkové balení. Krém s sebou můžete s pohodě nosit v kabelce a skoro žádné místo vám nezabere.


Zelená verze Oh! So matte - pro smíšenou až mastnou pleť (50ml) - cena kolem 100 Kč

Pro testování jsem si jí vybrala jako první. Pro můj typ pleti se zdá ze všech jako nejideálnější. Navíc na nadcházející léto se matující krém hodí, takže jak si vedl?

- krém má příjemnou krémovou až skoro našlehanou texturu
- na pleti není skoro cítit a je lehký
- nezanechává mastný nebo ulepený pocit po použití
- má příjemnou svěží parfemaci

Oceňuji, že je krém opravdu lehký a pleť nijak nezatíží ani nezmastí. Krém jsem používala ráno pod make-up a byl opravdu moc příjemný. Bohužel ale nemůžu potvrdit, že by bůhvíjak matoval. Minimálně si efekt matujícího krému představuji trochu jinak :) Nechci tvrdit, že by to byl nejlepší krém, co jsem kdy zkoušela, to určitě ne, ale pokud hledáte lehčí příjemný krém a nemáte příliš komplikovanou pleť, tak proč ho nezkusit. Krém mi přijde vhodný právě na letní období, v zimě by mi asi nestačil a potřebovala bych větší hydrataci. Můj dojem bych shrnula slovy - neurazí, nenadchne.





Modrá verze - Start afresh - pro normální až suchou pleť (50ml) 

Modráska zkoušela kamarádka s normální pletí (dle jejích slov). Podle ní má lehkou a nemastnou texturu a jemně voní. Krém si poměrně dost oblíbila a byla s ním spokojená. Uznává, že zrovna na pleťové krémy není nijak náročná a krém splnil její očekávání. Tedy hydratace pleti bez zbytečného zatížení nebo zamaštění. Sama by si ho koupila klidně znovu a krém jí vyhovoval.





Růžová verze - Goodbye dry -  pro suchou až velmi suchou pleť (50ml)

Růžovku vyfasoval přítel, protože na suchou pleť dost trpí. Už pochopil, že bez krému to prostě nejde a pokud nechce mít obličej plný suchých šupinek, musí nějaký pravidelně používat :) Trochu jsem ho tedy rozmazlila Biodermou a od té doby, co mu došla mi pokaždé řekne, že jiný krém byl sice fajn, ale Bioderma to není :) Takže jsem na jeho testování byla zvědavá a poctivě jsem dohlížela, aby se krémem mazal pravidelně ráno a večer. Podle jeho mínění není krém špatný, ale pleť nevydrží dlouho hydratovaná a je potřeba se mazat častěji. Krém si navíc nedokázal tak dobře poradit se suchými šupinkami kolem nosu. Bohužel na přítelovu pleť je to slabý kalibr a hydratace není dostatečná. 

- krém má ze všech nejhutnější konzistenci
- na pleti zanechá lehce mastný film, ale pleť se nijak dramaticky neleskne
- má jemnou květinovou vůni






Oranžový gel - Wake me up - pro unavenou pleť bez jasu (50ml)

Gel dostala také kamarádka, protože já sama nemám gelovou péči na obličej tak ráda. Gel má svěží vůni a ač jsem několikrát četla, že je z něj cítit alkohol, tak kamarádka mi nic takového nepotvrdila. Ani mě to tak nepřišlo (minimálně znám mnohem horší kosmetiku, která alkoholem vyloženě čpí). Podle kamarádky gel po nanesení docela lepí a to se jí moc nelíbilo. Nebylo jí příjemné ho používat pod make-up a nechávala si ho na chvilky bez make-upu :) Slibovaného rozzáření si prý také nevšimla, takže její hodnocení krému (tedy spíš gelu) není příliš kladné. Podle jejích slov by si ho v budoucnu nekoupila a nejvíc jí vadilo "lepení" krému.




Konzistence jednotlivých krémů:


V zahraničí je dostupných dokonce 5 verzí krémů. K nám se žlutá verze Protect & Glow bohužel nedostala, což je škoda, protože tento jediný krém má SPF 20 a tudíž by se pro nadcházející léto hodil.



(web)


Ač má tato řada krémů celkem vysoká očekávání a dušuje se, že uspokojí každý typ pleti, tak podle testování se jeví spíš jako průměrná. Všichni jsme se shodli na tom, že bysme v budoucnu nákup asi neuskutečnili a krémy nás příliš nenadchly. Nechci tvrdit, že by krémy byly špatné (nikomu z nás nic špatného neudělaly), ale jsou prostě spíš průměrné. Já osobně asi od krému očekávám víc a poslední rok (možná už i déle) krémy na pleť z drogerie téměř nepoužívám. Každopádně pro méně náročné slečny jsou myslím v pohodě a do pytle s propadáky bych je neházela.


