neděle 12. května 2013

Report z akce Loreal a moje nové ombré

O víkendu jsem se s několika dalšími blogerkami sešla ve školící akademii kadeřníků L´oreal a byly nám představeny nové barvy na vlasy, kterými vytvoříte ombré styl v pohodlí domova. Nové barvy jsou v drogeriích od dubna a k dispozici jsou tři odstíny. Jak si doma vytvořit ombré pohodlně a jednoduše jsme se mohly přesvědčit na vlastní oči (i vlasy) :)



Stylistka Markéta Dub nám představila řadu barev Préférence Wild Ombrés a všem, co si chtěly tento styl vyzkoušet na vlastní kůži poté i vlasy obarvila. Nejdříve nám postup názorně představila na modelce a pak přišly na řadu naše vlasy :)



Součástí balení je speciální hřeben, kterým barvu do vlasů roztíráte. V lahvičce smícháte všechny tři složky barvy a pak je nanesete na hřeben. Tím pak vetřete barvu do vlasů podle svého gusta. Podle toho jaká je vaše barva vlasů si vyberete i odpovídající odstín Ombré barvy. Pro porovnání, na mé vlasy byl použitý střední odstín č.2. Pro černovlásky je určený č.1 a pro světlovlasé slečny č.4. Intenzitu (světlost) barvy můžete korigovat samy - pokud chcete jen lehce vlasy natónovat, tak barvu necháte působit jen 20min. Víc jak 45 minut se ale barvu nedoporučuje na vlasech nechávat, protože by se mohly poničit. Mě kadeřnice barvu nechala na vlasech zhruba 25 minut. Výsledek můžete posoudit na konci článku :)




Markéta nám radila, ať barvu nanášíme od konečků, protože tam je žádoucí, aby byla barva co nejsvětlejší. Ideální je postupovat tak, že na jedné straně natřete pramen a hned natřete i druhou stranu hlavy, aby byla barva všude rovnoměrná.



Myslím, že je výsledek přirozený a účes pěkně oživí


Barva stojí 199 Kč a sehnat jí můžete běžně v drogerii



Po představení barev začala Markéta ty z nás, které chtěly ombré styl vyzkoušet barvit a zbytek se vrhnul na zkoušení spousty kosmetiky. Omrknout jsme mohly novinky Maybelline i L´Oreal.




Kdybyste ještě neměly dost Color Whisper balzámů :)


Konečně jsem mohla vyzkoušet i nový BB krém Maybelline. V obchodech jsem na testry do té doby nenarazila, tak jsem vám cvakla odstíny na ruce :)


Nové Colorama laky, které se vyrábí v 70 odstínech


Poznej svojí oblíbenou blogerku :)


Bez fotky občerstvení by to nebylo ono :)




Možná si ještě pamatujete na mé první ombré. Postupně mi odrůstalo až jsem ho jeden den nechala s konečky ostříhat. Protože se to hodně lidem v mém okolí líbilo, tak jsem neváhala a nechala si ho udělat znovu. Přijde mi to jako nenásilné oživení barvy vlasů. Nemůžu to zatím plnohodnotně posoudit, ale zatím se mi nezdá, že by se konce vlasů poničily. Při prvním pokusu jsem měla pocit, že mám na konečcích suchou slámu, protože je peroxid opravdu poničil. Když si teď přejíždím po vlasech, tak se mi zdají na všech místech stejné a neponičené. Uvidíme po čase.
Výsledek jsem fotila mobilem, takže kvalita není tak valná :) 

Každopádně Péťa z Lovelyhair slíbila, že barvení ombré vlasů natočí na video, takže určitě sledujte její blog a uvidíte barvení v akci :)




a ještě jedna zezadu


Mám pro vás i nějaké dárečky, takže se těšte na soutěž :)


Tímto ještě jednou děkuji za pozvání a velmi příjemně strávené odpoledne. Zdravím všechny holky, které se akce zúčastnily a doufám, že se zase brzy potkáme :)

Zkoušely jste někdy styl ombré? Líbí/nelíbí se vám? :)

