pátek 17. května 2013

Až tak moc tě nežeru...

Podobný typ článku jsem četla poprvé u Káji na blogu. Pojala ho jako takový antiwishlist, neboli věci, které jí nebaví a netouží po nich. Musím říct, že mě to velice inspirovalo a říkala jsem si, že musím taky něco podobného sepsat. Jsem teď celkem "nabitá" emocemi a navíc ze statistik vím, že vás negativně laděné články baví, tak si pojďte trochu zanadávat :) Nebo-li můj seznam toho, co mě nebaví, nebere, neláká nebo jiným způsobem pobuřuje. Vzhledem k zaměření mého blogu jsem se chtěla držet hlavně kosmetiky ale najdou se i nekosmetické věci, které mě poslední dobou neberou.

Takže....až tak moc nežeru milá/ý...

Bobbi Brown

Tak jako se Lou zařekla, že nebude chodit nakupovat do českého M.A.Cu, tak já mám stejný názor na českou Bobbi Brown. Když opomenu mou velmi špatnou zkušenost s jednou návštěvou zde, tak mi není sympatická ani filozofie firmy a řeči o tom, že každá žena potřebuje žlutý make-up. To si Bobbi povídej někomu jinému :)


(web)



Crabtree & Evelyne

Na mém pomyslném seznamu "nezajímavých značek" obsazuje horní příčky už pár let i CE. Absolutně mě neláká jít do jejich obchodů a něco zkoušet. Všechno mi hnusně smrdí (jako něco starého a zapšklého, obchody se mi nelíbí a jejich krémy na ruce mi přijdou děsné). Vrchol děsu pro můj nos je řada La Source. Chcete mě mučit? Darujte mi něco z této řady :)


(web)

Dior

Bude to znít asi zvlášně, ale ani strýček Dior mě za srdce nebere. Asi za to můžou nepěkné a pro mě lacině vypadající modré obaly nebo možná moje nevalná zkušenost s několika jejich produkty. Neříkám, že se mi 100% sortimentu nelíbí, sem tam se pár pěkných věcí najde (většinou nemají ten modrý obal), ale když jdu do parfumerie, k Dior stojanu nikdy nechodím okukovat novinky a je mi vlastně dost ukradený :) Není to o nekvalitě produktů, ale o celkové nesympatii k této značce.




(web)

Šnečí BB krém

Jestli se něco zapsalo na můj blacklist, tak právě šnečí bbčko. Po prvním použití jsem se dočkala vyrážky jak blázen a nevalného zápachu krému. Podobnou zkušenost mi psalo i několik z vás, takže asi nebudu jediná divná :) A když už něco způsobí reakci na mé jinak velmi odolné kůži, tak si to zaslouží pořádný hejt :)





(web)

Astor

Jestli mě v drogerii nechává něco chladnou, tak je to právě Astor. Nebaví mě, nelíbí se mi, nevyhledávám ho.


(web)

Beyonce v plavkách - bannery

V poslední době jsem úplně alergická na blogy, kde na mě ze všech stran svítí rozvalená Beyonce v plavkách. Nic proti ní, je to kočka jak blázen, ale to musí být ty bannery po celém blogu? Nahoře i po stranách? Jeden by nestačil? :)




Zatažená trička v kalhotech 

Tohle se týká módních blogů a je to jakýsi podivný trend, který nechápu. Dotyčná má vždy zatažené tričko do kalhot, ale jen na jednom místě, aby byla vidět spona pásku. Přijde mi to děsný a kdyby mě viděla matka, řekla by, ať si to tričko zastrčím pořádně, že vypadám jak debilka :) Tenhle "trik" dělal jeden spolužák na střední, když chtěl, abysme všichni viděli jeho značkový pásek, ale proč to dělají blogerky, když mají černý pásek z háemka mi hlava nebere :)

Foto raději nepřidávám, nechci hanit ničí styl a ukazovat na někoho konkrétního :) Věřím, že víte co myslím...



