čtvrtek 30. května 2013

Clarins Splendours Summer bronzing compact

Dneska to bude jen takový rychlý post založený spíš jen na fotkách. Jako vždy u limitovaných kolekcí jde spíš o čas, protože se vyprodají rychle a na naší malou zemi připadne vždycky jen velmi omezený počet kusů. Kdybych se s tímto krásným bronzerem vytasila třeba až za měsíc používání, bylo by vám to k prdu, protože tou dobou už ho dávno v obchodech neseženete :) Takže dneska spíš jen fotky a první dojmy, žádná hluboká analýza a posudky :)


O letní kolekci Splendours od Clarins jsem vám psala v TOMTO článku. Nechci se opakovat, takže všechno, co v kolekci najdete, včetně cen i gramáží máte v článku uvedené :) Váhala jsem mezi tímto bronzerem a paletkou stínů a nakonec jsem si řekla, že stínů mám dost a bronzery téměř žádné. Celá kolekce se myslím povedla a kdyby vás lákala stejně jako mě, tak v Praze mají dekorativku Clarins určitě v Tesco My Národní, v Sephoře na Smíchově a na Pankráci (možná i na Zličíně) a myslím, že je stojan i v Douglasu na Černém Mostě (ale za to 100% neručím :) Po Chanel rozjasňovači z jarní kolekce je tohle další kousek, který je mi skoro škoda používat, protože si nechci poničit ten nádherný vzor! Máte to taky tak? :) Je to asi nějaká úchylka, ale chodím se na ten bronzer dívat během dne, jen tak, abych se odreagovala při učení :)






Jak jsem psala v úvodu, tento článek neberte jako nějakou recenzi. Nejsem z těch, co by po dvou použitích psaly závěry o tom, jestli je to skvělé nebo ne :) Zatím můžu konstatovat, že se bronzer skládá ze třech odstínů - střed je zlatá s mikro třpytečkami a dva odstíny hnědé jsou matné. Ve sbírce mi pořádný bronzer, který by se celý netřpytil chyběl a teď už bych se konečně mohla vrhnout na to konturování :) Na ruce se barva bude zdát asi tmavá, ale na tváři je to OK :) Chtěla jsem vám ho vyfotit na i na obličeji, ale nechala jsem si kabel od foťáku u rodičů, takže smůla :/ Až dostanu fotky z foťáku, tak je sem dodám :) Každopádně kdyby se vám bronzer zalíbil, nechte si ho také dát na obličej a neřiďte se odstínem pouze na ruce, hodně to zkresluje. Pigmentovaný je krásně, skoro to chce lehčí ruku při jeho nanášení :) Pokud chcete jen matnou barvu, tak se vyhněte zlatému středu, který obsahuje pidi třpytečky. Na tváři drží skvěle, večer ho stále vidím a navíc skoro nepráší. Víc posoudit zatím nemůžu :)



Balení je opravdu pevné a bytelné. Zavírání drží dobře a uvnitř je obrovské zrcátko. Balení neobsahuje žádné aplikátory a má 20g (takže pro mě bude tak na 10 let :)




Světlá část - tmavší část - zlatý střed. Nad tím je výsledný odstín po smíchání všech barev




Složení:


Rozhodla jsem se, že s tímhle fešákem teď budu přivolávat léto, které se zaseklo někde cestou k nám! Až půjdete kolem parfumerie, tak na něj mrkněte a třeba vás jeho vzor a barva taky tak nadchnou :) Doufám, že chápete, že bronzer nemůžu po několika dnech hodnotit a že někoho potěší alespoň fotky :)

Jak se vám líbí/nelíbí? Co vy a bronzery? Používáte je?

28 komentářů:

  1. Je nádhernej, zrovna dneska ho jdu koupit (konečně mam na to čas). Kdes hoprosím kupovala ty? Díky :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzery občas používám, v létě k tomu snad budu mít víc příležitostí..Tento Clarins vypadá božsky - obal i provedení uvnitř :)
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši ten je nádherný! Jak říkáš škoda zničit ten reliéf :/ Taky se chodím koukat na své nejnovější kosmetické kousky, jen tak pro potěšení, nebo kvůli odreagování :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá krásně :-) Já jsem si nedávno pořídila bronzer Terracota od Guerlain, tak jsem zvědavá, jestli bude tak dobrý, jak o něm všichni básní.
    A taky mě vždycky moc mrzí, když časem poruším nějaký hezký vzor na pudrových výrobcích.