Nicméně co krémům nemůžu upřít, je celkem masivní a promakané promo. Možná budete mít jiný názor, ale mě se reklamy na tyto krémy líbí, líbí se mi v jakém balení mi krémy byly poslané, líbí se mi, že jsou v časopisech zabalené vzorečky krémů v malé taštičce, u které jsou navíc samolepky krémů. A tyhle detaily já zase cením :)

Zajímalo by mě, kolik z vás už krémy stihlo vyzkoušet a jaký je váš názor na ně? :)


PS: děkuji Garnieru za poskytnutí krémů k recenzi

28 komentářů:

  1. Tak ty opravdu nešlo přehlédnout. Čekala jsem na nějakou obšírnější recenzi..tak jsem se konečně dočkala :). Pro mě by byl ten růžový..bylo mi tak nějak jasné, že věc od Garnieru za stovku se suchou pletí zázraky neudělá..Garnier obecně jako značka není moc pro suchou pleť - opět potvrzeno :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Přestože je reklama hezky udělaná a vyskakuje to na mě z kdejakého blogu :)) tak NE. Stačilo mi se mrknout na složení, zas takový terno to není ani při zkoušení, navíc mě jako jediný trochu zaujal ten Glow, který tu není :D

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy taky už jsi na dně? Já právě dodělávám zelený a zdá se mi to nějak brzo.. :D Jinak pod tvojí recenzi zeleného bych se mohla podepsat, vidím to stejně. Ještě tu mám na vyzkoušení modrý, tak uvidíme, jestli to s ním zvládnu :) Každopádně kampaň mají fakt hezkou, já když viděla ten box, tak jsem z toho byla hotová :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkoušela jsem, koukala jsem se po nich na webu, ale nejspíš je ani nevyzkouším .. :)
    Rozhodně tedy nechápu, proč se k nám nedostal i 5. krém, když 4 ano o_O Vím, že ČR není zrovna nejobsáhlejší stát ohledně kosmetiky, ale až takhle? :D Je to pěkně stupidní.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. 14 dní jedu na tom růžovém a musím říct, že to opravdu žádný zázrak není a dost mě to zklamalo. Leskla jsem se po něm jak naleštěná parketa takže jsem si ho dávala na noc. Ráno jsem se sice probudila s celkem příjemnou pletí na dotek, ale suchá místa mám pořád. Takže dodělám a už si ho fakt nekoupím. Ještě mi má přijít vzorek toho zeleného , ale velké naděje si nedělám. Dle mého fakt propadák a navíc strašně předražený!

    OdpovědětVymazat
  6. Od koupě mě odrazuje absence SPF. Celkově nemám Garnier moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Recenze se povedla. Já mám recenze tohohle typu moc ráda. Aspoň známe i jiný názor než ten tvůj(doufám, že to nevyznělo hnusně, myslela jsem tím, že recenze je víc objektivní:-)

    OdpovědětVymazat
  8. MalaMacanda: dala jsem si trochu na čas :) trochu jsem nepochopila všechny recenze na 4 krémy po týdnu zkoušení :)

    Haru: je škoda, že ten Glow tu není, nevím, proč k nám vždycky dorazí jen něco :)

    Skodulka: jsem :) překvapilo mě, jak rychle je fuč. Jsem ráda, že to někdo vidí podobně :) Jinak ta krabice byla skvělá!

    Allen*: sama sebe se na to ptám často :)

    Ammalka:podle mě ta cena tomu odpovídá. Zázrak to není určitě, ale tak trochu jsem to očekávala

    Kiss Lipstick: děkuji :) určitě to špatně nevyznělo, úplně to chápu :) Mě přijde švihlé, abych zkoušela třeba něco na suchou pleť, když jí nemám. Takže se určitě i do budoucna budou objevovat názory dalších lidí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam ten zeleny, ale taky zadny efekt , pouzivala jsem ho pod makeup, ale proste nenadchne neurazí, už bych si ho ale víckrát nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám růžovou variantu a myslím, že se pleť po něm leskne dost :D... a mě teda s nejsusššími místy pomohl :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) Žiji v zahraničí a je pravda, že tu je větší výběr krémů od Garnier (i od jiných značek :D). Sama používám zelený Garnier a jsem s ním moc spokojená. Líbí se mi jeho skoro až šlehačková konzistence, je velmi jemný. Ale je pravda, že nematuje. Ale jako běžný denní krém .. SUPER!!

