úterý 30. dubna 2013

Tiskovka Braun s módní přehlídkou

Ve čtvrtek jsem se zúčastnila tiskové konference k uvedení nového epilátoru Braun Silk épil 5. Ráda bych vám ukázala fotky z celé akce, na které jsem se potkala po dlouhé době s Álou a viděla spoustu krásných slečen s nohama do nebe, které jim závidím doteď :)



Hlavní hvězda celého odpoledne




Celou akci moderovala krásná Emma Smetana, která měla opravdu krásné šaty a působila moc mile. Po krátkém představení nového epilátoru se konala módní přehlídka ve stylu seriálu Gossip Girl. O styling se postaraly holky z blogu CzechChicks.




V modelingovém světě se vůbec neorientuji a většinou nepoznám ani světoznámé modelky, ale jestli jsem se dobře dívala, tak jsem na mole poznala Dominiku Kadlčkovou a Terezu Chlebovskou. Na mole se prošla i krásná Monika Bagárová, která je tváří Braun pro ČR. Občas mi do cesty skočil nějaký fotograf, takže se nedivte, když v rohu uvidíte něčí blesk :) 










Hanka s Verčou z CzechChicks, jejichž blog mě strašně baví. Holky jsou strašně milé a příjemné, o čemž jsem se přesvědčila i nedávno, když jsem si šla k nim do showroomu vyzvednout svojí objednávku z jejich eshopu :)



S Monikou bych si její nohy vyměnila asi hned. Na živo je ještě krásnější a půvabnější, než jsem si myslela.





Závěrečné foto 






Co by to bylo za akci, bez pořádného rautu :)







Jedny z nejlepších, které jsem kdy měla! Fakt luxusní, s marcipánovým vrškem :)



Musím říct, že akce byla moc dobře zorganizovaná a líbil se mi i výběr prostor, ve kterých se konala. Celá místnost byla plná denního světla a květin, takže to na mě působila velice příjemně. Módní přehlídka byla také zajímavá, akorát jsem při pohledu na tělíčka modelek měla chuť skočit z okna :) No nevadí...nikdo není dokonalý. Výborné dobroty pak byly příjemnou tečkou za celou akcí :)

Na další fotky se můžete podívat např. zde u Andy nebo přímo u holek z CzechChicks zde

Doufám, že se vám stále líbí malé zpestření obsahu blogu podobnými články. Nedávno jsem měla pocit, že je té samotné kosmetiky až až, takže bych ráda čas od času odlehčila články podobnými reporty :)

19 komentářů:

  1. Krásné fotky modelek a co teprve toho jídla! Monika je sympatická a jak říkáš, ty její nohy, fíha! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle ti fakt závidim, určo to bylo super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky a docela bych brala i ten epilátor :) Žádný jsem doposud neměla tak by mě docela zajímal :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som si z Monikou vymenila nielen nohy ale aj vlasy:) je krásna.
    A ten raut...mňaam. Toľko lákadiel:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  5. Holky krásné, akorát k té Bagárové ten obdiv trochu nechápu, kdyby neměla podpatky, tak ty nohy nic moc, celkově na ní nic není a o jejím zpěvu radši budu mlčet.
    Jinak super akce, určitě sis ji užila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky,ale nejvíc se mi líbí raut :))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  7. akce vypadá povedeně, nejvíc občerstvení :D
    (ale haló s Bagárovou taky nepobírám ... ;)

    OdpovědětVymazat
  8. angellovely-things: jsem na něj zvědavá, zatím jsem taky nikdy žádný nepoužila a doufám, že první epilaci neprobrečím :)

    Dany Love: mě se také líbí :)

    Eva: mě se prostě líbí :) její hudbu nijak nesleduju, ale jako ženská se mi líbí :)

    Černá Moora: mě se prostě jako ženská líbí a podle mě je krásná :) nehodnotím její pěveckou kariéru :)

    OdpovědětVymazat
  9. Byla to opravdu skvělá akce a krásně jsi ji zdokumentovala, pro mě to byla nejlepší akce, na které jsem byla :)
    Souhlasím s tebou, s Monikou bych si nohy, taky nejraději vyměnila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Monika je vážně krásná a ještě se mi líbí Ema Smetana :)

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky! ale pořád jsem čekala, jak se dozvím něco o novém strojku a nic... škoda!

    OdpovědětVymazat
  12. Kockandy: děkuju :) pro mě taky jedna z nejhezčích a moc pěkně připravených :)

    Marie: neboj, dovíš se víc :) záměrně jsem to teď nepsala a info se objeví v extra článku s epilátorem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Monika je fakt nádherná baba, souhlasím s tebou :) a netušila jsem že má tak nádherný nohy :-O

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezky fotky, mam rada tyhle reportaze:) jidlo vypada uuuuzasne, hned bych si dala, taky planuju objednavku czech chics:)

    mimochodem zvu te na Giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  15. Téda Rendy upřímně ti moc závidím, celý prostor vypadá super a působí na mě příjemně jen z fotek! :) opravdu je to super článek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám tyhle fotoreporty hrozně ráda! Určitě jich může být víc! :) Vypadá to, že to bylo vážně super.. hlavně to jídlo, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle bych si taky nechala líbit :)
    Monika vypadá nádherně, a ty vlasy!
    Už jsem na fotoreport koukala u CC a moc se mi líbil styling.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty rauty jsou na celým vždycky nejlepší:)
    A k těm nohám, asi by bylo divné když tam šlo o epilátor aby tam byly slečny, které ty nohy moc hezké nemají:)

    OdpovědětVymazat
  19. Vau, Monika ma fakt strasne pekne nohy.. ani velmi chude, ani tucne, uplne akurat, pekne sa jej rysuje stehenny sval... no bomba, aj ja chcem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)