čtvrtek 23. května 2013

Tak trochu nadupaný Ladybox

První co mě napadlo, když jsem otevřela nejnovější růžovou krabičku, bylo - není tam toho trochu moc? Fakt mi přijde, že je krabička nezvykle plná. Ne že by LB jindy nedával dost produktů, ale tentokrát mi to přijde opravdu štědré :) Díky nápovědám z facebooku jsem už trochu tušila, že na nás bude čekat něco od značky Lee Stafford a taky, že jo. A jaké jsou mé dojmy z tohoto vydání?




Krabička je stejná jako v minulém vydání, tedy světle růžová. Možná bych k barvě krabičky už přizpůsobila i barvu dopisu, aby to více ladilo. Přece jen ta černá je vedle růžové trochu tvrdá. Vystýlka mi tentokrát trochu zaprášila obsah boxu, ale není to žádné drama :) Po této stránce se nic nezměnilo a všechno zůstává standardně (téměř) stejné. Dokonce si začínám myslet, že je ta růžová krabička moc pěkná, i když mě na růžovou jinak moc neužije.




Co tedy skrýval můj boxík tentokrát?




1) Lee Stafford Dry Shampoo Original (50ml)

Začnu podle mě tím nejlepším a tím je suchý šampon. Bez nich se neobejdu a díky ofině je používám celkem hojně. Pokaždé, když se zde objevil nějaký článek na toto téma, tak mi spousta z vás tento suchý šampon doporučovala, že je údajně skvělý :) Takže jsem moc ráda, že ho můžu vyzkoušet a posoudit, jestli za ty peníze plné balení stojí :) Někdo mohl v boxu najít místo suchého šamponu lesk na vlasy. Šampon má u mě plný počet bodů!

2) Lambre tekuté oční stíny (3,5ml) - odstín 06, plné balení

Tekuté oční stíny tolik nepoužívám, většinou spíš jen podklad pod klasické pudrové stíny (mám pocit, že je jejich aplikace někdy zbytečně pracná). Lambre je značka, od které bych ráda vyzkoušela více produktů, ale kdybych si měla vybrat, raději bych v boxu objevila právě pudrové stíny Lambre. Tento produkt byl personalizovaný a pokud jste si box kupovaly předem, tak jste si mohly odstín vybrat podle svého gusta, takže by měl být snad každý spokojený :) Každopádně odstín se mi celkem líbí a hlavně stíny zatím bez hnutí drží, tak uvidíme postupem dne, jak si povedou. I v dopise píše Lady, že drží a drží, tak snad je to pravda :) Aplikátor je klasický houbičkový.



 Z fotky to asi není úplně poznat, ale stíny hází růžové odlesky



3) Le Chaton Výživná tvarohová maska s medem (100g) - plné balení

Značku Le Chaton znám spíš povrchně a nikdy jsem žádný produkt nezkoušela. Také se jedná o personalizovaný produkt, takže jsem zvědavá, jaké další verze se objeví. Název masky je docela odvážný - spojení tvarohu, medu a kozího mléka je pro mojí představivost celkem oříšek. Ale tak podle dopisu je určená pro smíšenou pleť, takže jí ráda vyzkouším a uvidím, co to s pletí udělá. Obalem mě zatím Le Chaton příliš neohromil, ale jak se říká - nesuď knihu podle obalu :)



4) Palmer´s CBF Lotion pleťové mléko (50ml)

Na pleťová mléka moc nejsem a na kakaové vůně dvakrát tolik. Asi si ho nechám na mazání rukou nebo podaruji maminku :) I tak mě Palmer´s láká a chtěla bych vyzkoušet jejich pověstné tělové máslo. Pro příště tuto značku klidně, ale nějaký jiný produkt prosím :)

5) Iven Cosmetics Collagen speciál s elastinem (10ml)

Kolagenový gel je pro mě tak trochu exotická záležitost. Musím uznat, že mi ale úplně báječně voní a marně se snažím přijít na to, co mi ta vůně připomíná! Už jen kvůli té vůni to vyzkouším a uvidím, jestli je to takový zázrak, jako se píše v dopise. První namazání je velmi příjemné a ta vůně mě dostává čím dál tím víc :)



