pondělí 6. května 2013

Rimmel nová mega řasenka Scandaleyes Lycra Flex

Rimmel si připravil další novinku v podobě řasenky Scandaleyes Lycra Flex. Když mi řasenka přišla domů a otevřela jsem obálku, tak jsem se trochu lekla, co to na mě vypadlo za zvýrazňovač :) Na první pohled člověka rozhodně upoutá. Navíc je balení obrovské a mohutné, takže ho ve stojanu asi jen tak nepřehlédnete. Do našich obchodů by se měla dostat v dohledné době a jestli vás na první pohled zaujala, tak čtěte dál a dozvíte se víc :)


Scandaleyes Lycra Flex řasenka - cena 189 Kč

Nejen balení je gigantické, i samotná řasenka má obrovský kartáček. Podobně velké kartáčky mám ráda a dávám jim přednost před předimenzovanými plastovými kolegy. Ovšem tento kartáček je opravdu mega velký a myslím, že někdo by s ním mohl mít problém. Nehledě na to, že líčení spodních řas chce dávku trpělivosti a pevnou ruku. Výrobce slibuje, že díky technologii Lycra zůstanou řasy lehké a nebudou křehké a tuhé. Můžu určitě potvrdit, že řasenka řasy neslepí pomalu ani po páté vrstvě a řasy opravdu nejsou tuhé po chvilce. Některé řasenky vám zaschnou za pár vteřin a nestihnete pomalu nanést ani druhou vrstvu. V případě této řasenky jsem si mohla nalíčit jedno oko, dát vrstvu na druhé a znovu se vrátit k další vrstvě na prvním oku. Šlo to stále skvěle (to vrstvení) a na řasence se mi tato vlastnost líbí asi nejvíc. Nestalo se mi, že by řasenka během dne opadávala pod oči nebo se mazala. Jen se mi někdy povedlo umazat horní víčko, protože kartáček je fakt mega a když nebudete chvíli dávat pozor, budete mít řasenku až na nose :) Ovšem není to nic, co by jedna vatová tyčinka nespravila. S odličováním nebyl problém a řasenka šla v pohodě dolů (používám dvousložkový odličovač očí)

Oceňuji, že můžete nanést několik vrstev a řasy nebudou slepené do trsečků, barva je opravdu černá a řasenka dodá řasám objem. Líbilo by se mi, kdyby řasy byly po nalíčení ještě trochu víc natočené, ale to je spíš můj subjektivní pocit. Ostatně řasenky jsou jen o pocitu každého a nejde se řídit podle fotek. Co mě přijde jako pěkné řasy, někdo další označí za ošklivé, takže neberte fotky jako rozhodující faktor :)




EDIT: doplňuji tedy jiné fotky :) Řasenka řasy opravdu neslepuje ani nedělá cucky, předchozí fotka asi jen klamala tím, že byla focená moc z blízka :) Nevšímejte si trochu mázlé tužky no oči, dneska strašně pršelo a já neměla deštník :)






Porovnání velikostí kartáčků - porovnávala jsem s řasenkou Lancome Doll Eyes, která má podle mě takový normálně velký kartáček :)



Existují další 2 verze Scandaleyes řasenek. Oranžová se u nás prodává, ale růžovou jsem ještě nepotkala.



(web)

Řasenka mě velmi mile překvapila a po pár použitích jsem se už i sžila s jejím mega kartáčkem. Líbí se mi její efekt na řasách a hlavně to, že řasy opravdu zůstanou lehké a nebudou tvrdé jak kámen. Někdo by mohl mít trochu problém s velikostí kartáčku, ale to už musíte posoudit samy, jestli vám podobné typy vyhovují nebo ne :) Za sebe řasenku můžu doporučit a i její cena mi přijde přijatelná.


Líbí/nelíbí se vám tato řasenka? Zkoušel někdo z vás jinou řasenku z této řady?


