neděle 30. června 2013

Co najdete v mém mobilu?

Dnes trochu z nekosmetického soudku na téma mých oblíbených aplikací v mobilu. Od té doby, co jsem vyměnila svůj starý a podle všeho dosti obyčejný mobil za novější, neuvěřitelně mě baví, kolik toho dokáže. Zejména různé aplikace jsou teď mou velkou vášní a hledám inspiraci všude možně. Teprve se rozjíždím a ještě jich tolik nemám, ale budu se těšit na vaše doporučení a oblíbené aplikace, které vám usnadňují život :)



První co jsem udělala, když jsem nový telefon zapla, bylo, že jsem si stáhla Instagram. Na žádnou jinou aplikaci jsem se netěšila tak moc jako na tuhle. Instagram vám asi nemusím nijak představovat a pokud by vás zajímalo z mého soukromí více, tak mě sledovat můžete zde.


Další podle mě velmi užitečná aplikace je SoundHound. Jde o aplikaci, která vám vyhledá název písničky, která zrovna hraje. Pro mě je to skvělá věc, protože často někde slyším nějakou pecku  a netuším, od koho je, takže zapnu aplikaci a hned to vím :) Na podobném principu jich existuje několik a myslím, že jsou téměř všechny stejné.



S chystým telefonem přišel i objevim QR kódů. Občas je využívám a k jejich identifikování používám QR Droid. Opět podobných aplikací existuje asi tak milion a je asi jedno, kterou člověk používá.


WhatsApp je aplikace užitečná asi spíš pro někoho, kdo nemá neomezený tarif pro posílání sms. Jelikož je mám neomezené, používám ho spíš na posílání obrázků, ale jinak pro mě už moc význam nemá.

OvuView praktická aplikace pro každou ženu. Zaznamenávám si do něj třeba i kdy mě bolela hlava, protože občas mám pocit, že mám bolehlav často a snažím se vypozorovat, jestli to má nějaké jiné souvislosti. Jinak pokud třeba plánujete rodinu, OvuView vám pomůže a hlásí vám např. vaše plodné dny atd. :)


Viber je vlastně něco obdobného jako WhatsApp, akorát přes něj zdarma voláte. V případě služebních telefonů či neomezeného volání opět spíš trochu zbytečná aplikace. Pokud máte naopak spíš neomezená data, než neomezené volání, tak se vám bude určitě hodit :)





B Live je aplikace, díky které si otevíráte např. videa, když telefon nasměrujete na některé časopisy. Já ho využívám například u Elle.


A teď přichází na řadu jedny z mých nejoblíbenějších aplikací - ty na úpravu fotek. Instagram není mocný a spoustu věcí prostě neumí. Pokud chci tedy k fotkám různé rámečky, jiné filtry nebo jich sloučit více dohromady, používám k tomu tyto aplikace:

Pixlr-o-matic mě ze všech aplikací na úpravu fotek baví asi nejvíc. Nabízí neuvěřitelně moc barevných filtrů nebo různých jiných efektu a úprava fotek je velice snadná a rychlá.


PicsArt využívám na slučování více fotek do jedné nebo na přidání různých rámečků.


Snapseed v této aplikaci zase můžete fotky např.doostřovat, přidávat konstrast, zesvětlovat, ořezávat atd. Prostě takový malý Photoshop v mobilu.

 

InstaFrames je jak napovídá název, určený pro různé rámečky k fotkám. 
 

Dále tu máme aplikace týkající se kosmetiky. DM drogerie má svojí aplikaci, přes kterou můžete zjišťovat různé akční novinky, stav svých bodů nebo např. vyhledávat nejbližší pobočku (vyzkoušeno, je to praktické :)




MakeupAlley má také svojí aplikaci a je to tedy žrout času, to vám povím :) Když mám čas a chuť, tak si čtu recenze kosmetiky a její hodnocení.Ideální na dlouhé cesty autobusem nebo vlakem :)

Shopping List je praktická věc, pokud v hlavě neudržíte myšlenku déle jak pět minut (stejně jako já). Jakmile v lednici dojde nějaké jídlo, hned si ho píšu na seznam, abych pak věděla, co nakoupit :)



Skyscanner je užitečný pomocník, při vyhledávání letenek. Někdy používám i Momondo, oba jsou dost podobné.



