čtvrtek 18. dubna 2013

Tip na fajnový krém na ruce od Eucerinu

Dneska mám pro vás tip na moc fajnový krém na ruce. Je vlastně tak moc fajn, že poslední dobou přemýšlím, jestli on nebude stejně dobrý, jako můj milovaný krém od L´Occitane s bambuckým máslem. A jak si pravidelní čtenáři možná pamatují, ten mám hodně moc ráda :)

     http://bit.ly/16TJe8e


Krém na ruce pro citlivou pokožku (75 ml) - více info zde, cena 135 Kč

Já osobně mám ráda hutnější krémy na ruce. Nemám ráda extra mastné krémy, které si na ruce natřete a musíte pak nějakou dobu počkat, než se vsáknou, jinak si umastíte všechno kolem. Na druhou stranu nemám ráda ani extrémní opak ve formě tekutým krémů, které si natřete a za 5 minut nevíte, že jste si na ně něco namazaly. Myslím, že jsem stihla vyzkoušet už pěknou řádku krémů a mám nějaké porovnání od drogerie po parfumerie i lékárny. Musím říct, že tenhle drobeček na mě udělal celkem dojem a zařadil se mezi ty lepší a hlavně mě vyhovující krémy na ruce. Skoro bych řekla, že obsadil v mém pomyslném žebříčku druhé místo :) 

Má tužší a hutnější konzistenci, ale dobře a snadno se rozmazává, není mastný a hlavně na rukou zanechá ochrannou vrstvičku, díky které se hned ruce nevysuší a nemusím si je mazat po 10 minutách. Vůní mi trochu vzdáleně připomíná právě zmiňovaný krém na ruce s bambuckým máslem. Dokonce i přítel novou vůní v našem bytě zaznamenal a ptal se, co to tu tak pěkně voní :) Troufám si říct, že krém dokáže pomoci i někomu s hodně suchou nebo namáhanou kůží na rukou. Není to jen takový ten voňavoučký pseudo krém, po kterém nejsou žádné stopy do pěti minut.

Na krému mi vlastně vadí jen jedna věc - jeho dávkování. Člověk musí tubu trochu víc mačkat, aby krém vylezl. Je to drobnost, ale ráda bych to zmínila :)


Co říká o krému výrobce:


Eucerin® pH5 Regeneračný krém na ruce
  • Zajišťuje optimální míru hydratace po celý den.
  • Účinné regeneruje a chrání namáhanou pokožku rukou.
    aktivuje činnost enzymů v pokožce, které obnovují ochrannou kožní bariéru a regulují rovnováhu hydratace.
Unikátní formule Eucerin® pH5 EnzymSchutz(TM) prokazatelně stimuluje přirozené obranné mechanismy pokožky. Speciálníkombinace citrátového pufru, dexpanthenolu a glycerinu 

Výsledek: Pokožka rukou bude dostatečně chráněna před vysušováním a zůstane na dlouho vláčná a hebká




Složení:



U mě má krém velké plus a mile mě překvapil. Překvapila mě i cena, která mi vzhledem ke kvalitě přijde přiměřená. Balení krému je vhodné i do kabelky a příliš místa vám nezabere. Vzhledem ke konzistenci stačí krému jen maličko, takže si myslím, že mi nějaký čas vydrží :) Za mě dneska ano a krém můžu doporučit blíže prozkoumat. Samozřejmě v případě, že vám vyhovují tužší konzistence krémů na ruce a že nejste fanynky takových těch krémů, co tečou z tuby, ještě než se jí dotknete :)

Jaký krém na ruce v poslední době nejraději používáte? Znáte přímo tento? :)


PS: děkuji zastoupení Eucerinu za poskytnutí krému k recenzi

14 komentářů:

  1. Super, dakujem za tip! Potrebujem dobry krem do kabelky a tento vyzera ako najlepsia volba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, ze tenhle krém me teda složením dost odradil... A rovněž překvapil... U eucerinu bych to úplně nečekala...
    Osobne krém na bázi glycerinu, s ropnými složkami a silikonem nevyhledávám...