PS: děkuji Rimmelu za poskytnutí řasenky k recenzi

33 komentářů:

  1. Jaká řasenka je podle tebe úplně nejlepší? Jestli si myslíš, že ty drogerkové jsou srovnatelné s těmi drahými, nebo se jim nevyrovnají?
    Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  2. Musím přiznat, že řasenky typu Rimmel, Maybelline apod. mi nikdy nic moc neříkaly, protože mají řidší barvu a přijde mi, že mám pak řasy jen černé a to je tak všechno - tahle na druhou stranu špatně nevypadá, Ty máš oči nalíčené pěkně, i když podle mě na L'orealky stejně asi nic nemá:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si myslim ze táto je nejlepsia :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Já momentálně používám řasenku od Helen Rubinstein - lash queen sexy blacks a je vážně super, ale je dost drahá a řasenku mám vždy tak na 2 měsíce, tak bych ráda našla nějakou dobrou drogérkovou náhradu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anet P: to je těžké :) někdo má pěkné řasy od přírody a stačí mu řasenka za 50 korun :) Mám svojí nejvíc oblíbenou žlutou Maybellinku, ale zároveň můžu říct, že mám nejraději Lancome Doll Eyes, protože mi žádná řasenka z drogerie nikdy nevydrží víc jak 3 měsíce. Lancome používám půl roku a je v pohodě :) Ale nejde říct, že drahá řasenka = skvělá řasenka. Najdeš dobré levné i drahé, záleží, jestli chceš investovat stovku nebo tisícovku :)

    Smart Nails etc.: já mám nejraději Maybelline řasenky, u jiných značek většinou nevybírám, ale zase Loreal se mi zdá dost drahý a radši už přihodím něco víc a koupím si Lancome :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám zase raději menší kartáčky:), ale řasenka celkově vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Zkoušela jsem tu fialovou, ale trochu dělala cucky, stejně jako vidím u tebe na obrázku. Z drogerie preferuji Maybelline :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá docela dobře! Až na to balení, ta zelená je šílená, já mám radši elegantní klasiku :). A s tím velkým kartáčkem bych se asi zabila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Velké kartáčky mi vůbec nevyhovují - dělají se mi obtisky na víčku a neumím s nimi pracovat.
    Z řasenek mám právě nejradši tu Doll Eyes od Lancome, podle mě se do ní vyplatí investovat. Vydrží dlouho a má hodně dobrý kartáček, takže tím užším koncem si krásně namaluju i řasy na vnitřní části víčka. Z těch drogérkových mi hodně vyhovují Max Factor, příjemně mě překvapila Clump Defy, ale zase tak cca za 2 měsíce mi přijdou že jsou už vyschlé. Takže si myslím, že se do Lancomky vyplatí investovat, ta mi vydrží určitě víc jak půl roku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemohu si pomoci, ale podle fotky na oku mi přijde, že hrudkovatí :/
    I.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se to balení líbí, alespoň je to zase něco nového a ta zelená je taková jarní :). Řasenku určitě vyzkouším, protože ta oranžová verze mě příjemně překvapila, jediné mínus bylo, že mi celkem rychle vysychala. Z tvé fotky tedy ale řasy vypadají hrozně slepeně, ale možná to je tím, jak je fotka hodně detailní. No jsem na ni zvědavá.:)

    OdpovědětVymazat
  12. No neviem, moc ma ta riasenka nezaujala. Niesom zvyknutná na mega kartáčky a tiež mi príde že trochu hurudkovatie. Za mna teda nie.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  13. Mám tu oranžovou verzi a momentálně říkám: děs. Kartáček je až moc obrovský, řasy slepuje, na můj vkus až moc mokrá. Takže si počkám až trošku vyschne a snad to bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám taky ráda klasické velké kartáčky více, než ty plastové, takže si myslím, že tahle řasenka by mi seděla. Ale nemůžu si pomoct, na té fotce to vypadá jako až moc velký nános a slepené řasy. Někomu se to asi líbí, já mám raději jemnější zvýraznění.

    OdpovědětVymazat
  15. Plastové kartáčky bývají většinou právě malé a úzké, nechtěla jsi do té rezence spíš napsat "poddimenzovaný"? Nebo jsem nepochopila, co se snažíš říct. Jinak, ten efekt se mi nelíbí, připadá mi to slepené a takové moc "mokré", zkrátka hutný nános barvy. Sice patřím k těm, které mají skvělé řasy od přírody, ale taky mi trvalo, než jsem našla "tu svou" řasenku. Jak se mi nelíbí podobně nepřirozený přelíčený efekt, jaký se mi zdá z té tvé fotky, tak mi dlouho trvalo zjistit, že mi vyhovují právě plastové kartáčky (nenabírají moc barvy, neslepují). Jinak, řasenka mi vydrží osobně spíš kus od kusu, asi v závislosti na tom, jestli se do ní nějaký nenechavec už nepodíval... :-/

