pondělí 27. května 2013

Anatomicals giveaway

Jsem moc ráda, že když vás momentálně nemůžu oblažovat svou přítomností a pravidelnými články, tak můžu vyhlásit alespoň tuto soutěž. Je to dík za vaší čtenářskou přízeň a podporu, které si moc vážím! Ode dneška soutěžíme o balíček kosmetiky Anatomicals, který do soutěže poskytl Ladybox. Snad se vám výběr produktů bude líbit, chtěla jsem všechno pěkně barevně sladit :)


Jaké jsou podmínky soutěže?

1) mít rád/a facebook Ladyboxu (KLIK)
2) mít rád/a facebook Anatomical ČR, protože budou mít radost, že se vám líbí (KLIK)
3) do komentáře napsat váš mail a můžete navíc připsat i něco pěkného nebo vtipného (udělá mi to velkou radost :)


Soutěž ukončím 9.6.2013 ve 20h - vítěze vybere random



A co je vlastně součástí balíčku?

- krém na ruce
- sprchový gel
- pleťový peeling






Přeji všem při soutěžení štěstí a děkuji Ladyboxu za ceny do této soutěže

277 komentářů:

  1. Hm no zrovna jsem si vzpomněla na jeden vtip.. :D
    Jiříček se ptá: "Mami, proč se maluješ?"
    Maminka: "Abych vypadala hezky."
    Jiříček: "A kdy to začne účinkovat?"

    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. barbora.kramerova@gmail.com
    Obdivujem teba, aj tvoju prácu na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jehehé, to by bylo rochnění se v péči, kdyby se poštěstilo =))
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Juu, musí se nechat, že v Anatomicals opravdu umějí ty balení, moc hezké :))
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zkusím štěstí:) zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. strašně se mi líbí ty jejich obaly:) jsou takové nápadité.. a neotřelé:) navíc jsem od anatomicals ještě nic neměla, takže by mě výhra moc moc potěšila:)
    jinak obě stránky lajkuji pod: Loverofaccessries Blogspot
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vtipného teď asi nic nevymyslím, spíš ti popřeju hodně štěstí u státnic a šťastnou ruku, protože to je to, co si teď nejvíc přeju taky já :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Barevně sladěné jsou teda báječně :-)

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. indrakova96@email.cz
    Dneska mě humor přešel hned první hodinu ve škole :D

    OdpovědětVymazat
  10. tesim sa velmi..:) pekna vyhra a prakticka..
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. klaryfukw@gmail.com - fandím ti, jsi super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně si výhru sladila! Vypada opravdu lákavě. Můj email je peta.3@email.cz
    Přeju hodně štěstí v učení :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda se zůčastním, ty obaly jsou perfektní:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Byl by to krásnej dáreček k narozeninám ob oblíbené blogerky ;-)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. haaa taže při rekonstrukci koupelny budu myslet na růžové detaily aby se mi tam setík hodil:)))
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vše splněno. Vtipného ti bohužel nic nenapíšu, neboť píšu diplomku a u toho musím být vážná :D

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Splněno :-)
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. mlateckm@gmail.com
    Moc děkuju za možnost vyhrát tak krásn éceny :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ať nás stále zásobuješ tak dobrými recenzemi jako doposud!
    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. e-mail: lilianka007@gmail.com

    Konečne niekto, kto si cez giveaway chce nachytať odberateľov :). Toto chválim. Aj keď ja ťa už dlho odoberám a nerobilo by mi to v tomto prípade problém :).

