neděle 5. května 2013

Novinky z drogerií a jiné zajímavosti

Po nějaké době se nám zase nahromadily novinky z kosmetického světa a cestou do práce jsem vám jich pár cvakla. Je to směs z DMka i Rossmanna a budu moc ráda, když dáte vědět, jaké novinky vás zaujaly nebo které jste třeba už samy zkoušely :)

PS: fotky jsou z mobilu, takže kvalita není nic extra 


Všimla jsem si nové značky Mixa. Nikdy předtím jsem o ní neslyšela ani nečetla, takže otázka na vás - víte o jakou kosmetiku se jedná a máte s ní nějakou zkušenost? :)


Nějaké nové balzámy na rty od Balei



ovocná Neutrogena je pro mě taky docela novinka a dřív jsem si jí nevšimla :)




Nové super antiperspiranty Rexona (vyrábí je též Dove). Zatím zkouším ten ze současného Senzaboxu a musím říct, že podpaží je non stop celý den suché :) Chtělo by to ještě otestovat v nějakém pořádném vedru.



Pokud máte rády sprcháče Bourjois, tak si je teď můžete v DMku nakoupit v akci 1+1 :) Navíc se chystá letní limitka sprcháčů, na kterou se těším.




foto - facebook Bourjois


Zaznamenala jsem i novinky od Lorealu - odličovač očí a nějaká tonika. Sublime Glow mě celkem zaujalo.


Regály se již naplnily opalovacími krémy a zaujala mě tato péče po opalování od Garnieru. Minulý rok jsem si mléka nevšimla, takže je pro mě novinka :)



Dermacol a jeho opalovací řada



Tohle sice není kosmetika, ale mám ráda cokoliv melounového, tak jsem neodolala a cvakla :)



Teď už fotky z Rossmanna. Celý týden byla sleva 25% na Rimmel, takže byly regály pořádně vybrakované :) Apocalipsů moc nezbylo!




současná limitka Catrice (Rossmann na Budějovické)


Pískové laky Gabriella Salvete jsou takový hit, že byl stojan úplně prázdný! Vlastně se ani nedivím :)




Překvapení měsíce - Lady Gaga voňavka se prodává i v drogerii! Myslela jsem, že je to exkluzivka Sephory a zjevně není :)



O nové řadě Garnier Fructis jsem vám psala už na facebooku. Několik z vás se o ní pochvalně nevyjadřovalo a můj odhad je takový, že mě osobně by to asi vlasy zamastilo a myslím, že nejsem ta pravá cílovka pro tuhle řadu



Pokud stejně jako já milujete tuto řadu šampónů Pantene pro V, tak se právě můžete skvěle zásobit. Obr XL balení vyjde na pár korun :)



Další nová řada Garnier Fructis. Ta mě osobně už láká víc, ale protože jsem pospíchala, tak jsem si ani nepřečetla pro jaké vlasy je určená



U kasy jsem si všimla tohoto stojanu Maybelline - 1+1 akce na Color Whisper (chápu, jinak se jich asi nezbaví :) + sada řasenky The Rocket a Color Tattoo za 169 Kč. Kdybych si nedávno CT nekoupila, asi bych si sadu pořídila, ale takhle je to pro mě zbytečné



Rimmel nezahálí a servíruje nám další novinky - laky na nehty Salon Pro. Pro jeden si určitě skočím a jsem zvědavá na jeho avizovanou dlouhou výdrž :)





(web)

A pár novinek z drogerií, na které se můžete výhledově těšit. První je nová řasenka Rimmel a druhou je CC krém od Max Factoru. Asi první drogerková značka s CC krémem. Koho tipujete, že přijde s CCčkem? Já tipuju Rimmel nebo Dermacol :)







53 komentářů:

  1. Páni, koukám, že budu muset navštívit drogerie:)) Takové články jsou vždycky fajn:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem hledala tvářenku z limitky Catrice ve všech Rossmannech, které znám a všude byla fuč a ty ji na fotce máš, grrr :D A jinak jsem chtěla taky CW v té akci 1+1, ale byl tam už jen jeden odtsín, takže zase nic...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. No výborně, zas mám chuť jít nakupovat :D
    Díky, že jsi upozornila na ty Burjois sprcháče, já je úplně přehlída, budu se muset pro min. jeden vrátit :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  4. Bourjouis Pamper Me! mám doma a je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá na recenzi na CC krém :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt vtipný tu novinku u balzámu od Balea tam mají už tak 3 měsíce nejmíň :) Musím jít zítra omrknout Rimmel a GS.