    OdpovědětVymazat
  16. Dyt mas na řasach žmolky a dcla ti je slepila, to jsi spokojená? Nezkusíš fotit to oko víc z dálky? vypadalo by to lépe :)

    OdpovědětVymazat
  17. Peťule: přesně, ta dlouhodobá výdrž se jí nedá upřít :)

    Ix Ex: zkusím sem dát i jinou fotku víc z dálky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Fúúh no osobne som zástanca umelých kartáčikov a odporca mega riaseniek v jednom takže to pre mňa asi tá pravá voľba nebude ale pobavil ma tvoj úvod: čo za zvýrazňovač :D asi by som reagovala podobne :D

    OdpovědětVymazat
  19. Vzhledově se mi vůbec nelíbí a osobně si ani nemyslím, že ti udělala pěkné řasy.

    OdpovědětVymazat
  20. je vidět, že řasenky jsou fakt děsně individuální ;)) ... mně přijde totiž příšerná, horší jsem snad neměla .. :/

    OdpovědětVymazat
  21. Tak pro všechny jsem doplnila jiné fotky :) Ráda bych dodala, že řasenka vážně necuckuje, spíš jsem vybrala jen špatnou fotku, která byla vyfocená příliš detailně :)

    Nat Aly: a to je právě ta subjektivita :) co se líbí mě, nemusí se líbit dalším.

    OdpovědětVymazat
  22. Myslim, ze ziadnu maskaru od Rimmelu som este nemala, mam svojich par osvedcenych favoritov, ktorych uz zopar rokov striedam a neviem preco, z nejakych neznamych dovodov ma riasenky od tejto znacky ale vobec nelakaju :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
  23. Moora: to teda jsou :) každý máme holt jiné řasy :) ale rozdílný názor viz.duel u Sofastars - jedna byla spokojená, druhá strašně nespokojená :) Takže sama se většinou neřídím názory na řasenky u druhých lidí a dokud si je sama nevyzkouším, tak nevěřím :)

    OdpovědětVymazat
  24. tieto rimmel riasenky ma teda vobec nelakaju a celkovo s rimmel riasenkami nemam dobre skusenosti. videla som aj tu fotku co si tu mala ako prvu a naozaj vysledny efekt sa mi velmi nepacil a nepaci ani na tejto fotke.

    OdpovědětVymazat
  25. Pro mě jsou jednoznačně nejlepší řasenky od max factor :) http://mylifebymari.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Na řasách vypadá fakt pěkně, ale nelíbí se mi barva obalu... Ale o ten zrovna moc nejde :)

    OdpovědětVymazat
  27. Velké kartáčky opravdu nemusím vzhledem k tomu, že mám malé oči a krátké řasy, tak mám pak řasenku všude okolo. Stejně tak nechápu všelijaké ty úchylné zakroucené tvary. A tyhlety tlusté křiklavé obaly mě též odpuzují, kromě toho, že jsou hnusné, tak se mi špatně drží.

    OdpovědětVymazat
  28. Velké kartáčky mám ráda, takže se na ní musím kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  29. Růžovou jsem si pořídila v Anglii, ale vůbec řasy neoddělila i když kartáček vypadal, že to umí a po měsíci se v ní vytvořily hrudky, tak letěla do koše.. prozatím moje nejhorší řasenka, kterou určitě nedoporučuju ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Nevypadá špatně, mě se ale tak strašně moc nelíbí ten obal :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ten obal je s prominutím hnus! Bohužel tím už u mě skončila. Jinak ale efekt na fotce u Levandule by mě přesvědčil. Čert vem, že je to v šílených barvách, ale mohly by v drogeriích konečně dělat normálně štíhlé obaly a ne tyhle hrůzy.

    OdpovědětVymazat
  32. Nedam dopustit na L'oreal Telescopic. Maybelline taky muzu, tu zelenou, tenkou, s tenkym kartackem - s temi bachratymi to neumim :-/

    OdpovědětVymazat
  33. měla jsem od Rimmel černo oranžovou měla taky giga kartáček ale byla perfektní teď jsem si koupila tu zelenou ale ještě nemám odzkoušeno :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)