sobota 25. května 2013

Projekt - Ukaž nám svůj blog

Nápad na tento "projekt" mě napadl před nějakým časem a teď se zdá být vhodná doba na jeho uskutečnění. Denně mi chodí maily s tím, že si někdo z vás zakládá nový blog a jestli bych se na něj mohla podívat, sledovat ho, sdílet atd. Asi si i všímáte toho, že se v komentářích často objevují odkazy na nově založené blogy atd. Kolik z ale opravdu klikne na odkaz v komentáři a na takový blog se podívá?




Tak jsem si řekla, že by nebylo špatné vymyslet něco, co by zviditelnění vašich blogů pomohlo. Úplně chápu, že začátky jsou těžké a než se blog dostane do povědomí více čtenářů, tak to chvíli trvá. A nikdo si asi nechce psát sám pro sebe a chce nějakou čtenářskou odezvu. Ráda bych tedy započala projekt "Ukaž nám svůj blog". Jelikož se zajímám hlavně o kosmetiku, byla bych ráda, kdyby se hlásily majitelky spíše kosmetických blogů. 

Pokud začínáte psát blog a chcete ho trochu více zviditelnit, tak mi napište mail (ordinarylife (zavináč) seznam .cz) a do předmětu napište BLOG PROJEKT. Pošlete mi odkaz na váš blog a nějaké stručné shrnutí o čem píšete atd. Ráda bych vždy třeba jednou za měsíc publikovala článek, který by se týkal vybraného blogu a jeho představení. Ráda bych sestavila i nějaký dotazník, který by autorku blogu blíže představil a potencionálním čtenářům sdělil něco zajímavého.



Netuším jestli bude o tento projekt zájem ze strany začínajících blogů, ale množství mailů i komentářů s odkazy na nové blogy mě přiměly k tomu se nad tím zamyslet, tak uvidíme :)
Podle případného zájmu bych potom rozhodla o dalších podrobnostech a četnosti tohoto projektu.





Úplně na závěr bych ráda dodala jednu věc - pokud máte zájem se do projekt přihlásit, tak mám na vás jednu prosbu. Neposílejte odkazy na blogy, na kterých je jeden článek a nic víc. Ráda bych podpořila blogy, které už jsou malinko rozjeté a čtenáři se na nich něco dočtou a budou pro ně tak zajímavější. Pokud máte pocit, že blog už nějaký čas píšete a zasloužil by si větší čtenářskou pozornost, tak se taky samozřejmě můžete do projektu zapojit :)

Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte o projekt zájem nebo ne :)



PS: vyhrazuji si právo si sama vybírat blogy, o kterých se potom zde zmíním. Děkuji za pochopení

42 komentářů:

  1. myslím, že je to moc fajn nápad:) být teprve v blogových začátcích, hned by do toho šla:))

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, já právě z důvodu, že některé blogy jsou velice kvalitní a mají málo čtenářů, jsem včera rozjela FB stránku, kde každý den bude postováno několik zajímavých a kvalitních blogů.

    Stránku najdeš ZDE

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad. Já mám blog ani ne tři měsíce a určitě by mi pomohlo, kdyby se o něm někdo takhle zmínil.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Rendy, bezvadný nápad! Já jsem tedy určitě pro, je to zajímavé. Mám ráda takové ty doporučovací články, ať už se to týkalo YT, nebo teď nových blogů.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělý nápad, Rendy, chválím! Asi se přihlašovat nebudu, to by bylo ode mě drzé, jsou slečny, které potřebují zviditelnit mnohem víc :). Ale je to fakt super nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja už som sa zapojila do podobného projektu u Lenky, a viem, že mi to len prespelo, takže všetkým začínajúcim blogom odporúčam :) Je to skvelé, že známejšie blogerky ponúkajú takúto príležitosť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že je to výborný npad, a že je hezké, že jim chceš takhle pomoct! Jinak fotky jsou výborný :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jako nápad dobrý. Ale zas začátky blogování jsou o tom, že blogerka má radost z každého jednoho přidaného čtenáře a motivuje ji to. To, že se vypracuje sama, je podle mě docela důležitá zkušenost. Já tady pro ty projekty moc nejsem. Určitě jim to pomůže, ale podle mě to uplně pak ztrácí to kouzlo začínajícího blogu :)) Asi mluvím z vlastní zkušenosti :D :)) Ale je to můj názor.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad, zapojila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je super projekt Rendy!:) Ešte dnes ti pošlem mail!
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  11. To je super nápad Rendy! Hned ti jdu napsat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že je tohla skvělý nápad! Akorát tě trošku lituji, protože tvoje mailová schránka bude hodně zahlcená :) ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Jé toto dělá i Lenka z MsL3nik.blogspot.com a je to fakt super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  14. dobrý nápad! jen nezávidím to prodírání se tisícem mailů :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak Rendy konečně jsi to zveřejnila správně viid :) Těším se na nové blogy:)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý nápad zapojím se :)))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý nápad, škoda že zas tak moc nepíšu o kosmetice :) ale porodní asistence je taky zajímavá! :D
    http://clefairy22.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. myslím, že to je od tebe moc hezké Rendy a moc se mi ten nápad líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle projekt, si myslím, bude mít velký úspěch. Tak ať nemáš zahlcený mail, Rendy :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem moc zvědavá na nové blogy:o) Můj je sice taky celkem nový, ale mám ho jen tak pro radost, takže jsem ráda, když si ho jen náhodou někdo najde a tak mi to vyhovuje..
    Tak ať se ti projekt daří!:o)