    OdpovědětVymazat
  21. Barvy jsou nádherné, proto je potřebuji :D :)
    tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. vierka.sedlakova@gmail.com
    dufam, ze budes mat co najskor zase cas pisat clanky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tohle hrozně nutně potřebuju, moje nejoblíbenější barva! (A navíc mi kámoška hlásila, že tenhle sprcháš úplně úžasně voní)
    Nebudeš se zlobit, když dneska nebudu vtipná? Mi to při pondělku nějak nejde..ale aspoň ti přeju co nejhezčí zbytek týdne;-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Přidala bych hlášku, ze seriálu Grimm:)
    (V lese jsou nalezena potrhaná těla, ke kterým vedou stopy bosé nohy.)
    Hank: Tyhle rány vypadají jako od zvířete. Možná od vlka?
    Nick: Nevím. Pokud to jsou ty stopy, které Thom a Juliette sledovali od místa napadení, byl to zřejmě člověk.
    seržant Wu: Odpověď je jasná. Tyhle vraždy spáchal bosý člověk, co nesl vlka.

    Zdroj: http://www.serialzone.cz/serial/grimm/hlasky/#ixzz2UTuOyoUk


    detva22@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Všechno splněno, natalunka@centrum.cz,

    Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale mám doma vzorkovní masku a blazám na rty, tak jsem zvěavá jaký to bude. Ale co se mi strašně líbí jsou obaly, ty mají opravdu povedený:)

    Jinak na tvůj blog chodím moc ráda, takže doufám, že to tu bude pořád takové jaké to je:)

    OdpovědětVymazat
  26. Obojí mám ráda už z dřívějška a sleduji novinky, doma mám "youll swear by" a jsem spokojená :))) Co se týká LB, ten nikdy nezklamal :))

    OdpovědětVymazat
  27. patissie@live.com
    Naposledy mě dostalo tohle: Ženy jsou jako Google. Ještě nedořekneš větu a už si domýšlejí.

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle značku bych chtěla moc vyzkoušet, a jelikož si už LB neobjednávám, zatím jsem neměla tu možnost. A jinak, Tvůj blog sleduji už od naprostého začátku a je nejlepší co se týká kosmetických blogů! Jen tak dál, přeji mnoho úspěchů!
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. jakožto "odpůrce" všech boxů jsem ještě neměla čest tuto značku otestovat, tak třeba se povede vyhrát:) Jinak jsem si všimla nového obrázku v hlavičce a skoro jsem si myslela, že jsem na nějakém blogu o umění. I když malování jako malování. Ale ten starý jsem asi měla radši.

    dimtoval@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. sleduju všechno! :)

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Mám ráda tebe, mám ráda Ladybox a mám ráda i Anatomicals :-D

    Jsem ráda, že se o nás čtenáře tak staráš :) i kdyby na blogu žádné giveaways nebyly, tak to není žádná škoda, protože blog sám o sobě je skvělý, ale takto, takto to je prostě žůžo labůžo :)

    Lamzulin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. už jen to balení vypadá svěle! :)
    verca.pochobradska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Držím palce u zkoušek!

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Anatomicals chci vyzkoušet už od té doby, co jsem viděla jejich výrobky v Ladyboxu - právěže jen viděla na blozích, takže bych skákala radostí, kdyby se zadařilo. ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Zanačku Anatomicals jsem ještě neměla možnost testovat, tak se možná poštěstí.

    No psát něco vtipného je docela těžké, v poslední době se jen učím a nějak jsem neměla čas na zábavu, ale pobavil mě můj přítel, když jsem si stěžovala na to jak jsem nevyspalá...
    Já: Až přijdu zítra ze zkoušky, tak se vyspím.
    Přítel: Se mnou? :D

    Všechny stránky sleduji... ;)

    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mě se strašně líbí ty jejich popisky na obalech, ten ze sprchového gelu, který jsem měla v Ladyboxu mě fakt dostal :D.
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Muž a špenát mají jedno společné, obojí je nejlepší, když se krátce podusí. :)
    katka.sk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. lucik.hroch@seznam.cz
    ty obaly jsou prostě boží ! :D

    OdpovědětVymazat
  39. michaela.cahlova@gmail.com
    Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, tak třeba budu mít tu možnost :)

    OdpovědětVymazat
  40. Všechno splněno :) Anatomicals se mi hodně libí obaly, koukám na ně pravidelně na asosu, ale to složení prý nic moc, tak by to chtělo vyzkoušet :) sweetagnes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. ten peeling by mě zajímal asi nejvíc :-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Anatomicals je super miluju jejich obaly :)

    tynakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. To by mi udělalo veeelkou radost :3