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetiky Mixa jsem si také všimla, zaujala mě, protože je pro citlivou pleť, ale ceny má skoro jako lékárenská kosmetika, tak počkám na recenze.
    Proč má Rossmann takové akce, když je svaťák? Akce RV+CT mě zaujala, ale zrovna nedávno jsem si tu řasenku koupila, jinak bych využila určitě slev u Gabriela Salvete a Rimmel, sakra proč je teď maturita? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc mě zaujala ta řada Sublime glow. Tak jsem na to zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Tu Neutrogenu nordic berry tam mají už nějaký pátek :)..taky jsem na ní byla zvědavá. Na blogu jsem o ní psala recenzi koho by zajímala :)

    NEUTROGENA nordic berry

    OdpovědětVymazat
  10. Ty sprcháče od Bourjois lákají, ale mám doma minimálně pět balení jiných a tak si nechám zajít chuť, ale šamponů od Pantene si udělám zásobičku, protože je to jeden z nejlepších šampónů co jsem kdy měla. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní článek.Všimla jsem si,že v senzaboxu jak byla ta nová Rexona,tak napsali,že cena je 49.90 přitom v drogérce je v akci s cenou 149kč.
    Musím ji vyzkoušet.Mám Driclor,ale ten je prý dost agresivní.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty balzámy od Balei aji ovocná Neutrogena, o už je docela starý :D zaujala mě ta akce 1+1 od Bourjois a novinky od L'Orealu. Pak napiš jak u tebe dopadl Salon PRO :)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, vaší drogérii bych si tu přála mít. Takové krásné kousky <3 Vykoupila bych Catrice, a také bych chtěla zkusit ten 24h hydratační krém od Garnier a pískové laky od GS.

    OdpovědětVymazat
  14. Jana: buď v klidu, ta tvářenka vůbec nebarví, takže o nic nepřicházíš :)

    Pineapple93: fakt? no vidiš a pro mě to jsou novinky :)

    FairyChain: taky čekám, až o tom někdo napíše :)

    MalaMacanda: jsem fakt zaostalá :) potkala jsem jí v drogerii poprvé :)

    Emma Malinovská: šampony jsem se taky zásobila, ale buď v klidu, někdy mám doma zásobu i 10 sprcháčů :D těch není nikdy dost

    Martina Langmaierová: mě to přijde jako fajn věc, ale v mém případě to asi nebude na každodenní používání, spíš jen příležitostně

    EMS: jak jsem psala, já je potkala poprvé, asi málo chodím do drogerií :)

    OdpovědětVymazat
  15. najlepšie je, že keby som ja prišiel do našej DMky, tak tam majú veľký prd...

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to musím hned do drogérie!:D

    OdpovědětVymazat
  17. Super akcie!!! Dúfam, že ich nájdeme aj u nás na SLovensku :) Každopádne si značím do diára čo by som nemala prehliadnuť :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš nějaké zkušenosti z těma CCčkama? Jestli to za to fakt stojí, nebo je to jenom další reklamní tah :)

    OdpovědětVymazat
  19. Neutrogenu mám ráda, ale v tuhle chvíli jí už nějakej pátek nenávidím, protože konkrétně tahle ovocná řada podle slov prodavaček doslova vystrnadila málo populární Palmer's výrobky! >:-(

    A s tou Mixou (tu teda neznám) jsi mi připomněla jinou pro mě neznámou značku, kterou jsem včera viděla ve velkým Albertu - bylo to všecko lakto-něco jakože s vysokým obsahem mléčných bakterií a mělo to být vysoce hydratační. Za pár kaček. Škoda, že jsem si to neblejskla, ale bylo to tak blbě na ráně, že se mi nechtělo nikoho pokoušet...