Co mě ještě nebere:

- čtení knížek v tabletech
- kávové-čokoládové-kokosové vůně v kosmetice
- cokoliv s upíří tématikou
- Harry Potter
- červená barva na vlasy
- řvoucí děti v letadle
- parfumerie Fann a Marionnaud
- focení průběhu cvičení s Jillian na blozích, kde se jinak o cvičení nepíše
- seriál How I met your mother nebo Přátelé (vedle Big Bang Theory se jeví jako nudné a nezajímavé :)
- všechny možný iPhony, Ipady a jiný blbosti
- obchod Terranova a Tally Weijl
- značky Avon, Oriflame, Fleur de Santé
- burákové máslo s marmeládou(tohle můžou milovat snad jen zvrhlí amíci :)
- kosmetika by Terry
- Superstar a další podobné soutěže
- džínové vesty (vlastně asi vesty obecně)



Občas si člověk musí prostě ulevit a napsat něco lehce negativního :) Každý máme nějaký pomyslný seznam věcí, co nás neberou, takže mi přijde logické, když se mnou nebudete třeba souhlasit :) Napište mi do komentářů váš seznam věcí/značek, které vás neberou. Vážně mě to děsně zajímá :)

56 komentářů:

  1. Tu modu s trickama taky nechapu a nelibi se mi:D A cteni knih v tabletu,na to jsem alergicka. Ale i ve spouste veci nesouhlasim:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Harryho Pottera Ti neodpustím :D, a četla jsi ho? Protože filmy jsou fakt na nic a knížky jsou geniální a kdo nečetl nepochopí :)..Jinak já jsem zase v podstatě odkázaná na Tally weil a Terranovu, protože tam mají oblečení 32-34 a většinou když si jinde vyzkouším velikost S tak je mi to velký :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ouuu Beyoncé bannery mě začínají taky pěkně lézt na nervy ! A opět Rendy skvělý článek ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi snad 1. člověk, komu šnečí věci také nejedou :)..a ještě souhlasím se čtečkami knih a červenou barvou.
    Ale na Přátele, vesty a Superstar mi nešahej :)!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, dobre ty! Tohle je snad jedinej tag o kterym zauvazuju.. taky bych se potrebovala trosku uklidnit:) x

    OdpovědětVymazat
  6. Tá móda zapravených tričiek mi pripomína detstvo, osemdesiate roky a ťažký socík súdruhov proletárov :) Vtedy ma učiteľka v škôlke napomínala, že keď nebudem chodiť zapravená, tak zo mňa nebude dobrá pionierka. Dnes sa už na tom len smejem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa celkovo nepáčia módne trendy. Pripadá mi to proste divné keď si na seba niekto navlečie napríklad hnusné nohavice, ktoré boli v móde pred XX rokmi a potom to vidím všade v časopisoch a na blogoch. Ako v mysli sa pýtam či sa naozaj toľkým ľuďom páči niečo čo by si ešte pred pár rokmi na seba ani nedali. A v kozmetike zas nemusím tie šialene drahé značky, kde chcú za jeden blbý krém 70€ ak nie viac, je trochu postavené na hlavu. Ak berieme v úvahu, že žiadny krém nie je zázračný...Tak to bola moja ochutnávka z vecí čo ma vytáčajú.

    OdpovědětVymazat
  8. práve som zistila, že nemáš rada polovicu vecí, ktoré ja milujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam podobný pocit :-D a co máš Rendy proti Fann a Marrionaud? To mě trochu pobouřilo ;) a na triko za páskem nedám dopustit, pak moje nevypadají tak krátký,jaký doopravdy jsou...

      Vymazat
  9. Ahoj, zajímavý seznam a s většinou položek souhlasím.... taky nežeru : ) Jen k tomu Dioru mám poznámku. Dior má naprosto dokonalý sypký pudr s rozjasňovačem Capture Totale Loose powder. Je to dost drahá záležitost, ale mně za to stojí. Musí se umět s tím zacházet, není to snadný, ale efekt je skvělý. Používám hlavně na denní líčení do práce, krásně odráží světlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Na spoustu věcech jsem se shodla, zrovna u té kosmetiky - Evelyne, Astor, BB, šneci atd... Diorácké modré obaly mě také nelákají, jsem pro Chanelovskou klasiku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Víceméně souhlasím :) Rozcházím se akorát ve šnečím BB, žádná vyrážka se naštěstí nedostavila, naopak mi sedl a zdál se mi dobrej :) Ale jakmile bych se osypala, tak by byl taky na blacklistu, takže to chápu. No a pak v upírech a HP.. :) Na Harrym jsem vyrůstala, tak je to taková srdcovka a upíry hrajou samí fešáci, takže je nejde nemilovat :D Jo a s tou Beyonce jsem si na Tebe včera vzpomněla, když jsem přišla do obchodu a tam její obrovské plakáty a ještě ji k tomu hráli! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Teda to je docela dost věcí, viď? :D
    Já jsem vůči něčemu z listu tak nějak neutrální, pár věcí máme společných, na pár jsem si sama časem přišla, že je to vlastně docela fajn..

