pátek 14. června 2013

Barevné novinky Colorama a soutěž pro vás

Pokud jste teď nebyly pár týdnů mimo virtuální realitu, zřejmě vám neuniklo, že Maybelline přišel s barevnými novinkami v podobě laků, lesků, očních stínů a tvářenek řady Colorama. Možná vás už čtení o těchto novinkách nebaví, ale doufám, že vás bude bavit to, že si budete moci o některé z nich zasoutěžit :) Mám pro vás menší ukázku odstínů a zajímá mě váš názor, jak se vám kolekce líbí nebo ne :)


Mám pro vás připravené balíčky s novinkami nejen Coloramy, ale i nějaké produkty Loreal. Soutěž se objeví v následujících dnech, tak vás to snad potěší :) Btw. vítězka předchozí soutěže je již vyhlášená na facebooku.


Nová řada laků na nehty je pro mě asi největší lákadlo. Laků je v nabídce 70 a stojí 59 Kč! Postupně se asi objeví i spešl stojany, kde budou všechny odstíny, zatím jsem např. v DMku potkala menší stojánek (ale kdo ví, dlouho jsem teď nikde v drogerii nebyla, tak jste je už třeba potkaly). Nemůžu hodnotit všechny laky, protože se určitě výdrž i krytí bude u každého odstínu lišit, ale  s odstíny, které jsem zkoušela, jsem byla moc spokojená. Oblíbila jsem si světle růžový (měla jsem ho v InStylu), červený, žlutý a neonově růžový (ten mi zatím jako jediný tak bomba nepřijde, ale dám mu ještě šanci). Krytí v pohodě ve 2 vrstvách, výdrž taky dobrá a těším se, až bude venku trochu slunko, aby se ten žlutý lak lépe na nehtech vyjímal :)






Ukázka štětečku



Další na řadě jsou lesky na rty. Na testování jsem si nechala odstín 475 a o zbylé si budete moci zasoutěžit. Swatche všech odstínů omrkněte zde. Zatím o nich čtu samá pozitiva a myslím, že si to zaslouží. Lesk je opravdu příjemný a nelepivý, což je pro mě hlavní plus. Na rtech vydrží přes hodinu a půl (pokud něco nejím) a menší napití vydrží celkem obstojně. Konzistence je spíš hutnější a rty i jemně zabarví. Příjemně voní a hodně mi připomíná lesky Watershine od Maybelline. Aplikátor je klasický houbičkový. Lesku nemám celkem co vytknout, je opravdu příjemný :)






Dlouho jsem přemýšlela, jestli tvářenku a stíny vyzkoušet nebo je dát do soutěže. Nakonec jsem se rozhodla dát všechny produkty do soutěže a udělat tak někomu z vás radost :) Přece jen, já těch tvářenek i stínů mám dost, tak budu ráda, když je vyzkouší někdo z vás :)



Cena stínů i tvářenky - 59 Kč


Momentálně je v Rossmannu akce na celou řadu, takže laky jsou např. za 39 Kč. Pokud vás novinky zaujaly, tak je určitě omrkněte. Byla bych ráda, kdyby mi pak případné vítězky daly vědět jejich názor na produkty. Věřím, že názor někoho dalšího bude pro všechny přínosnější :)

Co vy a Colorama? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů 

33 komentářů:

  1. Já mám doma přesně tuhle tvářenku a pak takový barbie růžový lak na nehty :) A jsem zatím moc spokojená, jen ten lak dělá trošku čáry, tak se musí dát tři vrstvy...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou uzasny,barvicky miluju a do Rossmanu se chystam. Zatim mam jen lak ze Senzaboxu a je super,krasna fialova:)

    OdpovědětVymazat
  3. Soutěž? A ten, kdo "vyhraje" dostane prd, jako já s trichologií?

    OdpovědětVymazat
  4. Laky od Coloramy jsou docela fajn, hlavně se mi líbí obří výběr odstínů, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mikinka: copak se stalo?? nepsala jsi žádný mail, že by byl nějaký problém s výhrou

    OdpovědětVymazat
  6. Mám zatím jeden lak a je super. Brousím si zuby na tuhle tvářenku, má krásnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  7. super farby,pôjdem dneska omrknúť či ich aj u nás majú,moc tejto značke neholdujem,ale skúsim jej dať druhú šancu :D

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné odstíny a ta tvářenka super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Luxusní! Colorama je super, dobrá kvalita a krásné barvičky, za přijatelnou cenu.

    připojte se do giveaway!
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/06/tak-je-to-tady.html#more