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. Skveý článok, ja sa budem musieť pozrieť do nejakých slovenských drogeriek, či majú tiež nejaké zľavy, rada by som si kúpila sad špirálu a color tattoo! To je suprové..a aj balzám od baley by nebol zlý a ani nevravím o šampónoch, mne môj obľúbený došiel, potrebujem nejaký nový, len teraz otázkaa na mieste, odkiaľ vziať na to peniaze ? :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Mixa mi nabízela spolupráci, ale odmítla jsem, jelikož jsem nebyla schopná najít složení a tipuju to na něco podobného ostatní drogerii. To bych já bohužel netestovala, ale jsem zvědavá, kdy se o ní napíše něco více.

    OdpovědětVymazat
  22. výplata bude o chvíľku na účte asi budem musieť skočiť do drogérky :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vážně ta Rexona je tak dobrá? tak si asi budu muset koupit. sprcháče Bourjois dobrá akce, tu jsem nezaregistrovala, no moje oblíbené whisperky i apocalips ano, mám zásobičku :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ta lady gaga ma dosť prekvapila. Veď sa o tom vravelo ako o exkluzivite ktora je len v sephore. Ale myslím si že takto sa asi viac priblíži k cieľovým zákaznikom.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  25. na CC krém se vážně těším!

    OdpovědětVymazat
  26. Lady Gaga v drogérke ma neprekvapila vôbec, veď je to len celebritná vôňa, na Slovensku bola v drogériách od začiatku.... navyše v rogérkach aj s darčekmi (teraz napr. okuliare), ktoré v parfumériách nedávajú

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tyhle články si budu muset zakázat, abych těch 100 dnů bez nákupů vydržela:) Protože ta limitka od Bourjois, ta by mě teda lákala strašně:( A zajímá mě Mixa:)

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju tyhle články!
    Akorát bych ráda upozornila i na odvrácenou stranu mince ohledně super antiperspirantů Rexona a Dove - neměla jsem možnost kouknout na složení, ale trochu mi to připomíná "slavný" Driclor. Prostě docela dost velký dryák který je schopný stopnout pocení. To je sice supr věc (nemusím se kontrolovat, pomalu ani umývat.. :-D), ale.. je to i tak super pro naše tělo? Bloknout si potové žlázy hliníkem, ještě v tak lymfaticky citlivé oblasti okolo prsou, kde si to ještě více blokneme podrpsenkou? Osobně bych to teda nepoužívala... (a nechci znít škarohlídsky..) Mám své tělo docela ráda a raději se víckrát za den umyju atd. (já problém s pocením nemám, ale myslím tím spíš jedince kteří ano).

    OdpovědětVymazat
  29. a ešte k Mixa - je to absolútna novinka na cz/sk trhu, jedná sa o francúzsku kozmetiku s 90 ročnou tradíciou, je hypoalergénna, bez parfumácie, alkoholu či farbív

    OdpovědětVymazat
  30. Jéé při pohledu na fotky na mě jde shopaholismus:))))

    OdpovědětVymazat
  31. Ach jo, u nás Catrice vůbec nemají :-( Jen jsem ulovila ve výprodejovém stojánku jeden lak a ten je úplně dokonalý! Značku Mixa neznám... Akce na sprcháče Bourjois je fajn, kdybych neměla doma asi 20 jiných sprcháčů a Lush mýdel, asi bych neodolala. Balíček s řasenkou a color tattoo už mám doma a oboje mi moc vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  32. Sakra včera sem si koupila velký Pantene v Tescu a prodražil se mi,ale co stávají se i horší věci. :D :) Zaujaly mě ty nový deoderanty od Rexony a Dove asi si jeden pořídím, protože mi došel můj oblíbený Bioderma. :) Jinak mě zaujaly ještě ty nové laky od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Super článek. Sice o všem tak nějak vím mám zkouknuto, ale je fajn to mít všechno pohromadě. Zaujala mě značka MIXA, té jsem si nevšimla, ale zdá se mi dost drahá na drogerii.