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, spoustu věcí mám stejně. Astor přehlížím už několik let, ale tenhle týden mě do očí praštil lesk na rty, který měl úplně stejné víčko jako Apocalips od Rimmelu, zajímalo by mě, kdo s tím přišel první, nevíte někdo?

    OdpovědětVymazat
  14. Jak jsem četla název článku, tak jsem si vzpomněla na skvělý film, který se jmenuje stejně :).

    V několika bodech se s tebou shodnu, ale HP a upíři, na ně nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Terranovu a Tally Weijl docela chápu. Jejich oblečení mi přijde jako strašný hadry. Kosmetiku moc neposoudím, ale s vestama a s dětma v letadle naprosto souhlasím (nejlepší je, kdžy se to dítě nepokusí jeho matka ani utišít. Čtení knížek na tabletu mi taky dřív přišlo divný. Pak jsem musela přečíst sken knížky v pdf a jak se mi ten tablet hodil. Tohle prostě kindle nezpracuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Mně burákový máslo s marmeládou docela chutná! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Úplne totálne súhlasím s How I met your mother... nechápem, čo na tom ľudia vidia. TBBT je 1000000x lepší, originálnejší a inteligentnejší...

    OdpovědětVymazat
  18. Máme hooodně podobný antiwishlist! Fakt, až na pár vyjímek můžu se vším souhlasit. Hlavně čokoládovo-kávovo-kokosové a občas i vanilkové vůně nemůžu vystát, vysloveně to nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavý článek ;)... a dokázala bych se tak nějak ztotožnit se vším (i když některé věci z tvého seznamu spíš naprosto a úspěšně ignoruju, než že by mi šly na nervy a neměla jsem je ráda :D)... kromě Harryho Pottera, burákového másla na všechny způsoby a kokosové vůně, ty naopak žeru :D

    OdpovědětVymazat
  20. Astor tiež nevyhľadávam. A s tým burákovým maslom a džemom máš pravdu skúsila som to raz a NECHÁPEM je to hnusné.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jo Rendy ty ses rozjela! :) Ale máme hodně věcí společného třeba ty krémy nebýt blogů ani nevím,že taková značka existuje. :) Dior a Astor mě taky nezajímají to spíše Lancome, YSL a clinique. :) Snečí BB a Byonce mě taky neberou celkově spolupráce slavných s H&M mě moc nezajímají možná tak s Jimmy Choo. :D :) Ohledně toho zastrčeného trika taky nechápu. :D :) Jinak mě odpuzují ponožky v sandálech. :D :) Ale shodli sme se v celkem hodně věcích. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Asi tak s polovinou věcí souhlasím :D. Ale na iPhone a Harryho Pottera nedám dopustit! :D

    OdpovědětVymazat
  23. No mně ty trička z části v kalhotech vůbec nevadí, občas to tak taky nosím ( a to ani nemám pásek, natož značkový), hezky to zvýrazní pas a vypadá to zajímavě, líp než volný tričko nebo zase celý zastrčený :-) A burákový máslo s marmeládou? Mňam! (záleží ale taky s jakou, s pomerančovou si to nedokážu představit :-) Jinak ve většině se shodnem :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Páni, to jsi to ale vychrlila :-D
    Nesouhlasím s tvým názorem na Bobbi Brown, Dior a džínové vesty. A jsem připravená se o tom s tebou hádat! :-D
    Zbytek tvýho seznamu sice ne nesnáším, ale taky mě nechává chladnou.

    OdpovědětVymazat
  25. S většinou věcí, které tě neberou, s tebou nemůžu jinak než souhlasit, ale na druhou stranu bych z tvého seznamu vyšoupla pár věcí, jako např. Dior (včera jsem si od něj koupila KRÁSNOU rtěnku), Harry Potter (vyrůstala jsem na něm, díky němu jsem si vypěstovala lásku k Velké Británii, bez debat), upíří tématika (sleduju seriály, filmy) a pak ještě ty vůně v kosmetice a seriály, ale jak se říká, proti gustu žádný dišputát.. Co mě osobně jinak ještě nebere je kosmetika Dermacol, NYC, Avéne, MAC, Nars,.. Je toho víc :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tereza Kadlecová: samozřejmě, že jsem ho četla i viděla jako film. To bych si ho jinak nedovolila kritizovat :) Mě to moc nechytlo, na podobné fantasy věci nejsem a nějak mi asi vadil ten humbuk kolem toho :) Nikdy jsem Harrymu nějak nepropadla a nebavil mě :)

