sobota 4. května 2013

Jarní líčení s S.HE

Kosmetika s.he má u mě na blogu zřejmě premiéru. Minimálně si nevzpomínám, že bych třeba poslední 3 roky cokoliv od této značky zkoušela. Privátně tuto značku seženete pouze v DM drogeriích a cenově je velice přijatelná. Možná právě její cenová přijatelnost mi pokaždé evokovala spíše mladší slečny jako jedinou cílovou skupinu a proto jsem nikdy aktivně nic nezkoušela. To se trochu změnilo a přináším vám několik věcí této značky trochu z blízka.

 

Jako první tu máme čtveřici očních stínů (87,90Kč). Zelená barva se mi líbí a k mým hnědým očím poměrně ladí, ale nemůžu tvrdit, že bych zelené stíny nakupovala ve velkém. Líbí se mi, že byl testovací balíček pěkně barevně sladěný a stíny ladí s lakem na nehty. Čtveřice lesklých stínů je v plastové paletce bez zrcátka i aplikátorů. S designem balení nemám problém, nijak mě neuráží, nepřijde mi vyloženě laciné a dobře se otevírá, takže za to má body plus. Moje výtka patří spíš k vnitřnímu uspořádání stínů, protože mezi jednotlivými odstíny není nějaká vyšší přepážka, která by je oddělovala a dalo se tak zabránit tomu, že při nabírá štětce omylem "zajedu" i do vedlejší barvy. Mám radši, když má každá barva svůj oddělený "chlíveček" :) 

Upřímně jsem čekala, že stíny nebudou stát za nic a nebudou vůbec barvit. Nemůžu tvrdit, že jsou bombastické, ale pro mladší slečny, které s líčením začínají jsou myslím dostačující. Vlastně mě napadá několik kamarádek, kterým bych se stíny nebála koupit, protože vím, že se líčí jen občas a nepotrpí si na luxusní značky a tyhle by jim myslím stačily :)

 


Pigmentace stínů není úplně bombastická, ale upřímně jsem čekala, že to bude horší. Odstín 2 a 4 jsou slabší, ale 1 a 3 jsou velice slušné. S bází nemají potíž držet a pracuje se s nimi příjemně. Trochu práší, ale nic dramatického.




Hokus pokus aneb nemám ráda, když si nanesu řasenku a až pak zjistím, že jsem vlastně ještě chtěla fotit stíny :) Takže zelených konců řas si nevšímejte :)





Lak na nehty (59,90 Kč) má hráškově zelenou barvu, která má v sobě jemný zelený shimmer. Je vidět ale jen když se díváte hodně z blízka. V první vrstvě moc rovnoměrně nekryje, ale s druhou už je to lepší. Nicméně si myslím, že ani třetí vrstva by se úplně neztratila, ale nelakuju si tak žádný lak, protože mi pak většinou moc dlouho na nehtech nevydrží a rychle se ničí. Štěteček je klasický úzký a lakuje se mi s ním celkem dobře. Upřímně jsem očekávala, že lak nalakuju a druhý den se začne olupovat. Jaké bylo mé překvapení, když se ani 4. den na nehtech nepohnul a nijak se neolupoval. Po týdnu jsem ho už prostě odlakovala, ale byl ošoupaný jen na konečcích. Kdybych si ho sama nevyzkoušela, tak to asi nikomu nevěřím :) Nemám srovnání s jinými odstíny této značky, ale tenhle zelený má fakt neuvěřitelnou výdrž. Jako podlak jsem použila O.P.I Nail Envy a jako topcoat Flormar Quick dry extra shine (takže jeho dobrá výdrž se můžu připsat i těmto dvoum pomocníkům, to nepopírám).