6) Duck Island Bath foam and shower gel Mandarin and Bergamot (30ml)

Ještě než jsem otevřela úvodní dopis a uviděla jsem lahvičku, tak mě napadlo, že to vypadá jak hotelová kosmetika. Tu si teda sice ráda pokaždé vozím na památku domů, ale v tomto případě mě zrovna moc nenadchla. Duck Island je značka, která dodává toaletní potřeby do luxusních hotelů v UK a objevila se i v Glossyboxu. Ale mě tedy nenadchl ani trochu a jako luxusní mi nepřijde. Navíc mi voní stejně jako vůně na WC, takže nemám chuť sprcháč vyzkoušet. Jako cestovní lahvička na přelití něčeho jiného bude ale fajn. Duck Island u mě tedy moc nepochodil.

7) Marvis zubní pasta Strong Mint (10ml)

Nečekala jsem, že by mi zubní pasta v boxu udělala radost (viz předchozí boxy), ale Marvis je asi výjimka. Hned jak jsem viděla jejich reklamy s lebkou, jsem věděla, že chci zkusit jejich bělící pastu (což bych o Elmexu asi nikdy říct nemohla). Jsem zvědavá, jestli bude "strong mint", protože čím víc pálivá, tím je pro mě lepší. Každopádně z mého pohledu bych pastu nepovažovala jako bonus navíc a spíš bych jako bonus dala sprcháč Duck Island. Pasta má pro mě osobně větší cenu i užitek :)



Tentokrát jsem nejvíc nadšená ze suchého šamponu a vlastně i pasty. V závěsu zatím je maska, stíny a voňavý kolagen. Spíš neutrální dojem mám z pleťového mléka a nepotěšil mě asi jen hotelový sprcháč (podobných produktům bych se raději v budoucnu vyhnula). V boxu je navíc ještě pytlíčkový vzoreček Firming Butter od Palmer´s a několik letáčků, z nichž nejzajímavější je ten od Lambré na 30% slevu na nákup. Box mi přijde co se týče počtu kusů produktů opravdu nadupaný, ale jako nejlepší vydání bych ho neoznačila.

Takže si jdu ještě jednou vyčistit zuby, přestříkat vlasy, natřít obličej a vyzkoušet odolnost stínů :) A budu ráda, když se s námi podělíte o to, co jste si v boxu rozbalily vy a jak se vám líbí/nelíbí toho vydání :)

34 komentářů:

  1. Mám ten samý obsah ( barcvu stínů ) a jsem tentokrát nadšená, tenhle měsíc u mě LAdybox zabodoval :) Suchý šampon jsem nikdy nezkoušela a jsem na něj hooodně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, a já bych ty stíny využila jako rozjasňovač :), alespoň podle fotky to vypadá na mix highbeamu a moonbeamu :)

    OdpovědětVymazat
  3. mňa by potešila jedine Marviska, túto zelenú som mala a minula sa doma rýchlosťou blesku! Chuťovo je to už vyšší level a som ochotná si priplatiť aj nabudúce aj keď funkcionalitou ide o obyčajnú pastu. A ešte ten dizajn...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsem nakonec neobjednala, je tam toho hodně, ale nic, co bych opravdu toužila vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  5. Suchý šampon od LS je opravdu skvělý! Mám variantu pro tmavé vlasy a nemůžu si ho vynachválit. Sice je to můj první suchý šampon, tudíž nemohu porovnávat s jinými, ale nebýt vyšší ceny, jiné ani nezkouším :) Až mi dojde, tak bych chtěla zkusit Batiste nebo tu Schaumu, tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty stíny jsou to jediné co se mi líbí, ale já jsem spíše prostě na tu dekorativní kosmetiku, proto bych si nikdy boxík nekoupila. Ale všechno vypadá dost dobře, za tu cenu se to asi vyplatí, tentokrát:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak už jsem na jednom blogu psala - "Tenhle boxík je opravdu vydařený" a taky doufám, že se bude LB zlepšovat čím dál více a přiláká i více odběratelek (já sama čekám, jestli si ho koupím) :)
    Strašně by mě zajímalo jaký bude ta pasta :) Všude reklamy, ale moc recenzí jsem nezaznamenala. Může být určitě zajímavý i ten suchý šampón :) A jako poslední líčení s těmi stíny. Líbí se mi ty růžové odlesky - pro mě by to byl velký plus :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta pasta mě zaujala, zajímalo by mě, jak moc bělí