    Lena Čerge: děkuji :)

    MalaMacanda: jsem asi menšina s těma šnekama, ale kamarádi asi nebudeme :) Haha, no já jsem na Superstar už moc stará a pro mě jsou to děti, co tam zpívají :) Ale nikomu to neberu :)

    Tereza: tohle je ta mírnější verze :) Ta úplně první byla trochu ostřejší :) Ale člověk se u toho zrelaxuje :)

    MyMoments byEl: to mě vážně pobavilo :)

    Lady Nezumi: někdy mě ty trendy taky fascinují, ale tak co se mi nelíbí, to nenosím a ostatní ať si dělají, co chtějí :)

    OdpovědětVymazat
  27. MichaelaGaz: a co například? :) jak říkám, každý to máme jinak a líbí se nám jiné věci :)

    Michelle: jak se ti povedlo na to odpovědět? Já to mám pořád nějak blokované a nejde mi odpovídat přímo ke komentáři :/ Už jsem to tu psala nedávno, ale Fann ani Marionnaud se mi nelíbí jak vzhledově, tak sortimentem a prodejním personálem. Bohužel v 99% narážím na velice neochotné paní prodavačky a nezajímavý sortiment :)

    Jana: jestli nemá ten modrý obal, tak se na něj někdy podívám :)

    FairyChain: já mám ve svém srdci taky spíš Chanel :)

    Skodulka: já už byla asi moc stará, když letěl Harry a upíři :) takže mě to nevzalo...ale Beyonce se zdá už na ústupu :)

    Markvitka: a to zdaleka není všechno :)

    carlinetmoi: po mém zážitku, kdy jsem 10 hodin v letadle musela poslouchat doslova řev asi tak tříměsíčních dvojčat jsem na děti v letadle docela alergická. Zakázala bych lítat miminum, protože to pro ně musí být akorát stres a opruz pro zbytek letadla. Děti mám ráda, ale jakmile je vidím v letadle, přestávám mít radost :)

    Olina Choke: přesně :)


    Valerie B.: haha, no tak já bych se nerada hádala :) Co člověk to názor, takže by ta hádka nikam nevedla :) Ale můžu přísahat, že ve vestě mě nikdy nikdo nepotká :)

    Sarah: vidíš a mě zas Nars i M.A.C berou :) Líbí se mi číst, jak to kdo má hozené a co se mu líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se mi povedlo nevim ;) ale v tom mas úplnou pravdu,prodavačky jsou tam většinou strašný! Ale většinou to kvůli nějake nabídce a kvůli kosmetice Lumen překousnu..jsi naprosto úžasná,že tu na vše odpovídáš,to se jen tak nevidí :):) a HIMYM je nejhorší! :-D

      Vymazat
  28. Tak to já zase Bobbi Brown můžu a hodně :-), také se mi líbí džínové vesty a burákové máslo s marmeládou miluju, ještě k tomu banán a mlaskám si...a amík nejsem :-D

    Ale beru, každý má rád něco jiného, fajn článek :-)

    OdpovědětVymazat
  29. S těma knížkama ve čtečkách naprosto souhlasím. Není nad to držet opravdickou knížku v ruce a listovat si v ní, ten pocit nějaká čtečka nikdy nenahradí a klidně budu schopná přetahovat kvůli tomu dobrému pocitu i tisícistránkovou knížku sem a tam. A "Hymimu" a Přátel mám taky plné brejle, naproto ty seriály nesnáším, jsou mi krajně nesympatické zároveň taky Gossip girl a jemu podobné seriály "telenovely". Červeně obarvené se mi nelíbí slečny, které mají přírodní barvu vlasů hnědou, je to příšerně ohrané klišé a vůbec ta barva potom nevypadá hezky, když se vymývá. Naopak miluju přírodní zrzky obarvené na červeno, pak to ještě víc zvýrazní ty rezavé tóny a nevypadá to tak blbě, když barva postupně bledne.

