neděle 7. dubna 2013

Suchý šampon Cotton Fresh Schauma

Dneska jen takový rychlý tip na fajnový suchý šampon. Pravidelní čtenáři si možná pamatují, že díky své ofině potřebuju suchý šampon velice často a je to můj nepostradatelný pomocník. Z drogerií jsem vyzkoušela už skoro všechny suché šampony, které se vyrábějí, ale stále vedly ty od Batiste. Ty se ovšem špatně shánějí a v Praze vím jen o jednom místě, kde je mají. A ne pokaždé má člověk cestu kolem, aby si pro ně dojel. Takže jsem ráda, že jsem objevila velice dobrý suchý šampon, který nabízí většina drogerií.


 


Pokud se nepletu, tak je Cotton Fresh od Schaumy poměrně nový. V porovnání s jeho konkurencí se pro mě stal lepším hned z několika důvodů:

- nedělá mi tak výrazné bílé stopy ve vlasech (některé suché šampony mi zabělí hlavu, že jí pak musím pročesávat jak blázen, aby to nebylo vidět). Cotton Fresh tohle dělá jen minimálně
- nedusí mě při používání
- má jemnou vůni (u spousty suchých šamponů mi vadí jejich nepříjemná parfemace)
- je poměrně malý a vejde se v pohodě do kabelky
- a samozřejmě je plně funkční a dělá, to co má :)


 


Pro mě je to dost důvodů se k němu zase někdy příště vrátit a pořídit si ho. Pokud jste stále ještě nenašly vhodný suchý šampon, schválně zkuste tento a uvidíte, jestli vám taky tak sedne :)

Používáte suché šampony? Zkoušely jste tento nebo nějaký jiný?



PS: děkuji společnosti Schwarzkopf za poskytnutí šamponu k recenzi

42 komentářů:

  1. Já si dříve myla vlasy každý den, teď se snažím obden, jednak mě to nebaví, jednak si myslím, že je to jako s pletí - čím víc se drhne mastná pleť, tím více se mastí. Docela si zvykám, ale druhý den už jsem z toho občas nesvá. Takže jdeš se suchým šamponem jako na zavolanou :)

    Přijde ti lepší tenhle nebo Batiste? Mám možnost se dostat i k B. a chci začít s tím nejlepším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned,jak se tu u tebe objevil,před několika dny v oblíbencích, tuším, tak jsem pro něj běžela do drogerie. Poslední dobou se mi totiž začaly mastit vlasy jako blázen a nevydržely snad ani jeden den v normálním stavu a s tímhle malým zázrakem vydrží i tři dny a není nic poznat. Jelikož jsem blonďatá, tak nemám ani velký problém s bílými fleky, protože u mě nejsou tolik vidět, ale tenhle šampon tam skutečně zanechá jen minimální! takže za mě také jedno velké ano :-) určitě lepší než Syoss ;-)

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, byla jsem včera v drogerii a chtěla si ho koupit, no zapomněla jsem na něj! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám takový ten modrý od Baley,ale je pravda, že musím vždycky zadržet dech a pak aplikovat a běžet se nadechnout do jiné části pokoje:D kdyby mě někdo viděl, asi by si říkal, co to je za blázna:D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nedám dopustit na Lee Stafford :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ti doporučim od lee Stafford , protoze maji různé barvy na různé vlasy, ja mam svoje hnědo černé a je to bomba nikde nemusím hlidat bila mista, je proste tmavý. Maji ho v profimedu. A bonus? Voni jak cukrová vata ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Se suchými šampony se celkem roztrhl pytel:). Zatím jsem žádný nevyzkoušela, nějak jsem to nepotřebovala, i když i mně se mastí kořínky rychleji než konečky :-p.

    OdpovědětVymazat
  8. Suchý šampony mám ráda, i když je jen používám jen ojediněle. :)

    Prosím tě, o vyplnění mého testu! :) Děkuji za tvoje odpovědi.:)

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    OdpovědětVymazat
  9. M: no, Batiste je pro mě lepší v tom, že nabízí různé druhy šamponů, mj. i na tmavé vlasy a nabízí větší a menší velikost šamponů. Ale výsledky a efekt jsou u Batiste vs Schauma srovnatelné :) Nemůžu říct, že by byl Batiste výrazně lepší, službu mi udělají stejnou oba :) Pro mě jsou momentálně obě značky mezi nejoblíbenějšími, co se suchých šamponů týče :)

    Lúca: to mě těší, že ti vyhovuje :)

    Markýtka: doporučovalo mi ho víc slečen, ale mě přijde škoda za něj utrácet tolik peněz, když mi dobrou službu udělají i ty z drogerie :) i Batiste má verzi pro tmavé vlasy :)

    MalaMacanda: pro mě jsou nepostradatelní pomocníci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nedusí. Tohle přesně nesnáším na modrém od Balea. Je to snad první věc, kterou vyhazuju skoro plnou. Recenzi jsem psala nedávno, je silně hejtovací. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy a kde prosímtě mají Batiste? A kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
  12. Mikinka: Batiste mají v Praze v Pemi drogerii na Olšanském náměstí, o jiném místě nevím. Nebo je mívají i na Asosu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna o nějakém přemýšlím, takže vážně děkuji za tip! Mé vlasy jsou momentálně více než tragické a už druhý den je mám šíleně mastné, takže budu muset začít suché šampony používat.