    E-mail: souxie@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  44. V tomhle počasí je to tedka na nic :( Takže asi nic moc vtipného nevymyslím :) Spíše doporučuji na oddych od učení si pustit nějaký fajn film dle gusta a nebo seriál (já si tedka oblíbila pretty little liars).
    Ty obaly se mi děsně líbí a ráda bych je zkusila. Všude je o nich tolik článků ale sama jsem ještě neměla tu čest :)

    Plno pěkných dní :)
    annasglamour@volny.cz
    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nooo...kedže mam dneska narodky,tak som stastna,ale zaroven aj smutna,že už tolko rokou :( andreasimonova577@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. tuhle značku jsem ještě neměla šanci vyzkoušet, nejsem zrovna zastánce těch všech boxů a takže si stále nejsem jistá zda to mám či nemám zkusit, ale po pravdě tahle značka mě láká moc a moc.))
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. vsetko splnene...super GA
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Já moc vtipná nejsem, tak ti aspoň přeju, ať ti jde učení pěkně do hlavy a u státnic máš šťastnou ruku a otázky ti sednou :-)
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Díky LB jsem vyzkoušela dva produkty téhle značky, v Německu u Douglasu jsem už pokukovala po jejich stojanu, zatím jsem však odolala ;) Jejich produkty hezky voní, některé zvláštně, nevtíravě. Jejich obaly jsou navíc vtipné a neotřelé. Držím palce u státnic!

    OdpovědětVymazat
  50. Moc pěkná giveaway! Přeji pevné nervy;-)
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Nikdy jsem nefandila různým beauty boxům a tak jsem na tuto značku ještě nikdy bohužel nenarazila. Mají krásné balení a podle recenzí by měly hlavně dobře fungovat. A navíc, giveaway se objevila zrovna v den mých narozenin, že by znamení ? :D nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Suprová giveaway, hlavně když zrovna sháním nějaký ten tělový peeling :D :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Jůů, to je krásná výhra, by se mi na léto hodila :))
    Ač teda nepřispívám do Tvého blogu koentáři, vždy sem strašně ráda zamířím (Od Labradoory) a projedu Ti to tady :) Líbí se mi přehlednost a osobitost článků.

    pravdova.andrea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. anatomicals ma brutálne obaly a rada by som ich vycucala :DDD

    icka.gazdova@gmail.com
    fb-EwuSh G.

    OdpovědětVymazat
  55. splněno:D a nic vtipného nevím, jsem dost mim z učení :D
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Mají zaručeně nejlepší obaly. Obyčejně barevné, ale skvělé nápisy! Výběr na jedničku:)) mám doma z LB sprchový gel s kávovou vůni a je parádní !
    Deeniiskaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Perfektní! :) anatomicals chci zkusit už dlouho,tak snad :)
    vše splňuji, dokonce jsem tvůj velmi věrný čtenář :)
    vtipného? mě třeba nedávno pobavila videa od Dominiky, a ty jakožto beauty-blogerka bys mohla být inspirována - http://www.youtube.com/watch?v=cfwxCLAPKgs :D
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Vše splňuji :-)
    janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. angelity.blog@gmail.com
    Ja osobne s tou značkou nemám žiadne skúsenosti a priznám sa, že som ani o nej nepočula. O to viac ma zaujíma, ten obal je peckový, taký hravý :)

    OdpovědětVymazat
  60. Jů, prímá soutěž. Ráda se zúčastním a třeba konečně něco vyhraju. Na tohle já štěstí nemám, nikdy jsem nic nevyhrála. Můj mail je Stochlovaadela@seznam.cz

