sobota 11. května 2013

Vyplatí se jít letos na Elle fashion shopping weekend?

Příští týden začíná nákupní akce Elle fashion shopping weekend a tak jsem si říkala, jestli se na něj chystáte? Pokud vůbec netušíte o co jde, tak se vám to pokusím v rychlosti nastínit :) V květnovém vydání časopisu Elle najdete slevové kupóny, které platí ve vybraných obchodech. Během 17.-19.5 můžete tyto slevové kupony využít a radovat se, že jste (třeba) i ušetřily. Některé obchody vám dají dárky, jinde vám odečtou slevu z nákupu. Elle shopping weekend bývá na jaře a na podzim bývají konkurenční dny Marianne (která mi v tuhle chvíli přijdou výběrem prodejen prostě lepší).

Když jsem otevřela Elle, tak jsem se samozřejmě hned dívala na kupónky a těšila se, že vyrazím s kamarádkou po nákupech. Nevím proč, ale letošní ročník mi přijde trochu slabý. Navíc mě výběr obchodů příliš neuchvátil a kdybych nebydlela v Praze a nemohla využít spešl kupony jen do Palladia, tak asi nikam nejdu :)



Co mě letos trochu překvapilo? Chybí kupony do Sephory! Jako ne že by to bylo nějaký terno (o jejich zdražování před podobnýma akcema vím moc dobře), ale byl to pro mě celkem šok. Naopak Marionnaud zabral snad polovinu kupónů. Škoda. Marionnaud prostě nemám ráda, jejich prodejny mi nejsou sympatické a prodavačky pokaždé stojí v hloučku u kasy a kecají spolu a nikdy se mě snad nikdo nezeptal, jestli nechci s něčím poradit. Ne, prostě v mé hlavě nemá Marionnaud dobrou image a nerada tam chodím. Předpodkládám, že Sephora se i tak vytasí se slevovými kartičkami s 20% slevou a hostesky je budou všem hromadně cpát (a vlastně Sephora ušetří pár desítek tisíc za místo v Elle). Celkově mě výběr obchodů příliš nenadchnul a váhám, jestli letos vyrazit.

Nejlepší mi přijdou kupóny z žluté části, které platí jen v Palladiu. Takže Body shopu, L´Occitane i Topshopu asi neodolám. Konečně bych mohla pořídit pár drobností, které odkládám právě na vhodnou příležitost se slevou. Škoda, že není kupón třeba na nákup jídla z Marks and Spencer, to bych se asi plácla přes kapsu :)



Pamatuju si rok, kdy tyhle červené kartičky dávala do obchodů Sandra Leopardová :) Neví někdo, kam se vlastně propadla? :)



Pokusila jsem se vyfotit pár kosmetických záležitostí. Lesklý černý papír se fotí fakt děsně špatně, tak se omlouvám za kvalitu :)









No, letos prostě nic moc. Zajímal by mě váš názor a to, jestli se na akci chystáte? Případně jaké kupóny byste vy samy využily? :)


PS: pokud vás zajímá seznam všech prodejen, které jsou do této akce zapojené, mrkněte na stránky zde.

26 komentářů:

  1. Ty jo, tak zrovna to s tou Sandrou by mě taky zajímalo...

    OdpovědětVymazat
  2. Nechystám se tam, taky mě totiž nic nenadchlo. Na Marionnaud mám podobný názor.
    ...a co se týče Sandry, tak nevím, ale řekla bych, že prostě jen ze dne na den zrušila blog a nikam se nepropadla :), ale řešily jsme to s kamarádkou, že vůči jejím čtenářům to tedy není fér.
    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. No zaujal mě leda ten Clinique (nějak už mě nebere sleva na celý nákup, radši třeba dostanu miniaturky :D). No ale asi bych tam nešla, protože mě děsí ty davové mačkanice...

    OdpovědětVymazat
  4. Jak říkáš, nic moc a pro nepražačku ještě víc. Naneštěstí to je ještě ve víkend před maturitou, takže mně se to letos vyhne úplně;)

    OdpovědětVymazat
  5. S Marionnaud můžu jen souhlasit! Výběr dost chudý a ty slečny.. už jsem jim párkrat vynadala a přemýšlela jsem, že napíšu na vedení. Ale jak vidím, tak i na jejich stránkách si dost lidí stěžuje.
    Se Sandou Leopardovou taky nevím, co se stalo. Už se to řešilo minulý rok na omlazení :D
    A ELLE shopping weekend.. velké zklamání, ani C&A se tam neobjevilo.. prostě nic mě nenadchlo

    OdpovědětVymazat
  6. Žádný zázrak, máš pravdu. Na to kolik se tam bude tísnit lidí a jaký to bude asi blázinec to nestojí (ale to je možná tím, že momentálně nějak nic konkrétního nepotřebuju). Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Nic moc, s mamkou jsme vyrazily na podzim na Marianne nákupy a to se mi líbilo víc. A navíc bude teď strašnej nával v Palladiu...

