čtvrtek 13. června 2013

Boží pleťová maska se šmoulí barvou od Freemana

Freeman kosmetiky si tady asi příliš neužijete, ale dneska vám to trochu vynahradím a ukážu vám antistresovou pleťovou masku, která je v nabídce poměrně nově. Poslední dobou jsem více "svědomitější", co se pleťových masek týče a plánuji o nich i extra článek. Dneska bych vám ráda ukázala jednu z nejoblíbenějších a vlastně i skoro nejnovějších v mé koupelně :)





Antistresová pleťová maska (150ml) online koupíte např. zde nebo ve vybraných prodejnách za 136 Kč

Tuto masku jsem si pořídila na jarním Interbeauty a zamilovala se do ní po prvním použití. Maska má v popisu práce absorbovat přebytečný maz, vyčistit a uvolnit ucpané póry. Navíc má díky levanduli a bergamotu i relaxační účinky. Relaxační účinky můžu potvrdit, protože její používání je strašně příjemné a hravé. Maska má úžasnou šmoulí barvu a na obličeji se dobře a pohodlně roztírá. Klasicky na obličeji zasychá a pak se smývá vlažnou vodou. Po použití je pleť úžasně hebká a jemná. Vůbec necítím žádné pnutí nebo pocit vysušení. Nemůžu sice tvrdit, že by mi maska vytáhla černé tečky a zatočila s nimi, ale při pravidelném používání si všímám, že jich je čím dál tím méně a pleť se čistí:) A toho já si cením! Navíc má maska strašně příjemnou vůni, takovou svěží (asi nějaké to moře, nebo co :) Platná bude dle mého skromného mínění nejvíce asi všem slečnám a dámám s mastnější pletí.

Co víc dodat...prostě mě maska moc baví a její používání si vyloženě užívám :)





Miluju barvu téhle masky! Je prostě boží a strašně mě baví se na ní dívat, když jí mám na obličeji. Zřejmě nějaká nová forma degenerace mého mozku, či co :)



Složení:


Mě si maska získala nejen svojí šmoulí barvou a příjemnou vůní, ale hlavně tím, že pleť pěkně vyčistí a nevysuší jí. Navíc je za příjemnou cenu, takže si u mě vysloužila vysoké skóre a doporučení i pro vás :)

Znáte a používáte masky Freeman? Která je vaše nejoblíbenější? :)

43 komentářů:

  1. Má vážně úžasnou barvu! :) Věřím že je skvělá, protože mám zelenou s jílem a ovesnými vločkami a je parádní jak na maz tak na póry :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila sem si domů vzoreček nebyla sem si jistá zda jí budu mít ráda, ale po prvním použití bomba! :) Také sem se do ní zamilovala! :) Musím si jí konečně koupit. :) Kosmetiku Freeman začínám mít moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasná barvička! Jako zelené strašidlo chodím doma docela často, ale jako modré ještě ne - vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro žádné jiné nepoužívám! :) Mám tuhle, citronovou na rozšířené póry, ovesnou na nedokonalosti a ještě jednu také ovesnou, ale s nějakým agresivnějším složením, protože po ní vždy nateču. U Freemama jsou také super peelingy.:) Ty používám ve sprše hned po masce. Momentálně mám krémový s meruňkami, ale střídám ho s grepovým. :) Zatím nejlepší masky, které jsem měla, ale štvou mě ty rozdíly v cenách... V Albertu se nestydí ji prodávat za 149 kč a v drogerii Teta stojí za běžnou cenu 99 kč... Blázinec...