    Nevím, co vtipného bych ti napsala :D Leda nějaký vtip. Zrovna včera mi kamarádka jeden vyprávěla : Přijde zajíc k hadovi a říká :"hade, už se na mě nezlobíš, že jsem se ti smál, že nemáš nohy." A had odpoví: " Ne, nezlobím." Tak zajíc se ušklibne a řekne: " Jů, tak to je bezva, ruku na to!" :D

    OdpovědětVymazat
  61. Splněno. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. konečně něco, co mě dneska rozesmálo :)
    člověk si při té prokrastinaci alespoň nepřipadá tak zle, když narazí na takové zajímavé věci, ty jejich popisky mě baví :)

    berushacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. štěstí je muška jenom zlatá, tak doufám, že usedne na můj komentář :D
    woollysockson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. langmaierova1@seznam.cz
    mě rozesmály debilní kecy učitelů

    OdpovědětVymazat
  65. Už jen pro ten jasmín bych chtěla vyzkoušet. Mám ráda tvé recenze, obvykle je čtu v mém oblíbeném Cross Café během čekání na další přednášku, skvěle mi zkrátí čekání :)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Bohužel mě momentálně nic vtipného nenapadá, protože jsem dneska neudělala zkoušku na kterou jsem se tak pracně a dlouho učila :-/ Tak snad postačí můj mail: romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. To balení je prostě boží, už si ho představuju v koupelně na poličce.

    pribylok@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. zuzlik.zuzla@seznam.cz
    Vtipné jsou už ty jejich obaly. A jakmile jsem zda viděla kombinaci Rose-Jasmine... Propadla jsem :) Zřejmě si udělám radost i při prohře. :)
    Jinak dnes jsem slyšela jednu černotu: Víte, proč je černý humor jako nohy?... No, někdo je má a někdo prostě ne.

    OdpovědětVymazat
  69. Kéž by, kéž by :-)
    Můj mailík: hatko @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Krásný dárečky doufám že se mi poštěstí :)!
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Tahle značka mě hrozně zaujala, krásná GA:) Jinak se mi moc líbí změna designu.

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  72. MiuskaJ@gmail.com
    aaach keby som tak vyhrala :)

    OdpovědětVymazat
  73. klarka.liskova@centrum.cz
    Strasne rada bych to vyzkousela,uz na pohled to vypada zajimave :) a tvuj blog je super!

    OdpovědětVymazat
  74. Líbí se mi obaly a celkově mě tato značka láká:))
    Likuju jako Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. já bych ti jen chtěla popřát pevné nervy a vůli se všechno naučit a pak jen hodně štěstí ke státnicím. A jinak tvůj blog sleduju už asi rok a moc ráda :)

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Krásná giweaway, kéž by se štěstí unavilo jednou u mě :o)
    Díky za super blog, ráda a často nakukuju...
    K.nam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. veronika.bejdova163@gmail.com
    fb veronika bejdova

    OdpovědětVymazat
  78. Krásny blog, len tak ďalej. Dúfam že sa mi pošťastí, nikdy som nič nevyhrala v giveaway :/

    steal.makeup4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. nikolastrakova@gmail.com
    Drzim palce a hlavne vela nervov na statniciach ;)

    OdpovědětVymazat
  80. O anatomicals som pocula aj zle aj dobre tak som celkom zvedava :) a tie obaly milujem! :D kto nie?

    katarina.k98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Já mám tvůj blog velice ráda :) Potěší mě tvoje články :)
    Na FB jako Miška Pavlíková
    email: Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  82. Ty jejich obaly jsou prostě něco :D
    Jinak to nové záhlaví je krásné, ale to předtím zdůrazňovalo o čem je blog, ikdyž to všichni tvý věrní čtenáři ví :)

    klaraondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. prajem ti ešte veľa úspechov v blogovaní, tvoje články sa mi čítajú strašne dobre, píšeš zaujímavo a výrobky, ktoré odporučíš ty, mi zatiaľ vždy sadli :)

    lucysdiaries@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. splněno :) kosmetiku Anatomicals jsem zatím ještě nezkoušela, tak třeba budu mít štěstí :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. ty obaly zeru...no pojdte ke mne, jen pojdte...
    lzechmeisterova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  87. Sisa.Luptakova@gmail.com