    OdpovědětVymazat
  8. No, nic moc teda..já nevím, už nějak na tyhle akce nemám náladu a trpělivost..Já potřebuju na nákupy klid, všechno si vždycky dojdu do obchodu tak 2x vyzkoušet, týden si to nechám projít hlavou a pak až nakupuju. Jsem na to sice trošku blázen, uznávám, ale ono to podle mě to stejně tenhle rok ani nestojí skoro za to.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jsem si Elle nekoupila, a docela mě to lákalo právě kvůli tomuhle, ale nakonec asi teda nikam nejdu, jak se tam dívám .. A stejně, všude by byli tuny lidí a já jsem docela nedávno trochu víc utratila, takže .. asi bych na to prsotě neměla trpělivost :D Jediné co se mi líbí jsou ty kupóny do Palladia, ale jelikož jsem z Jižní Moravy, mám to trochu z ruky no :D jediné co se mi líbí a co bych měla možnost využít je jen ten kupon na kosmetiku Vichy :)

    OdpovědětVymazat
  10. účelom týchto akcií rozhodne nie je ponúknuť zákazníkovi zľavu a urobiť ho tak šťastným.... ich účelom je zbaviť sa starého alebo problematického tovaru za čo najvýhodnejších podmienok.... tieto hromadné akcie zo zásady ignorujem

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Nechystám se, příští víkend budu oslavovat své narozeniny. :) Každoročně to tak blbě výjde :/

    Letos mě to, ale vůbec nemrzí, nejsem z Prahy, takže pro mě výběr naprd, dávám raději přednost konkurenčním zářijovým dnům Marianne. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Rendy..Elle jsem koupila..ale jelikož s tebou naprosto souhlasím tak se sama nechystám..to spíš na konkurenční dny Marienne:) a naposledy jsem v Marionnaud nakupovala minulý týden..to zas byly slevove kupony v Instyle..Šla jsem přímo pro YSL rozjasňovač a tentokrát se mi i věnovaly..jinak tam ale taky nerada chodím

    OdpovědětVymazat
  14. jelikož zrovna ten víkend jedu do Prahy na muzikál, tak jsem se rozhodla Elle koupit, že bych kulturu spojila i s nakupováním. no nebudu lhát, taky mě to dost zklamalo, a souhlasím s tvým článkem. ale jelikož v Praze budu, tak do Palladia si cestu udělám a třeba využiju alespoň ty žluté kuponky :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to bych si nevybrala. Z Marionnaud mam dobre zkusenosti s takovou starsi pani na Vaclavaku, jinak taky nic moc, cucej jak suvy z nudli. Tuhle jsem si tam nakou pomadu na rty a frajerka pribehla a "doufam ze ste otevrela ten testr!" Tak rikam " no kdyz je na tom napsany testr tak asi jo" a baba se hned jala zkoumat, jestli ji nelzu. Tak sem vypadla a uz tam nepachnu (Letnany).

    OdpovědětVymazat
  16. Na této akci jsem byla jednou a celkem mě to stačilo. Nejsem ani z Prahy a jak to znám, tak bych v Hradci nevyužila asi moc kuponů, souhlasím s tebou, dřív to bylo lepší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Letos nákupy s Elle neplánuji. Uvidíme co bude na podzim v Marianne :)

    OdpovědětVymazat
  18. Dny Marianne zas tak "konkurenční" nejsou - oba časopisy mají stejného vydavatele, jen trochu jinou cílovou skupinu :-) Loni byly kupóny kromě klasické Marianne i v Marianne bydlení, krom jiného na spoustu designových doplňků.

    Elle nákupy mě tentokrát příliš nezaujaly. V tomhle směru mi zatím přijde nejlepší dubnový nákupní týden německého Glamouru (bývá k dostání třeba v Tescu).

    OdpovědětVymazat
  19. No ja asi tento vikend letos vynecham.,.,a Sandra...pry se rozesla s princem...nemel ji kdo fotit a asi s tim proste uz sekla ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vůbec nic mě teda nenadchlo :/ Musím říct, že mě trochu mrzí že je akce jen v Palladiu, protože pro nás, co máme nejblíže tak Brno to je opravdu na nic:/ Kdyby tam byla sephora, tak možná, ale zatím jsem si jistá, že tenhle rok vynechám :(

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. No jo, se Sandrou Leopardovou se to řešilo různě na diskuzích, a nijak se to nedořešilo, prostě se den ze dne vypařila. Přišlo by mi alespoň fér napsat od ní nějaké vyjádření, vzhledem k tomu, že tolik publicity a nabídek měla především díky svým čtenářkám.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem z nabídky obchodů taky pěkně zklamaná, nic zajímavýho, ale jak jsem psala u sebe, alespoň ušetřím :-D. A musím s tebou souhlasit, že jídlo v M&S bych ve slevě taky brala! Možná využiju nějakou slevu v F&F, protože tam mám vyhlídnuté tričko, a M&S daruju mámě, protože tam má zase ona vyhlídnuté šaty. Co se týče kosmetiky, tak jsem už ve víc komentářích psala, že už skoro za měsíc letíme na dovču do USA, tak si nákupy kosmetiky šetřím tam. Navíc mám pocit, že ty kosmetické akce se stejně víceméně opakují, takže pokud za mořem nic zajímavého neseženu (což je pěkná blbost :-D), tak určitě budu mít zase na podzim příležitost tady.

    Každopádně článek mě potěšil, jsem ráda, že nejsem jediná nevděčná za ty super slevy do těch super obchodů :-D!

    OdpovědětVymazat
  23. Aj u nás bude takýto víkend, len nie s Elle, ale s Emmou :D Ale tuším, v česku sú lepšie zľavy a akcie...

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  24. Mně chybí Konsepti, budu si muset počkat do podzima na Dny Marianne..i tak se ale těším:.)

    OdpovědětVymazat
  25. Velké množství slevových kupónů najdete také na novém webu http://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat
  26. ta sleva na L'occitane vypadá perfektně, ale nechápu proč je to jen do Paládia..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)