80 komentářů:

  1. skvelé! takýto deň vám závidím..vlásky vyzerajú skvele, a konečne je táto farba už aj u nás :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem to psala u Péti... Měla jsem jet taky a když vidím vaše fotky, pěkně mě štve, že mi to nevyšlo:(

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka K: to je škoda! poznala bych alespoň další "kolegyni" :) Tak příště :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé tak tohle mohlo být víc než fajn odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
  5. To se mi moc líbí :)! Rozhodně je to něco, co tu ještě nebylo, i když ombré je v módě už asi 3 roky :p..období klasického ombré už mám dávno za sebou, ale teď by se mi hodil spíše návod, jak ho udělat růžové :).

    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vuaaaa! Rendy Tobě to ombré fakt nehorázně sekne! Fakt teď lituju, že jsem se taky nenechala hned obarvit :D Jinak jsem taky moc ráda, že jsem Tě zase mohla vidět, konečně jsme pořádně pokecaly! :) Doufám, že zase brzy bude příležitost.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. týý jo tak to je super barva, no hodně přemýšlím, že si ji koupím

    OdpovědětVymazat
  8. ombre ti moc slusi, ja bych si na to doma netroufla, ale pro nekoho, kdo je trochu zrucny, to bude urcite uspech:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  9. MalaMacanda: tak novinka to není, to je fakt :) ale přijde mi, že to pořád frčí :)

    Skodulka: děkuju :) no teď můžeš do aleluja barvit doma a pak z toho udělat článek :) Myslím, že by byl dost žádaný! Doufám, že zas bude příležitost k setkání :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ejha škoda že tieto ombre farby neboli keď som si ombre robila ja, možno by to dopadlo s tymmojim ombre lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi ti to pristane! Mne akurát odrastá farba, takže mám ombré prirodzené :)
    Ale tieto odtiene sa mi veľmi páčia, lákajú ma vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se ombré na vlasech nijak extra nezamlouvá (prostě je to jako když odrůstá barva :D ) ale je super, že je taková inovace i na doma, to by mě ani nenapadlo!

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se tedy ombré na vlasech vůbec nelíbí, vždy mi to přijde jako odrosty. Vlasy modelek na krabičkách vypadají ještě hůř než v reálu...

    OdpovědětVymazat
  14. Naprosto úžasné ty vlasy!!!

    OdpovědětVymazat
  15. O ombré uvažuji již dlouho, ale nevím, jak by působilo na mých kudrnatých vlasech :/ A tobě to vážně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. líbí se mi to moc a tobě to vázně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda! Sluší ti to, fakt že jo! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuju za milé komentáře :) Jste hodné :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi to líbí! Na léto bych to taky mohla vyzkoušet, jen se bojím, co s tím, kdyby se mi to nelíbilo nebo mi to chytlo ňák blbě :D Ale risk je zisk (a nebo taky ne) a koketuju nad tím už celkem dlouhou dobu...

    OdpovědětVymazat
  20. To vypadá hodně zajímavě :)
    Zvu tě na svoji první giveaway u mě na blogu:
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/2013/05/moje-narozeniny-prvni-giveaway-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
  21. Ombré sa mi páči strašne moc:)) a tebe to pekne oživilo vlasy. Super.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  22. Je to super. Moc ti to sluší Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se to nelíbí, žádné nenásilné postupování, jen samá hnědá a najednou bum oranžová. (chudák ta slečna na prvním obrázku).

    OdpovědětVymazat
  24. Ombré se mi moc líbí, jen bych na to potřebovala delší vlasy..

    OdpovědětVymazat
  25. Vydařená akce :) Jinak u Péťi z LovelyHair je také hodně fotek a na jedné si konečně hezky vidět celá jak vypadáš, ne jen obličej ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Mně to přijde prostě nehezké..kdybych nevěděla, že je to teď děsně in, tak si pomyslím něco jako "proč si sakra ta holka nenechá ty spálené/odrostlé/zničené vlasy ostříhat?" :D.