    U me na blogu probíhá něco podobného - hon na příjemný krém na ruce... Jsem fakt zvědavá, jak dopadne.
    Snad si nakonec nebudu muset mazat ruce veprovym sadlem;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ma teda nakoniec odradila od kupy :D

      Vymazat
  3. Color Beam: já jsem klasicky ignorant složení a fakt bych si měla najít někoho, kdo mi pokaždé přeloží, co v té kosmetice je :) Mě asi ropa nevadí, protože mám v živé paměti, jak se mi osypaly ruce po super bio krému, který okamžitě letěl do koše :) Takže já to beru podle toho, co mi vyhovuje a co mi nesežere kůži :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy na ruce nejdřív používám, potom zase ne.. pak si úplně odvyknu, semnou to je děs.. ale tenhle by teď určitě pomohl mým ošklivým rukám vysušených z nemocnice :/ Super článek :)*

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to složení fakt nic moc. To si radši koupím máslo Alverde, které mažu jak na ruce, tak na tělo. Nebo mám ráda krémy od Manufaktury, ale tohle bych si asi nekoupila. A ten krém od L´Occitane jsem měla taky a teda silně mě zklamal.

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, bohužel mi u tebe na blogu na ipadu bůhví proč nejde reagovat ke konkrétnímu komentáři, tak to ignorantsky pisu do "hlavní linie".


    Samozřejmě pokud ti vyhovuje a je ti příjemný, nikterak ti ho nazakazuju;-).
    Sama bych se ve složení výrobků rada orientovala mnohem lip, hlavne v těch chemických složkách typu konzervanty, pojiva a zvlhcovadla. Pracuju na tom, ale jako lingvistce mi to jde vskutku pomalu:-)))


    Poslední dobou jsem se prave zaměřila na ty krémy na ruce, protože jak ted Veronika u me píše ten seriál, začínám byt lehce zoufalá.
    V drogerii jsem minule strávila hodinu v regalech procitanim složení a vysledek byl velice neuspokojivy. :-/

    Arvonce dodatečná omluva, doufám, ze sis ho mezitím ještě neobjednala, o to víc by me to mrzelo;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Color Beam: to jde jen někomu, nevím proč, ale to komentování je zablokovaný a nevím, čím to je :/ Já jsem zatím ráda, že jsem si našla seznam silikonů a musím si ho asi nahrát do mobilu, abych pak v drogerii věděla, co si koupit :) Mě paradoxně obecně víc nesedla přírodní kosmetika a reaguju na ní někdy špatně, takže já asi nikdy nebudu řešit, jestli tam je tohle nebo tamto, pokud mi to vyloženě nějak neublíží. jak píšeš, to by člověk nemohl používat skoro nic a i kosmetika, která hlásá, jak je šetrná a přírodní, taková není :)

    OdpovědětVymazat
  8. Momentálně mám krém na ruce Korres s Mandlovým olejem a bambuckým máslem. Jsem s ním velmi, velmi spokojená, vstřebá se bleskurychle a přesně jak píšeš, zanechává tu ochrannou vrstvičku. ;)
    Jen ta cena není až tak příznivá - 325 Kč za 75 ml. :(

    OdpovědětVymazat
  9. tento isty krem od eucerinu som mala uz davnejsie, minula som ho cely, no celkovo mi nejak nesedel a co sa tyka hydratacie som tiez nevýskala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě osobně také odradilo složení, ale pokud někdo složení moc neřeší a vyhovuje mu , tak proč ne :)
    Jinak krém Loccitane mám taky moc ráda, ačkoliv ve složení se najde jak silikon tak ten paraben, tak na ruce mi nevadí, protože mi zkrátka moc vyhovuje... Ale hledám za něj přírodnější náhradu a zatím vede Korres a Jurlique
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ten vypadá moc dobře:) ja mám teda doma krému na ruce tolik,ze je nestíhám ani spotřebovat:-D ale od téhle znacky jsem ještě zádný nezkousela:) ja jsem ted momentálně dost spokojena s krémem od neutrogeny:)

    OdpovědětVymazat
  12. Po dlouhé zimě, kdy jsou mooje ruce extra vysušené právě hledám nějaký dobrý krém, který pomáhá..a tenhle se mi líbí :). Právě dneska jsem u mě na blogu psala recenzi mých krémů, které mám doma :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)