sobota 18. května 2013

Nový režim blogu, nové nákupy a švindlující parfumerie

Ahoj všem mým milým čtenářkám :)

Dnešní článek bude asi poslední před nadcházející studijní pauzou. Nerada bych to tu nechala hnít pár týdnů, na to tu mám moc ráda, ale články se budou objevovat max. 3x týdně. Teda když se nezblázním a zvládnu se ještě normálně vyjadřovat :) V zásobě mám pár článků připravených a uvidíme, jak to půjde. Možná vám přijde divné, že to tak řeším, ale vážím si vaší přízně a přišlo by mi neslušné vůči vám se ze dne na den odmlčet a nenapsat ani čárku :) Navíc se asi těžko budu učit 24 hodin denně, takže předpokládám, že si budu chodit větrat hlavu právě sem. Blog tedy půjde v trochu jiném režimu než doteď a uvidíme, jestli se v plné síle vrátím spokojená a s titulem nebo si to na podzim ještě zopáknu :) Každopádně vám děkuji za podporu a milé komentáře i maily, jste vážně zlaté! Pokud vás bude zajímat, co dělám, tak sledujte můj Instagram (KLIK), ten není tak časově náročný a strašně moc mě baví :)

Touto dobou se chystám na cestu do Brna na jednu akci, kde si snad odpočinu a budu mít poslední volnější víkend. Pro vás mám  malé ohlédnutí za včerejším nákupem a pár novinek, které se výhledově objeví :) Můžu prozradit, že si zasoutěžíte o voňavé dárky a nově se objeví i můj nový projekt, tak snad bude mít úspěch. Mějte se tu moc pěkně a držte mi palce :)



Protože se už brzy chystá svatba mé kamarádky, potřebovala jsem nutně nějaké nové šaty. Po měsíci marného hledání jsem je včera konečně našla v háemku :) Díky bohu za to, protože jsem si říkala, že půjdu asi v kraťasech a tričku, protože výrobci mají pocit, že etno dvoumetrové šaty sluší všem. A mě se tááák moc nelíbí :) No a když už jsem byla v Palladiu, tak jsem cestou vzala ještě pár věcí (ale stydím se :)





Kosmetiky tolik ani není :) Eucerin micelárka byl dárek od Elle za využití slevových kuponů, tak jsem na ní moc zvědavá. Po delší době jsem zavítala do Body Shopu a koupila si konečně toaletku s vůní Moringa (ááááách). Do zásoby ještě sprchový gel a z nové řady deo sprej na nohy (líbí se mi jeho male balení, které můžu dát do kabelky). V Manufaktuře jsem koupila něco mamce (bude mít brzy narozeniny) a v L´Occitane jsem si koupila tělový peeling s mandlí a úžasně voňavé mýdlo z nové kolekce toaletních vod. 

Paletka od Benefitu mi říká paní už vlastně týden, ale chtěla se vyfotit s ostatní kosmetikou :) Její nákup byl docela vtipný - s holkama jsme po Loreal akci šly omrknout Sephoru na Smíchově a novinky od Benefitu jsme samozřejmě nevynechaly. Koukám, že mají nové paletky, na které mě tak pěkně nalákal Lucifrid. A taky koukám, že stojí jen 490 Kč. WTF? Tak málo? Ptám se slečny od Benefitu, jestli je to fakt pravda a ta mi to potvrzuje. Navíc dodává, že se to vyplatí, protože je to cena za jeden mono stín a v paletce jsou 4 stíny + 2 krémové. Neváhám ani minutu a už stojím u pokladny, vytasím obvyklou slevu 20% a chci platit. Nějak se mi nezdá, že po mě prodavačka chce 700 Kč a nějaké ty drobné. Tak se ptám, jak je to možné, když tam mají napsané, že je cena 490 Kč. Nevěří mi, tak jí to jdu ukázat, abych nebyla za blbku :) Dojdeme ke stojanu a fakt tam je napsáno 490. Prodavačka se mi začne teda velice omlouvat, že kolegyně musely špatně nalepit cenovky a bla bla bla... Celou situaci zachraňuje tím, že mi dá alespoň dárek k nákupu - benefití taštičku se vzorečky, kterou jinak dávají k nákupu dvou produktů. Odcházím ve výsledku tedy spokojená, ale trochu mě to jejich švindlování s cenama vadí (i když tohle byla asi chyba jednotlivce). Viz. např. moje včerejší konverzace s Lucifridem. Ptala se mě, kolik stojí tvářenky Nars a co si pamatuju, tak stojí 890Kč. A úplně náááhodou teď během Elle shopping weekendu stojí 1040 Kč?? Když Sephora avizuje, že slevu 20% mají všichni zákazníci. Haha, ať se jdou fakt bodnout! Zaslouží si jedině to, aby si k nim lidi chodili zkoušet odstíny líčidel a pak si je za polovic nakupovali po internetu...