    OdpovědětVymazat
  27. Mně to celé spíš přijde jako způsob, jak udělat z nouze (odrosty) ctnost (ombré).

    Když už, tak konce ve stejné barevné stupnici, ne mrsk tam oranžovou (i když sama vím, že zesvětlování z tmavých prostě oranžovou ve většině případů udělá).

    Ale jako experimentování super :)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělej článek! Tuhle akci Vám zavidím, ty dárečky.. achjo!:D Skvělý a sluší ti to )

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Zatím jsem viděla jen pár případů, kdy se mi to líbilo. Většinou to bylo zesvětlení jen o malinko a hodně pozvolný. Konečky vyvedený v peroxidový žluti mě neberou... :-/ To je asi ten problém, že líp se to bude dělat na blondýnkách, protože na nich samozřejmě jsou vidět i jemný rozdíly v tónu. Brunetka skončí s vlasy tří barev: vlastní, zrzavá, peroxidová žluť. Když už, tak, jak tu někdo psal, samozřejmě v přirozených barvách, jen směrem ke konečkům o pár tónů zesvětlit. Nebo potom na blondýnce v barvách typu růžová, tam je taky očividný, že je to záměr a ne odrost.

    OdpovědětVymazat
  30. Páni, asi opravdu začínám přemýšlet o ombré. Nikdy se mi to moc nelíbilo, protože to hodně holek měla špatně. Ten tvdrý přechod zesvětlení-vlastní barva mi u nich přijde dost divný, zvlášť když je původní barva tmavě hnědá a konečky jsou zesvětlené na blonďatou. Já mám ráda nenápadné ombré. většinou se mi udělá v létě samo, ale musím být hodně ve vodě a je jenom zespod.
    Myslím, že u tebe je ten přechod taky moc výrazný, ale záleží na každém, jak se mu to líbí. Já hlasuju spíš pro přirozenost.

    OdpovědětVymazat
  31. jeeeeee..asi mám chuť na ombré !

    OdpovědětVymazat
  32. Wow, Rendy, moc ti to sluší! Fakt ti to ombré sedne, podle mě to nesluší každém, ale na tobě vypadá skvěle :). Sama do toho možná půjdu, na léto je to podle mě pěkné.

    OdpovědětVymazat
  33. Fakt ti to sluší!!! :)) A celé odpoledne muselo být super :) Vážně přemýšlím, že to taky zkusím doma, nemělo by to být nic těžkého.. a při nejhorším nechám konce ošmikat :D

    OdpovědětVymazat
  34. Mne sa to nepáči, minule som pozerala reláciu, kde o tom vyprávali a a mali to tam všetky do jedného. Ešte pred pár rokmi všetci kaderníci hovorili, že tie odrastené vlasy vyzerajú hrozne neupravené a treba to rýchle zafarbiť a zjednotiť, no a teraz je to zrazu šik a prirodzené. Tak buď je to hrozné alebo prirodzené? a nie jeden rok tak a druhý tak...

    OdpovědětVymazat
  35. já si nemůžu pomoct, ale prostě působíš na mě jako buranka...a nepomůžou tomu ani miliony kvalitní kosmetiky :/

    OdpovědětVymazat
  36. In your face: moc děkuju :) tak názory se různí, mě se to líbí a to je hlavní si myslím :)

    Markvitka: právě to je na tom to nejlepší :) kdyby se to člověku nepovedlo nebo okoukalo, tak ty konce ostříhá a je to :)

    Ewik: to je o vkusu každého :) mě přijde třeba mnohem horší, když brunetě odrůstají blonďaté odrosty a světlejší konce vlasů mi nijak nevadí :) ale nejde říct, že je něco buď je blbé nebo dobré :)