    Zbožňujem tvoj blog! :) Každý deň na tu môžem tešiť na nový, úžasný a zaujímavý článok ... proste skvelý blog :)

    OdpovědětVymazat
  88. Moc se mi líbí tyhle obaly :)
    darinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Thebrunetteversion@gmail.com
    Jinak, výhra by mi udelala velikou radost, protoze jsem mela balzam od Anatomicals, ktery jsem moc rada pouzivala ale bohuzel mi ho nekdo na mem poslednim zvoneni ukradl :D ale odmaturovala jsem uspesne:)

    OdpovědětVymazat
  90. tookky@seznam.cz

    Malý synek se ptá otce:
    ˝Proč je Tichý oceán tichý?˝
    Tatínek se nazlobí:
    ˝Nemůžeš se zeptat na něco rozumnějšího?˝
    ˝Tak tedy jo. Jak vlastně umřelo to Mrtvé moře?˝

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj Rendy, tak zkusím poškádlit štěstí a Tobě přeji pevné nervy při učení a hlavně držím pěsti,ať Ti vše dobře dopadne :-)

    zmusilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Taky bych Ti chtěla popřát hodně štěstí u státnic ! :) Ale věřím že ty to zvládneš :)
    silhova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Ty obaly jsou opravdu fajn, hlavně ten u peelingu :D a ještě fajnovější by byly na mé poličce...

    blue.ghost11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Nejaká nová kozmetika by sa mi určite hodila :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Už dlho pokukujem po tejto značke. :) A veľmi sa mi páči nový header!
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. christina.deneuve@gmail.com
    uzasna giveaway!

    OdpovědětVymazat
  97. Jiříček se ptá: "Mami, proč se maluješ?"
    Maminka: "Abych vypadala hezky."
    Jiříček: "A kdy to začne účinkovat?"...............:D

    Parádní giveaway :))

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Něco vtipného ze sebe dnes asi nevyplodím, ale mám moc ráda tvůj blog, tak snad tě aspoň toto potěší :)
    Podmínky splněny.
    Aduska93@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Vyzerá to fajn, tak teda skúsim šťastie :) Stránky samozrejme lajknuté :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Giveaway je super. :))

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. aberbrova@seznam.cz
    Bohužel, nic vtipného mě nenapadlo :-(
    Ale GW je opravdu super :-*

    OdpovědětVymazat
  102. 1. Už dávno likuju :-)
    2. taky likuju :D
    3. Julfinka19@centrum.cz
    Historka mě napadá můj dnešní pokus o zlatá víčka.. Podklad jsem použila CT Maybelline - ty zlaté a na to dala boží zlaté stíny třpytečkaté od Diora.. Vypadalo to božsky.. akorát to popadalo celý pod oči a NEŠLO to dolů ani vatovým tamponkem, takže sem to stahovala izolepou :-).. Po několika pracovních hodinách sem na sebe mrkla do zrcadla... MĚLA JSEM TŘPYTKY PO CELÝM OBLIČEJI A NEŠLY ZA BOHA DOLŮ... Lidi na mě blbě čuměli.. Dior nedior, tohle bylo fakt naposledy :D :D

    OdpovědětVymazat
  103. rokytova.e@gmail.com
    Tvůj blog čtu s radostí skoro každý den :))

    OdpovědětVymazat
  104. Hodně štěstí u szz Rendy:) Pravidlo č. 1 žádné představování komise ve spodním prádle, protože výsledek je takový, že je nervozita ještě horší:-D
    :)) 3lenca3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Všechny podmínky splněny, tak snad už konečně taky něco vyhraju! :)

    Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Krásný giveway, snad se mi poštěstí :) přeji hodně štěstí u státnic, ať se vydaří!
    njirkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Já chci sakryš taky už něco vyhrát! :(
    co vtipného... co já vím, třeba co teď koluje po fb: březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem, květen, topím jak kretén!
    254826@mail.muni.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Sleduji už déle :) Vtipná nebudu, z bakalářky mě jímá hrůza, takže nic :-D

