neděle 21. dubna 2013

Žhavé novinky ze Sephory aneb pro co si určitě zajdu

Někomu z vás možná v týdnu dorazila domů nová brožurka ze Sephory a těm, co nedorazila, tak se dneska na ní můžou podívat právě tady :) Co vám budu povídat, na pár novinek se opravdu těším a se zájmem je půjdu omrknout. Navíc tu máme po čase zase akci starý za nový, takže od zítřka můžete začít lovit starou kosmetiku a jít si pro novou se slevou :)


Novinka, na kterou jsem se těšila snad nejvíc - refily očních stínů Sephora, které si můžete ukládat do magnetických paletek. Čím víc líčidel doma člověk má, tím víc ocení, když mu někdo nabídne lepší možnost jejich skladování a hlavně mixování si odstínů podle svých představ. Navíc k nákupu 2 stínů získáte zdarma magnetickou paletku. Jsem zvědavá, jestli budou stíny nějak inovované, nebo stejné jako ty původní.



I laky navlékly nový kabátek. Pokud si koupíte 2 laky Color Hit, získáte odlakovač s 50% slevou.



Svojí super mámě můžete koupit třeba bronzer se zvířecím vzorem nebo paletku líčidel. 17.5 navíc otevře nově zrekonstruovaná Sephora v Palladiu. Jsem na to dost zvědavá, protože to původní rozložení nebylo moc praktické a přehledné. 



O rozjasňujících korektorech NARS jsem četla vesměs samá pozitiva, tak je chci alespoň vyzkoušet. Mám teď korektorů zásobu a pro nové není prostor, ale zajímalo by mě, co je na nich tak wow :)



Nějaká ta nová a inovovaná péče :) Té mám dostatečné zásoby, ale pokud ani vy nechcete nic nakupovat, tak si alespoň s kuponkem můžete říct o vzorek krémového sprchového gelu :)







Náhodný výběr různých značek a dárků k nákupu









A to nejlepší nakonec - od 1.5 - 12.5.2013 je akce, které familiérně říkám starý za nový. Myslím, že jí většina z vás asi důvěrně zná a její princip je popsaný na obrázku :) Doma mám celkem dost staré a vyřazené kosmetiky, takže asi půjdu omrknout, co by se mi nového líbilo :)

Pozn. pokaždé se strašně moc z vás ptá, jestli může přinést starou rtěnku a koupit si řasenku atd. Moje zkušenost je taková, že záleží na prodejně. Někde to neřeší a cokoliv starého vymění za nové a někdo to zase hrotí, takže nejde říct, že to platí plošně a všude. To samé co se značek týče - vy přinesete starý produkt JAKÉKOLIV ZNAČKY a vybrat si můžete pouze značku Sephora. Neplatí ti to tak, že si pak vyberete třeba něco od Benefitu nebo Lancome :)



Tak která z novinek se líbí vám? Půjdete si vyměnit starou kosmetiku za novou? :)

15 komentářů:

  1. Trocha nechápem, nie je tá akcia "starý za nový" od 1.5. ako je napísané v bočnej lište?

    OdpovědětVymazat
  2. Tatranka: teď jsem trochu zmatená, protože dole zase píšou, že všechny akce platí od 22.4 :) Tak já nevím no :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy. Hezký článek :-) Chci se zeptat - pojedu příští týden po delší době do Prahy a chtěla bych zajít právě do Sephory. Nevíš náhodou, jestli ještě chodí po obch. centrech slečny ze Sephory a rozdávají kartičky s 20% slevou? Pokud ano, tak ve kterém OC je největší šance, že na ně narazím? :-) Potkala jsem je naposledy tak před pěti rokama :-( Celkem by se mi ta sleva hodila, mám v plánu si koupit víc věcí. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nejvíce mne zaujal asi ten bronzer ve vojenském designu a paletka MUFE, po které toužím už dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  5. No já jsem teda teďka švorc, takže nic :/ Ale tak třeba lak aspoň :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super shrnutí se samými lákadly :) Musím mamce říct o tý akci na starý produkty, minule to prošvihla a byla z toho trošku smutná... Myslíš, že ta akce platí i na štětce?

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem psala o novinkách :) Spíš bych řekla že ten bronzer má army vzor a proto je tak úžasný! Zajímalo by mě jak vypadá na živo. Mám 100 chutí jim donést starou tvářenku a dostat za ní ten bronzer, ta uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  8. Od Sephory som nedávno dostala svoj prvý výrobok : Je to sprchový krém s vôňou manga, dosť netypické už len ten sprchový krém a nie gél ani nič podobné ale neskutočne vonia. Priniesla mi ho sestra z Francúzska, veľmi som sa potešila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Klára: vím, že jsem minule vyměnila i štětce :) je možné, že taky záleží na obsluze, ale každopádně bych to zkusila :)

    Vanillacoffee-k: mě to připomíná nějakého geparda :) taky ho omrknu, ale bojím se, že na mě bude asi tmavý :/

    OdpovědětVymazat
  10. Lenka K: tak jsem právě u Moory objevila ke stažení kupon na slevu :) tak si ho stáhni a nemusíš hledat slečny s kuponkama. http://media.marieclaire.ni.cz/attachments/2013/04/15/Sephora_kupon_1.pdf

    OdpovědětVymazat
  11. To je novinek :)...ten vojenský bronzový pudr je ovšem hrůza, fakt nemusím vojenský styl kdekoli, jakkoli :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Ach! Úplně se mi z těch novinek točí hlava :)
    Jak mě strašně voní Lady Gaga! Hned bych si pro ni nejradši do Sephory zaběhla ;))

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem na tu dekorativku, takže mě zaujal hodně ten "maskáčový" bronzer, ale vůbec si neumím představit, jak může vypadat na obličeji:-D Těším se, paráda..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)