Hry v telefonu téměř nemám, ale jestli poslední dobou na něčem ujíždím, tak je to Happy Street. Garantuju vám, že když si jí stáhnete, nehnete se od ní :) Je to nakažlivější než mor a díky A., která mi jí ukázala jsem na ní závislá :) Grafikou sice vypadá jak pro pětiletí děti, ale je to vymakaná hra, která vás pohltí ve jakémkoliv věku. Stavíte si svojí vesnici, pěstujete suroviny, prodáváte zboží. Varuji vás předem, je to strašná návykačka :)




Druhou a zároveň poslední hrou v mém telefonu jsou Angry Birds. Kdo by je neznal, že? Vedle Happy Street je to ale děsná nuda a tolik mě už nebaví.



33 komentářů:

  1. Díky moc za tenhle článek! Neměla jsem ani zdání o tolika užitečných aplikacích. Zítra budu mít nový mobil a všechny je vyzkouším, ne jenom instagram, jak jsem původně plánovala :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle typ článků mám strašně ráda, objevím nové aplikace a to je super! :-)
    vůbec jsem neznala OwuView, to si jdu hned stáhnout! jinak obsah mého telefonu je velmi podobný, mám tam wunderlist, kde si tvoříš i jiné seznmay, než nákupní, třeba přání, filmů atd. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Na Happy street určo mrknu,pořád nemůžu objevit nějakou super hru na tenhle princip. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Většinu aplikací využívám taky, ještě jsem si oblíbila počasí Aladin, vím kdy bude pršet a jak moc :) A ještě Goggles - pak můžeš machrovat, že znáš i to co neznáš :)

    OdpovědětVymazat
  5. V mobilu mám hodně podobné aplikace, já na to nedávno taky dělala článek, tak kdyžtak si můžeš přečíst :-) http://darinky.blogspot.cz/2013/06/whats-in-my-iphone-tag.html

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý článek, určitě si některé aplikace do mobilu stáhnu :) angry birds jsem také měla, ale přestalo mě bavit.. hraju POUa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Supeeer...díky,že jsi mě navnadila ještě víc na to si pořídit mobil s Androidem, kde tyto aplikace mohu mít :-D

    Koza jsem si kupovala N900 kdysi dávno a je uplně na pytel, jakmile máš mobil s jiným OS než je android je to na pikaču...

    ak znovu díky :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já se v mobilu neobejdu bez Meteoradaru , svítilny, Smart tools a z her občas z nudy zapnu obyčejné Prší nebo Poua :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle články mě strašně baví! :) já mám stáhnutý Facebook, Instagram, OvuView, Squats (na počítání squatů :D), Spider (karty :D) a teď už i to DM :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle články miluju :)) U mě jsou nejoblíbenější Shazam...na vyhledávání písniček, TV program...už nekupuju tištěný, Water your body...hlídá můj pitný režim, Color note...lepítka na plochu na poznámky, ČSFD ...seznam filmů, Chrome...prohlížeč, Zedge...obrázky na plochu, Coral City...strategická hra a ještě hraju karty :))

    OdpovědětVymazat
  11. aplikačně okukovací posty jsou fajn :) zaujaly ty na grafiku, mám jen picsart a občas mi přijde zbytečně těžkopádnej

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek :) Plánuji už nějaký čas podobný, protože mít chytrý telefon tak je to opravdu hoooodně navyková záležitost všechny tyhle aplikace :) Některé co používáš neznám taže díky za tipy, hned je stáhnu a vyzkouším :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. jooojha, skoda ze ja chytry telefon nemam:D

    OdpovědětVymazat
  14. Jak to tak sleduju, jsem ráda za svůj obyčejný mobil, protože bych určitě furt visela v nějakých aplikacích, jak se znám. :-D Ale jsem ze staré školy a mám denní přístup k počítači, takže tam najdu taky všechno, co potřebuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. OvuView pouzivam, libi se mi graficke rozhrani. Na hratky s fotkami je roztomila i Cymera. Nedam dopustit na DrinkMoreWater. Feedly je pro me nutnost, eBay tez. K mym libustkam patri taky FlightRarad24, u toho travim dost casu :-) Dale FourSquare.
    CleanMaster pro likvidaci junk files a rezidui odinstalovanych veci, Avast asi zna kazdy. WeatherHD - vestitko pocasi, hezka grafika. Adobe Reader, protoze knihy v pdf, to je moje.
    Spravce FB stranek je ma oblibena aplikace :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento článek je super, zase mám aplikaci navíc :D

    OdpovědětVymazat
  17. Naprosto úžasný článek. Většinu aplikací už mám stáhnutých :)) Nevíš o nějaké aplikaci kde můžeš fotky tzv zdvojovat(abys na té fotce mohla být dvakrát) Už dloo takovou aplikaci hledám ale nemůžu najít:)