    Alice Glass: závist je mrcha, co? :)) takový komentář může napsat jedině buran, aby na sebe upozornil. Nikdo s nedostupným profilem a cizí fotkou mě nemůže urazit :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já sice ombré mám ale chci si ho ještě zesvětlit....tuhle barvu mám doma už tak půl roku, tak snad se k tomu konečně dostanu :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ty vlasy se mi moc líbí!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  39. Rendy, to byla hodně směšná reakce. Když to napíše anonymně, bude za bezesporu ošklivou, hnusnou a závistivou blbku. Když to nenapíše anonymně, tak je osočena, že si vymyslela nějaký nick (to my všichni) a že pod to nepřilepila svou fotku (jako kdyby z obrázku v rozlišení nic krát nic byla jakákoli podoba poznat i kdyby na fotce byla ona osobně). Co takhle na kritiku vymyslet už konečně jiný argument, než závist? Tohle je argumentace na úrovni tříletých dětí na písku, který si navzájem mydlí do báboviček.

    OdpovědětVymazat
  40. naprosto souhlasím...když bych měla svojí reálnou fotku na nějakém přihlouplém profilu na blogspotu, bude mít můj komentář větší smysl a význam? nemyslím si...a neútoč hned, já jsem pouze řekla svůj názor, že na mě prostě působíš jako buranka :)

    OdpovědětVymazat
  41. me zas prijde hloupy komentar alice glass. pokud si to myslis ok ale koho takove komentáře zajimaji? nechapu proc si to nenechas pro sebe nebo proc tu chodis

    OdpovědětVymazat
  42. Rendy, hlavne, že sa to tebe páči a že si spokojná. Ja som na mojej hlavne mala už kde čo a keď sa spätne pozriem, tak sa len smejem. Mne skôr išlo o ten pohlad kaderníkov, že čo bolo pred rokom neupravené, tak tento rok sa im to zdá prirodzené. Ako farebný melír, najprv ho robili všetci kaderníci a potom zrazu začali tvrdiť, že to vlastne ani nikdy nebolo moderné a pekné... :-D

    OdpovědětVymazat
  43. když je ombré dobře udělané proč ne, ale jakmile to někdo neumí, vypadá to jako odrostlá barva a to se mi přímo hnusí.. jinak fotky máš moc pěkné, a blogerky jsem poznala 2 :D :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  44. Aailyyn: me prijde buranske tohle nekomu napsat :) kdyz se mi nekdo nelibi,nekoukam na nej :) me prijde detinske psat takove komentare lidem,ktere neznam.a jak jinak si to vylozit,kdyz se takovy koment objevi zrovna u takoveho clanku? :) sorry,ale tolik anonymu si zalozilo profil,aby mohli psat podobne veci,tam,kde nemuzou,takze tohle nebudu komentovat vubec :)

    OdpovědětVymazat
  45. Alici doporucim sem nechodit :) je to snadne.a utocim na tebe stejne jako ty na me.navzajem si muzeme myslet neco o buranech,ale nemusime si to uz dal psat.tesilo me :)

    OdpovědětVymazat
  46. Rendy prosímtě, kdo je ta slečna v tom růžovém tílku? Je mi nějaká povědomá, ale nevím kam ji zařadit, která to je blogerka. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  47. "Když se ti to nelíbí, tak se na mě nedívej?" OK, tak já použiju stejnou argumentační logiku: "Když nesneseš odlišný názor, proč máš (veřejnýú blog?" Jak vidíš, tohle nemá řešení. Buďto ty ohlasy budeš ignorovat nebo se tě sice dotknou, ale alespoň navenek se s nima smíříš nebo holt budeš za hysterku, co nesnese kritiku, cestu si vyber... :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Aailyyn: tak nekdo ma komentare rovnou moderovane a tyhle starosti mu tak odpadaji. Jak vidis,je tu 20 jinych komentaru,ktere rikaji,ze se jim nelibi me vlasy.nemam s tim problem a jak vidis,na nikoho hystericky nereaguju :) je to kazdeho vec,co sem napise.ale na reci o burantstvi holt reaguju,protoze stejne mi to prijde ze strany te slecny.kdyby mi napsala mail,tak bych tenhle vyrok vzala jinak :) ale proc me ma urazet nekdo no name? Myslim,ze nazory jinych nijak nesouvisi s psanim blogu.ja ho pisu pro lidi,ktere zajima kosmetika a s nimi tu chci komunikovat,ne se nechat urazet od "anonyma" byt ma radoby profil :) to je jedno, zivot je moc kratky na to abych resila takove blbosti :)

    OdpovědětVymazat
  49. WOW! Tak na tak nádherných vlasech jako máš ty by bylo krásný naprosto všechno:).