No nic, nebudu se rozčilovat :) V F&F jsem si vybrala barevné žabky a sandálky, které jsou údajně kožené. Nějak jsem nepochopila jejich akci, protože kupon na 20% slevu mi slečna vrátila s tím, že mi ho uznat nemůže. Tak se ptám proč a ona mi odpoví, že je teď nějaká promo akce a že je na to sleva 30% :) Nechápu, ale jestli chcete něco z F&F, tak asi vyražte do Palladia :) Šaty jsou z H&M, kraťasy z Lindexu a mikina s kalhoty z KappAhl.



Konečně mi dorazila i Z paletka, takže depotuji jak o závod a chystám pak podrobnější článek :)



A víc už ukazovat nebudu, ať máte nějaké překvapení :)

Mějte krásný víkend a brzy na viděnou :)


vaše Rendy


28 komentářů:

  1. Hlavně ať to zvládneš, přeju hodně štěstí! :) Jinak teda Sephora by mě naštvala a to zdražení.. no to se dalo čekat.. jak říkáš, zaslouží si aby tam lidé chodili zkoušet a koupili na internetu... Ty žabky jsou krásné, nějaké takové sháním, tak pro ně musím skočit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem zvědavá na Z paletku..přiznám se, že od té doby, co jsem jí viděla na jednom nejmenovaném blogu, tak se mi to vůbec nelíbí, přišlo mi to takové ušmudlané..ale jsem zvědavá, jak si s tím vyhraješ ty :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Víkend si s holkama moc užijte a pořádně si odpočiň! Pak ti půjde učení samo :) Jinak s těma cenama v Sephoře je to fakt děsný, tohle by si vůbec neměli dovolit! Všimla jsem si, že to samé se děje u nás v Tescu u oblečení.. dají věci do výprodejů a o týden dýl už jsou výprodejové cedulky pryč a prodávají to zase za plnou cenu.. Mně to teda přijde jako docela slušné klamání spotřebitelů :-/

    OdpovědětVymazat
  4. to si děláš srandu s tou cenou za Nars tvářenky v Sephoře. tak to je mazec, docela hnus. jinak nákupy máš suuper, ale teda Sephora a její ceny to mě teda dorazilo teď. Benefití taštička je moc hezká, říkáš za dva produkty jo? by se mi fakt hodila do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  5. s těma cenama mě Sephora taky štve, kolikrát u hodně věcí nemaj cenu pro jistotu žádnou. Minulý týden jsem si kupovala rtěnku MUFE, u všech měli cenu 590, ale u poklady mi namarkovali něco kolem 700

    OdpovědětVymazat
  6. Celkem hnusné praktiky, milosti:-/ Měli ti tu paletku dát za tu cenu, co je na regálu. Tak se to běžně dělá, to je prostě standard a kdyby ses chtěla hádat nebo hrozit, že to vezmeš někam výš (ČOIka by si zamnula ruce), tak ti to musí uznat. To je prostě na zblití!!! A kvůli tomu, co píšeš dále, už pro jistotu tyhle ELLE, Marianne a jiné dny nákupů ignoruju, protože je to v mnoha případech přesně takhle, bohužel :( Ano, do parfumerií jen ozkoušet, nenechám jim tam už ani korunu.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. ta sephora mě už pěkně štve timhle chovánim...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, kupon z F&F na 20% slevu lze použít na nezlevněné zboží a jelikož právě probíhá promo akce na boty a doplňky (30%), kupon na tohle zboží ti uznat nemůžou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. V té Sephoře mají trošku zmatek ne? :D :) To by mě taky naštvalo. A to s tou tvářenkou tím si mě zabila! :D :) Jinak budu držet palce! :) A určitě to zvládneš! :) Budeš mi chybět, ale myslím, že i ty články 3x týdně mi to budou vynahrazovat! :) Ta micerálka mě zajímá určitě dej vědět jak se ti jeví. :) Jinak jak sem psala na FB super úlovky, ale s těma etno šaty máš pravdu poslední dobou dělají věci, které můžou nosit jen vysoké modelíny. :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. a to mně se zase ty dlouhý šaty líbí, jen mám problém s tím, že mi jsou všechny dlouhé :D

    a držím palce, aby ti všechno vyšlo! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné úlovky :o) Mě láká ta manufaktura, konkrétně řada z Mrtvého moře, mmmm :o)