    almondwonders.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ten suchý šampon používám už dlouho, je super, taky musím ofinu mýt každý den :D a tu Marvis pastu máme doma z Itálie a taky jsem s ní spokojená, líbí se mi i ten obal. jinak LB nekupuju, jsem věrná SB, ale přítelova maminka si ho tentokrát objednala, tak jsem zvědavá, co na něj bude říkat

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď mě upřímně mrzí, že jsem si ho nekoupila. Ale šetřím, nebo spíš se snažím šetřit a tak boxíky krásy nepřipadají v úvahu.. :( Třeba alespoň zkusím něco vyměnit :) A uvidíme :) Nejvíce se mi líbí asi ta maska (na ty jsem prostě ujetá) a taky se mi líbí ty stíny :). No využila bych celý boxík, ale bohužel :). Mimochodem, konečně jsem sehnala tu masku od Freemana s tím mrtvým mořem :) Vyprodávají ji v albertu za 69 Kč, takže jsem si nakoupla do zásoby a je fakt bombová! Díky za tip Rendy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Podľa mňa skvelý obsah!Ladyboxu dávam zas raz palec hore!

    OdpovědětVymazat
  12. Stíny mám stejné a jsou úplně skvělé, ty mě potěšily určitě nejvíc! Místo suchého šamponu mám ten lesk (achjo!).. Jinak ten sprcháč mi taky voní jako něco do záchodu, ve videu to zase bude černé na bílém :D ten Collagen už mám z Greatboxu, ale nevadí, dám ho třeba mamce. No a ta maska vypadá zajímavě, ale strašně mi smrdí po kozině :-/ tak jsem zvědavá jaká bude a jestli její parfemaci přežiju :D Ale jsem vcelku spokojená, tento měsíc jsou obě krabičky povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá opravdu velmi dobře, ale jsem ráda, že jsem neobjednala, asi bych nevyužila... ale určitě je obsah pěkný! Rozhodně mě zaujal více než předchozí edice ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Pověstné tělové máslo od Palmers je hrozné :/. Já si ho koupila ve slevě, když tuhle značku vyprodávali v Rossmannu. Vůně mi přijde taky divná, a hlavně to máslo je extra mastný. Trpím na suchou kůži hlavně na nohách a jednou jsem se večer namazala celá a ještě ráno jsem byla celá umaštěná :( už nikdy víc, vůbec se nechtělo vstřebávat.

    OdpovědětVymazat
  15. wooow opravdu tento měsíc je tam toho fakt hodně :) Já osobně beatyboxy už nekupuju nějaký měsíc vůbec, ale v tomhle by mě určitě potěšil ten suchý šampon a Marvis pasta, kterou sem si nedávno dovezla z Florencie a jsem z ní nadšená :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. No musím říct, že fakt parádní a poprvé mám nutkání si box objednat :).

    OdpovědětVymazat
  17. jediné, čo má z celého boxu nejakú hodnotu, je paradoxne zubná pasta Marvis, ktorá je tam ako bonus

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem spokojená. konečně balíček došel a hned jak jsem viděla svůj obsah, šla jsem se mrknout k tobě. Článek jsem si přečetla ale až po tom, co jsem napsala ten svůj. A musím říct, že se celkem shodujeme :) Až na pár drobností :) Ale asi jsem z krabičky o trošku nadšenější, než ty :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tak a jsem zmatená:-D Myslela jsem, že bylo na výběr mezi fialovou a hnědou a ty máš jinou barvu!:-D Ta maska je taky zvláštní- v dopise jak píšeš na smíšenou pleť, ale na ní je napsáno na všechny typy pleti, tak si vyber...

