středa 1. května 2013

Best of april 2013

První máj, lásky čas! Vítám vás u prvního článku v novém měsíci. Je tu opět přehled toho nejpoužívanějšího a nejoblíbenějšího za uplynulé období. Teď mě ale už omluvte, vyrážím s přítelem na Petřín a jdeme hledat rozkvetlou třešeň :) 


1) Chanel rozjasňovač z jarní kolekce (LE) (zde)
2) Gabriella Salvete laky Stars Enamel (zde)
3) Lancome Hypnose Star eyes paletka stínů (zde)
4) Revlon Just Bitten Kissable Balm stain (zde)
5) Maybelline Color Tattoo oční stíny On and on bronze
6) Missha podkladová báze pod BB krémy (zde)
7) Too Faced Sweethearts flush blush (zde)
8) Flormar Quick dry extra shine top coat (zde)
9) Rimmel Apocalips lak na rty (zde)
10) O.P.I Nail Envy (zde)
11) Benefit Instant Brow pencil (zde)
12) Make-up studio paletka korektorů (zde)

Co se dekorativky týče, oblíbila jsem si několik novinek. Téměř každý den jsem používala milovaný rozjasňovač z jarní limitky Chanel (ten nádherný vzor už se mi téměř ošoupal, fňuk) a z tvářenek mě nejvíc bavila srdíčková krasavice Too Faced. Na oči jsem si oblíbila spojení zlatého CT (jako podklad) a nové paletky stínů Lancome. Kruhy pod očima jsem maskovala paletkou korektorů a na rty si oblíbila novinku od Rimmelu, která se už do našich drogerií konečně dostala. Protože byl uplynulý měsíc ve znamení hromadného testování bb krémů, bylo potřeba mít i bázi, která by je udržela na svém místě. Upravené obočí jsem vytvořila rychle pár tahy tužkou od Benefitu, ale jak vidíte, tak se holka zmenšuje rychlostí blesku. Nehty jsem lakovala nejvíc laky s efektem tekutého písku od GS a zjistila jsem, že jsem objevila skvělý podlak i topcoat! Lak mi teď vydrží i týden bez hnutí :)



1) Skin Food Peach sake toner (zde)
2) Genosys Intensive problem control serum (zde)
3) Bioderma Sébium Global (zde)
4) Salvus chladivý sprej moschus (zde)
5) Vichy Normaderm Hyaluspot (zde)
6) Freeman Dead sea minerals mask (zde)
7) Balea sprchový gel Brazil mango (zde)

Dvě novinky z péče jsem si pořídila na jarním Interbeauty a konkrétně sprej si brzy budu muset pořídit nový, protože miluju jeho vůni a stříkám ho na obličej jak divá :) Dokonce se mi zdá, že funguje i jako fixační sprej a make-up déle vydrží. V boji s pupínky mám celou armádu přípravků a o výsledcích vás budu už brzy informovat. Masce od Freemana familiérně říkám taťka Šmoula, protože má úžasnou modrou barvu a nádhernou vůni. A když jsme u těch pěkných vůní, tak můžu doporučit novou limitku Balea, která kromě sprcháče obsahuje i tělový sprej a mléko.

Jako vždy budu ráda, když mi prozradíte vaše oblíbence měsíce. A copak budete dělat dneska? Potkáme se na Petříně? :)

21 komentářů:

  1. Topcoat som nasla, ale aky podlak si pochvalujes? Neviem ho na fotke najst...Dakujem

    OdpovědětVymazat
  2. Skinfood toner vypadá zajímavě! Bude recenze? :) Já jsem si tento měsíc také oblíbila tělové limitky od Baley a to mangový tělový sprej a ananasový sprcháč, to je snad nejlepší koupelová vůně, kterou jsem čuchala, nemůžu se jí nabažit :D Škoda, že k tomu nedělají i sprej.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Pech Sake Toner vypadá skvěle! Miluju broskvové věci :) my s přítelem budeme u nás doma, máme spoustu práce a na zahradě sakuru. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten sprcháč od Balea je super!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé tu masku od freemana bych chtěla, ale mám dojem že v drogériích není dostupná. Ale stejně si pro nějakou skočím :)

    OdpovědětVymazat
  6. super článek, jen nějak nevím co si stříkáš na obličej, tu 4?

    OdpovědětVymazat
  7. Heidi: to je ten malinkatý O.P.I, který ale paradoxně není vlastně podlak :) drží ale skvěle!

    M: brzy už bude :)

    Vivian Darkbloom: tuhle masku jsem potkala minule v drogerii Teta, tak to zkus tam :) Možná i Rossmann by jí mohl mít, ale Teta to jistí :)

    Violets: na obličej si stříkám ten mošusový chladivý sprej, č.4 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já už si také nehty nelakuju bez Top coatu! A na minerální masku jsem koukala, a strašně se mi zalíbila. A mezi mé největší oblíbence patří BB krém od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  9. Potkáme se na Petříně, s mojí drahou polovičkou tam chodíme pravidelně už sedm let! Já vím, Petřín na 1.máje je klišé, ale krásný! Jen vloni bylo podstatně lepší počasí :-).

    A nalákala jsi mě na ten lak na rty od Rimmelu, budu ho muset zkusit!

    OdpovědětVymazat
  10. Sprchový gél od Baley mám a som naozaj okúzlená tou vôňou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Petříně jsem byla poprvé a zatím naposledy loni, to bylo šílené vedro... Dnes bohužel šprtám maturitní otázky :/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, na Petříně se nepotkáme, jelikož pracuju =o)... A večerní program je zajít někam na véču, rozkvetlé třesně není nic pro nás...
    Jinak ta šmoulí maska je omývací nebo slupovací?

    OdpovědětVymazat
  13. Na Petříně dnes asistentky Maybelline rozdávají gelové rtěnky Color Whisper. :) Snad jednu z nich také potkáte. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna včera jsem psala své oblíbence za duben na blog :) tak budu ráda, když se mrkneš. Jinak si konečně musim zajít koupit ten fialový lak Stars od GS.

    OdpovědětVymazat
  15. Nene, já dnes uschnu :D Jinak On and on bronze je vážně skvělé, také jsem si tohle CT zamilovala. TU tvářenku Too FAced ti neskutečně závidím. K tomu 1. máji je navíc taková tematická :D

    OdpovědětVymazat
  16. Oblíbenec měsíce? Hnědé oční linky Inglot ve skleničce se stětečkem.

    A celý 1. máj jsem ... hmmm... prospala. Jdu honem hledat nějakou rozkvetlou větev...

    OdpovědětVymazat
  17. http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/2013/05/april-2013-beauty-favorites.html Zbožňuju tvůj blog bože! A určitě musíš vyzkoušet Masterpiece eyeshadows od Max Factoru. Mají stejný výsledek jako color tatoo :)

    OdpovědětVymazat
  18. tu tvářenku ti strašně závidím! prošla jsem v anglii asi deset Boots a ve všech byla vyprodaná:(

    OdpovědětVymazat
  19. Vichy lokální péče je taky můj oblíbenec! a maska od Freemana mě láká už dlouho, ale nikde na tuhle značku ne a ne narazit...
    a zase ti musím říct, jak ti závidím tu srdíčkovou tvářenku! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Therezka: pro nás je to taky tradice a ať si každý říká co chce, ale je to tam pěkný :)

    Mikinka: tak ať ti to v práci rychle uteče :) maska je smývací :)

    Miraculous Style: žádnou jsem nepotkala a asi mě to ani nemrzí :)

    Michaela Nikker: moc děkuju :) strašně mě to těší!

    Tereza: to se divím, že se ještě prodává, měla to být limitka

    Natálje: Freemana seženeš třeba v Tetě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Z dekorativky jednička a sedmicka....Aaach:-)
    Nemám ani jedno a obojí jsem moc chtěla/chci. V rámci stop stavu jsem bohužel obojí musela nechat byt:-(
    O tom chanelu bych si moc rada od tebe přečetla víc:-)!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)