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle masku miluji! první jsem si ji koupila v pytlíčku na zkoušku a potom jsem neodolala a koupila si velké balení. Maska je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barva! Jako účinky taky super, ale barva vede! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Masky Freeman jsem začala používat celkem nedávno. Můj první kup byla právě tato maska a to hlavně proto, že vyhrála nějaké ocenění jako produkt roku. A musím říct, že je opravdu fantastická. Trpím na pupínky a po této masce a jejím pravidelném používání opravdu vidím nějaké výsledky a pleť je lepší.
    Doma mám ještě další 2 masky od Freeman, ale tato prostě vede. Už mi dochází, tak brzo budu muset koupit novou, ale balení vydrží celkem dost dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta se mi moc líbí! I ten obal má na mě relaxační účinek :D Prostě moře, to je moje :)) Podívám se po ní.

    OdpovědětVymazat
  9. Túto masku si isto pôjdem kúpuť, keď miniem aspoň 2 masky, čo mm doma. Mám ich asi 5 a to sa vôbec potom nemíňa a je mi ich ľúto.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Já ji mám a přijde mi fajn :) Ale trošku pleť teda pne...ale to je jen můj subjektivní názor :)

    OdpovědětVymazat
  11. Freemana mám hrozně moc ráda , já na ty masky jsem ale hrozně lína:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta barva samotná, to je tedy něco! Ještě jsem si nepořídila kosmetiku jen kvůli její barvě :p
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já měla slupovací okurkovou a nic moc.. ale tahle vypadá fajn, hlavně ta barva se mi líbí :D

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem vzorek čokoládovo-jahodové, to byla vůůně :-D musela jsem se hodně držet, abych ji nesežrala :D na pleti jsem ale žádný zázrak neshledala, to po dvou použitích ale ani nemůžu čekat :)

    OdpovědětVymazat
  15. akurat vcera som si ju konecne kupila v plnom baleni, je fakt skvela a onedlho asi aj u mna pribudne clanok:)

    OdpovědětVymazat
  16. Šmoulí barva mě pobavila :D Já jsem teď nakoupila jednorázové masky, které jsou taky docela fajn. Nejvíc ale stejně používám masku&scrub&wash all-in-one od Nivei, který opravdu funguje :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  17. Pleťové masky nepoužívám, ale někdy asi zkusím :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to nářez, ta barva... myslím, že ji nutně potřebuju! :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Moje myšlenkové pochody, než jsem to začla číst:
    'Jestli bude šmoulovej jen obal, nekoupím si...Jestli bude šmoulovej i vnitřek, jdu pro too'

    No a je to modrýý, aach... To snad budu nosit místo make-upu a budu se prezentzovat jako Šmoulinka, haha..

    Freeman's masky mi obecně sedí a zrovna mi došla avokádo a oves, takže asi další bude tahle :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, tak až dopoužívám tu hromadu co mám doma, jdu do ní :D!

    OdpovědětVymazat
  21. snad jí u nás seženu! celkem by se mi hodila, protože jen málokterá maska si umí poradit s mou problémovou pletí :)

    a ta modrá je fakt hezká :D celá šmoulová :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám od Freemana ananasovou masku, prý pro zářivější pleť. Nezdá se mi, že by to byl až takový zázrak teda. Tahle mě navnadila, ale bohužel-Freeman do některých produktů dává konzervanty, na které jsem alergická, takže smůla. Proto jsem vždycky ráda, když sem vyfotíš to složení-rovnou tak vím, na co si mám nechat zajít chuť.

    OdpovědětVymazat
  23. Barvu má vážně boží :) Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo je z ní odvařený :)

    Chemical Cat: jsem ráda, když to někomu pomůže v rozhodování :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkné nové záhlaví:)
    Já už dlouho používám od Freeman ananasvou, ale tahle jí brzy vystřídá!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Už od toho článku z interbeauty jsem si jí chtěla koupit a teď po tomhle článku jí chci ještě víc! :)
    Zátím jse jí viděla jen u nás v Albertu jinak Teta drogeria či rossman nic :).

