středa 29. května 2013

Nový BB krém L´Occitane

Od pondělka je v prodeji novinka od L´Occitane - BB krém alias hydratační tónovací krém Iris a Andělika. Kromě příjemné parfemace mě na něm zaujalo ještě něco dalšího. Jestli chcete vědět co, čtěte dál :)


L´Occitane Sublime Beauty Cream (40ml) - 795 Kč

BB krém má lehce krémovou konzistenci, ale před jeho použitím jsem vždy na obličej musela použít pleťový krém. Když jsem krém nepoužila, měla jsem celkem problém se snadným rozetřením a bbčko po obličeji neklouzalo tak, jak bych si představovala :) Jako hydratační bych ho tedy sama za sebe neoznačila. Nicméně s podkladovým krémem se pak roztírá snadno, na obličeji nedělá mapy, nezalézá do pórů ani nezdůrazňuje sušší místa. Krytí je spíš slabší až slabší střední. Krém sice pěkně sjednotí barvu obličeje, ale rozhodně vám nezakryje pupínky nebo jiné nedokonalosti pleti. Na obličeji vytvoří přirozený polomatný efekt a pleť působí rozzářeně. Sama na sobě to tolik nepozoruju, ale v okolí mi už několik lidí řeklo, že mám moc pěkný make-up a jak to dělám, že vypadám tak odpočatě a svěže :) Takže na tom asi něco bude. Ač světlejší odstín není úplně podle mých představ a je trochu do žluta, tak na mém obličeji se odstín dobře přizpůsobí a nemám pocit, že bych chodila s nepřirozeným odstínem. Tmavší odstín je pro mě vyloženě až na léto a momentálně je příliš tmavý. Nicméně podle mě pro opravdové bledulky nebude vhodný ani nejsvětlejší odstín. Co se mi na bbčku moc líbí je jeho příjemná květinová parfemace, která je z obličeje ještě i po nanesení chvíli cítit. BB krém má SPF 30, což oceňuji a balení je praktické a nezabere vám místo v kabelce, protože je poměrně drobné a lehké. 




K dispozici jsou dva odstíny - 01 light a 02 medium


Složení



BB krém mě nejvíc nadchl svou parfemací a přirozeným efektem na obličeji. Má i poměrně vysoké SPF, což se na léto hodí (pokud tedy někdy skončí zima :) Jako mínus vidím výběr odstínů, protože chybí i opravdu světlá varianta pro bledulky. Pro mě je verze light trochu na hraně, ale jak jsem psala, barevně se na mě dobře přizpůsobí, takže ho běžně můžu používat a sedí mi.

Jak se vám BB krém líbí? Zaujal vás? Láká/neláká vás ho vyzkoušet? :)


PS: děkuji L´Occitane za poskytnutí krémů k recenzi

16 komentářů:

  1. mna asi ani moc nelaka, ta cena je pomerne vysoka :(

    OdpovědětVymazat
  2. No mně by bohužel ta barva nesedla i kdybych se o prázdninách opálila jak jen bych nejlépe mohla :(

    OdpovědětVymazat
  3. Docela líbí a ráda bych ho i vyzkoušela, ale pro mě je moc tmavý. Kdy už začnou pro světlé Evropanky vyrábět světlá BBčka??
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já, ač jsem byla z BBček opravdu nadšená, už je nemůžu ani cítit. Ze všech stran se na nás hrnou BB krémy, CC krémy, DD krémy až nakonec skončíme u ZZ krémů. Čeho je moc, toho je příliš :) Tenhle BB krém vypadá barevně dost dobře, ale v konečné fázi si myslím, že skoro všechny jsou dělané na jedno brdo ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Asi jsem zrovna ten typ, pro kterého bude příliš tmavý... Zrovna na léto sháním místo make-upu nějaký dobrý BB, ale asi nakonec zkusím nějaký ten asijský... :)
    Tento mi připadá i celkem drahý...

    OdpovědětVymazat
  6. Zapůsobil na mě v celku dobře, možná bych se ale bála že bude příliš řídký. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už bych měla vyzkoušet svůj první BB krémík.))

    OdpovědětVymazat
  8. No já nevím, podle tvé recenze mě moc nezaujal, nemám ráda,když pod bb musím použivat něco podkladového, to už můžu mít rovnou make-up:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, o tomhle jsem hledala informace už od zvěřejnění novinek od L´occitane. Ale prosím, nešlo by k tomu i přihodit nějakou fotku po použití? Pokud ne rovnou část tváře, tak třeba na půlce ruky, aby šlo porovnat, jak to vypadá po rozetření. Jinak, super, že je tu ofocené i složení! ;) =D (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Biancaprincipessa: vzhledem ke značně mě ty ceny už ani nijak nepřekvapují :) nemá cenu to rozebírat stále dokola, levnější se to tím bohužel nestane :)

    MalaMacanda: je to škoda, ještě jeden světlejší odstín by se hodil a vyhovoval by víc slečnám napříč státy :)

    wesulle: stejné nejsou, ale máš pravdu, že BB je teď opravdu všechno :) O CC a DD ani nemluvím :)

    eliska-dvorakova: toho se bát opravdu nemusíš :) příliš řídký není, je lehce krémové, ale ne tolik, jako třeba některá asijská BBčka :)

    Mitsuuko de Ak: pokusím se, momentálně mi to čas nedovoluje :/ kdyžtak bych sem pak foto doplnila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Láká mě vyzkoušet, ale cena je dost vysoká. :/

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, že mi dorazil ten tmavý odstín. to si na pleť prostě dát nemůžu, protože jsem jinak bílá jako stěna (občas prý s příměsí do zelena :D)... celkem by mě zajímalo, jak by mi jinak sedl :)

    OdpovědětVymazat
  13. všetko to znie zaujímavo, no ja mám na tvári radšej vysoko krycí makeup :)

    OdpovědětVymazat
  14. I kdyby mě lákal sebevíc, vzhledem k barvě mé pleti mám smůlu :( LuLu

    OdpovědětVymazat
  15. Vím, že už si v komentářích psala, že nemáš tolik času na to, ale bylo by vážně fajn, kdyby si dokládala i foto na obličeji, ke každému produktu. Myslím si, že když se někdo o něčem rozhoduje, co tu chválíš, tak ta fotka je jedna z nejrozhodnějších faktorů. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)