    OdpovědětVymazat
  30. Dior Capture Totale nemá modrý obal, ale krásný průsvitný jakoby ze skla ( ale je to kvalitní plast, tudíž lehký )a s perleťovým víčkem... Ten můj první vypotřebovaný obal ani nedokážu vyhodit..: ))

    OdpovědětVymazat
  31. Já má teda jen jednu jedinou džínovou vestu (už aspoň 3 roky), ale cítila jsem potřebu se jich zastat :-D
    U Dior se mi moc líbí, že make-upy dělí do 3 kategorií - se žlutým, růžovým a neutrálním podtónem, což je podle mě geniální nápad. Takhle si správný odstín vybere téměř každý.
    Od Bobbi Brown mám jen dvě věci, navíc jen chviličku, ukazovala jsem je ve svém posledním nakupovacím článku, ale obě dvě mě velmi mile překvapily. Dřív jsem se BB taky vyhýbala, protože nemám ráda Douglas a odmítala jsem tam jít jen kvůli jedné značce, ale teď, když mají vlastní obchod, jsem si ji dost oblíbila a určitě tam brzy vyrazím nakupovat znova.

    OdpovědětVymazat
  32. Bobbi Brown mě taky vůbec nebere a jinak z kosmetiky třeba ještě s-he je mi nesympatické a co se týče hadrů tak jendoznačně doslovala "nesnáším" Orsay :D nevím čím to, ale je mi prostě strašně nesympatický ten obchod a nechodím tam! :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Rendy, ty jsi toho teda vyjmenovala:)))ja nemam rada znacku manufaktura, od te doby, co mi jejich krem doma zplesnivel:))byl otevreny asi mesic...:)

    OdpovědětVymazat
  34. O příhodě s oteklým a osypaným obličejem vlivem šnečího BB jsem se také rozepisovala na blogu, takže ti plně rozumím.

    OdpovědětVymazat
  35. To je tak milé, jak jsme každý jiný. Teď už jenom respektovat ty druhé. S něčím s tebou souhlasím, ale burákové máslo s marmeládou se mě dotklo :D

    OdpovědětVymazat
  36. Hm, já si tričko napůl do kalhot zastrkávám leda tak v posilovně, když dělám kliky :) Nesnáším cokoliv kokosového a Yves Rocher...

    OdpovědětVymazat
  37. S tou Beyonce naprosto souhlasim a ještě mě štve ta ženská na reklamě pro Calzedonii :D

    V nečem se shodnem (čtení knížek v tabletech) a v něčem ne (Harry Potter - jaktooooo?! :D) , ale každopádně je to moc zábavný čtení :)

    Chlo

    OdpovědětVymazat
  38. Naprosto výbornej antiwishlist, vážně :D Naprosto souhlasím s džínovejma vestičkama, Diorem, šnečím BB a řvoucíma dětma a taky to nezastrčený tričko, je to tak dva dny zpátky, kdy jsem se nad tím podivovala a vzpomněla jsem si na takový ty metrouše, co maj upnutý mrkváče, vypasovaný světřík a zářivý stříbrný pásek, většinou Diesel nebo tak :D za sebe bych asi přidala gumáky a wedges, holky vypadáte v tom jak když máte kopyta a nebo nohu prolomenou v kotníku...

    OdpovědětVymazat
  39. tak tento článoček je skvelý!!!
    Tiež ma neberie Harry poter - nikdy som nevidela ani jednu časť, takisto upírie ságy a vlastne nesledujem takmer žiadne seriály.
    Inak vdaka za inšpiráciu, je to dobrý nápad na další článok. Určite taký raz pripravím na svojom blogu :)

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  40. Zvláštní mě šnečí bbčko přišlo poměrně dobré,ale měla jsem jen vzoreček, a mám poměrně citilivou pokožku :/ Ale jinak pěkný článek, zas jsem se pobavila, píšeš pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  41. jé a já zase La Source (a obecně krémy na ruce od CE) mám ráda. ale je fakt, že ceny mají hodně vysoké, většinou to dostanu jako dárek. ten šnečí BB mi zbyl z testovací sady ze SenzaBoxu jako poslední, protože se ho docela bojím, stejně jako krémů s hadím jedem, prostě bych to na obličej nedala, i kdyby si to někdo chválil :D

    OdpovědětVymazat
  42. Přátelé? jako vážně??? :D to jsi první člověk, od kterého slyším, že tenhle seriál nemusí...:)

    OdpovědětVymazat
  43. Annie: No, Rendy je asi první člověk, od koho to slyším...taky mě Přátelé úplně nezvedají ze židle a zatím jsem si myslela, že jsem jediná...