    OdpovědětVymazat
  10. já sem neodolala a využila akci v Rossmannu 1 + 1 zdarma, takže jeden lak vyšel na 20Kč, což je parááda :)) mají opravdu velký výběr, vydrží také docela dlouho, tak sem si Coloramu velmi oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  11. najviac sa mi pacia asi laky, cislo 91 je pre mna uplne bozi:) tvarenky a tiene mi pridu tak nejak obycajne na pohlad, asi preto ma moc nelakaju.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem využila akce a koupila si bílý lak a lesk na rty myslím v nejsvětlejším odstínu. Lak má super štěteček a rychle schne, ale musí se dát fakt hodně vrstev... Lesk je super, sice to jsou jen třpytky a šimer, ale co, i hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeden Colorama už mám, ešte som ho neskúšala, ale určite nie je posledný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám 3 laky a taky jsem využila akci 1+1 v Rossmanu. Mám lak č. 77, což je taková fakt světlounká růžová a opravdu dobře kryje, mam i tu neonku, růžovou a fialovou. Růžová se mi moc nelíbí, příde mi taková moc tmavá, chtělo by to zářivější růžovou. Ta fialová se mi zdá neonová jen z určitých úhlů, ale i tak vypadá krásně. Taky jsem pokukovala po těch tvářenkách, a koupila jsem si číslo 101, na tváři se mi líbí ty zlatý odlesky, co háže... Takže celkově se mi Colorama líbí, ten výběr odstínů u laků je boží! Chtělo by to udělat ještě nějaké zajímavé barvy rtěnek :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Laky mají vážně skvělou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  16. Dlouho už přemýšlím o těch tvářenkách a lacích, ale pořád čekám na víc recenzí, přeci jen už toho mám hodně, tak abych věděla, že to stojí za to :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Koupila jsem si teď v Rossmannu 8 laků :D:D:D jeden byl totiž za 20,- .. to jsem tam prostě nemohla nechat..jsou úžasné, škoda, že něměli neon kolekci..:( Budu tam nejspíš muset ještě zajít ..

    OdpovědětVymazat
  18. ty laky vypadaj úžasně! ale už jich doma mám tolik... noo, ale možná nějakej pěknej odstín pořídím :-))

    OdpovědětVymazat
  19. Mívala jsem Mini coloramu - jeden byl skvělý, druhý příšerný, odstíny se opravdu hodně lišily. Novou řadu jsem ještě neviděla, za to měli nějaké staré odstíny v Rosmannovi ve slevě. Vzala jsem ale Salvetku, která byla taky ve slevě:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Laky jsou úplně úžasný. Koupila jsem si jich v akci za 40 Kč asi 5 a včera v Dmku jsem zjistila, že tam je mají taky v akci takže jsem neodolala a šupla do košíku ještě jeden :-D Zatím jsem vyzkoušela odstíny 91 a 51 - měla jsem je na nehtech téměř týden bez jediné chybičky. teď mám druhý den na nehtech odstín 254 a navrch 46 a vypadá to báječně i když už mám lehce oprýskané hrany :/ Už se moc těším až si dám odstín 86 protože ta fialová vypadá božsky! Asi ještě zajdu do Dmka :/

    OdpovědětVymazat
  21. Dnes jsem ponakupovala v Rossmannu v akci 1+1 a ještě k tomu ve slevě. Laky mám 4 a jeden vyšel na necelých 20 Kč, což je neuvěřitelné. Tvářenku jsem si chtěla koupit taky, ale zdály se mi moc maličké, tak jsem si je nakonec nechala ujít. Tak třeba se poštěstí v soutěži. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jak už jsem psala někde jinde. Už mám Coloramy dost. Na všech blozích Colorama. Všude se o ní soutěží a nikde nic jiného a zajímavějšího. Už se těším, až bude po tomhle blázinci a blogerky se vrátí zpět do svých kolejí ;) :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  23. Z kolekce mě zaujaly jenom laky, protože stíny a tvářenky už mám svoje oblíbené a v dekorativce nerada experimentuju, a lesky moc nepoužívám. Ale laky jsou super! Do Rossmana musím zajít :D

    OdpovědětVymazat
  24. Dnes jsem byla v dm a měli je také za 39, ale přišlo mi to už trochu probrané a z asi 3 odstínů, které se mi líbily, bych si koupila asi 1 :D :D Asi to bylo vážně probrané :D

    OdpovědětVymazat
  25. Nic noveho pod sluncem,vubec me to neoslovuje. Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám jeden lak a jsem naprosto spokojená :) určitě zvažuju nakoupit časem i další věci z této řady :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mně přijde Colorama jako super šance pro každého jako jsem já, kdo má rád každý třetí den jinou barvu laku na nehtech,kdo rád experimentuje se stíny, a nechce kvůli takové své "úchylce" přijít na mizinu. Já jsem celkem konzerva, ale ulítlé laky na nehty si neodpustím, tam se projevuje ta moje rozpustilá stránka :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky Rendy,

    mám doma jeden fialový neonový lak, dlouho schne a dělá pruhy, ale barvička hezká a vydrží pak týden. Chystám se ještě na další odstíny. leskům se vyhnu obloukem, barvy stínů jsou všude prezentovány ty samé, takže se mi zprotivily. Ale tvářenka se mi barevně líbí, tu chci. :-)

    Jinak holky mám u sebe Give away a zatím se mi zapojilo jen pár holek a hrajeme o tři kosmetické produkty. Pokud máte chvilku čas a můj kosmetický blog vás zaujme, tak omrkněte. :-) děkuju.

    http://suri-shoppaholic-workaholic.blogspot.cz/2013/06/avonova-give-away-56-146.html

    OdpovědětVymazat
  29. Koukala sem na tu řadu a líbily se mi lesky. :) Pak dej určitě vědět. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)