    OdpovědětVymazat
  21. no, věřím, že začínající bloggerky z toho budou nadšené, otázka je, co na to řeknou čtenáři. Už vidím ty předvídatelné odpovědi z těch dotazníků. A neodpustím si metodologickou vsuvku - jednou za měsíc je to na houbelec a ruku na srdce, častěji si tu z toho asi nebudeš chtít udělat nástěnku aktivit jiných bloggerů a jak tu již padlo výše: kvalitní blog si cest najde sám a zbytek nikomu chybět nebude.

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě to je super nápad, řekla bych, že ho využije hodně lidí, aby trochu zviditelnilo svůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  23. Super nápad, určitě se zapojím. Musela jsem založit nový blog kvůli problémům s blogger.cz a zatím mám asi jen 2 články a ty se týkají jídla.. ale samozřejmě kosmetice se chci věnovat do budoucna o něco více. :)
    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  24. To je báječné :)
    Jediné, kde bych mohla vidět zádrhel, je ve velkém "spamu" aneb abys nakonec nebyla jen zpruzená z toho množství a kvality :-( Soudím alespoň z toho, že mě osobně málokterý blog zaujme.
    Ráda bych se zapojila, myslím, že články nemám úplně marné a i jistá odezva skoro vždy je, nicméně bych asi měla vybrousit design, což znamená víc přátelit s počítačem a to bude teprve boj :)
    Jinak jak jsem začala psát, překvapilo mě to, že největší ohlas byl na řasenku Avon:-D A naopak o anti-akné přípravku od neznámé značky vůbec žádné reakce či dotazy :-)

    OdpovědětVymazat
  25. ještě k tomu jak píše výše xPlanetka:
    to jsem si taky říkala, je fajn se tak různě probíjet...řekněme, že to má své kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  26. To je skvělý! Určitě se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  27. Super nápad, ráda se zapojím. Je od tebe hezké, že chceš takhle ostatním blogerkám pomoc.

    OdpovědětVymazat
  28. Moc se mi líbí tento nápad a taky se určitě zapojím:)

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý nápad, možná se do projektu zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  30. Myslím, že je to opravdu skvělý nápad a od tebe je to vážně moc pěkné:-). Ráda bych se přihlásila, ale nemyslím si, že bych se mohla považovat za již "rozjetý" blog, ale pravda je, že se pro to snažím dělat maximum. Těším se na blogy, které vybereš:-).

    OdpovědětVymazat
  31. Jitka: vidíš to zbytečně negativně :) Nikdo neříká, že podobná propagace přinese dotyčným tisíce čtenářů :) Pokud někoho blog nezaujme, bude jedno, jak ho tu budu propagovat já nebo i kdokoliv jiný :) S tím, že dobré blogy si své čtenáře najdou souhlasím a tohle je jen takové malé nakopnutí :) A nikoho do toho nenutím, takže když se to někomu nelíbí, hlásit se zřejmě nebude :)

    OdpovědětVymazat
  32. Každopádně děkuji všem přihlášeným, až bude více času, začnu se všemi blogy probírat :)

    OdpovědětVymazat
  33. Myslím, že je to skvelý nápad pro ojevení nových zajímavých blogů :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já už nějakou dobu píšu, asi dva měsíce, ale moc lidí mi tam nechodí. Tak kdo chce, byla bych moc ráda za návštěvu :) Přímo se zapojovat nebudu, nemám blog jen o kosmetice, ale myslím si, že někomu by se mohl líbit :)

    OdpovědětVymazat
  35. Super nápad! Určitě se ráda přidám a budu propagovat dál ! :) http://drzazrzka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. super nápad (y)
    budu ráda, když se mrkneš na můj :)


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat
  37. Tohle je absolutně skvělý nápad:)

    http://styleoflucieredlich.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)