Volume-up lipgloss (74,90 kč) slibuje jemné zvětšení rtů a plnější objem. Jako většina podobných lesků je trochu mentolový a rty po něm jemně brní. Není to ale nic hrozného, zkoušela jsem v tomhle ohledu mnohem "pálivější" kousky. Mě osobně tento efekt nevadí, naopak je to na rtech příjemné, ale myslím, že mám od přírody celkem plné rty a zvětšovat si je víc nepotřebuju (a ptakopyskům taky příliš nefandím :)

Balení lesku mi stejně jako u paletky stínů nijak nevadí a přijde mi jednoduché. Aplikátor lesku je štětečkový a lesk se s ním roztírá dobře a pohodlně. Barva lesku ale není úplně šálek mé kávy a sama bych si takový odstín nevybrala. Světle růžová je doplněná o modro-fialový shimmer. Lesk nijak nelepí a je na rtech příjemný, takže za to má u mě plus a kdybych si vybrala nějaký vhodnější odstín, tak nevidím důvod, proč si ho nekoupit třeba i někdý v budoucnu. Výdrž lesku je standartní a nevidím rozdíl mezi tímto a lesky od jiných drogerkových značek.





Z mého pohledu propadák ze všech produktů se jeví tato Twin kajal tužka na oči (69,90 Kč). Proti fialovému a lila odstínu nemám jediné křivé slovo a běžně je používám. Potíž je v tom, že je tužka poměrně tvrdá a když na ní přitlačíte, tak má tendence se drolit. Což je pro mě pokaždé konečná a pro takovéto tužky nemám využití. Joo, holt Urban Decay mě rozmazlila a nedá se to s tužkami z drogerie porovnávat. Barva tužky se navíc rychle otírá a ztrácí na intenzitě po poměrně krátké době. Na mě tužka bohužel neudělala dobrý dojem a za sebe jí nemůžu doporučit.






Tak první testování s.he je za námi :) Myslím, že to nedopadlo vůbec špatně a moje černé myšlenky se nepotvrdily. Kdybych si měla vybrat top favorita ze všech dnešních produktů, tak to jsou asi oční stíny a za nimi lak. Naopak propadádek je pro mě tužka na oči. Možná jsem této značce zbytečně křivdila a v mé mysli jí přiřadila místo hned vedle Miss Sporty, ke které by mě nikdo ani heverem nedostal :) V Německu má DMko podobnou značku P2, která je cenově na úrovni s.he a třeba německé blogerky jí milují a často chválí. Nemám samozřejmě srovnání s jinými kousky s.he, takže nemůžu říct, že by všechny laky nebo oční stíny byly stejně dobré nebo ne, ale s těmito jsem byla celkem spokojená :)

Posuďte samy, jaký dojem na vás produkty udělaly :) Máte doma něco od této značky? Líbí se vám některé z těchto produktů?


PS: děkuji drogerii DM za poskytnutí produktů k recenzi

27 komentářů:

  1. To je krásňoučký ! Já mám od S.he lak na nehty a korektor a s obojím jsem moc spokojená ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To líčení je na můj vkus moc brčálové :D já bych to asi zkombinovala víc se šedou nebo nějakou takovou neutrální..

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Z odstínů se mi líbí č. 1 a 4, ale jinak zelené líčení na nikom nepodporuju. Přijde mi, že to nikomu nesluší :D Dobře to může vypadat leda tak na extravagantních módních přehlídkách :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lesk na pery vyzerá dobre :) Inak mama používa len zelenú ceruzku, a možno by ju zelené tiene potešili :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty stíny vapadají moc dobře. Já si na ty drahé značky nepotrpim, přijde mi to zbytečný, drogrovská kosmetika mi vyhovuje, takže ani s touhle značkou nemám problémy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jana: tak samozřejmě kdybych ho měla kombinovat na denní nošení, udělám to trochu jinak, ale to by zase bylo zkreslující, protože jsem chtěla ukázat barvy jen z téhle paletky a ne jiné :)

    Allen: já myslím, že při vhodné kombinace může být pěkné :) mě se třeba naopak moc nelíbí růžové nebo červené líčení očí :)

    Charmedka: byla jsem mile překvapená. fakt jsem čekala, že ty stíny nebudou ani vidět, ale jsou celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. máš asi šťastie na lak..ja som si kúpila svetloružový so zlatým shimmerom. na moje prvé nemilé prekvapenie, po nalakovaní po ružovej ani stopy, len čisto zlatý a hnusne výrazný zlatý shimmer. na druhé nemilé prekvapenie sa odlúpal hneď na druhý deň. ráno!

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, zrovna tužka mě zaujala nejvíc... no nic, aspoň jednou ušetřím :) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Před pár lety jsem měla od s-he jednu rtěnku a byla skvělá. Byla v nádherné korálové barvě a velmi příjemně se nosila. Škoda, že si už nepamatuju ani řadu rtěnek ani název odstínu.