    OdpovědětVymazat
  34. U nás v DMku Burjois není, máme to tu celkově nějaké domíchané, nemáme v něm ani Essence, ani Catrice :D Tyto 3 značky jsou v úplně jiné bezejmenné drogérce :D
    Já jsem (v další bezejmenné drogerii :D) našla barvu na vlasy Garnier Olia http://i1271.photobucket.com/albums/jj639/snatchabargain/OLIACOLOR_zps3ef82b70.jpg barvu na vlasy. Stála 129kč a byla k ní miska a štětec na barvení, což je podle mě fajn :) A především, mám delší vlasy takže už bylo na čase si koupit 2 barvy, což se celkem prodraží, ale i tak jsem tuhle riskla jednu :D A bylo jí tam hrozně moc! Třeba oproti obyčejné Garnier nebo Palette šamponu, měla jsem nabarvené celé vlasy a ještě v misce barva byla, tak jsem to vypiplala všecko :) + není v ní amoniak, místo toho tam jsou nějaké oleje a pěkně mi zabarvila odrosty, že nejsou výrazně světlejší jako vždy. Můžu jen DOPORUČIT :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ty balzámy od Balea nejsou nové. Ten hnědý mám už od Vánoc a ten pomerančový ten mají už tak čtvrt roku ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Nejvíc mě zaujaly ty nové antiperspiranty od Rexony a pak také akce na rtěnky od Maybelline. Jinak pleťovou vodu od L'oréal z řady Sublime Glow už mám vyzkoušenou a nemůžu si ji vynachválit. Opravdu doporučuji. V případě zájmu mám na blogu stručnou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  37. tu řasenku od Maybelline chci prostě zkusit!
    http://ok-makeup.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. mě moc zaujala ta sada řasenky a color tattoo :-) no asi budu muset zajít do rossmanna :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Také jsem neodolala a pískový lak si pořídila. U mě tedy GS neprodávají ale našla jsem od značky p2 za 1,5 € a je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  40. Doporučuji modrý Bourjois, právě jsem si ho dovezla z Paříže a je to krásná vůně, ze všech mi voněl nejlépe!Sice mám sprcháčů hromadu, ale kdo by odolal:)

    OdpovědětVymazat
  41. Hrozně jsem chtěla ty perličky na nehty od Catrice, ale všude už ta limitka byla vybrakovaná, tak jsem se smířila s tím, že už je mít nebudu... Já jsem si zrovna v pátek odnesla z drogerie poslední lak od GS Stars - ten fialový. Teď jsem ho nalakovala a vypadá fakt zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  42. Taky nejčastěji chodím do Rossmannu na Budějovické. Přijde mi, že tam většinou mají více zboží než jinde. Ani limitky se tam hned nevyprodají.
    A jsem zvědavá na ten detoxikační šapon od Garnier, nějaký čistící šampon bych potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  43. Rendy, dík za super článek... Jinak šampony Garnier jsou k prdu (máme hodně podobné vlasy, co sedí tobě, sedí i mně a taky mám mastné), ale pro ten Panteňáckej si zajdu, je skvělej... Pokud můžu ještě doporučit něco na mastné vlasy, tak lékárenská značka Ducray Argeal, příjemně voní a hlavně pečuje o pokožku (mám atopickej ekzém)
    A ještě se chci zeptat, co je to CC krém?

    OdpovědětVymazat
  44. Ten balzám na rty Balea kalíšek pomerančový (mají/měli i malinový) nedoporučuji, rty mám sice namazané, ale vůbec je to nehydratuje, prostě jako kdybych mezi rty a balzámem ještě měla nějakou vrstvu, která ten balzám odpuzuje, a taky hnusně chutnají

    OdpovědětVymazat
  45. UltraViole(n)tRock: tohle je moje první, takže zatím nemám porovnání a nemůžu říct, jestli jsou lepší BBčka nebo je nahradí CCčka :)

    An zHelloBeautyblogu: taky jsem na to zvědavá :) ale složení bych ocenit ani posoudit neuměla :) někdy asi půjdu nafotit jen to složení

    Violets: vážně je podpaží suché celý den, ale na druhou stranu si nemyslím, že by bylo zdravé to používat každý den celý rok, protože přece jen to ucpává potní žlázy a musí to být celkem dryák

    Little Owl: přesně tak, taky si myslím, že to není úplně košer. Jako občas proč ne, ale podle mě to není moc zdravé

    The Klms: to ráda slyším :) až vypotřebuji alespoň jednu další čistící vodu, tak asi zkusím tuhle :)

    Noogeta: ty nové jsem ještě nepotkala, ale těším se na ně :)