    OdpovědětVymazat
  14. Mým favoritem je Lee Stafford pro světle hnědé vlasy. Zkoušela jsem i Batiste, ale Lee je lepší.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. už dlouho přemýšlím, že si nějaký suchý šampón koupím.. teď mám konečně kladnou recenzi a můžu jít bez obav nakupovat, snad s ním budu spokojená stejně jako ty :))
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  16. Mě štve, že u nás Batiste naprosto není k dostání, ráda bych ho vyzkoušela, ale mám smůlu... já měla myslím jednou Klorane nebo tak něco a ten byl taky hodně hooodně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  17. Suchý šampon nepoužívám často (mám ten od Syossu), ale je to super záchrana pro nečekané situace. Jako dnes - jdu s kámoškou na kafe, vlasy vypadají děsně, ale nechci si je mýt teď, když bych si je pak musela po příchodu mýt znovu (kvůli smradu z kavárny).
    Díky Rendy za tip, Shaumu určitě vyzkouším, všechny vypsané klady za to stojí.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám ho taky. Batiste mi vůbec nesedl, vlasy byly mnohem mastnější.
    Psala jsem recenzi :
    http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/12/stop-mastnym-vlasum-je-tu-schauma.html

    OdpovědětVymazat
  19. Přečetla jsem si článek, ale přiznám se, že prostě tento výrobek moc nechápu, nikdy jsem jej nepoužila a asi ani nepoužiju.. za celý život se mi nestalo, že bych si nemohla umýt vlasy a pokud bych nemohla, tak bych si na tu ošklivou mastnou hlavu raději asi narazila čepici, protože nevěřím, že tohle může nahradit umytí vlasů.. Ale naprosto chápu, že někomu třeba vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat
  20. V Brně se dá Batiste sehnat v Jasmínu u Malinovského náměstí.
    Já osobně používám místo sucháče kukuřičný škorb. Žádná chemie, žádná nechutná parfemace jako u většiny, a vyčesat se to dá skvěle :-) (ovšem doporučuju jen pro světlé vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem si koupila suchý šampon v drogerce od Timotei a musím říct, že je fakt skvělej. Lepší jak Amica,lepší jak Balea, pravda Batiste jsem nikdy nezkusila.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ja budem jedna z mála, ktora je z tohto samponu sklamana.podla mna je hrozny.a ako bonus som z neho mala pol kupelne bielej...zlaty sampon od amica...

    OdpovědětVymazat
  23. já nikdy ten suchy nezkousela, prijde mi to akova divne....ale asi ho zkusim..;)

    OdpovědětVymazat
  24. ja mám svoj úplne prvý, ten najstarší snáď, od Amica, tak keď dojde, prídu na rad aj ostatní...:)
    z tejto rady od Shaumy mám kondicionér, ale za mňa veľké NIE :/

    OdpovědětVymazat
  25. Já používám pudrový Amiga a stačí mi :).

    OdpovědětVymazat
  26. tohle byl můj úplně první suchý šampon a taky poslední. Už žádný jiný testovat nepotřebuji, dělá přesně to co má bez vedlejších nepříjemných účinků, cena lidová a seženu ho na každém rohu

    OdpovědětVymazat
  27. Super, díky za tip!;-) Já používám úplně ten obyčejný od Alpy. Funguje dobře, ale ta parfemace je příšerná, fuj! Se Syossem jsem se sekla a nějak jsem už neměla chuť experimentovat. O to víc jsem ráda, že jsi napsala o tomto, a že si ho navíc pochválila. Na tebe já dám.:-)

    OdpovědětVymazat
  28. batiste naji take v Praze v drogerii PeMi na Palmovce:)

    OdpovědětVymazat
  29. Já ho mám momentálně taky a jsem s ním hrozně moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  30. teraz si chcem kúpiť nejaký suchý šampón ale začnem baleou a potom skúsim aj tento ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Podle mě nejlepší Amica..:) Za 29,- je to super věc

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem spokojena s Amicou za 30 kč :D

    OdpovědětVymazat
  33. Mě vyhovuje Batiste pro tmavovlásky . Stejný má i Lee Stafford, ale v mini verzi má jen bílý. Amica je podle mě horor, máme to doma. To leda pro blondýnky s poruchou čichu

    OdpovědětVymazat
  34. hmmmm. tento som ešte nemala taaaakže asi ho vyskúšam :D dúfam, že s ním budem spokojná tak ako ty !

    OdpovědětVymazat
  35. suché šampony jsem nikdy nezkoušela, i když bych chtěla. vždycky si radši tu hlavu umyju :D

    OdpovědětVymazat
  36. už jsem o něm něco málo četla, ale každopádně děkuji za recenzi :) suchý šampon se sem tam hodí, není to sice nic, co bych používala každý den, ale je to šikovná věc.

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuji za tip :) Mám problém s tím, že po suchých šampónech mám strašně bílou hlavu...

    OdpovědětVymazat
  38. tiez mam ofinu a suchy sampon je mojim pomocnikom minimalne raz za tyzden. pouzivam z lekarne Klorane a som s nim max. spokojna, budem o nom neskor aj pisat na svojom blogu.

    OdpovědětVymazat
  39. tak já nevím, ale asi jsem nějaká divná :) mně ten šampon vůůůůbec nevyhovoval, to už i ta Amica je mnohem lepší.. ale jsem blond, takže nemusím řešit tolik bílé fleky.. u tohohle mi ta aplikace moc nevyhovovala, jednou to nastříká moc, pak zase málo.. a ta jemná vůně "cotton fresh" mi dost zvedala kufr :)

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Naprosto souhlasím. Tento "sucháč" je nejlepší z toho, co se dá v drogeriích sehnat. Jediné mínus je, z mé zkušenosti,že se strašně rychle spotřebuje. Další můj favorit je zelený Balea Young z DM.
    Za nejlepší suchý šampon vůbec považuji Klorane, kopřivový - na mastné vlasy. Ale nepoužívám ho pravidelně, protože při mé konstantní spotřebě cca 3 balení měsíčně, bych se nedoplatila (PC Klorane je min. 230,- Kč).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)