    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Třeba se poštěstí :)
    h.otiskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Krásný giveaway, snad se mi poštěstí, přeji hodně štěstí při učení a státnicích, ať dobře dopadnou! :)
    njirkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Přijde paní na živnostenský úřad, vyhrne si sukni a vystrčí vyholenou Julču na úředníka. „Co to prosím vás paní provádíte?“ „No, psal jste mi, že by jste chtěli vidět moji provozovnu.“ Jasminna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. irca.blazkova21@seznam.cz
    Teď mě nenapadá nic vtipnýho, ale musím říct že na tvůj blog chodím aspon 5x denně! :) Strašně se mi tu líbí.

    OdpovědětVymazat
  113. Směju se tady těm sloganům anatomicals :) Díky za soutěž
    olavelner@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Přemýšlím, čím bych tě tak mohla potěšit nebo rozveselit :). Potěšit tak slovy že nevynechám jediný tvůj článek a jsi mou životní kosmetickou a blogerskou inspirací protože nikdo nebere blog tak vážně jako ty a vážím si toho, že přidáváš články každý den a jsou tak úžasně vypracované! No a teď čím tě rozveselit?

    Jiříček se ptá: "Mami, proč se maluješ?"
    Maminka: "Abych vypadala hezky."
    Jiříček: "A kdy to začne účinkovat?"

    Vždy čekám, kdy to uslyším od přítele! :D

    va.viviann@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. to je úplně super mix barev, moje oblíbené :D krásný výběr!

    kukucicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. vše splňuji :)
    Tvůj blog si čtu velmi moc ráda. Tvé recenze a články jsou super!!
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. martina@karbusicka.cz

    vtipná bych byla, kdybys mě viděla tančit :-D

    OdpovědětVymazat
  118. MecovaDominika@gmail.com

    Pokud budete mít 3 jablka a 4 pomeranče na jedné dlani a 4 jablka a 3 pomeranče na druhé, co budete mít?

    * opravdu velké dlaně =)

    OdpovědětVymazat
  119. SiBarborka@gmail.com
    "Vtipné" bude, až vylítnu ze zítřejší zkoušky ze Španělštiny :/ achh to zkouškové, ale pak zase přijde velká kosmetická odměna :)

    OdpovědětVymazat
  120. Likes Bajunka Štěpánová
    beruska95@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. MAIL: RebekaZved@gmail.com

    Vtip znám jenom jeden, jelikož si nějak nejsem schopná vtipy pamatovat, což znamená, že je úplně šílený a hlavně morbidní, ale budiž:

    Jdou děti po minovém poli a vesele rozhazují rukama, některé až třicet metrů.

    OdpovědětVymazat
  122. Sleduji pod jménem Verča Pastorková

    Tohle by se mi opravdu líbilo :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  123. To je krásně sladěné:) vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Super soutěž a opravdu moc hezky jsi to barevně sladila :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj, tak já ti přeju, aby ses dnes dobře vyspala a zítra měla hezký den :-)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. PetraJ.Hozova@seznam.cz
    Nic vtipnýho mě nenapadá, tak jenom něco (snad) pěknýho :) Tvůj blog jsem objevila nedávno, ale hodně dlouho jsem se od něj neodtrhla. Projela jsem ho až na začátek a teď koukám každý den, jestli přibyl nějaký článek :)

    OdpovědětVymazat
  127. styleinheart@gmail.com
    Fakt by mě moc potěšilo, kdybych tuhle giveaway vyhrála!
    Moc blogů o kosmetice nesleduji, v oblibě mám spíš modní blogy, ale ten tvůj patří mezi mé nejoblíbenější ze všech! :))

    OdpovědětVymazat
  128. Jeee, užasná GA :) Anatomicals mě láká už docela dlouho. tak alespon bych to vyzkoušela :)