    Muj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. veľmi užitočný a skvelý článok,tá aplikácia na volanie zadarmo je super! instagram a pixlr mám tiež :)) jedinou nevýhodou môjho mobilu je,že sa mi tam toho veľa nezmestí

    OdpovědětVymazat
  19. Já má tedka asi měsíc novej telefon, takže díky za tipy, spoustu toho neznám ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja na vyhladavanie pesniciek pouzivam shazam. Whatsup mam tiez je to naj aplikacia na chat, viber sa mi az tak nepaci. Dmku pouzivam tiez a zensky kalendar mam womanlog. Hry nehram vobec ziadne, aj ked zopar ich tam mam :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, skvělý článek, určitě se inspiruji :) Ale můžeš mi prosím říct, k čemu ta aplikace na kódy a k čemu ty následné kódy pak slouží? Já to totiž doteď nechápu :D

    Picsart používám, nejlepší program na úpravu fotek do mobilu co znám..

    OdpovědětVymazat
  22. Moc mě těší, že je pro některé z vás článek užitečný :)

    PeťulaBook: no, ty QR kódy jsou spíš takový doplněk, přes tu čtečku se na kód podíváš a většinou ti pak hned naskočí nějaká webová stránka. Je to prostě takové rychlé prohlížení. Výrobce už na obal nemusí psát - podívejte se na nás na www.... ale dá tam QR kód a ty si ho načteš a jsi rovnou tam, kde chtěl výrobce, abys byla :)

    OdpovědětVymazat
  23. SOundHound mám taky. Ale to je tak to jediné, co máme společné. Nemám iOS ani Android, takže 99,9% věcí je pro mě nevyužitelných. Ale nestěžuju si, aspoň nemám telefon zaflákány zbytečnými aplikacemi, se kterými nic nedělám (Osobně vyzkoušeno na Androidu :))

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  24. Tak teď jsem si jen znovu ověřila, jak děsně mě žere, že se zhruba před půl rokem můj telefon šprajcnul a už do sebe nenechá nic nainstalovat :-/ Jó, to by teď jel asi imrvére, ty aplikace mě bavily a to jsem zdaleka neměla takový přehled, jako teď (nově tedy rozšířený díky tvému článku). Chmm. No, jednou stejně doslouží, takže pak si to vynahradím. Hrozně ráda bych ten WhatsUpp i ten Viber, no a nadchla jsi mě se Soundhoundem, protože ty písničky lovím jak Wlaker Texas Ranger padouchy, už jsem celkem zběhlá, ale někdy to dá i tak práci přijít na název a jméno interpreta tý písničky, co se mi zrovna tak líbí :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  25. Mám skyscanner a instagram, oba používám často. A vlastně i Sounhound. Ještě mně bavá mobilní aplikace od Slevomatu, Asosu a Fashiondays - nakupování, to je moje :)) A mrknu na ty aplikace na úpravu fotek ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak já mám Android už několik let, poslední rok Xperii Ray óóó jak krásnej telefon to je.
    Nooo, já jsem na aplikace lempl, takže používám česko-anglickej slovník, nějakou čistící aplikaci Cat´s clear a potom jediná hra je Paradise Island.
    Internet v mobilu mám v práci i doma wifi a při přesunech práce-domov jezdím v autě, takže bych to ani nevyužila. Jo a nákupní seznam si pamatuju =o) snažím se pamatovat si vše a nepoužívat blbenky...

    OdpovědětVymazat
  27. Ejj, stejný apps mám taky :)
    Doporučuju taky Shazam, taky na hledání songů, spolehlivý :)

    OdpovědětVymazat
  28. Yoko Nguyen: vím asi co myslíš, ale bohužel o takové aplikaci nevím. Možná to umí některý z programů, co používám, jen jsem na to ještě nepřišla :)

    OdpovědětVymazat
  29. Plno apps mám také stažené v mobilu :) nejlepší instagram a Pixlr-o-mantic ♥

    OdpovědětVymazat
  30. Aplikace jsou skvělá věc. Jen přidám ke Tvým: Wordpress, Bloglovin, FCB pages, FCB messenger, Pinterest, HM, Zara, Meteomapy s radarem, LCD Light - baterka, když jste ve tmě a máte jen mobil :-)), Jízdní řády, SMS jízdenky, Modrý anděl, Dopravní informace - auto, Grand Rest od Maurera, Polyvore, Svátky, Twitter, LinkedIn, slovník, elektronické knížky, časopisy, recepty, someliér... je toho tolik :-D

    OdpovědětVymazat
  31. Pro multiplikaci fotek hledejte například Photo FX. Moc fajn aplikace je i Photo Studio od KVADGroup.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)