    OdpovědětVymazat
  50. tak to vypadá opravdu skvěle. zrovna jsem minulý týden o ombre zase uvažovala :-))

    OdpovědětVymazat
  51. Mě to stále nějak neoslovilo a připadá mi to, jako hrozně dlouhé odrosty :D.

    OdpovědětVymazat
  52. priznam sa, ze mne sa ombre nepaci. moje tmave vlasy totiz tak vyzeraju ked mam konceky vysusene a rozstiepene - prave vtedy maju bledsiu farbu. takze bledsia farba koncekov u mna evokuje nezdrave vlasy

    OdpovědětVymazat
  53. Jak už jsem psala u Péti, na modelce to vypadá přirozeně, ale na těch fotkách z krabičky se mi to tedy vůbec nelíbí. Líbí se mi to i na Tobě, sluší Ti to :) Museli jste si to užít, máte super zážitek..

    OdpovědětVymazat
  54. Nevím proč, ale vždycky sem si myslela, že máš o hodně kratší vlasy :)))) Jinak mě se ombre líbí moc a na tobě se to myslím dost povedlo ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Zepředu to vypadá hezky, ale zezadu mě ten přechod přijde dost výraznej...mě se ombré líbí, ale musí to být fakt hodně pozvolna provedený, sama bych ale do toho asi nešla, neodvážila bych se... :)

    Jinak jsem ostuda, ale z holek poznávám akorát Péťu :)

    OdpovědětVymazat
  56. Na ombré sa v lete chystám, chcela som si spraviť úplne blond a potom to po čase prefarbiť na niečo farebné, plánujem tyrkysovú, ale uvidím, či naberiem odvahu :D Asi to skúsim odfarbiť s týmito farbami, je to určite bezpečnejšie než peroxidom :) A tebe to veľmi svedčí!

    OdpovědětVymazat
  57. Osobně se mi ombré líbí, ale spíše na léto a nejvíce na hnědých vlasech..Tobě sluší! :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  58. to je článek jak na zavolanou, je to akorát 3 dny co mám domácí výtvor na hlavě :) upřímně mi přijde tahle barva zbytečně o něco dražší - asi jenom kvůli tomu kartáčku..plánuju ještě další zesvětlení, jak to jednou člověk má, tak nemůže přestat:)

    OdpovědětVymazat
  59. Pétě to moc slušelo! :) Jinak ombré vlasy sou super také sem koketovala s myšlenkou,že bych šla do nich, ale já bych to asi akorát pokazila. :D :) Jinak Ti to moc sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  60. Souhlasím s těmi negativními komentáři. Nemám problém přijímat nové trendy, ale tohle je opravdu krok vedle...Příští sezonu bude in mít na nehtech lak, co dává oprýskaný vzhled? :-D

    OdpovědětVymazat
  61. Dashulka: brzy chystám menší stříhání konečků, takže až se to prostříhá, bude to vypadat asi decentněji (odhaduji) :)

    kesa: peroxidem jsem to měla dělané při prvním pokusu a hodně mi poničil vlasy. tohle se mi zdá šetrnější :)

    Helen: děkuji :)

    annie: když je někdo šikovný, vytvoří to s jakoukoliv barvou :) tohle je spíš pohodlnější, protože je u toho i ten kartáček, kterým se to dobře nanáší :) já bych to sama třeba s klasickou barvu asi nezvládla (i když možná bych to nezvládla ani s touhle, kdo ví :)

    Bí: děkuju :) Péťa je kočka, jsem zvědavá, jak se ombré podaří jí

    rosslyn: tak na nehtech se také nosí ombré :) koukám, že se to tu rozdělilo na dva tábory a nikdo s neutrálním názorem tu není :)