    OdpovědětVymazat
  26. Míša cutesmile: já jí potkala i v Tetě a mám pocit, že i v Rossmannu, ale není to tak dlouho, takže je třeba ještě u vás nemají v sortimentu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě pěkně čistí i jejich maska s ovsem a avokádem, ale jetrochu nekomfortní. Pálí mě v očích i přes to, že se očnímu okolí vyhýbám jako čert kříži, občas mne pálí i na lících... Nicméně výsledek je taktéž skvělý. pleť mám potom hladkou, jemnou jak miminko, póry dokonale vyčištěné, stažené i zmenšené a pleť nemá tendenci se tolik lesknout i 2 dny po použití. Navíc jsem si všimla očividného úbytku černých teček. Je skvělá, škoda jen že mne občas pálí. Tahle vypadá podobně, až vypotřebuji avokádo chtěla bych ji zkusit, akorát... Nepálí tě v očích?

    OdpovědětVymazat
  28. Michaela Kostelníková: bude to znít asi divně, ale když tu masku používám, tak si lehnu, zavřu oči a relaxuju, takže jsem si nikdy pálení v očí nevšimla :) Ale schválně se na to příště zaměřím :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :) chtěla bych tě pozvat ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  30. Mám jejich masky moc ráda a na tuhle jsem také už koukala, ale zatím nekoupila .... no jak vidím budu pro ní muset zajít :)
    PS. ta její barva nemá chybu! :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Doposud sem Freemanovi nepřišla moc na chuť, tohle ale nevypadá zle:-)

    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tu si budu muset pořídit.. :) Já mám od Freemana hrozně ráda meruňkový peeling a kaolínovou masku s avokádem :)

    OdpovědětVymazat
  33. Láká mě, asi fakt vyzkouším. Jen mě tam trošku vadí ty parabeny:(

    OdpovědětVymazat
  34. Masku mám už asi 2 měsíce (z Tety) a hrozně jsem se na ní těšila, ale.. Prostě mi nesedla, jsem po ní vysušená, zpočátku mě z vůně pálí oči.. Nevím, kde je chyba :) Ale z její čoko jahodové kamarádky jsem nadšená!

    OdpovědětVymazat
  35. Zrovna nedávno jsem po ní koukala :-) Aktuálně používám od Freemana solný tělový scrub s guave a mám připravených pár dalších výrobků na vyzkoušení. A čekám, jestli k nám dorazí ta čistící maska s uhlím!

    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/06/freeman-guava-salt-body-scrub.html

    OdpovědětVymazat
  36. jůů, to je vážně úžasná barvička! určitě se po ní podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Já mám nějakou okurkovou, ale ještě jsem se k ní nedostala:) Ale tuto si pořídím asi na léto, protože nemůžu z té barvy. Jinak Rendy děkuji za doporučení suchého šampónu od Shaumy, koupila jsem si ho a lepší jsem nikdy neměla. Teď si nemusím umývat každý den vlasy!

    OdpovědětVymazat
  38. Ano, tahle je super! Taky ji mamm moc rada. Patri k mym nejoblibenejsim (http://www.blondatejsvet.cz/2012/11/recenze-freeman-pletove-masky-scruby.html)

    Hodne rada mam i tu citronovou /zluty obal/ - ta taky krasne osvezi pokozku.

    Jinak bohuzel mam zkusenost jen s temi na mastnou plet, ovsem takova jahodova voni uzasne!!! Bohuzel neni na mou plet :-((

    OdpovědětVymazat
  39. já tyhle jejich masky/peelingy miluju! zatím jsem vyzkoušela 3 a až na jednu výjimku jsem byla moc spokojená. tuhle mi doporučovala i kamarádka, škoda, že u nás v drogériích mají od Freemana tak malý výběr. ta barva je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
  40. Já jí tedy mám a už se nemůžu dočkat, až ji vyplácám - přijde mi, že žádné účinky nemá - kam se hrabe na Mask of Magnaminty z Lushe. Navíc mi, přijde že se dost blbě smejvá a akorát rozmazává.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)