    Deep-dee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Likuju obojí :)
    I když samozřejmě chápu studijní vytížení, mrzí mě, že teď nepřibývají články každý den, byla jsem zvyklá vždy v 9 otevřít tvůj blog a třeba v metru si přečíst článek než prosedím den ve škole :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. monika.svitacova@gmail.com

    Tak vtip ma momentálne nenapadá ale možno ťa poteší keď ti prezradím že tvoj blog patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

    OdpovědětVymazat
  131. Obdivuji tě, jak zvládáš školu a pořád máš čas věnovat se blogu.
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. elisa.novak@seznam.cz
    Moc pěkná soutěž. Víc takových soutěží, prosím. :-)

    OdpovědětVymazat
  133. Hmmm na tuto kosmetiku už jsem koukala. Obaly mají moc pěkné.

    Tak já Ti taky písnu nějaký vtípek :D

    *Baví se nářadí v garáži, kdo bude dneska řídit. Přihlásí se pila a řekne: "Já nemůžu, já jsem pila." :D

    *U pokladny v kině:
    - "Dobrý den, dva lístky."
    - "Hobit?"
    - "Neee, to je manželka." :D

    m.i.d.l.i.f.e.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Podmínky splňuju.

    Vtipného bohužel nejspíš nic nevymyslím, neboť jsem zjistila, že jsem propadla u docela důležité zkoušky :/ Tak aspoň tobě přeji hodně, hodně štěstí u státnic, dobrou ruku a pevné nervy!

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Výrobky Anatomicals mě moc lákají, mám zatím ty z boxů a jsou super! Hlavně ten sprcháč, snědla bych ho! :D Mám mango a papáju, ale jasmín miluju takže ten bych taky chtěla vyzkoušet:) Vůbec ty jejich obaly jsou skvělé a pobaví:D Heathovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Ty obaly jsou opravdu suprový, už dlouho nic tak barevnýho a přitom příjemnýho jsem neviděla. Není to jako u ostatních značek, které obaly přeplácají barvami, jen aby na to upoutali pozornost lidí.

    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  137. snaha se cení katka.strnadova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  138. petra.krupova@atlas.cz
    přála bych si mít štěstí, protože mě tyto výrobky hodně lákají :D

    OdpovědětVymazat
  139. petruska.tenglova@centrum.cz
    Aspoň jednou bych chtěla něco vyhrát :) Snad se to povede :)
    Přeju ti hodně štěstí, a sobě taky :D , v tý soutěži

    OdpovědětVymazat
  140. sarynkas@seznam.cz

    Ráda bych napsala něco moc pěkného a vtipného, ale za celý den učení na zkoušku už mě ale vůůůbec nic nenapadá. Ale kdybys měla zájem, můžu ti udělat přednášku o financování regionálního rozvoje ;))).

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  141. anda.v@email.cz
    Moc hezká giveaway, zaujal mě hlavně peeling, protože mám problematickou pleť a ucpané póry, tak třeba by mi tento produkt pomohl:)

    OdpovědětVymazat
  142. to vypadá dobře :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. mariana8@email.cz

    Z celé hodiny dějepisu jsem si zapamatoval pouze jeden letopočet 1832.
    Ale nemám vůbec ponětí, co se tehdy stalo. :D

    OdpovědětVymazat
  144. alatum@seznam.cz

    Neuvěřitelné obaly. Jsou hrozné, ale svým způsobem krásné a mám potřebu tuto značku vyzkoušet :-)
    Super soutěž na super blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  145. ZeldaMartina@gmail.com

    Co vtipného bych ti mohla napsat? Možná tak jeden vtip, doufám že máš vtipy ráda.

