pátek 10. května 2013

Splněná a nová přání

Kdo by neměl rád články s wishlisty? Já je teda přímo žeru a pokaždé si je s chutí přečtu :) Něco na ten způsob jsem si také připravila, protože moje "tohlechcianekdysitokoupím" složka je už zase o něco plnější, tak vám prásknu, po čem mé srdce touží.


Čím víc sleduji zahraniční blogerky a vlogerky, tím víc toužím po tom mít něco od značky Sonia Kashuk. V USA se prodává v obchoďáku Target a Američanky jí nakupují snad po tunách :) Taky chci jeden kousek prosím! Chtělo by to nějakou spojku za oceánem, která by mohla něco pěkného poslat :) Na ebayi sice sehnat jde, ale stojí jednou tolik co v USA, takže na to jim kašlu...

Kochat se můžete zde


Připravuji velké srovnání mých BB krémů a jedna část se bude týkat i vzorečků, kterých mám doma požehnaně. Ze všech, co jsem zkoušela mě nejvíc zaujal Oriental gold BB cream od Skin79 a už je na cestě z Asie ke mě :)
(web)

V červnu k dám dorazí limitovaná kolekce líčidel Lancome, jejichž obal navrhl slavný Alber Elbaz z Lanvin. Dochází mi moje milovaná Doll Eyes, takže se rýsuje potencionální příležitost si jí pořídit v novém kabátku
Černých tužek na oči mám dost, ale po tom, co jsem si zkusila tuto novinku od Lorealu na ruku a vydržela tam skoro 2 dny, tak jí asi výhledově taky chci :)





Tohle je trochu drahá zbytečnost, to uznávám, ale nový bezbarvý fixační pudr Nars vykouzlí tak neuvěřitelně heboučkou pleť, že to snad není ani možné!

Těším se i na letní limitku Clarins a ten bronzer a paletka mi nedají spát! Jedno z toho bych si pořídit chtěla, otázkou je, jestli to stihnu, než se po nich beznadějně zapráší :)



Když jsem minule stála u stojanu Chanel, trochu jsem zabředla rozhovor s jejich konzultantkou, která mě na tuhle řasenku neuvěřitelně nalákala. Bez předchozího vyzkoušení bych si jí nekoupila (na to stojí moc peněz), ale kdybych sehnala nějakou její miniaturu, byla bych moc spokojená :)
U Chanelu ještě zůstanu. Nový pudr Les Beiges si koupit chci a jsem ochotná za něj tu pálku dát. Spíš si tedy počkám na nějakou pěknou akci nebo nejlépe do zahraničí. Každopádně si pudr zkouším snad při každé návštěvě parfumerie a pokaždé si řechnu ááách, tebe chci, kamaráde!



Milani taky není zrovna značka, která by se u nás dala dobře sehnat, takže apeluji na všechny majitelky českých eshopů, aby jí určitě zařadily do svého sortimentu :) Budu věrný odběratel, slibuji. Zatím mám v hledáčku linky a tužky na oči.

Už asi tak od února slibuji svému kosmetickému "já", že mu splním jeho přání a koupím mu pár stínů od Madame Lambre. Nalákala mě na ně Péťa z lovelyhair, jen abyste znali viníka :) No, máme květen a stále nic. Asi si je nakoupím a po každém naučeném okruhu otázek ke státnicím si jeden nadělím :)




Novou dekorativku Benefit okukuju u zahraničních blogerek od začátku letošního roku. Na krémové stíny čtu skvělé ohlasy, takže hádejte co... :)




Tahle tvářenka Physicians formula mě upoutala na první pohled. Balení se podle mě moc povedlo a já ho prostě chci. Výhledově samozřejmě :)


Tvářenkové trio od Urban Decay se mi také líbí, ale upřímně dost váhám. Trochu se mi tam nelíbí podíl té oranžové/hnědé barvy. Stačila by mi jen ta růžová. Tohle je přesně příklad toho, že někdy obal a provedení člověka upoutá víc, než produkt a jeho využití jako takové.



