pátek 3. května 2013

Nové limitky M.A.C a můj nákup

Po nějaké době se k nám dostaly nové limitky M.A.C a hned rovnou tři. Moc mě mrzí, že nás minula předchozí limitka Rok hada, na tu jsem se těšila, ale co se dá dělat. Když jsem viděla zmínku od Extra dimension, prostě jsem neodolala :) Pro vás tu mám ukázku všech kolekcí, které momentálně seženete v prodejnách v Praze. Produkty, které jsem si koupila jsem vám nafotila pro inspiraci, kdyby se vám líbily, tak ať si je stihnete koupit, než budou vyprodané. Nemůžu po pár použitích samozřejmě hodnotit, tak to berte opravdu jen jako inspiraci :) Za měsíc by vám moje dojmy byly asi k ničemu, protože tyhle kolekce bývají pryč mávnutím ruky. Jo a jedna rada - např. na Floře nemají všechny kolekce, ale na Václaváku mají všechny tři :)

Pokud se chcete podívat na fotky z uvedení kolekcí v Praze, mrkněte sem.



In Extra Dimension

Tato kolekce se mi osobně líbí asi nejvíc ze všech. První pohled padnul na rozjasňovače a tvářenky. Tak nějak jsem zkoušela, měla ruku celou pokreslenou, ale nakonec jsem usoudila, že žádný z těchto odstínů nutně nepotřebuju. Pak ale koukám, že se mi vlastně líbí jeden odstín očních stínů, vyzkoušela jsem ho a bylo rozhodnuto. Jaký odstín to byl se dozvíte na konci článku :) Jinak si myslím, že je tato kolekce i barevně povedená a nositelná, takže můj favorit :)



(web)




(web)


(web)

Baking Beauties

Sladká pastelová kolekce mě nechala docela chladnou a příliš mě nezaujala. V prodejně ještě neměli komplet celou kolekci a na pár testerů zatím čekali, ale touhle dobou je už asi nejspíš mít budou. Jediné co mě zaujalo jsou Lustre Drops, o kterých se už asi rok přesvědčuju, že je nepotřebuju a nepoužívala bych je :) Ale zkouším je téměř pokaždé, když se do M.A.Cu dostanu :)




(web)


(web)


(web)



Temperature Rising Collection

A nakonec kolekce, která je vyloženě letní. Bronzery, třpytivé emulze, výrazné tvářenky... prostě úplný opak toho, co bych sama používala. Bronzery na mě byly bohužel moc tmavé a třpytivé a zbytek mě příliš barevně nezaujal. Nejsem na podobné líčení vhodný typ člověka, takže mě tato kolekce také tolik neuzajala, ale narozdíl od předchozí pastelové kolekce se mi vzhledově více líbí.






(web)





(web)


Jak jsem psala výše, neodolala jsem a pořídila si Extra Dimension stíny v barvě Triple Impact. Odstín se fakt špatně fotí a nevynikne tolik jako ve skutečnosti. Swatchů jsem taky tolik nenašla (ale celkem povedené jsou např. zde). Je to světle fialová s úžasnými stříbrno-modrým odlesky. Žádné výrazné třpytky, ale krásný lesk a úžasná barva. Kritiku nečekejte, ten odstín miluju od první chvíle :)

Fotky jsem fotila brzy ráno, takže se vážně nepovedly a swatche vůbec nevyšly. Ale Google to jistí :)

Cena stínů byla 590 Kč







Další stojánek, který ale údajně nepatří mezi limitky, byl plný Pain Potů, nebo-li krémových očních stínů, které se dají používat i jako podkladová báze. Paint poty se rozrostly o nové pro longwear verze a údajně by se měly i ty původní odstíny postupně proměnit v pro longwear. Mě osobně doslova uhranul odstín Let´s Skate a nemohla jsem z něj odtrhnout oči :) Skoro mi přijde škoda ho používat jako podklad, ale spíš jako takový "topcoat" na jiné stíny, protože jeho efekt je fakt krásnýýý. Ale ten jeho odstín je mým foťákem prostě nezachytitelný.

Cena 530 Kč





(web)






Jak jsem psala výše, mě se fotky moc nepovedly, protože jsem se snažila fotit brzy ráno a to byla prostě chyba :) Půjčila jsem si tedy jiné foto, ale ani to nezachycuje krásnu odstínu. Jsou ještě tak o 80% hezčí :)



(web)




A úplně poslední zajímavost, kterou jsem se od konzultantek dozvěděla - Rihana bude mít svojí rtěnku "Riri", která se u nás ale prodávat nebude :) Takže jestli budete cestovat po světě, tak se na ní mrkněte, protože u nás máme smůlu.




(web)


Která kolekce se vám nejvíce líbí? Plánujete si něco pořídit, nebo už jste to udělaly? :)

28 komentářů:

  1. Och, já se do těch všech limitek zamilovala! Navnadila si mě ještě víc. Včera mi odepsali na mail a hledají mi poslední kusy skinfinishe ve všech skladech tak snad najdou :). No a ty stíny, přesně ten odstín chci taky. Vidím, že moje šetření je zase.. někde hódně hluboko. :)Pokud skinfinish nebude, což asi umřu protože ho chci už od Vánoc, tak si pořídím nejspíš nový pain pot nebo něco z té sladké cukrátkovské limitky :) díky moc za fotky!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. tienik mi pripomína essence 3D, či ako sa to volalo? ale kvalitou je to určite niekde inde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som si vybrala niečo asi z každej limitky :)) Z prvej rozjasňovač, z druhej tú ružičkovú lícenku a z tretej fialový rúž! Aj tvoj nákup vyzerá veľmi dobre, hlavne Paint Pot.