    OdpovědětVymazat
  20. obsah se mi líbí, stíny vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se nelíbí - stíny mi dělají opuchlé oči, kachna smrdí po jaru na nádobí a místo suchého šampónu mám lesk :-(

    http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/05/kvetnovy-ladybox.html

    OdpovědětVymazat
  22. Sucháč od Leea je úžasnej! Používám ho, když spěchám a nestíhám si umýt vlasy. Což se až tak často nestává, ale je super mít ho doma pro případ SOS :)

    OdpovědětVymazat
  23. Toto bude moj prvy boxik a dost som sa bala co tento mesiac vymyslia a ci mi vobec vyrobkami ulahodia, ale nakoniec, ako vidim, to bude super :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty stíny vypadaj pěkně! Možná by šly použít i jako rozjasňovač :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych byla nejnadšenější z Lee Staforda, ale LB kupovat nebudu ... počkám si na recenze a podle nich buď koupím nebo ne...zatím jsem byla vždy nejspokojenější s Amicou :)

    OdpovědětVymazat
  26. Neobjednala jsem, ale je to poprvé, co mají tvůrci můj velký obdiv, povedlo se jim kompletně představit méně známé nebo neznámé značky (jo, přiznávám se, že osobně neznám ani jednu). Že tam zkrátka není nic, co bychom běžně znaly z drogerií. A to je peckla. Z tohoto hlediska rozhodně palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  27. Pasta Marvis mě taky láká..asi dobrý marketing:) Jinak obsah vypadá opravdu dobře..budu zvědavá na tvé dojmy po vyzkoušení:)

    OdpovědětVymazat
  28. No já máslo Palmers zbožňuju, ale mam taky ráda tu čokoládovou vůni, takže v tom se asi neshodnem :) Ale kůže mám po něm ještě celý den měkkou a hydratovanou, vůbec ne mastnou.... (a mimochodem, nejde mi taky odpovídat na jiné komenty, ale na svůj vlastní ano...zvláštní)

    OdpovědětVymazat
  29. Já měla světle hnědou vystýlku, no co toto je :D A to Palmers máslo mám v nějaké jiné lahvičce, zajímavé... stíny mám hnědé, podle přání, zatím jsem je nezkoušela, ale snad hned zítra, s LS mě potěšili a dali suchý šampon, který se už dávno chystám koupit, tak ho aspoň vyzkouším, škoda jen, že je to ten neutrální, potřebuju hnědý, tak snad nebude ve vlasech vidět. A ten sprcháč mi taky voní jako něco na záchod, ale tak já ho určo využiju :D

    OdpovědětVymazat
  30. Tohle je úžasný box, sama jsem z něj strašně nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  31. Dneska s tebou souhlasím snad ve všem. To pleťové mléko palmer´s jsem taky odsoudila spíš jako krém na ruce, ale po prvním vyzkoušení mě to rychle přešlo, je takový lepkavý.. no uvidím, jestli ho na obličej dám. Navíc se mi ta tubička zdá dosti nepraktická. Stíny mám sice v tom druhém odstínu, ale vypadají pěkně.. a u pasty, kdybych doma neměla velké balení té bělící, bych asi taky zaplesala radostněji než u toho Ducku, ten tam ani nemusel být :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ladybox se docela vytáhl tento měsíc :D Suchý šampon je pecka.

    http://kissforhair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Hmm hmm tak z tohto boxu somtaka rozpačitá...suchý šampón a kolagén( ktory bol v greatboxe) mám doma ale tie ostatné veci sami celkom páčia.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  34. jéé já jsem tak ráda, že nejsem jediná, kdo má z té pasty radost! :D tu bělící si chci také pořídit v plném balení.

    jinak největší radost mám právě z masky (už jsem jí zkoušela a je moc příjemná a krásně voní) a ze suchého šamponu - chtěla jsem vyzkoušet jak onen produkt, tak i značku, takže jsem ráda dvojnásobně! :)

    stíny nejsou nic pro mě, stejně tak kolagen, takže to jsem šoupla mamce.

    a ten sprcháč... to je nehorázný smrad, vid? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)