pondělí 13. května 2013

Nový antiperspirant Rexona jako drogerkový Driclor

Hned po tom, co se objevil nový antiperspirant Rexona v dubnovém SB psala mi spousta z vás, jaký je a jestli vážně účinkuje. Mě samotnou to zajímalo strašně moc. Kromě toho, že Rexona slibuje 2x větší ochranu proti pocení, tak se množí i názory, že toto je něco na způsob známého Dricloru, jen ve voňavé a šetrnější podobě. Driclor jsem nikdy nepoužívala, protože nemám výrazné problémy s pocením, ale měla jsem jednou na zkoušku něco podobného, jen šetrnějšího - Excipial Deoforte. A jak si stojí Rexona?


Rexonu seženete v drogerii (zatím jsem potkala v DMku) a stojí hruba 149 Kč. Prodává se ve třech parfemacích (modrá, zelená a fialová). Já jsem v boxu objevila modrou verzi. Vůně mi přijde celkem intenzivní, možná až moc. Jelikož se antiperpirant natírá na podpaží na noc (kdy jsou potní žlázy v klidu a antiperspirant tak může připravit vaše podpaží na nástrahy nového dne), tak se mi stalo, že mě intenzita vůně v noci vzbudila. Fakt nekecám, normálně mě to probudilo a to se mi jen tak nestává :) Příště bych si tedy určitě vybrala jinou parfemaci nebo nejlépe možná rovnou koupila Dove, protože mi obecně voní více. Ten přišel ve stejný čas s obdobným produktem, který je asi o 10 Kč dražší. Složení je skoro stejné, jen některé složky se liší, ale neposoudím, do jaké míry je mezi nimi rozdíl.





Rexona má krémovou konzistenci a mě osobně stačí aplikovat jen malé množství (zhruba tak jedno otočení kolečkem). Jak už jsem psala, jeden ze způsobů používání je, že antiperspirant nenesete večer po vykoupání. Kdo se extrémně potí, může znovu nanést i ráno. Samozřejmě ho můžete použít klasicky jenom ráno, spíš záleží, jak moc vás pocení trápí. Můžu říct, že nemám nijak závažné problémy s pocením a pokud se nesmažím před zkušební komisí ve škole nebo mě někdo násilím nestrčí do sauny, tak ani nevím, že nějaké potní žlázy mám :) Tak na to berte ohled při mém hodnocení. Bohatě mi stačí nanést Rexonu jen ráno, protože mám jistotu, že mě výrazná vůně nebude budit ze spaní :) Zkoušela jsem všechny způsoby a můžu potvrdit, že moje podpaží zůstalo suché celý den. Opravdu jsem koukala, protože ruka skoro drhla o kůži, když jsem zjišťovala stav během dne :) Navíc i vůně vydrží, je sice méně intenzivní, ale stále vím, že je tam. Po aplikaci mě nijak v podpaží neštípala a to ani když jsem jí nanesla na čerstvě oholené podlaží. Oceňuji také to, že antiperspirant nedělá bílé fleky na černém oblečení. Za mě je tedy antiperspirant opravdu účinný a vidím rozdíl oproti některým jeho kolegům z drogerie, které nejsou zdaleka tak účinné. Podpaží bylo opravdu super suché a myslím, že i kdybych si oblékla latexový obleček, tak by to tak zůstalo :) Mám sice výhrady vůči silné parfemaci, ale jeho účinkům nemůžu vytknout jediné slovo.




Tato verze antiperspirantu se vyrábí i pro pány



Tohle všechno mě ale dostává k poslední otázce - je vůbec zdravé něco takového používat? Ani Driclor se nedoporučuje používat často a myslím, že si ucpávat potní žlázy hned po večerní sprše není úplně košer. Chápu, pokud má někdo opravdu velké potíže s pocením, že je tohle pro něj skvělá alternativa, ale pokud nemáte výraznější potíže, tak mi přijde skoro zbytečné podobné přípravky používat. Nebo ne každý den (použít je třeba jen příležitostně). Navíc je ve složení na druhém místě Aluminium kolem kterého bývá často humbuk a někdy se mu přisuzuje i podíl na vzniku rakoviny prsu. 




Nahoře - složení Rexony, dole Dove




Složení Dove antiperspirantu pro vaše porovnání (web)


Můj verdikt je tedy kladný, co se týče účinků antiperspirantu. Opravdu funguje, nejsem první, co to tvrdí, takže něco pravdy na tom asi bude :) Ovšem jak jsem psala výše, nemyslím si, že by jste teď měly zahodit své deodoranty a vrhnout se na Rexonu, protože dle mého není její cílová skupina zákaznic tak široká. Navíc to aluminium ve složení...no přeberte si to samy :)

Jaké jsou vaše zkušenosti a hlavně váš názor na podobné přípravky? Máte pocit, že je vhodné je používat? :)

37 komentářů:

  1. Ja som si kupila Dove verziu sama, bohuzial ja prave mam s potenim vacsie problemy a musim povedat, ze hoci je ucinnejsia ako bezny deodorant/antiperspirant, urcite nevidim vysledky, ake popisujes ty. Preto by som odporucila citatelom, ktory s potenim bojuju, aby tvoju recenziu brali s rezervou, bohuzial,ak mate problem s potenim, nie je to az taky zazrak...