Z palette si přeju už dlouho a konečně je snad už na cestě ke mě.  Dlouho jsem pátrala po nějaké levnější alternativě, ale ebay toho moc nenabízel. Resp. nic podle mých představ. Takže jsem nakonec objednala odtud. Není to sice nejlevnější, ale na druhou stranu si do paletky můžu ukládat refily stínů podle svých představ a nemusím utrácet za další paletky, které jsou určené jen pro danou značku.




Toto byl poslední seznam mých kosmetických přání. Všechno, co je označené srdíčkem jsem si už nadělila. Mám vážně pokaždé radost z odškrtnuté položky, protože mám pocit, že neutrácím na zbytečnosti, které mi ve výsledku neudělají takovou radost jako něco, co si dlouho přeju.



Baví vás vytvářet wishlisty? Nebo máte v počítači/mobilu nějakou nákupní složku, kam se chodíte inspirovat? :) Máme některé položky na pomyslném nákupním seznamu stejné? 

34 komentářů:

  1. Já si whislisty mám moc ráda! :) Ráda je i pročítám. Já si je moc nedělám,ale vždycky si někam napíšu, co bych si mohla koupit. :) Sem vcleku zapomětlivka takže když danou věc uvidím a vzpomenu si , že sem jí chtěla tak si jí koupím hned. :D Jinak ta limitka od Lancome jsou úžasné! :) Já taky koketuji s myšlenkou, že si jednu také pořídím! :D :) Pěkný whislist! :) A jak se znám když se mi něco zalíbí a ty k nim budeš mít kladnou recenzi tak si je určitě koupím. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik prosím stojí ta řasenka chanel? Moc se mi líbí, ale ještě jsem u ní snad nikde neviděla cenovku.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, wishlisty jsou to nejlepší, i když někdy zůstane jen u přání :).
    Z toho tvého bych brala Nivea lipbutter, Oriental BB a samozřejmě pudr od NARS ;).
    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ja si robim wishlist do poznamky v mobile alebo si to ukladam na mail a potom postupne mazem ked si daco kupim:)obcas ked ma daco zaujme, rychlo pisem na post-it a nalepim na stolny kalendar:) lebo vazne by som to hned zabudla. z tvojho wishlistu by som brala nars fixacny puder a milani linky a ceruzky na oci, hned!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, co mi to delas s tou Soniou Kashuk? :D
    Na Benefit mam policeno a momentalne se rozhoduju, co jako teda koupim, bo chci skoro vsechny stiny a paletky :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ta rasenka Doll Eyes ma krasny obal. Nejsem zrovna srdickova, ale kombinace bila-cerna-cervena je moje oblibena.
    Slozku v pocitaci vylozene nemam, ale na strankach ruznych e-shopu vyuzivam moznosti si ulozit svoje planovane kousky ke koupi.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se vyžívám v cizích seznamech přání. Vždycky objevím něco nového, co musím bezpodmínečně mít. Dnes tomu není jinak:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy. Koukni na email a verim, ze nektera tva prani se muzou splnit :-). Simona

    OdpovědětVymazat
  9. potvrzuju, že ta tužka od L´Oreal je super, mám jí už nějaký týden a můžu jen chválit (recenze bude nejspíš o víkendu)

    na Nars fixační pudr musím mrknout

    a v čem tě zaujal ten Chanel konkrétně?

    OdpovědětVymazat
  10. Taky by mě zajímalo v čem je ten pudr od Chanel(u) tak skvělý?:) A je spíš na suchou plet nebo mastnou?
    no a balení tvářenky od PF je jako z pohádky :O Nevíš kde se bude moct dát sehnat?

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujímalo by ma ešte čo s tou kozmetikou robíš, keď jej máš tak veľa:D máš to ako nejaké trofeje? či?
    Teda mne stačí zo všetkého po jednom kuse...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Na Sonia Kashuk slyším jen samou chválu, to samé s Milani, USA bloggerky jsou jimi prolezlé! :) Ale ta Benefití kolekce? uaaaaaaaaaaaah, bože kochám se!