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný! Ale nemohla bych ho používat, protože by mi bylo líto, že sešoupu ten vzor... v tomhle jsem hrozná. :-D Momentálně používám konturovací pudr z paletky Face Form od Sleeku. Clarins to není, ale účel splňuje na jedničku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, vypadá vážně skvěle :) určitě se na něj mrknu, hrozně se mi líbí ta textura :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, ten je vážně krásný! :)) KDyby mi ho někdo dal jako dárek nezlobila bych se :D ale sama bych si ho asi nekoupila...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně mě ty limitované edice štvou! :D Sotva objevím nějaký super výrobek,tak ho za pár měsíců už v obchodě neseženu! :D

    OdpovědětVymazat
  9. jéé, ten je krásny.. tiež mám Guerlain a iné, a tiež mi je vždy ľúto zničiť povrchovú kresbu.. táto vyzerá ako nejaké hieroglyfy alebo čo, fakt zaujímavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. No je nadherny! Ja uz zase musim vytahnout svuj Chanel Sable Beige, at me prejde chut na Clarins=)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá úžasně! :) Ještě,že nemáme Sephoru v Mostě jinak bych kvůli tobě bych zkrachovala! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Bronzer vyzerá skvele. Mám pocit, že Clarins prichádzajú so stále krajšími a krajšími kúskami. Teší ma, keď čítam, že nie som sama, komu nejakú dobu trvá, kým na púdriku poruší krásny reliéf. A takisto si otváram a obzerám najnovšie kozmetické úlovky. Je to asi úchylka, ale vždy mi to zdvihne náladu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten je nádherný! Taky by mi bylo líto opotřebovat ten vzor, ale někdy na to bude muset dojít :/ :)

    OdpovědětVymazat
  15. Michell: tak tyhle limitky jsou hlavně o obalech a o tom, co ti jinak značka nenabídne :) Určitě netvrdím, že by byl bronzer zázračný :) Ale narovinu, z bronzeru za stovku z drogerie bych takovou radost prostě neměla :) A o tom ty limitky jsou :)

    OdpovědětVymazat
  16. Bronzer vypadá krásně. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa veľmi páči ten dizajn. Pripomína mi mayský kalendár;)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  18. Boze ten je krasny :D Ja osobne jsem za tohle pocasi rada, sprtam na statnice a celkem me to uklidnuje =)

    OdpovědětVymazat
  19. já už mám delší dobu bronzer od Estée Lauder - Bronze Goddess (taky starší limitka), jsem s ním spokojená, ale používám ho jenom v létě, přes zimu jsem jak stěna, tak to zase nebudu přehánět :D ale už se na něj těším, snad už brzo přijde jeho chvíle...

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy máš prosím zkušenosti s dekorativkou collistar, či vlastníš nějaké výrobky? já mám od nich (darovaný) pouze bronzer maxi blusher (který je super!), ale víc nic o této kosmetice nevím a nemůžu se dopátrat, v blogovém světě jsem ji nikde nezaregistrovala. každopádně mě hodně láká. zajímalo by mě jestli je kvalitní. Prý se dá sehnat v česku,ale netuším kde. Poradíš? děkuji

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem moc rada,ze v ty uchylce s kochanim se kosmetikou nejsem sama:D jsem schopna stravit pul hodiny nad svoji kosmetickou sbirkou prerovnavanim,oteviranim/zaviranim,prohlizenim,zkousenim na ruku a tak dale a jsem pri tom v sedmym nebi:D..rikala jsem si,jestli to uz neni na nejakou diagnozu:D..jinak pocasi se mi ani nechce verit,na druhou stranu me aspon tolik nemrzi,ze musim byt zalezla doma v knizkach:-P..

    OdpovědětVymazat
  22. tak ten vypadá naprosto božsky!

    Bobunka3liska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. By mě zajímalo, které gramatické jevy v angličtině neuznáváš :) Jinak hezký tag ! .)

    OdpovědětVymazat
  24. Barb: sice u jiného článku, ale nevadí :) Já třeba zásadně nepoužívám předpřítomné časy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)