    OdpovědětVymazat
  10. Od téhle značky jsem snad taky nikdy nic neměla. Zaujal mě ten lak, nejspíš si ho pořídím, potřebovala bych nějaký, který má výdrž.. nebaví mě pořád to upravovat a lakovat. A i lesk na rty vypadá pěkně :).

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  11. ráda vidím, že produkty nejsou špatné

    kdo by je chtěl zkusit sám, má možnost vyhrát celou sadu u mě na blogu :))

    http://cernamoora.blogspot.cz/2013/05/ruzovo-zelena-soutez-s-dm-drogerii.html

    OdpovědětVymazat
  12. Chcela by som si kúpiť tie očné tiene, ale naši učitelia ('profesori') nám vyslovene zakázajú sa líčiť...Ale na lesk na pery sa pozrem:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jana: Já se zeleným nemám problém, podle mě zas absolutně nikomu nemůžou slušet modré stíny :D tahle paletka mě potěšila, protože takové barvy sháním a hned příští týden skončí u mě v košíčku i s tím lakem :D

    OdpovědětVymazat
  14. mám od s.he dva laky na nehty, jsou super, tyhle stíny cos dostala se mi nelíbí, jak barevně, tak ani jak je máš na oku, nevím nepřijdou mi moc kvalitní, lesk na rty se mi naopak zas líbí hodně :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty stiny vypadaji docela slusne, krasne barvicky

    OdpovědětVymazat
  16. Zelenou miluju, takže stíny i lak se mi mooc líbí! :-D Tužku mám doma už hrozně dlouho, nevím tedy, jestli ji nějak inovovali nebo tak něco, ale vypadá stejně... Barvy jsou nádherný a fakt ráda bych ji při líčení používala, ale bohužel je přesně taková, jak píšeš - hrozně tvrdá a na oku vůbec nevydrží. Škoda :-(

    OdpovědětVymazat
  17. S laky na nehty od týhle značky mám moc dobré zkušenosti, ač teda výdrž nemůžu posoudit, protože nehty hodně rychle měním. Ale mají strašně krásný výběr barev. Stíny jsem měla jen jednou a to ještě asi tak před cca šesti lety, byly hrozný, tak asi se zlepšily za tu dobu..:D Moc pěkný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se moc líbí ten lak na nehty, halvně když ho nosím, pořád se mě někdo ptá, co je to zač:D

    OdpovědětVymazat
  19. škoda, že se tužka drolí, ty barvičky jsou krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jo, to jsem nečekala. Taky této značce dost křivdím. :) Ale nejvíc mě zaujal asi lak, né tou barvou, ale výdrží. Asi to omrknu v drogerce a vyberu si nějaký :)

    secretofsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem ráda, že konečně laky od She někdo zmínil, protože jednu dobu jsem kupovala jen tyto, ale ve starém balení ... do nového jsem se nikdy nedovážila jít, teď aspoň vím, že můžu vyzkoušet ;) mají hezký výběr barev :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou to vážně hezké jarní barvy :) Já od nich měla laky dva - jeden vydržel hrozně dlouho a druhý jsem měla oloupaný hned druhý den a navíc nekryl.. :-/ je to asi barva od barvy, ne-li kus od kusu :) ale tenhle vypadá fakt hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  23. od tejto značky nič nemám, snažim sa jej vyhybať, ale tieto veci vyzeraju super, tak sa celkomn čudujem :) velmi pekne ličenie oči :)

    OdpovědětVymazat
  24. vlastním už nějaký ten rok tu tužku na oči ve stejných barvách a znovu bych si ji asi nepořídila, ale do koše ji taky nehodím :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Teda!! :) Moc pěkný věci a vypadá to skvěle.:)




    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Ja mám od tejto značky lesk a také iste tiene len modré a make up( ale ten som ešte nemala odvahu vyskušať:). Ale lesk a tiene ma prekvapili. Dobrá pigmentácia aj vydrž.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  27. ja nedam dopustit na cervenou rtenku od she! super pigmentace a maxi vydrz a je hydratacni, cena je az smesna :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)