čtvrtek 27. června 2013

Dior Paradise duo tvářenka a bronzer z letní kolekce

Pravidelní čtenáři už si možná pamatují, že značka Dior nepatří mezi mé favority. K jeho stojanům se chodím dívat spíš jen sporadicky a příliš tuto značku nevyhledávám. Nicméně i mezi spoustou nezajímavými věcmi se občas objeví něco krásného, co mé oko zaujme. A tím byla i letní limitovaná kolekce Bird of paradise. Ta mně opravdu velice zaujala a nejvíce konkrétně duo tvářenky a bronzeru. Chodila jsem ho okukovat a zkoušet asi dva týdny a jednoho dne jsem si řekla, že si udělám radost a koupím si ho. Požádala jsem tedy slečnu v Sephoře, aby mi můj požadovaný odstín vyhrabala ze stojanu. Podala mi stříbrnou krabičku a já si jí šla spokojeně zaplatit k pokladně. Ovšem doma mě čeká šok, protože z krabičky místo krásného dua vytáhnu ohavně růžovou tvářenku! Proud sprostých slov míjí zuřivé hledání účtenky, protože jestli bych jí nenašla, šla bych se asi picnout. Díky bohu jí najdu a druhý den jí jdu reklamovat. Bohužel ale na prodejně tvářenku nemají a tak začíná zjišťování, která jiná prodejna by jí mohla mít. Končím na Harfě a vítězoslavně si nesu domů krásné duo a cítím úlevu. No nic, to jen tak na úvod, jak strastiplná cesta vedla k pořízení této krasavice :)




Tuhle "žvýkačkovou" šílenost jsem si rozbalila doma!!


Co obsahuje celá letní kolekce máte na fotkách níže. Ač mám modré a zelené barvy ráda, tak sama bych si takové odstíny třeba očních stínů nebo laků na nehty nekoupila (resp. ne u tak drahé značky). Ale pro tvářenky mám slabost, takže...ehm...chápete, ne? Nechápete? Nevadí :)

Prostě a jednoduše - strýček Dior se vytáhl a mě upřímně potěšil. A co je hlavní, žádný hnusný modrý obal! Bingo! "Prošívaný" obal je vážně boží a bytelný. Uvnitř máte zrcátko a jako bonus navíc je přihozený i mini kabuki. Na dotek je sice jemný, ale na tváři mi už tak heboučký nepřijde. Na cesty jako nouzovka ok, ale při běžném používání doporučuji sáhnout po vašem oblíbeném tvářenkovém štětci.

Opět jako vždy u limitek - jde o čas, proto vám chci ukázat bližší fotky a kdyby se vám tvářenka líbila, můžete jí ještě sehnat. Za pár týdnů, co bych jí zkoušela by vám to bylo asi k ničemu, protože limitky jsou u nás hodně limitované a hned vyprodané. Takže bych ráda podotkla, že tohle není plnohodnotné hodnocení (po těch pár dnech, co jí mám doma, jí můžu těžko soudit), ale spíš ukázka.




Balení je klasicky v semišovém pouzdru. I štětec má svůj obal a vypadá roztomile. Balení je sice krásné, ale je jak zrcadlo a každý dotek je na něm vidět (takže něco pro posedlé milovnice čistoty :) 



Samotný tvářenko-bronzer se skládá ze 4 barev. Vzhledem k velikosti balení jdou v pohodě používat extra růžové i béžové odstíny. Mě se nejvíc líbí odstín po smíchání všech barev. Tvářenka obsahuje pidi třpytečky a bronzer je matný. Pigmentace je velmi dobrá, pudr je úžasně jemný a tím pádem i trochu práší. Výdrž celodenní (hned jsem jí otestovala v práci), takže jsem naprosto spokojená. Je brzy dělat nějaké větší závěry, ale zatím jsem neobjevila žádné nedostatky. Budu o nich případně informovat :)




Co se ceny týče, použila jsem klasicky 20% slevu (bez té už nenakupuju) a původní cenu si nepamatuju. Mám pocit, že původní cena byla něco kolem 1400 Kč (ale to vážně jen tipuju)





Spodní odstín je výsledek po smíchání všech barev


Protože bylo v den, kdy jsem měla čas fotit zataženo a tma jak v pytli, tak není skoro nic vidět :) Ale když sem nedám nic, zase si přečtu, jak strašně ty články flákám, takže si nevyberu :) Swatche na ruce berte jako rozhodující odstín tvářenky :)






V kolekci jsou na výběr dva odstíny - já mám 001 




(web)






(web)


Mě osobně nadchlo nejen balení, ale i provedení tvářenko-bronzeru. Četla jsem už několik pochvalných recenzí na toto duo a i já jsem zatím nadmíru spokojená. Ale jak říkám, berte to spíš jako ukázku a pár fotek, než jako hodnocení :)


Jak se vám kolekce Bird of paradise líbí? Plánujete si něco pořídit nebo to není šálek vaší kávy? :)

22 komentářů:

  1. Ojojo to je nádhera! :) Tvářenkobronzery mám na léto ráda, jsou praktické a dají se krásně kombinovat podle potřeby.. Líbí se mi rtěnky téhle řady :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musim rict, ze tahle limitka se mi moc libi :). A tvore duo tvarenka!bronzer vypada opravdu krasne, jen ke mne by se vice hodil druhy odstin.