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý a užitečný článek!
    V DM knížečce za 150 bodů je ted na tyto nové Rexony kupon na 50% slevu, tak jsem se taky rozhodla vyzkoušet - vůně mě svojí intenzitou po nanesení taky vysloveně obtěžuje, ale přežiju to, každopádně podpaží je opravdu dokonale suché.
    Rozhodla jsem se, že tuhle Rexonu budu používat jen ve vedrech nebo když mám před sebou náročný den, jinak zůstanu u jemnějších antiperspirantů, přece z toho jen nemám úplně nejlepší pocit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu si koupím na státnice a pohovory následující po nich..myslím, že na takové extrémně stresové situace to bude ideální pomocník.

    OdpovědětVymazat
  4. ja nastastie nemam vacsie problemy s potenim, takze toto by som si nekupila ale podla mna je dobre, ze taky pripravok existuje. U mna vyhrava na plnej ciare Nivea sprej!

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se potím docela dost a chci to vyzkoušet, ale obecně mám raději značku Dove, takže zkusím jejich antiperspirant. Tvůj článek mě každopádně nalákal :)

    OdpovědětVymazat
  6. Viem, že Driclor sa tiež používa hlavne večer akurát ma nezabudí tá parfemácia :D

    OdpovědětVymazat
  7. No jsem na ní teda zvědavá.. Já se potím tak nějak normálně, ale o to víc to nesnáším, prostě potřebuju mít neustále pocit sucha a bezpečí:-D Takže pokud najdu něco takhle účiného, budu very happy. Na Driclor jsem si ale srab ještě netroufla- ne kvůli složení, ale bojím se toho štípání a pálení co hodně holek popisuje. A názor na takového přípravky je zatím kladný, sice se to o té rakovině tvrdí, ale žádný relevantní výzkum co by to stoprocentně dokázal zatím neproběhl, takže jsem v klidu.

    OdpovědětVymazat
  8. LadyZet a Nikavero: jak jsem psala, já s tím problém nemám, takže je možné, že to nebude 100% účinkovat všem. Driclor jsi třeba zkoušela?

    Eiwen: přesně tak, taky mi přijde rozumné si ho nechat jen na určité příležitosti, když člověk ví, že se nejspíš pořádně zapotí :)

    Tereza Kadlecová: mám v plánu se jí namazat od hlavy k patě, až půjdu ke státnicím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dejnicka: kamarádka si Driclor mazala na ruce, aby se jí nepotily a taky říkala, že jí to štípe, takže mě to taky odradilo od jeho vyzkoušení. Tohle se mi zdá jako fajnová alternativa, ale nemusí to fungovat na všech stejně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. vlastním ho také a je to skvělá věc :)

    OdpovědětVymazat
  12. I když přišla recenze až dneska tak sem si ho na tvůj kladný názor pořídila. :) Rozhodovala sem se mezi Dove a Rexonou a nakonec sem si pořídila zelenou Rexonu a musím říct, že je super. :) Také se moc nepotím, ale máš pravdu podpaždí je celý den suché. :) Budu ho asi střídat s Biodermou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Doma mam Driclor protože se potím docela dost, drogérkové deodoranty se mému podpaží vysmějou, účinek žádný, ale mám i Biodermu červenou a s tou jsem spokojená, na druhém místě má Aluminum chlorohydrate. Ta Rexona mě neláká, navíc tam zas vidím mnou nenáviděný silikon takže hliník a jeste silikon, nee to fakt ne :) Po Dricloru mě svědí sem tam podpaží ale dávám si ho minimálně, jen jak se začnu zase potit i když mi je zima tak si říkám, že je čas na další dávku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Je supr že jsi udělala takovýto článek :-) Jen jsem chtěla říci - jak píšeš v poslední větě "to aluminium ve složení..." - je všude. Ve všech antiperspirantech je aluminium, tady je ho jen větší množství... Určitě to víš, jen jsem chtěla aby si někdo nemyslel, že udělá něco extra prospěšného, když teda nebude používat tuto silnou rexonu, ale "jen obyčejnou" :-)

    OdpovědětVymazat
  15. TOhle vypadá jako doslova zázrak a menší driják než driclor, snad. Určitě do něj půjdu :).
    MImochodem..ještě se mi nestalo, aby mě vůně probudila ze spaní :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Také jsem velmi spokojená a vůně mi vůbec nevadí :) i když bych řekla, že mám krapet oslabené čichové buňky:)

    OdpovědětVymazat
  17. Driclor je fakt hodně agresivní, na tuhle novinku jsem zvědavá. Určitě pořídím!

    OdpovědětVymazat
  18. bezva článek, podívám se po něm, v létě to bude určitě fajn kamarád!