    Ty čakry v Sephoře jsou fakt na nic :-/

    OdpovědětVymazat
  12. no to si děláš prdel s tou Sephorou ne? :DD 1040 Kč rozhodně nestojí, nedávno jsem na to koukala, protože mám jednu v pácu ... fakt OMG takovýhle trapný triky

    OdpovědětVymazat
  13. ta prva fotka mi pripomina, ze si musim kupit zabky:D inak viacere pisete ze niekam chystate, som zvedava, ci tipujem spravne

    OdpovědětVymazat
  14. Tak s tou paletkou jsi udělala chybu. Tebe jako zákazníka ale vůbec nemusí zajímat, že nalepili blbou cenu. Podle zákona bys měla dostat zboží za cenu, která je uvedena. Tohle se mi stalo jednou v Sephoře v Jihlavě a normálně jsem to uhádala. Toto chování bychom si neměli nechat líbit.

    OdpovědětVymazat
  15. Sephora takhle podvádí často, podobná věc se mi stala s lakem na nehty.Teď už bych se snimi hádala a nenechala si to líbit, člověk má nárok na cenu u produktu.

    OdpovědětVymazat
  16. Přeju hodně štěstí ve škole!

    OdpovědětVymazat
  17. Taky se mi to v Sephoře stalo. Kupovala jsem vůni a prodavačka mi naúčtovala cenu o dvě stovky vyšší. Dle zákona má zákazník v případě rozdílných cen na cenovce a u pokladny nárok na tu nižší cenu. Uhádala jsem to. Dneska jsem si koupila v akci rtěnku, tak se v pondělí půjdu kouknout, kolik skutečně stojí, abych se mohla na sebe zlobit.
    Jinak přeju hodně štěstí u státnic.

    OdpovědětVymazat
  18. Ze zákona ti musí produkt prodat za cenu, kterou tam mají uvedenou, také už se mi to párkrát stalo, nechala ses odbýt velmi lehko.

    OdpovědětVymazat
  19. Jak tak koukám, tak Sephora teda válí..:D To si taky přisadím. Jednou jsem tam viděla top coat od Orly a jenom 190,-Kč. Taky jsem si říkala, že je to divný, takhle levný na Orly. No u pokladny mě prodavačka vyvedla z omylu, když mi naúčtovala nějakých 470,-Kč.. Tak jsem jim ho tam nechala. Bohužel nejsem moc hádavý člověk, abych si tam prosazovala svou, třeba že na to mám právo.. :/

    OdpovědětVymazat
  20. když jsme byla odpo v Sephoře, tak jsem si na to vzpomněla - a měli je za 920,-
    takže tohle byla asi nějaká přirážka speciálně v Palládku .))

    OdpovědětVymazat
  21. Po dlouhé době (naposled jsem tam byla v první polovině loňského roku) jsem zavítala do Sephory, kam jinak nechodím, protože si obvykle vystačím s Douglasem, jenže tam taky nemají vždycky všechno, a odešla jsem o 2000 Kč lehčí :D Zatím jsem ale v Sephoře žádný takový problém neměla, tak nevím, jestli je tohle u nich obvyklé, nebo ne, každopádně doufám, že už se to v tvém případě nebude opakovat a bude to zase fajn :)
    Jinak ti to učení nezávidím, jsem na tom stejně, za 10 dní mě čeká ústní maturita, takže si taky zrovna neskáču radostí :/ Přeju hodně štěstí, ať se ti ve škole daří :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ako holky nestrašte, včera som sii v sephore kupovala 2 veci:D
    a inak tiež ma trochu naštvali v sephore v palladku z tým že im nefungovali počitače a nenačítali sa mi body, mohli to oznámiť skvor ako po položení peňazi na pult.
    Inak vybrala som tiež ten darček od elle ako ty;) dufam že bude fajn.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  23. Takéto nákupy by som brala :( :D

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkně sis nakoupila :) Člověk si musí udělat radost! A ta Benefití paletka vypadá krásně, chápu ale, že ty (ne)popisky tě trochu nštvaly...

    OdpovědětVymazat
  25. Jestli budeš při učení a přípravě tak svědomitá, pilná a poctivá jako při vedení svého blogu, tak to máš už teď v kapse. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. S poslední větou v odstavci s Benefitem naprosto souhlasím!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)