pátek 21. června 2013

Eucerin zklidňující noční krém

Dneska si dáme jednu příjemnou noční záležitost. Konkrétnějši zklidňující noční krém od Eucerinu, který je vhodný i pro citlivou pleť se sklony k zarudnutí.



Zklidňující noční krém (50ml) - koupíte v lékárnách nebo online např. zde za 419 Kč

Netrpím sice na citlivou pleť, ale to neznamená, že nemůžu používat některé přípravky určené pro ní. Co se nočních krémů týče, sahám spíš většinou po hutnějších nebo hydratačních verzích, které mi přes noc na obličeji nevadí. Nedávno mi došel hydratační gel od Biothermu a jeho náhradníkem je právě tento fešák od Eucerinu. Jeho konzistence je překvapivě poměrně lehká (gelovo-krémová), ale pleť hydratuje dostatečně a ráno se probouzím s hebkým obličejem. Krém není ani trochu mastný a rychle se do pokožky vsákne. Má lehce nažloutlou barvu a je bez parfemace. Neucpává póry a pleť zklidňuje. Redukci žilek bohužel nemůžu posoudit, neb žádné rozšířené na obličeji zatím nemám :)




Složení:


Krém jsem si poměrně oblíbila a ač nemůžu říct, že by to byl nějaký zázrak, tak je jeho používání prostě příjemné. Nic víc, nic míň. Pleť dostetečně hydratuje, aniž by byl hutný nebo příliš mastný. Ráno po probuzení je pleť jemná a hebká. Co víc si přát? :) Jsem spokojená a krém mi vyhovuje.

Máte zkušenost s pleťovými krémy Eucerin? Případně máte od této značky jiné oblíbené produkty? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí krému k recenzi

8 komentářů:

  1. Tak to mě docela zajímá, něco na redukci žilek bych potřebovala a kolem Eucerinu už právě dlouho chodím a trochu ho přehlížím..až mi dojde krém, tak možná sáhnu po tomto :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hodil by se mi nějakej noční krém.

    U nás na blogu giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  3. já přímo ne, ale spolubydlící má hodně citlivou pleť s tendencí červenat a nedávno si od Eucerinu objednávala nějaké krémy a je s nimi moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  4. Eucerin jsem jen zkoušela mléko na opalování a bylo tak hutné a výživné, že nešlo moc rozetřít. V době ekzémů jsem po téhle značce dost koukala, ale měli ve většině věcí ureu, která mi to zhoršovala, takže nic. Místo nočního krému aktuálně mám olej, ale musím říct, že tohle vypadá dobře. Používáš ho i na oči? že bych si ho pořídila jen na ně.

    OdpovědětVymazat
  5. Značka Eucerin mě moc nebere, ani nevím proč. Teď používám CC krém od Mixy na citlivou pleť a jsem nadmíru spokojená :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzkouším ho, vypadá jako přesně to, co potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika - Cosmetic Jam: na oči ho nepoužívám :) Přiznám se, že nikdy krémy na obličej na oční okolí nedávám, protože ho mám velmi citlivé a bojím se. Takže používám jen oční krémy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wesulle: CC od Mixy taky používám a taky jsem s ním spokojená :) Brzy se objeví článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)