čtvrtek 16. května 2013

Max Factor CC cream a moje první "sísí" zkušenost

Můj první CC krém. Po BB mánii tu máme další zkratku, která znamená Colour Correction. Pro někoho to bude asi příliš silná káva, protože BB mánie jistě část z vás odradila od toho si vůbec nějaké pořídit. Natož když přijde CC a někdo předpovídá, že se dočkáme i ZZ krému :) Každopádně v našich drogeriích je první CC počin od Max Factoru a myslím, že další budou následovat. Píšu první záměrně, protože ač má i Loreal svůj CC, tak ten se u nás zatím neprodává :)


CC Colour Correcting Cream - 50 Natural (30ml) - cena 339 Kč (v akcích je teď za 299Kč)

Na úvod něco o CC krémech - CC krémy byly vyvíjené v Korei a jsou jakousi nástupnickou generací BB krémů. Rozdíl by měl být v tom, že CC krémy posouvají benefity BBček na vyšší level - mají vyšší krycí schopnost a pečují o pokožku. Nejsem si tak úplně jistá, že je možné ještě zvýšit krycí schopnosti, protože některé BBčka si nezadají s make-up coverem, ale tak myšlenka je to pěkná. 


Proč CC krém napadl právě Max Factor?
Před lety přišel MF s revolučním vysocekrycím make-upem Xperience, který zároveň pečoval o pokožku a hydratoval ji. A na jeho úspěch chtěl MF tak trochu navázat. Kreativní ředitelka Pat McGrath chtěla, aby byl základem pro nový CC krém právě tento make-up, který léta používá a má ho ráda.

Jaká kritéria CC krémů MF splňuje:

- 9,7% obsažené pigmentace poskytuje vysokou úroveň dokonalého krytí
- obsahuje přírodní látky pečující o pleť - extrakt z okurky, glycerin, výtažky ze šípku a rakytníku, které pleť rozjasňují a hydratují
- má SPF 10

A teď mé dojmy - textura krému je příjemně krémová, ale ne příliš. CC se roztírá opravdu dobře, dokonce ani krém jako podklad není nutný. Aplikace je rychlá a snadná, nemusíte ho pečlivě roztírat, pleti se dobře přizpůsobí a působí přirozeně. Jeho hydratační schopnosti můžu potvrdit, pleť opravdu nevysušuje ani nezdůrazňuje sušší místa. Nezalézá do jemných vrásek ani pórů a má strašně příjemnou parfemaci. Dokonce i odstínově mi sedí perfektně a fakt mi delší dobu tak pěkně jiný make-up/krém nesedl. Snažila jsem se pátrat po internetu, jaké že odstíny nás čekají, ale příliš jsem toho nezjistila. Na většině fotek byl stojan se 4 odstíny - 50(natural), 60(medium), 75(tanned) a 85(bronze). Nicméně jsem na některých fotkách viděla i odstín 40(fair) (ten byl hodně do růžova, viz foto). V oficiálních materiálech se nic o tom, jaké odstíny u nás budou, nepíše a já teď neměla čas zajít do drogerie a podívat se, jaké odstíny se u nás prodávají (pokud jste krém už potkaly, určitě dejte vědět). Líbí se mi, že na pleti není příliš lesklý a finiš je lehce matný. Mě osobně stačí jen jemně přepudrovat a můžu vyrazit. Výdrž je také solidní, večer je ještě určitě co odličovat, ale řekněme, že se tak jako pomalu a jistě během dne z obličeje rovnoměrně vytrácí.

A na závěr to hlavní - vychvalovaná superkrycí schopnost. Tak bohužel v tomhle bodě nemůžu souhlasit a CC krém mi přijde jako max. středně krycí. Rozhodně to podle mě není plně krycí krém (určitě mám doma mnohem více krycí). Nemůžu říct, že by to pro mě bylo vyloženě zklamání, protože porovnání s jiným CC krémem nemám, ale čekala jsem to krytí trochu silnější. Vrstvit krém příliš nejde, barvu pleti sice sjednotí fakt krásně, ale pupínky nebo nedokonalosti prostě dál prosvítají.



Odstín mi skvěle sednul a nepřijde mi ani do žluta nebo do růžova (v porovnání s fotkami ostatních odstínů). Po nanesení působí pleť zdravým a rozzářeným dojmem. Rozhodně se nemusíte bát efektu nepřirozené masky.