    HIMYM jsem měla ráda, ale teď tak nějak "z povinnosti" dokoukávám poslední díly osmé sérky a už to fakt nestojí za nic...

    OdpovědětVymazat
  44. haha! naprostý souhlas s dodatky "co tě ještě nebere", sedí do jednoho bodu.
    Tričko zastrkávám, ale jen do boyfriendů, neb bez toho vypadám, že mám liliputí délků dolních končetin

    OdpovědětVymazat
  45. Máme stejný názor na docela dost věcí. Ještě lepší je si na burákové máslo napatlat nutelu. :D Ale třeba Harryho Pottera miluju! POkud mám vůči něčemu v kosmetice averzi, tak jsou to všechny krabičky krásy, BB/CC apod. krémy, Ziaja a L'Occitane. Vlastně ani nevím proč, prostě mne to nějak nebere :)

    OdpovědětVymazat
  46. Super článek toto, ve většině případů musím souhlasit :-) Ale baví mně jak HIMYM tak BBT, Přátele nemusim.. ale jinak se celkem shodnem

    OdpovědětVymazat
  47. Chápu, že něco nemáš ráda, ale dáváš to najevo tak, že si o ostatních, kteří to milují, nosí, anebo vlastní, myslíš, že jsou divní, či hloupí. Apple nemáš ráda proč? Protože jsi ho nikdy neměla a vlastně nevíš, jak funguje, ale má ho hodně lidí a ty ne? Směšný.

    OdpovědětVymazat
  48. K: bereš to moc vážně :) musíš v tom hledat i nějakou nadsázku. A jak píšu, co se nelíbí mě, tak se líbí jiným lidem a nikomu to neberu :) Ale mám snad nárok na svůj názor, když je to můj blog a pokud se to někomu nelíbí, stačí odejít na jinou stránku :) O nikom netvrdím, že je směšný nebo hloupý, to si zase něco sama dedukuješ. Apple nemám ráda stejně jako třeba Starsbucks. Nelíbí se mi ten kult a přesycenost, ale to neznamená, že bych nevěděla, jak "funguje" :) Bereš to moc vážně a zjevně si asi nečetla ty jiné články u dalších holek, co psaly to samé, jen s jinými jmény :)

    OdpovědětVymazat
  49. Tak Beyoncé mi dostala :D Já na ní čučím celou směnu v práci, jelikož je naproti nám H&M. Je docela dobře vyretušovaná a hubená jak laňka :D

    OdpovědětVymazat
  50. Moc pěkný článek ! :)
    Souhlasím s bodem o Beyoncé, čtení knížek na tabletu a hlavně čokoládová vůně v kosmetice. Já čokoládu miluju, ale v kosmetice mi nějak nevoní. Třeba jsem zatím nenašla ten "správný výrobek". :)

    OdpovědětVymazat
  51. Harry Potter!! :-O Jsi kacíř

    OdpovědětVymazat
  52. Můj antiwishlist: lekárenské značky jako Avene, La roche posay apod., minerální makeupy, bb krémy, většina svěžích vůní, lesky na rty, legíny :D, seriál Hra o trůny.
    S čím fakt nesouhlasím: kosmetiku Dior mám ráda, stejně jako jejích obaly. Knihy v čtečce, ale samozřejmě nad klasickou knihu není. Miluju kávovou vůni (pokud není vysloveně chemická, což často bývá)
    S čím souhlasím: Přátele, Superstar, Terranova , hadry a spol.

    OdpovědětVymazat
  53. Zaujala mě tvoje averze ke značkám Astor, já ji tedy taky nevyhledávám, ovšem až na ty stíny, které tam máš na obrázku...ty hnědý miluju a nedám na ně dopustit. Zajímalo by mě, zda jsi je zkoušela? Samozřejmě jsou pro slečny, kterým nevadí lesknoucí se stíny. I když musím říct, že je většinou kombinuju s nějakými pudrového typu, jelikož ty pudrové se mi na víčku špatně roztírají...takže si dám nejprve Astor, který udělá jakoby sametový povrch a na to ještě malinko nějakého tmavšího pudrového a výsledek vypadá fakt dobře....už mi i pár lidí pochválilo nalíčené oči:) Jinak moc hezký blog.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)