    OdpovědětVymazat
  3. To balení je opravdu kouzelné :). Brala bych ho hned, i když momentálně je nad mé finanční možnosti, protože vybírám nový Iphone :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle se mi teda moooc líbí, parádní kousek do tvé sbírky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa toto duo moc nepáči. I keĎ výsledná farba je veľmi pekná. Ale teraz šetrím na tú too faced lícenku v srdiečku, takže nepáči sa mi, nechcem ho :D

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. FairyChain: Mě se kupodivu ještě líbily ty tužky na rty :)

    In your face!: ten kdyžtak mají na Andělu v Sephoře :)

    MalaMacanda: to chápu :) já spíš radši koupím 10 tvářenek, než jeden drahý mobil :)

    Lucy (benita): děkuji :) vyřídím tvářence, že se ti líbí :)

    Adriana Stoklasová: já si taky říkám, že nic nepotřebuju a takhle to dopadá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta limitka je krásná. Tvářenka jakbysmet!I ta druhá není k zahození. V krámě bych měla velké dilema! :D

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá moc hezky, hlavně se mi líbí ten odstín smíchaný ze všech, ale teď mám doma čtyři tvářenky, spíš bych brala lak. ten obal bych asi neustále leštila, jak na něj koukám :D jinak ta jejich semišová pouzdra se mi nějak moc nelíbí, nemůžu si pomoct, přijde mi, že jsou hrozně rychle olezlé :D

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  9. no je vidět, že si z toho sama hezky nadšená :) Mně se taky moc líbí, ten obal se jim tentokrát opravdu povedl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mňa by práve tá, ktorú si išla reklamovať potešila ešte viac! :D Strašne dlho som nad ňou rozmýšľala, ale nakoniec som to nechala tak, keďže v podobnom odtieni už lícenku mám :) Inak ma z tejto kolekcie zaujali hlavne laky.. A to balenie tvojho dua je fakt luxusné!

    OdpovědětVymazat
  11. Je fakt nádherná, sama jsem o ní uvažovala, i když bych si možná pořídila spíš ten druhý odstín. Bird of Paradise je rozhodně jedna z nejkrásnějších letních kolekcí :)

    OdpovědětVymazat
  12. To duo je sladký :) Vypadá moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  13. Okurková nádhero, kdybys potřebovala kontakt na dobrého psychoterapeuta, napiš mi :) Jinak radši nepiš a jdi se ukájet někam jinam, díky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Me by teda znervoznily ty rozdily od tech jejich fotek. Napr. pod Deckem ma byt tmavsi hneda a tmavsi ruzova, coz neni.

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, tak ta vypadá opravdu luxusně :) Asi bych se šla střelit, kdybych nenašla účtenku. Ta růžová je příšerná :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá tedy velmi dobře :) tedy až na tu brutální růžovou :D to už je tedy fakt extrém

    OdpovědětVymazat
  17. měla jsem je v ruce obě, původně jsem si myslela, že se mi bude víc líbit 002, ale v reálu byla krásnější právě tato Tvoje 001. Ale pak jsem si řekla, buď hodná, korálovek máš mraky...a teď toho pochopitelně lituji :-)

    OdpovědětVymazat
  18. No, zatím s touto kosmetikou zkušenosti nemám (není divu-ta cena!), ale vypadá zajímavě. Každopádně si myslím, že ta kosmetika je všechna na jedno brdo a není rozdíl mezi touto a nějakou obyčejnou z drogérie. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně ten Dior pořád nějak nebere. Ty obaly mi přijdou ...no prostě hnusné. Ačkoliv zrovna to tvé duo vypadá zvenčí docela vydařeně. barevně bych si nevybrala, přijde mi to všechno nějaké moc tmavé a výrazné. Ale samořejmě někde v půlce článku jsem momentem "to chci" taky prošla :-D Skončilo to u těch barev na ruce :)
    A jsem ráda za tu fotku v akci. Ve skutečnosti bude asi dosti výrazná, že?

    OdpovědětVymazat
  20. Veronika - Cosmetic Jam: Dior obaly taky nemám ráda, ale tenhle se mi vážně líbí :) Možná kdyby vyměnili všechny obaly, mají o zákazníka víc. No, neřekla bych vyloženě výrazná, ale je určitě mnohem hezčí, když není venku zataženo :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem asi divná, ale mě Dior bere :D. Miluju jejich oční stíny (až po UD :), lesky, tvářenky a tužky. Co moc nemusím, jsou make-upy a řasenky. Na ten produkt, který máš ty, jsem se dívala dneska v Sephoře, je nádherný!!! super nákup, gratuluji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)