Složení na tubičce krému není a ani na internetu se mi ho nepodařilo vypátrat. Kdyby ho někdo našel, dejte určitě vědět, ráda ho sem doplním :)




Nemám zatím porovnání s jiným CC krémem, takže nemůžu hodnotit, jestli ve své kategorii obstál či nikoliv. Texturou, krytím nebo jinými vlastnosti to není nic nového - prostě směska tónujících krémů a lehčích make-upů. Ono co taky vymýšlet nového, že? :) Myslím, že jsem všechny jeho klady i zápory vypsala dostatečně, tak posuďte, jestli myslíte, že vás zaujal. Obecně mě zajímá, jak na vás nová vlna CC krémů působí? Zajímá vás? Zkoušely jste už nějaké CC krémy nebo to jde úplně mimo vás? :)


PS: děkuji PR zastoupení MF za poskytnutí krému k recenzi

30 komentářů:

  1. Kupodivu vypadá docela dobře :).
    Já jsem teď zakotvila u BB krémů a dál zatím pokračovat nehodlám. Taky proto, že jak je něco první, tak to ještě není ono.. Vzpomínám, když měl kdysi kamarád 1. Nokii s foťákem, obří mobil a foťák stál za prd :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já viděla cc krém od Mixa, nová značka která k nám přišla, prodáva se teď všude. Ale to je vyloženě krém tak nevím:/

    OdpovědětVymazat
  3. MalaMacanda: bála jsem se toho odstínu, ale jsem moc spokojená :) moc ráda bych vyzkoušela i jiný CC krém, abych měla porovnání, ale podle mě to bude prostě to samé, co bbčka :) těžko vymyslí něco nového a inovativního

    Kass.enka Bows: koukala jsem na něj, ale nechápu, proč ho nazývají CC, když je to jen pleťový krém :) proto jsem ho mezi CC krémy nepočítala, protože moje představa o nich je trochu někde jinde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi zajímavá recenze, díky za ní. Možná, že po něm sáhnu, mohl by mi vyhovovat :) nyní mám bb cream od Colistaru a jsem max spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za osvětlení pojmu. Nicméně po dotčení recenze mi došlo, že vlastně se od BB ničím moc neliší ne? Tu hlavní věc - víc krýt - nesplnil. Asi tohle všechno hážu do jednoho pytle, prostě "něco jako MU, někdy to kryje víc, někdy míň" :) Těm slibům 20v1 stejně snad nikdo z nás nevěří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Popravde ma naozaj zaujal, hlavne to, že je pekne hydratačný a stredne krycí. Ale to CC mi príde fakt ako reklamný ťah, kľudne to mohli nazvať hydratačným make-upom...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. pro mě jsou BB mimo můj radar, ale tak dlouho mě moje oblíbené youtuberky masírovaly snad nejznámějším CC krémem vůbec (od Rachel K), že ho mám už týden na cestě, jsem na něj hodně zvědavá - používaly jej však všechny vlastně jako moisturizer a primer v jednom pod (minerální pudrový) makeup. Na Max Factor jsem koukala v DM a také mě poměrně mile překvapil, viděla jsem jen 3 odstíny - natural, tanned a bronze

    OdpovědětVymazat
  8. Mája: děkuji :)

    Veronika - Cosmetic Jam: já jsem na pleti nic výjimečného nepocítila (myšleno v porovnání s make-upy nebo bbčky). Je fakt moc příjemný, ale to krytí mi nepřijde zas tam bombastické. Možná kdybych neměla srovnání, tak bych řekla, že kryje dost, ale fakt to říct nemůžu :) Možná jen očekávám moc a někdo jiný by ho jako superkrycí označil :)

    LadyZet a Nikavero: mě to označení CC přijde taky trochu jako marketing. Vtipné je, že už jsou i DD krémy, ale přijde mi, že se tomu spousta lidí musí jen smát :) Možná až zkusím 10 CC krémů tak si řeknu, že jsem se mýlila a rozdíl oproti BBčkům nějaký je :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak jsi říkala v úvodu, mě bbčka tak odradily, že prostě nemám chuť zkoušet žádná další písmenka abecedy :D
    A to i přesto, že mám možnost jej odzkoušet v práci...

    Michell

    OdpovědětVymazat
  10. Tak me se vlna BB zprvu vyhnula, ale nakonec stejne dostihla...kupovala jsem si stetce a byl mi k tomu poslan vzorecek BB od misshy, dlouho mi tu lezel,ale jednou jsem si rekla,ze vyzkousim..a musim rict,ze jsem ihned objednala plnou velikost. Takze nakonec jsem BB manii byla taky dostizena :D a tak nejak obdobne to bude s CC...sama od sebe bych si nic nekoupila,ale jakmile mi nekdo podsoupne vzorek, budu jisto jiste ztracena!

