úterý 14. května 2013

Skin Food Peach Sake Toner

Když jsem poprvé v ruce držela lahvičku tohoto tonika, tak jsem měla pocit, že se dívám na menší verzi lahve s alkoholem. Lahvička mi sice evokuje něco trochu ostřejšího, ale k pleti se chová naštěstí moc hezky :) Značka Skin Food mě pořád velice láká a i díky hodné čtenářce Hance, která mi poslala kupu vzorečků této značky, teď zkouším, co by se mi líbilo. Dneska bych vám ráda blíže ukázala pleťové tonikum :)


Ještě než se dostanu k samotnému toniku, tak si řekněme rozdíl mezi pleťovou vodou a tonikem. Není to totiž úplně to samé :)

Pleťová voda se hodí spíš k používání večer, protože pleť dočistí, ale nestahuje póry a tudíž je potom pleť připravené na vstřebání pečujících přípravků (séra nebo třeba nočního krému)

Tonikum se naopak doporučuje používat ráno. Očistíte s ním pleť od nečistot, které se na ní usadily během noci, od mazu nebo nočního krému. Narozdíl od pleťové vody stahuje póry, do kterých se pak postupem dne nedostane tolik nečistot ze vzduchu a okolí.

Ani jeden z přípravků se samozřejmě z obličeje nijak neoplachuje a aplikují se na ně další pečující přípravky (např. krémy)



Peach Sake Toner (135ml) - koupíte např. zde za 15,25eur

Začnu obalem, který mě u této značky prostě stále baví. Flakon toneru je z mléčného skla s dřevěným uzávěrem a poměrně dost těžký. Na první pohled mi to připomíná spíš nějakou peach vodku :) Z tonika cítím grepy a trochu alkohol, což je trochu zvláštní, ale broskve podle mě voní prostě jinak. Každopádně je to svěží citrusová vůně, která člověka po ránu nakopne.

Co by měl toner umět:

- obnovuje zdravý lesk pleti
- obsahuje vitamín A a C, které regenerují pleť
- Saké zmenšuje viditelnost pórů
- minimalizuje tvorbu kožního mazu

Trochu jsem se obávala, aby nebyl toner příliš agresivní a pleť nevysušoval. To se ovšem nepotvrdilo a toner byl na pleti velmi příjemný, nijak nelepil a dokonce bych řekla, že opravdu i zjemnil póry. Okolo nosu je mám celkem rozšířené a viditelné (u smíšené/mastné pleti nic neobvyklého) a opravdu se mi po nějaké době zdály méně viditelné. Po ráno bylo navíc čištění opravdu osvěžující a povzbuzující díky svěží vůni.





Dávkování produktu má u mě trochu mínus. Člověk musí třepat jak vzteklý, aby z lahvičky vykapalo dostatečné množství na očištění pleti. Hrdlo by mohlo být klidně širší, aby obsah tekl ven rychleji a nekapal pomalu po kapkách. 



Moc pěkný detail - víčko je dřevěné (nebo tak na mě alespoň působí) a je na něm nakreslené logo značky




Toner má nejen pěkný obal a příjemnou vůni, ale na pleti je i velmi příjemný a nevysušuje jí. Dávkování má u mě tedy body dolů, protože mě občas trochu naštve :) I přes všechny plusy si nejsem jistá, že bych si toner znovu pořídila. Jsem spíš zvyklá na micelární vody, které se dají používat jak ráno, tak večer a jsou "univerzální". Podle mě ale moc slečen neřeší, jestli si čistí obličej večer pleťovou vodou a ráno tonikem, takže je podobné rozdělení pro někoho možná nedůležité. Každopádně se toto tonikum vyrábí i v menší verzi a v broskvové řadě najdete několik dalších produktů.

Má někdo z vás zkušenost s přímo s tímto tonikem?

Dejte mi v komentářích určitě vědět, jestli to řešíte a řídíte se tímto rozdělením :)



PS: děkuji eshopu bbcreamshop.sk za poskytnutí produktu k recenzi

8 komentářů:

  1. Tak ta lahvicka je fakt nadherna :). Ja posledni dobou opustila micelarku a stridam pletovky a oleje a moc me to bavi :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta lahvička je dokonalá, vtipná jak připomíná alkohol :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je vtipné balenie. Inak ja to rozdelenie tiež moc nerieším.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  4. To balení je úžasný, využila bych po spotřebování i jako dekoraci. :-)
    Co se týče používání přípravků, tak to mám rozdělené, večer micelárka, ráno tonikum (ale to až poté, co jsem začla číst blogy, dřív jsem to také neřešila).

    OdpovědětVymazat
  5. mňam, ten bych i snědla, jak vypadá hezky :D

    OdpovědětVymazat
  6. tohle tonikum mám moc ráda, protože opravdu funguje a ještě krásně voní. ale ta cena je za tak malou lahvičku docela vysoká.
    mám taky od skin food tonikum malinové na dehydratovanou pleť a to naopak moc ráda nemám, protože smrdí (taková zatuchlá vůně jak ve sklepě) je taky hustší, spíš trochu gel a dostat to z lahvičky je teprve umění.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám kosmetiku od Skinfood hrozně ráda. Hlavně kvůli ovocným vůním. Myslím, že bych ho vyzkoušet mohla :) A s tím dávkováním. Nedá se ten špunt vyndat nebo seříznout? Ve většině případů to jde ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)