    OdpovědětVymazat
  13. Ty si fakt kosmetický, blázen nikdy nemáš dost :)) Mě si nalákala na tu srdíčkovou tvářenku, miluju srdíčka ale tvářenky nenosím, tak dilema :D Uvidím kolik budu mít penez z brigady :D od te doby co jsem videla Blair z Gossipek s Chanel tvarenkou tak jsem ji chtela ale to srdicko.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Začnu si dělat wishlist. Mohl by mě donutit nekupovat zbytečnosti a šetřit na své vysněné (navíc odsrdíčkované to vypadá tak hezky, úplně chápu ten pocit uspokojení).
    Jenže vím, že dokud nenajdu takový produkt, který by mi sednul jak prdel na hrnec, stejně budu kupovat další věci (obzvlášt pod vlivem recenzí) ve snaze najít to, co konkrétně mě sedí (barvou, texturou atd.).
    Nemusím zkoušet nové a nové věci jen kvůli tomu, že jsou nové, ale spíš mě k tomu nutí snaha najít pro mě dokonale vyhovující pudr, řasenku, make-up atd. Výjimkou jsou rtěnky, tam prostě "musím" kupovat nové a nové barvy, i když je ve finále moc nenosím. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Bí: moje kladná recenze bude asi na to BBčko :) to jsem zkoušela asi z 6 vzorečků a pokaždé mě prostě nadchlo :)

    Monča: mám pocit, že něco kolem 800 Kč

    Bashi: taky si to musím psát, všechno zapomínám :)

    Lucifrid: když to nejde :) mě ta SK tááák láká :) o Benefitu ani nemluvím! je mi jasné, že si ty paletky koupíš stejně všechny :)

    Osamělá cyklistka: mě se z té kolekce líbí právě nejvíc tahle řasenka a náhodou je to moje nejoblíbenější :)

    Šárka K: a co se ti z tohodle seznamu třeba líbí? :)

    simon: to by byl velikááánský nákup :)

    Černá Moora: takže expert na černé věci potvrdil, že je skvělá, takže si jí fakt musím pořídit :) Jinak ten Chanel se mi líbí texturou, je strašně heboučký a zároveň se mi zdá celkem krycí...neumím to popsat :) je mezi námi taková zvláštní přitažlivost :)

    LuxyLady: Chanel viz. výše :) jinak tu tvářenku má myslím Kája (Plum Foolery) v eshopu :)

    Andrea: tak občas něco pošlu dál, něco daruji, nemám toho zase tolik :) Nechávám si věci, které mi maximálně vyhovují a ty co to nesplňují většinou putujou dál :)

    FairyChain: já též! navíc třeba ten dvoubarevný rozjasňovač? aaach :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kolekce co Alber navrhl pro Lancome je nádherná.Škoda, že nejsem moc ochotná investovat 700 do řasenky...Jinak články tohoto typu mám moc ráda :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Doll Eyes a Chanel řasenku bych taky ráda a bronzer od Clarins je vzhledově strašně krásný. Healthy glow sheer powder od Chanelu jsem si už koupila, počkala jsem alespoň na 20% slevu u Sephory, dýl už sem nemohla čekat, třepala sem se na něj už od února :D je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jak se prosím jmenuje ten pudr od NARS přesně? Hrozně mě to zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Momentálně je sleva v Marionnaud 20 %, nebo s kartou Elite 25 % v Elle slevách na příští víkend. Pudr Chanel tak vyjde na rovnou tisícovku =) Taky si na něj brousím zuby. Jinak, ty krémové stíny od Benefitu mám troje a ač se mi Benefití slečna snažila vymluvit, že to opravdu není možné, i přes bázi Art Deco a úplné zaschnutí než otevřu oko, stíny se mi slijí do vrásek na víčku po cca 4-5 hodinách, nepovažuju to teda za dobrou koupi na to, kolik stojí =/

    OdpovědětVymazat
  20. krasny wishlist, jen pozor na ty kremove stiny od Benefitu. Mam jejich miniaturku z boxu Bronzeru a jsou dost na nic :-( Slevajic se na vicku dost rychle a celkove mi ani jejich konzistence neprijde nejlepsi....