    OdpovědětVymazat
  12. takže Garnier "nesklamal", opäť len ďalšia masívna reklama a výsledky iba priemerné až podpriemerné...

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem přítele rozmazlila hydratační Biodermou a balzámem po holení L'Occitane. Od té doby si stěžuje, že mu nic není dost dobrý :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám oranžovou variantu a jsem moc spokojená :). Na takové každodenní používání je pro mě ideální :)
    Nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Měla jsem zálusk na ten zelený ale nejspíš ho kupovat nebudu....musim ale najít jiný matující krém na léto :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě nějak vůbec nezaujaly, Garnier mě obecně moc nebere a sama nevím, jakou variantu bych si vybrala. Asi nejspíš modrou, ale "obyčejných" krémů na obličej mám víc než dost. P.S: Doufám, že se potkáme v úterý na akci Lancome ;).

    OdpovědětVymazat
  17. ja som ich skusala z testerov v drogerii a mala som po nich neskutocne ulepene ruky

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna mi došel můj denní krém od ryoru, no tak jsem v drogerii hmátla po tom oranžovém, protože žádný jiný z této řady mi nepřišel vhodný pro mojí pleť. Jsem v tomhle celkem nenáročná, můžu si dát na ten xicht snad vše a sedne mi to .. hezky voní, ale fakt že trochu lepí :/ Tak to jediný mi asi vadí, to ryor nedělal.

    OdpovědětVymazat
  19. Výrobky od Garnieru mě neberou..ale taky jsem si všimla, že Garnier se svojí propagací docela jede. Luxusní značky na tohle prdí a krém za pár kaček se dočká takový propagace.

    OdpovědětVymazat
  20. Zkoušela jsem zelený a nemám k němu výhrady. Samozřejmě bych našla lepší krémy, ale tento odpovídá alespoň ceně. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  21. V joy jsem měla 4 vzorečky, takže teprve zkouším :)) A uvidím, jaký bude ten nej..! Také se mi líbilo, jak to bylo v časopise zabalené :)

    Každopádně super recenze a zhodnocení:))

    OdpovědětVymazat
  22. já používám ten zelený a jsem s výsledkem spokojená. celkem hezky hydratuje a pleť mám krásně hebkou, jemnou. co mi trochu vadí je, že při roztírání mám pocit, jako by v něm byly bublinky :D a nematuje. ale s tím jsem tak nějak počítala a nevadí mi to :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvelá recenzia. Chystám sa na zelený :))

    OdpovědětVymazat
  24. Trochu je mi vždycky líto těch výrobců, když proběhne kampaň snad na každým trochu známým blogu a vesměs kritika. Docela by mě zajímalo, o kolik zákazníků takovým způsobem čistě teoreticky přijdou. Jestli to dřív neměli lehčí, když to člověk musel risknout a nebyly možnosti se podívat na pár blogů na názory ostatních.

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám zelený a mám na něj stejný názor jako ty, ráda ho používám, příjemně mi voní, na obličejí je příjemný, jen toho matujícího efektu jsem si nějak nevšimla. A ještě mám oranžový a používám ho spíš po odlíčení, protože, přesně jako tvoje kamarádka, se mi nějak nezdá, na tu gelovou konzistenci dát makeup. Ale fakt je, že jsem to ani nezkoušela. Teď v nějakém časopise byly vzorečky všech 4 krémů, tak jsem vyzkoušela i růžový - který mi přišel fajn, na noc, hezky promastil a tak, ael nemám extra vysušenou pleť, takže ta hydratace ais fakt nebude žádnej obr zázrak. A modrej mi byl moc příjemnej, možná ho vyměním za zelenej, až ho dopatlám:)

    OdpovědětVymazat
  26. ten "matující" si asi nakonec teda opravdu koupím, dochází mi můj oblíbenec od Baley a chci vyzkoušet také něco jiného, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám ten zelený a jsem s ním docela spokojená. Pleť pěkně hydratuje, pleť je po něm krásně jemná a sice nematuje tak, jak jsem si představovala, ale zázraky jsem od něj taky úplně nečekala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám ten zelený a jsem spokojená...ano nezmatnuje nějak extra, ale tak stejně používám pudr a ten to zvládne. A hrozně se mi líbí jeho lehké nadýchaný složení, krásná vůně a ten pocit, co mám po namazaní. Za me určitě jednička a příště si ho koupim znovu, protože velmi těžko hledám něco, co moji plet uspokojí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)