středa 15. května 2013

Famous bronzery Bali a Miami a podobnost s M.A.C

Dneska jsem si pro vás připravila ukázku dvou bronzerů (a jedné tužky na oči jako bonus) od anglické značky Famous. Jelikož se podle mě oblila této značky pomalu a jistě zvedá, třeba by vás to mohlo zajímat. Na internetu není příliš swatchů a ukázek líčidel v reálu, což mě samotnou někdy trochu štve, protože třeba tvářenky bych moc ráda vyzkoušela, ale zároveň je nikde nemůžu najít.



Balení bronzeru se mi líbí. Je poměrně bytelné a jeho vršek zdobí zvířecí potisk, který mě osobně nijak nevadí ani mě nepobuřuje jako jiné :) Uvnitř je i zrcátko a přiložený aplikátor, který je ale spíš jak štětka a dobrý je tak jedině k odmetání prachu mezi tlačítky klávesnice. Balení je šroubovací a nehrozí, že by se vám v taštičce otevřelo.




Odstín a struktura bronzeru Bali mi strašně připomínají skinfinishe od M.A.C. Asi bych ho milovala a nikdy nevyměnila, kdyby ny mě nebyl tak tmavý (a trochu nazrzlý). Poreferovat blíž o něm moc nemůžu, nestihla jsem ho ani vyzkoušet, protože šel hned do světa. Ale takhle vypadá krásně, že? :)





Druhým bronzerem je Miami. Jak vidíte, Česká pošta se na chudákovi podepsala. Už to raději ani nebudu komentovat, protože bych se akorát znovu naštvala a musela jít preventivně zakřičet na nějakého pošťáka. Bohužel tohle není ojedinělý případ a už jsem na několika místech viděla, že konkrétně tyhle bronzery naše pošta rozflákala, tak pozor na to! Rozhodně si je nechávejte poslat jako křehké, jinak vám nikdo nenahradí škodu (tak jako mě). 

Protože se mi Bali zdál příliš tmavý, vyměnila jsem ho s Meduňkou právě za Miami, který se jí zdál zase naopak příliš světlý. Miami teda podle mého mínění není tolik bronzer jako spíš rozjasňovač. Na bronzer je prostě příliš světlý, ale jako klasický pudr také nejde použít, protože se leskne. To mi ani nijak nevadí, protože pro rozjasňovače mám slabost a bronzery vlastně tolik nepoužívám :)


Bronzer je pěkně pigmentovaný a velice jemný (tím jak je rozsekaný si toho všímám 10x víc). Balení má 9g a výdrž na tvářích je tak 8-10h. Je to samozřejmě dost individuální, záleží jakou máte pleť atd. ale pracovní směnu se mnou v pohodě zvládne. Barva se vytrácí rovnoměrně a nedělá šmouhy nebo mapy.





Zapečené bronzery Famous se prodávají celkem ve 4 verzích:

- Bali
- Miami
- Hawaii
- Tahiti

Pokud nerady nakupujete v zahraničí, můžete bronzery koupit v českém eshopu (KLIK) za 229 Kč. Pokud vám nevadí nakupovat ze zahraničí, tak využijte zahraniční oficiální stránky (KLIK), kde bronzer stojí 6,49 liber.

Ze všech dostupných fotek jsem vydedukovala, že by pro mě byl barevně ideální zřejmě Tahiti. Někdy v budoucnu se mu nebráním, zatím mám ale dost práce s tímhle rozsekaným chudákem z Miami :)




A jako takový bonus navíc ukázka tělové tužky na oči. V našich drogeriích nejsou tělové tužky na oči zas tak rozšířené, takže pokud nějakou hledáte, máte tu inspiraci. Někdo je rád používá na spodní linku pro optické zvětšení očí. O téhle můžu říct, že je pěkně měkká a dobře se s ní kreslí, ale naopak s výdrží na tom není bůhvíjak dobře. Trochu škoda, ale i tak jsem vám jí chtěla ukázat :)





Tak jak se vám bronzery líbí? Pořídil si je někdo z vás nebo o tom třeba uvažujete? :) Budu ráda, když mi pošlete odkazy na vaše články, kde máte produkty Famous (nejvíc mě zajímají tvářenky), protože pořádných fotek není zatím dost :)

PS: díky Lucifride za ochotné objednání a díky Meduňko za výměnu odstínů :)

19 komentářů:

  1. Líbí se mi už dlouho a dokonce více věcí od Famous, ale mám obavy ohledně jejich výdrže :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také Miami a stalo se mi to, co tobě. Bohužel přišel v takovém stavu, že když jsem odsypala ten rozdrcený prach, tak mi z bronzeru zbyla ani ne třetina...

    OdpovědětVymazat
  3. Česká pošta už mi kazí i moje oblíbené čtení! Jak se mám soustředit na zbytek článku, když si v souvisloti s poškozenou zásilkou vybavím ty hory vzteku, kdy mě moji zásilku ztratili, zničili, a prostě vše špatně, a ani se neomluvili.. Ten Miami bronzer vypadá super.