    OdpovědětVymazat
  62. To ombre vypadá naozaj skvele ! :) :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Jee, máš to moc pěkné.. Ombré se mi taky hrozně líbí, ale já mám melírované vlasy a na nich by to nemělo takový efekt, jako na jednobarevných :)

    OdpovědětVymazat
  64. Mě se ombré v tomhle stylu nelíbí. Na fotce to dokonce vypadá, že máš konce vlasů dost vysušené a takové rozcuchané, ale to je možná jen tou fotkou. Pěkný nápad je, (podle mě), tohle využít na nějakou přijatelnou akci, kdy si ty světlé konce "máznu" barevným gelem/sprejem nebo nějakou takovouhle vychytávnou. V kombinaci hnědá a tahle blond mě to není nic pro mě. Ale když jsi spokojená ty.. :)

    OdpovědětVymazat
  65. Ombré se mi nelíbí...jsem poněkud vlasově konzervativní :) noooooo... 70 odstínů laků je sen.

    OdpovědětVymazat
  66. Hezká akce. Na tobě se mi to líbí zepředu, to vypadá celkem fajn, ale zezadu to je teda strašné, takové zničené:o/ Ale hlavně, že se to líbí tobě, že:o)

    OdpovědětVymazat
  67. Ombré ti moc sluší ! Jsem ráda že jsme se poznaly, seš ještě skvělejší než jsem si myslela ;). Doufám že se brzy potkáme na nějaké akci znovu !

    OdpovědětVymazat
  68. Mě se to moc nelíbí, a asi bych si to nedala...na těch krabičkách to vypadá fakt šíleně:-/ Ale to je zřejmě jen můj subjektivní pocit, prostě se mi líbí celobarva, na černých vlasech je to prostě divný... Možná blondýnky...

    OdpovědětVymazat
  69. to je perfektní, chtěla jsem ombré od kadeřnice a absolutně nechápala, netušila, tak jsem se na to vykašlala, teď si to budu moci udělat sama :)

    OdpovědětVymazat
  70. Dlouho se mi ombré líbilo,ale nenašla jsem kadeřnici, která by do toho šla... Sama jsem měla strach to udělat a trpělivě vyčkávala,až také dorazí k nám do čech... Konečně se stalo a po pár recenzích a nutno dodat, že tvůj článek mě nakopl k tomu si ho udělat doma. Barvu jsem koupila a na vlasy napatlala kámoška a můžu říct, že jsem nadmíru spokojená! Trošku jde vidět přechod, pře jsem to chtěla jakoby promelírované a ne jak odrůsty,ale při dalším barvení už víme jak na to :) A tobě taky strašně sluší! Takže děkuji za super článek ;)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jaké číslo ombré hair by si doporučila tmavějším zrzovláskám? :-)

    OdpovědětVymazat
  72. alžběta Charousková: no, to je otázka spíš pro kadeřníka :) Já bych zvolila střední cestu a tedy č.2, ale přes tohle nejsem vážně odborník, je to spíš jen můj názor :) Nechala bych si poradit od profíka a nebo to zesvětlovat hodně pozvolna a jemně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i přesto, že nejsi odborník ti děkuju za názor a řadu :-)

      Vymazat
  73. Vypadá to hezky. Ta barva asi udělá ombre jen na přírodních vlasech, že? Barvené to asi neodbarví?

    OdpovědětVymazat
  74. Veronika Sandra Jirátová: já myslím, že to odbarví jakékoliv vlasy :) je jedno, jestli je má člověk přírodní nebo barvené, peroxid umí "vyžrat" barvu ze všech vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  75. Vyzera to velmi pekne :) Ja som mala taketo nieco na hlave pred takmer 10 rokmi, ked o ombre este nikto ani nechyroval... moje vlasy maju taku "medovu" farbu a konce som mala vtedy cierne ako havran... pacilo sa mi to, ale konce mi to teda dost znicilo, teraz su uz farby snad setrnejsie...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)