    OdpovědětVymazat
  21. Ty stíny mají krásný reliéf! A ty limitovaný obaly řasenek od Lancome jsou roztomilý, musíš si jí koupit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hned jak jsem tu řasenku viděla tak mě Lanvin napadl :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Wishlisty jsou báječné. :) Z nového se mi líbí krásná kolekce od Benefitu (doufám, že si ji v Anglii pořádně nakoupím :)) a ze starého nejvíce závidím lak od Chanelu, chtěla bych ho v odstínu Emprise. :) No a tvářenka od Benefitu, Too Faced - není co dodat. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com - právě probíhá soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  24. hohohoooo to je ale věcí!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ten nový pudr od Chanelu mám. Nejdřív jsem si koupila 20, jenže v Marionnaudu vypadala skvěle a na normálním světle šel děsně do oranžova. Tak jsem na doporučení konzultantky koupila odstín 10 - asi jediný nositelný. Nematuje, spíš tak trochu rozjasňuje podobně jako meteoritky. No a ta řasenka je skutečně nejlepší... mini verzi jsem dostala jako dárek k nákupu a musela jsem ji mít. Ačkoli mám raději řasenky s plastovým kartáčkem, takhle prostě dělá neskutečně dokonalé řasy.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ten pudr od Chanelu mě strašně láká,ale chtělo by to nějakou akcičku:)

    OdpovědětVymazat
  27. je, mám ráda wishlisty, moc pěkný článek :)
    Ráda bych tě pozvala na můj a kamarádky blog, kde pořádáme GiveAway, pokud chceš můžeš se podívat, ale nenutím tě:)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html
    K.K.

    OdpovědětVymazat
  28. Anet P: snad si to správně pamatuju - Light Reflecting Setting Powder :) každopádně je to novinka

    Mitsuuko: tak teoreticky ho ze zahraničí můžu mít se slevou 40%, což je ještě lepší :) to bych do něj už dala :)

    Blondýna: díky za upozornění :) musím to blíže prozkoumat :)

    Woodlandbutterfly: mě přijde jediný nositelný odstín č.10, ty ostatní jsem ani nezkoušela a zdály se mi moc tmavé. Slečna od Chanelu mi názorně ukazovala, co ta řasenka dokáže a fakt mě nadchla, takže bych tu miniaturu taky ráda sehnala a sama vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  29. No...po tom pudru taky koukám, kecala bych, kdyby ne :) Protože právě pořád nevím, jakej kompakt si pořídit...

    OdpovědětVymazat
  30. No, já bych nejradši úplně všechno, ale ty ceny :/ Úplně ti závidím ten rozjasňovač od Chanelu, jednou o něm mluvila Lou a úplně mě nadchl, ale opět - ta cena :/ Taky už dlouho toužím po Lip Butter od Nivei, tolik chvály jsem na ně četla, ale co jsem se tak dívala na ebay, tak je mají jen v americe a to se mi nechce objednávat .. ale nakonec asi stejně neodolám :D Jinak z tvého wishlistu si ještě plánuju koupit Just Bitten Kisable od Revlonu a Apocalips, jen se nemůžu rozhodnout který odstín :D :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kosmetiku Milani by to tu fakt chtělo, já zase slintám po těch jejich rtěnkách.

    OdpovědětVymazat
  32. na tu linku od Milani vo fialovej by som sa dala nahovorit:)

    OdpovědětVymazat
  33. Sonia Kashuk vypadá skvěle, třeba nám jí brzy někdo zprostředkuje. sestavení wishlistu mi vždy pomůže nekupovat blbosti a uvědomit si, co doopravdy potřebuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)