čtvrtek 2. května 2013

Pískové laky Gabriella Salvete - moje nová láska


Jestli je něco poslední dobou hodně "trendy" (to slovo nemám ráda), tak rozhodně laky na nehty s pískovým efektem. Mě osobně se tento typ zdobení nehtů líbí asi úplně nejvíc ze všech trendů, které se teď poměrně často objevují (kaviárové nehty, mechové nehty atd.). Asi bych to do sebe neřekla, ale efekt tekutého písku mě vážně nadchnul. A co je nejlepší - pokud se vám tento trend také líbí, nemusíte laky shánět bůhví kde, ale můžete si pro ně zajít do drogerie. Pokud vím, tak je zatím žádná jiná značka, kterou v drogerii seženete, neprodává. Gabriella Salvete nedávno uvedla tuto povedenou čtveřici efektových laků, kterou vám teď blíže ukážu :)



Odstíny laků se mi líbí snad všechny a pěkně spolu ladí. Naprosto boží barvu má 03, která je směskou zlaté, červené a oranžové. Až se člověk v létě trochu opálí, tak to bude vypadat skvěle. Odstín 01 a 04 obsahují i větší třpytky, ale nevadí mi to a dokonce se mi to moc líbí :) Odstín 02 mi zase připomíná oční stíny od Nars v odstínu Strada. Všechny se úžasně třpytí a když zasvítí sluníčko, tak z nich nespustíte oči :) Pokud jste ještě nikdy neměly možnost si podobný lak osahat, tak si představte jak saháte na tekutý písek a stejná struktura je na nehtu. Není to ale nic drsného nebo nepříjemného a pokud se vám líbí třeba jen odstín a ne tolik textura laku, tak můžete použít topcoat a povrch bude hladký.







Snad se mi podařilo efekt laku trochu zachytit. Lak je nanesený ve dvou vrstvách. Když jsem laky používala jen na jeden nehet jako oživení barevných nehtů, tak jsem nanesla jednu vrstvu barevného laku a na něj pak jednu vrstvu tohoto pískového laku a krytí bylo naprosto skvělé.



Co se výdrže laků týče - mě osobně vydržely 2-3 dny v bezvadném stavu a pak se začaly na konečcích lehce ošoupávat. Nikdy se mi ale nestalo, že by se kus laku vyloženě odlomil. Výdrž můžu porovnat se stejně efektovým lakem od O.P.I a je to na stejno, taky se mi začal ošoupávat po 2 dnech. Nejvíc jsem se bála asi odlakování, ale musím říct, že to bylo nakonec v pohodě. Lépe se odlakovávají odstíny bez těch větších třpytek (02 a 03), jinak zbytek se odlakuje stejně jako jiné třpytkaté laky. Použití alobalové techniky nebylo vůbec nutné. Laky schnou poměrně rychle a jejich lakování je rychlé a snadné.

Cena je kolem 70 Kč/ks




Pokaždé se mi moc líbí, když otevřu balíček a vykoukne na mě něco pěkně zabaleného :)



Další novinkou od GS je i tato řasenka D´Amore. Řasenka má v popisu práce řasy natočit, prodloužit a dodat jim objem. Má plastový kartáček, který je složený jakoby z několika bublinek (nebo jak lépe to popsat). Bohužel mě řasenka moc nesedla a přijde mi, že má tendence trochu řasy slepovat. Natočení se mi líbí, ale nemůžu říct, že by s mými řasy udělala bůhví co. Když jí porovnám s předchozí novinkou Diamante, tak ta mi vyhovuje mnohem více. Oceňuji, že se D´Amore neobtiskává na víčko, nemaže se a neopadává pod oči, ale pro mě je to spíš průměr a mým řasám prostě moc nesedla. Znovu bych si pro ní nešla a Diamante je pro mé řasy mnohem vhodnější :)







Z pískových laků jsem vážně nadšená a myslím, že se jich jen tak nenabažím :) Pokud se vám nechce utrácet za dražší značky, které podobné laky taky nabízejí, tak tohle je podle mě skvělá alternativa. Zvlášť když mám porovnání s O.P.I, které stojí několikanásobně více a vidím, že v kvalitě a výdrži rozdíl není. Nedokážu ani říct, který odstín se mi líbí více, prostě všechny :) Laky prodává např. drogerie Rossmann a na stojanech si můžete i osahat texturu laku na takových malých nalakovaných destičkách. Jestli mě něco z novinek zaujalo, tak právě laky, které můžu rozhodně doporučit :)

Líbí se vám trend "pískových nehtů"? Máte už nějaký podobný lak doma? :)


PS: děkuji GS za poskytnutí laků a řasenky k recenzi 

53 komentářů:

  1. Juu Rendy ty mě vždycky tak namlsáš takovými články ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se snad nakonec ty laky ještě začnou líbit, jak jsou všude :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Laky jsou prostě nádherný! Brala bych všechny 4 odstíny:)) Kartáček u řasenky vypadá zajímavě. Láká mě to!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky taky miluju:) U mě vede ten růžový, mám i šedý a asi si skočím ještě pro korálový, jsou nádherné. Jenom to odlakování nic moc, ale za ten efekt to stojí:)

    OdpovědětVymazat
  5. uu o tom efekte pocujem prvykrat!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou úchvatné, ale zrovna mám laků hrozně moc a zařekla jsem se, že si už žádný nový nekoupím, tak uvidíme jak dlouho to vydržím... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně ten šedej zchramstnul čtyři vrstvy nadlaku a furt byl hrubej, tak by mě zajímalo kolik by jich sakra potřeboval, aby byl povrch hladký?:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou dokonalý, taky jsem se hned zamilovala.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, v pátek jsem je sháněla, ale zřejmě už pozdě, u nás v ČB už nikde nebyly :(

    OdpovědětVymazat
  10. Jeej, laky vyzerajú skvele. Práve laky od GS mám veľmi rada, doma mám skoro všetky farby, takže uvažujem aj nad týmito "pieskovými". Odrádza ma len to odlakúvanie :/
    Môj blog má akurát mesiac, potešil by ma nejaký komentár, či má zmysel ho robiť... :)
    http://aknelka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Laky se mi mooc líbí, ale u nás jsou beznadějně vyprodané :(

    OdpovědětVymazat
  12. Laky jsem taky obdržela, jsou boží. Opravdu mě to moc potěšilo. A ještě větší radost mi udělala ta řasenka, která mi na moje extra krátké řasy dělá hodně dobře a vezme skutečně každou řasu po celé délce:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Laky se mi líbí v korálové, ten bude můj v létě. Jen se bojím odlakování, nemám ráda dřít dolů půl hodiny třpytkaté laky a obávám se, že tohle bude tne případ.

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám teď řasenek spoustu, takže tuhle nechci zbytečně otevírat, ale stejně se na ní těšim, až ji vyzkouším :)
    Laky jsou skvělé, vážně moc hezké odstíny i ten efekt, tohle se povedlo :)) Teď mám na nehtech ten korálový a plánuju stříbrný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem nejvíce spokojená s fialkovým lakem.. ten je opravdu úžasný. Řasenka je už o něco horší, docela slepuje. Je vhodná spíš pro řidší a krátké řasy.. takže jí má mamka a libuje si! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Udělala jsi mi velkou radost poznámkou o relativně snadném a rychlém odlakování. Nesnáším, když u odlakování nehtů strávím půl dne, tudíž se pro nějaký lak určitě stavím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou úžasné! ŠKODA že teď "šetřím" :D

    OdpovědětVymazat
  18. Lena Čerge: to mě moc těší :)

    Jana: jsou fakt moc pěkné :)

    Sandy Lovedoll: mě tyhle plastové kartáčky většinou moc nesednou a tenhle to jen potvrdil :(

    Cherish: já čekala, že to odlakování bude děs, ale šlo to fakt v pohodě :)

    FairyChain: jestli se ti tyhle alespoň malinko líbí, tak neváhej, je to prý jen limitka a už teď je dost vybraná :)

    Dejnicka: fakt? Já zkoušela na ten fialový a po dvou vrstvách to bylo hladké :) možná ty třpytkaté jsou hrubší, ale šlo mi to v pohodě s Essence top coatem


    OdpovědětVymazat
  19. Chjo, pro ty laky mířím do drogerie už víc jak týden a teď budou kvůli tobě vyprodané!

    Jinak bych tě ráda pozvala k sobě na giveaway, pokud se nebudeš zlobit http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/05/co-jsem-spotrebovala-mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  20. olivia: taky jsem někdy viděla úplně prázdné stojany, ale snad je ještě doplní

    Lucie van Koten: mě nejvíc nadchly právě laky. Řasenka pro mě nic moc, ale mám fakt blbé řasy a jen tak nějaká řasenka mě nenadchne :)

    An zHelloBeautyblogu: hůř jdou odlakovat jen ty s těmi výraznějšími třpytkami, ale fakt to není nic hrozného :) čekala jsem, že to bude horší

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ty vypadají opravdu skvěle!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty laky jsem si taky hrozne moc zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  23. mám 03 a je naprosto dokonalý!!!! asi si ještě nějaký (všechny?) pořídím... :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy všimla jsem si na Instagramu, že jsi dávala fotku s taštičkou od MACu...ale zaujalo mně, že je papírová? To asi není nákup z ČR vid ?:)

    OdpovědětVymazat
  25. už se těším na návštěvu drogerie, vypadají super :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásně jsi je nafotila. Já už oběhala 5 drogerií a všude vyprodáno :D, s tím zásobováním to trošku nevychytali no:).