    Valerie B.: mě se líbí, že jsou vedle sebe 2 Rossmanny a mezitím DMko :) člověk si může jít porovnat ceny u konkurence

    Mikinka: já mám od Garnieru dva oblíbené, ale ty jejich krémové Fructis mít nemůžu. Hrozně mi mastní vlasy, takže asi ani tyhle novinky zkoušet nebudu. Jinak díky za tip :) Jinak CC krém je zkratka pro Colour Correction, takže takový více krycí tónující krém :) Natupující generace BBčkem :)

    Petra Rybová: věřím, taky mi jejich balzámy nevyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  46. Jé, ta akce na sprcháče Bourjois se mi líbí :-) Nevíš prosím Tě, do kdy platí? Koukala jsem teď na web dm a tam jsem o ní zmínku nenašla.

    Ta akce 1+1 v Rossmannovi nebyla jen na Color Whisper, bylo to na všechny rtěnky a lesky Maybelline v libovolné kombinaci :-) Ale to je jedno, akce už stejně skončila, pokud se nepletu.

    OdpovědětVymazat
  47. Už jsou ti výrobci s těmi BB a CC krémy fakt trapní. Doufám, že se jednou dočkám ZZ krému, ten bude na nohy, ruce, strie, zvětšení prsou a samozřejmě i make-up, tónující krém a podkladová báze dohromady.

    OdpovědětVymazat
  48. Micelárka od Mixy už čeká doma na vyzkoušení, dochází mi současná Dermacol, tak když jsem viděla něco nového, hned jsem po tom chňapla. No jsem zvědavá :)
    Jeden z těch nových laků Rimmel jsem pořídila a myslím, že výdrž je slušná. Mně se teda ty laky loupou většinou už druhý den, tenhle vydržel déle.
    Candy Shock vypadalo hezky na promo fotkách, ale naživo naprd.
    Jinak všechny tyhle BB, CC či DD krémy z drogerek mě absolutně neberou. Vyzkoušela jsem pár asijských a kromě Erborianu mi nevyhovoval žádný.

    OdpovědětVymazat
  49. Moc mě potěšila Tvoje zmínka o Rexoně, určitě si ji půjdu koupit, celou dobu čekám, až někdo napíše jestli funguje nebo ne:)

    OdpovědětVymazat
  50. No jo, pískové laky od GS nebyly snad za dva týdny co je daly drogérky do regálu. Naštěstí jsem ukořistila 3 odstíny, ale chybí mi ten korálový. :(
    Řasenku ScandelEyes jsem zkusila tu oranžovou voděodolnou a nedoporučuji pro ty, co používají kleštičky na řasy, protože po ní se řasy zpátky narovnají do původního tvaru. :(

    Jinak super blog! Jsi v mém TOP5 blogů. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Tak jsem včera narazila v DMku na ten CC krém a vážně jsem uvažovala, že si ho koupím. Zkusila jsem ho na ruku a vypadalo to více než dobře. Nakonec jsem ale odolala, odešla s tunou jiných věcí a venku před odchodem se zděsila - ačkoli jsem zkoušela nejsvětlejší odstín, bylo to hrozně tmavé. A to nejsem žádná bledule blondýnka. Tak jsem z toho teď dost rozpačitá... Vypadalo to, že bude super krycí (něco takového teď potřebuju), ale nevím, no. Navíc se rychle lesknu a jen tak nějaký make-up u mě neobstojí. Takže váhám, dumám a těším se, až tu na něj budeš mít recenzi...

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  53. Mixa je už levnější, dnes jsem v DM zakoupila "Micelární pleťovou vodu" (český název). Dělám make-up a upřímně kosmetiku v běžných drogeriích moc nekupuji, ale občas se najde něco lepšího i tam. Jsem opravdu zvědavá, zatím jsem to zkoušela jen na sobě a bylo to v pohodě, i když mám docela dost citlivou pleť, tak uvidíme jestli někdo zčervená. :) Co vám třeba vyhovuje za odličovače, čističe pleti apod.? Pokud máte chviličku a chuť můžete kouknout na moji fb stránku: https://www.facebook.com/EliskaMikulasovaMakeUpArtist Děkuji moc za případná shlédnutí i odpovědi. Sympatický blog. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)