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten paintpot se mi teda libi moc!!!
    Nevis, jestli zrovna TOHLE maji na Floře....?

    OdpovědětVymazat
  5. RTěnku z limitky od Rihanny si v UK uričtě pořídím, merzí mne, že u nás není :/ Jinak se byla na limitk v MACu podívat včera (http://lightscapade.blogspot.cz/2013/05/mac-temperature-rising.html), akonec jsem odešla s jednou rtěnkou z Temperatuire Rising. Paint potů jsem si bohužel nevšimla, nicméně rozhodně to napravím, protože vpadají naprosto úžasně! Obzvláše ten, který sis odnesla. Děklá vskutku báječný efekt!

    OdpovědětVymazat
  6. Vivian Darkbloom: kdybych mohla, koupím si domů půlku té extra dimension :) to by musel bejt člověk milionář :)

    nina: to opravdu jen vzhledově připomíná :) kvalita se srovnávat moc nedá :)

    Color Beam: mám pocit, že mi paní řikala, že na Floře nemají akorát tu letní kolekci s bronzery, jinak by je mít měli :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ja som uplne hotovA z tienov... ale kedze zijem na SR, mozem si akurat tak trhnut... :P

    OdpovědětVymazat
  8. Z Extra Dimension kolekce se mi líbí snad úplně všechno. Budu to muset jít omrknout naživo.

    OdpovědětVymazat
  9. Uááááá, ten paintpot je naprosto dokonalej!

    OdpovědětVymazat
  10. Extra dimension sa mi tedamoc nepáči. U mac som zvyknutá na dizajnovo kraksie kusky:/
    ale ty si si vybrala peknu farbu tieňu.
    Baking b. vyzerá chutne:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  11. justinaforfun: zkus jim také napsat mail a třeba by šlo zařídit poslání na dobírku :)

    ValerieB: mít ten neomezený rozpočet, tak nakupuju jak vzteklá :) klidně i s tím stojanem bych si ho koupila :)

    Ann: akorát jsem koukala :) taky mě ta pastelová tolik nezaujala :) a tu tvojí rtěnku si na sobě neumím představit, ale hlavně, že se ti líbí :)

    labradoora: je nádhernej :) a to fakt ta fotka stojí za prd :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vcera jsem byla na Flore a maji tam vsechny kolekce krome Extra Dimension:)..Jinak jak rikas Rendy,Extra Dimension bych brala uplne celou,cloveku to uplne trha srdce odejit jen s rozjasnivacem:-P..porad premyslim,jestli se tam nevratit pro jednu z tech nadhernejch tvarenek,vzhledem k tomu,ze jsem si tvarenky zakazala,tak stale uspesne odolavam,ale myslim,ze dlouho to trvat nebude:-Pach jo:-/ :D...a na ty paint poty jsem taky koukala,jsou nadherny,ale prijde mi to jako moc draha sranda,chapu,ze to zvyrazni intenzitu stinu,ten tvuj tomu prida i zajimavej trpyt a nebo to muzes nosit jen tak samotny,ale porad mi to prijde jako takova zbytecnost:-P..

    OdpovědětVymazat
  13. Paint pot vypadá krásně! Nejvíc se mi líbí kolekce Extra Dimension - ty tvářenky a rozjasňovače! No, hned bych si vybrala:))
    Ostatní kolekce mě nějak nezaujaly:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Achjo, proč je M.A.C jen v Praze? :( a jinak ty stíny, co sis pořídila vypadají super.. trochu mi připomínají odstín kovově fialová od reginy, to je taky taková zvláštní barva...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  16. Tak u mě to jasně vyhrál ta první limitka, je krásná! A ty stíny, co sis koupila, mě zaujaly už na prvních obrázcích (tedy pokud to jsou ony :-D, ale krásné jsou všechny). Já pořád s MACem otálím. V létě se chystáme do USA, tak si říkám, že bych tam mohla pořídit něco zajímavějšího za lepší cenu, než u nás. Ale určitě od MAC plánuji nějaký rozjasňovač!

    OdpovědětVymazat
  17. Ježiši to je nádhera!! Hlavně ta první...bohužel pro mě cenově nedostupné no.. snad jednou...

    OdpovědětVymazat
  18. Ta první vypadá nádherně! Ty rozjasňovače <3

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si teď přivezla dvě věci z M.A.C z Londýna a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  20. In Extra Dimension nádhera, vybrala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ta poslední kolekce je fakt parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě nejvíc zaujala ta baking beauties a ty tvářenky, ty jsou fakt povedený:)

    OdpovědětVymazat
  23. No, a zrovna tu rtěnku od rihanny bych si docela i pořídila :D

    OdpovědětVymazat
  24. Vyzerá to zaujímavo a ešte aj lákavo :)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  25. O můj bože. Ta druhá a třetí limitka mě naprosto dostala! Mají to krásné a s nápadem. Za to ta první je hrozná, vůbec se mi to nelíbí, jak barvy, tak ten povrch.

    secretofsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. limitky mě sice moc nenadchly, ale Paint Pot je neuvěřitelně nádhernej! ty třpytky jsem si zamilovala... mrzí mě, že Rihanny kolekce k nám nedorazí, ta rtěnka má nádhernou barvu.

    OdpovědětVymazat
  27. Já tě tak nemám ráda Rendy! :D Ba ne sranda vždycky mě tak nalákáš na věci, které vlastně ani nepotřebuju ty rozjasňovače a tvářenky hm hm asi si udělám radost! :D :) Jinak s otu rtěnkou je to vážně škoda! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)