    OdpovědětVymazat
  27. LuxyLady: je to nákup z Prahy :) na Václaváku dávají papírové tašky, všude jinde mi to cpou do igelitu :))

    summertime: ona to měla být limitka, ale tak snad to není vyprodané definitivně a ještě zavezou nové :)

    OdpovědětVymazat
  28. V lahvičce se mi nelíbí ani jeden, ale na těch umělých nehtech to vypadá fakt parádně. Asi si pro jeden skočím, a to mám k Enamelu pořádnou averzi. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Musím si už nejaký pieskový lak kúpiť. Vyzerajú fakt dobre.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  30. Laky na nehty mě teda opravdu nadchly, žádný podobný nemám, hlavně se mi libí odstín 04 :)

    OdpovědětVymazat
  31. ty laky na nehty jsou překrásné :) ten odstín 03 musím mít :) juknu na ně v drogošce a určitě pořídím :) hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  32. Na tie laky si brúsim zuby odkedy som ich videla prvýkrát. Oranžová a strieborná bude isto moja.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  33. Ty laky jsou prostě úžasný!

    OdpovědětVymazat
  34. Do toho laku 02 jsem se naprosto zamilovala :D Nosím ho společně s Neo whimsical od Essie :)

    OdpovědětVymazat
  35. Laky si chci koupit aspon jeden z té edice :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. ty vypadají úžasně :) achjooo, ja už ty laky nemam kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
  37. Koupila jsem si korálový lak a jestli ještě budou po výplatě v prodeji, tak asi neodolám růžovému :).

    OdpovědětVymazat
  38. Poštěstilo se mi taky otestovat a přišel mi odstín 02. Lak jsem si okamžitě zamilovala!!!! Efekt je úžasný.
    Možná si pořídím ještě další odstíny!
    Jinak Diamante řasenka má za mě taky palec hore :)

    OdpovědětVymazat
  39. Růžový odstín laku jsem dostala k testování a souhlasím s tebou :D vždycky když ho mám na nehtech, tak z něho nemůžu pustit oči. Ovšem, když přidám bezbarvý lak jako topcoat tak mi to nehet nevyrovnalo a pořád jsem na nehtech měla ten ,,pískový efekt"...

    OdpovědětVymazat
  40. Ty laky vypadají naprosto úžasně! Přijdou mi skoro stejné jako od OPI a za tu cenu si klidně člověk může s čistým svědomím pořídit všechny :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ja jsem z tech laků nadšena stejne jako ty :) ten piskovy efekt je opravdu úžasný :) Mam na nehtech ted Sapphire a fakt je nádherný!!!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Červená je bezkonkurenční, chci ji ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  43. Mě laky moc nezaujaly, viděla jsem v akci jak GS tak OPI a přijde mi, že se to nedá vůbec srovnávat. OPI má velmi jemní písek, kdežto v GS vidím a cítím větší zrnka a celkově je to takové hrubé. Takže pro mě nebudou :)Ale barvy pěkné.

    OdpovědětVymazat
  44. ten sivočierny u mňa vedie :)

    OdpovědětVymazat
  45. Koupila jsem si dva a jsou super, souhlasím:o)

    OdpovědětVymazat
  46. Mám 02 Sapphire a je skvělej ;) musím si zajít i pro ty zbývající :D http://diamond-katty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  47. Moc zajímavé, je náhoda že píšeme o stejné řasence. Ta se stala mým miláčkem ( pro mě je lepší než Diamante ), jsem s ní moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  48. Já si kvůli těmhle laků dokonce sundala gelové nehty abych si je mohla koupit :D

    OdpovědětVymazat
  49. hrozně mě zajímá ten finish, ty laky se opravdu povedly :)

    OdpovědětVymazat
  50. Šáris: Laky na nehty můžeš používat i na gelové nehty pokud si je necháš čiré ( bez zdobení/francie ). Mám rekval. kurz a modelováním nehtů se zabývám.

    OdpovědětVymazat
  51. Z laků na nehty většinou nadšená nejsem, ale zrovna jsem si nalakovala nehtíky dneska koupeným oranžovým krasavcem a jsem totálně nadšená!!!!! Zítra jdu pro další, ale nevím ještě který :) láká mě ten narůžovělý, ten by unosila i máma

    OdpovědětVymazat
  52. Asi si pořídím taky jeden lak s pískovým efektem, vidím to dnes poprvé O:-) a nadchlo mě to! asi půjdu do odstínu 03 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)