    OdpovědětVymazat
  19. Bí: to jsem moc ráda, že ti také vyhovuje :)

    Eve: o tom deo od Biodermy čtu často chválu, ale mám pocit, že je kuličkový a to já nemám ráda :)

    Little Owl: to je, ale existují i deodoranty bez něj (mám ten pocit) :) chtěla jsem to jen zmínit, protože si to někdo docela hlídá :)

    MalaMacanda: mě se to předtím taky ještě nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  20. Driclor som používala a so štípaním som mala problém len prvú noc, keď som si ho asi naniesla príliš veľa... potom som ním vždy už len jemne raz prešla a úplne v pohode.

    OdpovědětVymazat
  21. Little Owl, Rendy: Jasně, existují i deodoranty bez hliníku, i když v drogeriích jich asi moc není, každopádně třeba takový ten deokrém Balea sensitive hliník neobsahuje.

    OdpovědětVymazat
  22. škoda že som si ho dnes v drogérke nevšimla,lebo si ma naozaj nalákala vyskúšať ho...na leto by sa mi zišiel..:)

    OdpovědětVymazat
  23. nene, antiperspiranty bez hliníku neexistují :-) je to jejich podstata. Existují jen deodoranty, které hliník ze své podstaty neobsahují - nemají totiž zabránit pocení (jen ovonět pot).
    Bohužel si to hodně lidí plete/nezná a pak je možno narazit na recenze např. deospreje od FA, kdy někdo píše "byl úplně nanic, potila jsem se pořád stejně" - ale o tom to je, že se člověk potí pořád stejně :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Little Owl: však jsem psala deodoranty (myšleno deodoranty a ne antiperspiranty) :) ale máš pravdu v tom, že si to spousta lidí plete a je to pro ně všechno "deodorant" :)

    OdpovědětVymazat
  25. To musím vyzkoušet, potím se hlavně se při stresovějších situacích, mám to hlavně psychický a hrozně mě to štve. Tak to musim vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mne to teda na leto bodlo, potim sa fakt moc a uz som sa nejako zmierila s velkymi kolacmi v podpazusi, hlavne nech to nie je citit, ale s tymto antiperspirantom sa potim naozaj ovela menej :) ale uplne suche podpazusie teda nemam :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pouzivam Driclor, protoze se potim bohuzel hodne, ale jak tak ctu o Rexone, asi ji vyzkousim. Diky moc za tip!

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem s ním spokojená co se týče efektu, taky mám ten modrý a naprosto souhlasím, ta vůně je strašně silná a je mi to taky nepříjemné. Příště mrknu na Dove.

    OdpovědětVymazat
  29. Používám kamenec nebo varianty kamence. Neucpávají potní žlázy, spíš stáhnou póry. Tudíž nestopnou úplně pocení, ale omezí ho a nesmrdím.
    Jo, a taky jsem se díky nic vyhnula zbarvenému oblečení. Jsem zvědavá na léto, jestli budu muset sáhnout po něčem účinnějším.
    Něco o mém pocení tady:
    http://a-solitary-cyclist.blogspot.se/2013/01/jak-bojovat-proti-poceni-zapachu.html

    OdpovědětVymazat
  30. Jeden čas jsem se potila jak dveře od chlíva úplně pořád, škoda, že tehdy nebyly takové možnosti. Právě mě tam ale odrazuje to zdravotní hledisko...
    Teď už na to naštěstí tolik netrpím, zato se zpotím víc na čele :/ a to je pak teprve zoufalství, když vám stéká veškerá práce! Takže nový námět pro kosmetické firmy :)

    OdpovědětVymazat
  31. dodatek - antiperspirant/deodorant - já tomu souhrně říkám "sprej proti smradu" :D

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem s ním spokojená, ale používání na noc se mi také moc nezdálo, tak ho raději dávám ráno.

    OdpovědětVymazat
  33. Já tu vůni miluju, právě ta intenzita se mi dost líbí :) Ale aluminium ve složení se mi teda taky moc nelíbí :( Ale co s tim no...je ve všem :(

    OdpovědětVymazat
  34. rexona je bezva :) ale já mám radši spreje!

    OdpovědětVymazat
  35. na mě sice neúčinkuje tak stoprocentně jako Driclor, ale je to příjemnější varianta oproti Driclor, který je jen samá chemie a měla jsem z něj hodně podrážděné podpaží. ale ze všeho, co je v drogériích dostupné, je tohle asi určitě nejúčinnější.

    OdpovědětVymazat
  36. Já mám fialovou verzi a přijde mi, že nemá téměř žádnou parfemaci. Osobně ji používám na večer, ale jen malé množství a druhý den použiji ještě klasický sprej od Rexony a potím se opravdu jen minimálně. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Musím trochu zahanbeně říct, že mi ani tato rexona příliš nepomohla. Byla jsem u doktora který mi prostě řekl, že nadměrné pocení mi může pomoci vyřešit chirurgicky, ale toho se bojím. Přeci jen o botulotoxin moc nestojím i když to prej pomáhá. Četla jsem si takové shrnutí co a jak tady http://www.plastickachirurgie.com/poceni-lecba-p275.html a nevim. Fakt je, že zrovna tato rexona je hodně účinná a navíc má příjemnou vůni. Modrou jsem nezkoušela, díky za tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)