    OdpovědětVymazat
  4. Na strankach Famous nyni probiha 50% sleva na vse - tusim, ze akce trva az do konce mesice. S postovnym cca 5-6 liber je to SUPER :)

    OdpovědětVymazat
  5. FairyChain: myslíš výdrž líčidel během dne nebo výdrž při přepravě? :)

    Emma Malinovská: jsou vážně nějaké prokleté! Já přemýšlím, jestli ho celý rozdrtit nebo ho zkusit "slepit" takovou tou metodou s alkoholem :)

    Cukrlátková Princezna: Česká pošta by si zasloužila pár facek. Mě se taky nikdo neomluvil a bylo mi řečeno, že ho rozhodně pošta rozbít nemohla protože přece obálka nebyla natržená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho plánuji, jak si právě pořídím ten od MACu..a zdáse mi hezčí než tento, i když tady bude asi příznivější ta cena :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Insane Mistress: díky za tip :)

    MalaMacanda: po stránce kvality to bohužel nemůžu porovnat, protože jsem ten tmavší na tváři neměla. Ale na pohled mi ten M.A.C připomíná :) cenově je to samozřejmě nesrovnatelné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neni za co :). Jinak ted ma Famous akci :).

    OdpovědětVymazat
  9. Můj nový bronzer od MeMeMe se leskne jak psí kulky :) a to jsem si dělala iluze jak bude na konturování :-/ tak mě chuť riskovat nějak přešla...ikdyž ten Miami se mi moc líbí. Ale ten na to asi taky tedy nebude jak vidím, tak to snad abych dala na rady Verunek a čapla ten BarryM.

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy jen k tomu slepovani alkoholem, udělala jsem to u 3 tvarenek a asi bych do toho znovu nesla, sice byly opět 1 kus, ale změnila se jim konzistence na extrémně prasnou:-/

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerajú krásne :) Mne minule prišla celá rozbitá lícenka od GOSH a tiež uvažujem nad tou metódou s alkoholom, lebo takto ju nemôžem ani používam.. len mám z toho trochu strach, že či ju to nejak veľmi nezmení (ako aj Plum píše)..

    OdpovědětVymazat
  12. Lucifrid: koukala jsem :) ale mám stop stav :)

    Veronika - Cosmetic Jam: tohle přirovnání mě pokaždý tak pobaví :) Miami na konturování určitě není :) to spíš fakt jen něco rozjasnit :)

    Plum Foolery: díky za upozornění :) ještě jsem to na ničem nezkoušela a tohle se vyloženě nabízí :) Chudák se drolí den ode dne :/

    OdpovědětVymazat
  13. Bronzer jsem nikdy nepoužívala, když už nějaký ten ,,zvýrazňovač" tak volím tvářenku a nebo prostě jen make-up a pudr :)

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  14. Ten prvý je divne ornažový druhý sa mi páči trochu viac. Ale nič moc teda:/ A tá béžová ceruzka može byť fajn vec:) asi sa po nejakej popozerám.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  15. Ty bronzery vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat
  16. Mám od Famous Shimmer Brick v odstínu Lady a Beyonce a jsem z nich nadšená, krásně se třpytí :). Pak mám ještě tvářenku v odstínu Penelope, je jemně namletá a dost pigmentovaná, odstín docela odpovídá obrázku na jejich stránkách.
    Jinak teď jsem tam koukala a mají slevu 50% na vše :)

    OdpovědětVymazat
  17. Oba bronzery vypadají krásně, vím, že bych je milovala až za hory a doly :D
    O poště mi ani nemluv... já posílala dva balíčky a ani jeden z nich nedorazil nové majitelce a už to budou skoro 3 týdny, takže je pošta asi někde ztratila a já budu muset finančně nahrazovat (pošty!!!) škodu :(

    OdpovědětVymazat
  18. Tak měla bych to stejně, ten první je fakt dost tmavý.. Famous kosmetika se mi moc líbí, jednou už jsem málem objednala, ale pak z toho sešlo..
    Jinak tělová (jumbo) tužka je prostě NEJ Color Biggie od BeYu, naprosto luxusní záležitost, už jsem spotřebovala tři, je totiž hodně měkká, vyloženě krémová, ale o to víc je multifunkční, prostě super:o)

    OdpovědětVymazat
  19. Bronzer mi včera přišel a modlila jsem se, aby přišel vcelku. Bohužel nepřišel :-( mám ho pěkně rozmlácený :/
    Dál jsem objednávala rozjasňovací korektor (má třpytky, takže to vypadá, jako kdyby pod oči napadaly třpytky ze stínu). Pudr (nenadchne/neurazí) a Browkit (ten jediný mi přijde fajn). Kdybych to měla všechno za plnou cenu, byla bych fakt fakt fakt naštvaná. Takhle lituju jen toho, že jsem nešla do M.A.C.u a nekoupila si "pořádný" zapečený bronzer ;) No chybama se člověk učí ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)