    Sedí tři netopýři na věži. První netopýr odletí pryč, a když se vrátí, má zub od krve. Ostatní se ho ptají: "Copak si dělal?" Netopýr odpovídá: "Vidíte temhletu krávu? Tak já jí vysál." Odletí druhý, a když se vrátí, má celý obličej od krve. Ostatní se ho ptají: "Pááni, copak si dělal?" Netopýr odpovídá: "Vidíte tamhleto stádo krav? Tak já ho vysál." Odletí třetí a když se vrátí, je celý od krve, sotva si sedne. Ostatní vytřeští oči a ptají se ho: "Panebože co si dělal?" Netopýr odpoví: "Vidíte tamhleten sloup? Tak já ho neviděl."

    OdpovědětVymazat
  146. Splněno.
    levanduleodlutense@seznam.cz

    Anatomicals mám ráda,
    mydlím si s ním i záda,
    voní příjemně a autenticky,
    použiji ho ráda vždycky,
    gel na oční okolí,
    sexy pohled dovolí,
    další výrobky vyzkouším velmi ráda,
    v koupelně budu mít dalšího kamaráda;-)

    OdpovědětVymazat
  147. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  148. KristyCub@gmail.com
    krásná giveaway..a výhra by byla užitečná :D :-)))

    OdpovědětVymazat
  149. asahina@seznam.cz

    Suuper, tak tuhle značku bych fakt ráda vyzkoušela. Nijak jí neznám a nikdy jsem od ní nic neměla, zajímalo by mě jak voní :)

    OdpovědětVymazat
  150. slavikovamisa@gmail.com
    Mohla bych se ti tu rozepsat o vývoji cestovního ruchu v České republice i ve světě, ale to není moc sranda, tak snad radši nic :D

    OdpovědětVymazat
  151. beroniki@icloud.com
    giveaway vypadá super!!! :)

    OdpovědětVymazat
  152. ahojky
    kate.schneiderova@seznam.cz
    hrozne rada te sleduju, ty a plum jste me konecne dokopaly k zalozeni kosmetickeho blogu. mam z toho velkou radost. jinak ale ten minuly design blogu se mi libil vic. :-)

    OdpovědětVymazat
  153. marcakova.radka@seznam.cz :)

    To je super výhra :) ráda bych tuto firmu vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  154. mery.mikesova@azet.sk
    super giveaway, tuto znacku by som chcela vyskusat...pocula som na nu rozne nazory, napr. ze parfumaciou je vhodna skor pre muzov, tak by ma zaujimalo ako na tom je :)

    OdpovědětVymazat
  155. Jéé, tak ty věci vypadají fakt skvěle! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Mají krásné balení! Ráda bych vyzkoušela :)) christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Česká pošta začíná ztahovat z prodeje známky s Václavem Klausem... Lidé totiž nevědí na kterou stranu mají plivat... :DDD

    barup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  158. To by bylo potěšení vyhrát tuhle give k narozkám. :) Tak snad už se konečně povede.
    Zdeňka Holubová
    581211@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. vše splněno :)
    horak.denca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Jééé, mají sladké balení :)

    karolina.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Noooo uplne fantasticke... mozno sa na mna usmeje stasticko :)
    sylvinka@ymail.com

    Viete, ktory stvornohy priatel je cloveku najmilsi? Postel.
    papa Sylvia

    OdpovědětVymazat
  162. Patříš mezi nejlepší české makeup blogerky, ale to už určitě víš :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Na Tvůj blog jsem přišla náhodou, když jsem hledala článek o Hakuro štětcích a díky Tvému článku jsem se rozhodla, že budu muset začít šetřit, abych si mohla nějaké pořídit. :)

    lespetitsjoies@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. jeeej, milujem vôňu jasmínu :))
    ostradicka.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Balení vypadají úžasně :)

    jabig@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. vtipnýho? na to se asi nezmůžu... to hnusný počasí ze mě vytáhlo i tu poslední pozitivní náladu, kde sakra vázne sluníčko? :( taky Ti to tak pije krev jako mě?

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. sasulka.senkovicka@seznam.cz
    Přátele jsou jako stromy, když do nich mlátíš sekerou umřou. :)) :D

    OdpovědětVymazat
  168. gabrinka16@seznam.cz
    Moc pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat