pondělí 20. května 2013

Báječný BIOvíkend

Nejspíš už to víte, ale o víkendu jsem se spolu s dalšími blogerkami vydala do Brna do golfového resortu Kaskáda. Relaxační víkend plný kosmetiky, zábavy a příjemného prostředí golfového hřiště. Musím říct, že to bylo příjemné zpestření a jsem moc ráda, že jsem si provětrala hlavu na čerstvém vzduchu. Navíc kombinace skvělé společnosti, zábavy a kosmetiky zaručila skvělé vzpomínky :) Tak pro vaší představu tu máte pár fotek a dokonce i jedno video - harlem shake v podání Bioderma bloggers :) 







Představení novinek, o kterých se blíže zmíním někdy příště :)







Naše ubytování



Čoko fontána měla asi největší úspěch :)




Lucy s Beátou



(foto Leona)




Večerní zábava



(foto Leona)


Nedělní dopoledne patřilo výuce golfu. Pan trenér nám vysvětlil základy a názorně předvedl několik odpalů. Pak jsme po skupinkách šly trénovat (v mém případě spíš jen tak pinkat do míčků :) Moje první golfová zkušenost byla zajímavá, ale není to sport pro mou netrpělivost :) Možná se to nezdá, ale člověk se musí soustředit asi na milion věcí, než se vůbec dostane k odpalu. A v tom lepším případě se i do míčku trefí. No, golfistka ze mě nebude :)






Nejmenší zábava byl na konci sběr všech míčků :)




(foto od Leony)

Velký dík patří všem holkám, které se této akce účastnily a samozřejmě i Biodermě, která nás pozvala a tak pěkně se o nás postarala :)

Díky všem za skvělé zážitky :) Více fotek máte na Instagramu a u holek na blozích.

Mějte se krásně a snad zas brzy na viděnou :)

34 komentářů:

  1. Užily jste si super víkend, alespoň podle těch fotek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. je fajn, že vám vyšlo počasí!

    OdpovědětVymazat
  3. hřiště vypadá úžasně :)

    ale vůbec nepobírám ty trika - to jste si musely povinně obléknout? :D

    btw. z blogerek neznám nikoho kromě Mii

    OdpovědětVymazat
  4. Černá Moora: hřiště bylo fakt nádherný, i celé jeho okolí :) Trika byly jen na golf, ale kdyby někdo nechtěl, tak si ho nemusel brát :) Jinak možná na fotkách nejsou všechny, takže bys jich jinak možná poznala víc :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé :) je veľmi milé ako sa o vás Bioderma postarala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou krásné i to prostředí a to jídlo, mňam!!:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Bylo to super! A jsem strašně ráda, že jsem tě poznala :))

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě překvapilo kolik z těch blogerek neznám. Muselo tam být skvěle, Kaskádu jsem ještě nehrála, ale prý je skvělá! Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. tak na gold bych taky neměla nervy :D jinak to muselo být moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  10. Beáta: já moc děkuji za skvělou společnost (nejen) na pokoji :) Moc ráda jsem tě konečně poznala :)

    OdpovědětVymazat
  11. to vypadá nádherně! už se těším, jaké budou ty novinky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jední slovem nádhera!!! Musely jste si to skvěle užít, moc Vám to na fotkách sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. To musel být super víkend a to jídlo... to bych měla hned několik kilo nahoře :D

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá báječně a těch dobrot, hned bych si dala:) Jsem zvědavá na nové výrobky v akci:)

    OdpovědětVymazat
  15. Docela by mě zajímalo, které blogerky to jsou, jinak to vypadá na skvělý víkend:)

    OdpovědětVymazat
  16. Pane jo, já jsem z Brna a vůbec jsem netušila, že tady tak krásný areál máme. :-D To je ale spíš někde za Brnem, ne?

    OdpovědětVymazat
  17. Haha ta hruška na talíři :DD ráda jsem Tě znovu viděla :)

    OdpovědětVymazat
  18. To muselo byť super! Verím, že ste si to užili :) A všetky dievčatá vyzerajú nádherne, no najviac ma zaujal outfit Mii :)

    OdpovědětVymazat
  19. Proč nejsi na žádný fotce ani u sebe, ani u holek? :-/

    OdpovědětVymazat
  20. To su krásne fotky:)) vidno že ste si to krásne užili:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  21. Kristina: zúčastnily se Lucy, Leona, Simone, Jitka, Adéla, Beáta, Mia, Eva, Lola, Bára a dvojčata Anet a Nelly :)

    Jana C: to je kousek od Brna, u Kuřimi tuším :) je to tam fakt nádherné!

    Leona: já tebe taky :)

    K: má cenu na to ještě odpovídat? :) když napíšu více fotek na Instagramu, tak to znamená, že tam třeba taky budu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jááá! :D Ráda jsem tě poznala :))

      Vymazat
  22. Bylo to vážně super! Příště zas! :))

    OdpovědětVymazat
  23. muselo vám byť skvelo :)

    pozývam ťa na giveaway : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to vážně skvěle! Bioderma válí, pěkně se o vás starala! :) Musel to být dobrý relax - dobré jídlo, kosmetika a blogerská společnost.. :)

    OdpovědětVymazat
  25. No krásně, musel to být úžasný relax.

    OdpovědětVymazat
  26. Závidím, vypadá to báječně. :))

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. skvele fotky, uz teraz sa tesim na clanok o opalovacich pripravkoch:)

    OdpovědětVymazat
  28. Na Brno je to vážně pěkné prostředí a přiroda :D

    OdpovědětVymazat
  29. musela to být příjemná společnost :) komplex je moc pěkný, starali se o vás jako o princezny :))

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to perfektně, já ještě nikdy golf nehrála, tak bych to taky ráda zkusila:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)