    OdpovědětVymazat
  11. Vždycky, když někde vidím BB a CC, tak si vzpomenu na C.C. Babcock a její rodinku (mamču B.B. a sestru D.D.). Že by se výrobci u Nanny inspirovali? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Možná ho někdy zkusím, mám od MF makeup a moc mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Myslela jsem, že to bude větší pecka :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Teď jsem četla článek celý a právě Xperience mám takže tohle by mohlo být lepší :) ale zas nějaké extra krytí nepotřebuji, tak uvidím, 299Kč je hezká cena

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj, chcela by som sa spytat, ktore kremy kryju viac nez tento? z krycimi kremami nemam vobec ziadne skusenosti (nepotrebujem ich), ale clovek nikdy nevie kedy sa mu to zide :)

    dakujem!

    OdpovědětVymazat
  16. :) Už sem na něj koukala a odstín 50 mi také dobře sedl. :) Ale říkala sem,že si počkám až o něm napíšeš ty. :) A ano navnadila si mě zase navnadila! :D :) Ba ne sem ráda,že si můžu přečíst vždy tak super recenzi. Jak budu mít cestu kolem drogerie asi se na něj zajdu ještě mrknout teď mi došel můj milovaný tónovací krém od Clinique tak by mohl být novou náhradou. :)

    OdpovědětVymazat
  17. mně osobně přijdu CC a BB prostě jako druh makeupu a je to jen název, aby se lépe a více prodávalo..asi to i funguje, hehe :) :D swatch vypadá hezky, ale za drogérkový makeup mi 339 (no dobře teď 299) přijde zbytečně hodně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hanča Zajda: zajímavá asociace :)

    Rory: záleží, jaká máš očekávání :) já nečekala zázrak a krém mě potěšil :)

    lussul: myslíš BB krémy nebo make-upy?

    Bí: ty mě vždycky dokážeš tak potěšit :) dej vědět, jestli si ho nakonec pořídila a líbí se ti :)

    annie: tak MF patří do té dražší kategorie drogerkového zboží, takže mi to ani nepřijatelné nepřijde :)

    Andrea P: stačí si přečíst článek a uvidíš jí tam :)

    OdpovědětVymazat
  19. vypadá balením i popisem jako xperience

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si ho dneska v dmku zkoušela na ruku a celkem mě zaujal, ale bojím se, abych po něm nebyla lesklá :/

    OdpovědětVymazat
  21. Ráda vyzkouším, líbí se mi. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Já už jsem ho teké vyzkoušela a musím říct, že z mé strany spokojenost: http://holkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá opravdu dobře, od Max Factor mám ráda make-up, tak bych chtěla tento CC vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  24. Výrobci kosmetiky dle mého názoru vymýšlí blbosti. Kdyby to aspoň krylo. Zatím co u nás je CC žhavou novinkou, jinde už vyráží do boje s DD krémy. Koho zajímá bližší info mám o tom článek na blogu:-)
    http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/05/dd-cream-ano-je-uz-na-svete.html

    OdpovědětVymazat
  25. Tak já především mám za to, že si to Max Factor špatně přebral a tím pádem i špatně uvedl a odprezentoval. Slyšela jsem výstižnější název - Color Control - což o to, to vem čert, ale úkolem CC krémů by nemělo být stejně velké nebo větší krytí jako BB krémů, ale naopak menší a především by měly sjednotit barvu pleti. Docela pěkně i s recenzí a dokonale ilustrujícími obrázky o tom psala Bald and Pale v článku o CC krému od SkinFood.
    No, ke krému: ráda bych vyzkoušela, ale právě proto, že víc než připomíná Xperience, který mi nedělal dobře, tak to riskovat nebudu. Beztak je to určitě zas narvaný silikonama... Ale jinak mi to přijde jako fajn řešení na léto nebo prostě pro každého, kdo nestojí o masku, jen o sjednocení pleti. Rozhodně má větší výdrž jak běžné tónováky, aspoň myslím.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, na Tvůj blog jsem narazila náhodou. Děkuji moc za recenzi na tento CC cream od Max Faktoru. Po přečtení tvého článku jsem si ho hned vyrazila koupit a jsem maximálně spokojená! Takže ještě jednou díky a rozhodně budu Tvůj blog pravidelně sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  27. Hana Janoušková: moc děkuju za pochvalu :) Těší mě, že ti CC krém vyhovuje a blog se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, k tomu, jak jsi psala, že máš jiné krémy s vyšší krycí schopností - mohla bys doporučit nějaký konkrétní, který nejvíc kryje? Díky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)