sobota 20. dubna 2013

Soutěž, která potěší hlavně vaše vlasy

Jak jsem slibovala v článku věnovanému dermatitidě (KLIK), tak mám pro vás a vaše vlasy soutěž :) Ceny jsou hned dvě - 2 produkty značky Kapyderm (šampon a emulze) a poukaz do salonu Fame na proceduru, kterou jsem absolvovala a o které se v článku zmiňuji. Jelikož se jedná o trochu specifickou výhru, byla bych ráda, aby se účastnily jen ty z vás, které opravdu nějaký vlasový problém trápí (a nemusí to být jen dermatitida, ale třeba lupénka, padání vlasů nebo lupy). To je sice jen mé zbožné přání, ale samozřejmě to těžko můžu nějak kontrolovat, takže se může zúčastnit kdokoliv z vás :)


Jaká jsou pravidla soutěže?

1) být pravidelným čtenářem přes GFC
2) dát like Kapydermu na facebooku - klik
3) do komentáře napsat, jestli si v případě výhry přejete spíš produkty nebo proceduru v salonu. Samozřejmě budu ráda, když i nějakým způsobem zdůvodníte, proč si přejete vyhrát.
4) do komentáře napište svůj mail

Ještě přemýšlím, jestli vítězky vybere random, nebo já osobně. Vážně bych si moc přála, aby obě výhry dostal někdo, kdo má s vlasy problém a chtěl by ho nějakým způsobem řešit. Navíc pokud budete chtít v případě výhry poukaz, tak nezapomeňte na to, že se salon nachází v Praze a pokud se sem nemáte možnost dostat, tak je asi zbytečné o něj soutěžit. Každopádně soutěž ukončím 5.5.2013 ve 20h.


Velice děkuji salonu Fame a hlavně panu Rossbachovi za poskytnutí dárků do této soutěže :)

Držím všem palce!

77 komentářů:

  1. Ahoj, velmi ma zaujal predosly clanok, v ktorom si sa zdoverila, ze mas take problemy ake mas. Ja mam nieco podobne, hlavne ked pouzijem nejaky nevyhojuci sampon. Mam aj lupiny. Objavila som 2 sampony, po ktorych sa lupiny drzia na uzde. Ale akonahle pouzijem nejaky iny, aj drahy z kadernicta, tak sa lupiny vratia. Je to dost obmedzujuce, lebo je tolko dobrych a vonavych samponov a ja ich nemozem skusat :-( Ale samozrejme, ze su horsie veci na svete, ale je to skoda :-D Ak by som mala vyhrat, tak by som skor poprosila produkty, lebo do salonu sa nemam ako dostat. Aj keby nevyhram, tak prajem vitazke, nech su jej produkty napomocne a nech je spokojna :-)
    Pekny den

    heidi.o.kozmetike@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC, like jsem dala
    radši bych produkty. Úplně mě teď trápí extrémní vypadávání vlasů :( Mám 1/3 toho, co jsem mívala. Aaaaa. Rada bych proto vyzkoušela něco nového.

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Lena Čerge i jako Lenka Čerge :).

    Já bych úuuplně nejraději produkty ! :).

    lenulla.cergeova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych hoodně ocenila produkty Kapyderm :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. O této značce jsem ještě neslyšela a velmi mě potěšilo, když jsem zjistila, že řeší i problém zvaný: Seboroická dermatitida, kterou trpím už několik let a bohužel zatím ani ve spolupráci s kožní lékařkou, jsem nenašla řešení... a je opravdu nepříjemné, když mi neustále z vlasů vypadávají kousky stroupků což je navíc spojené s vypadáváním vlasů (především tedy v zimě).
    Přečetla jsem si článek a podívala se na doporučení produktů a protože nemám možnost se dostat do Prahy, určitě bych v případě výhry volila produkty. :)
    Hezký Víkend...
    sengin@seznam.cz Markét

    OdpovědětVymazat
  6. Proč bych si přála produkty vyhrát? To je jednoduché. Mám alopecii aerata, tzn na jednom míste mi úplně vypadaly vlasy. Když je mám rozpuštěné, jde to zakrýt ostatními vlasy, ovšem nemohu nosit drdoly apod., neboť by bylo holé místo vidět. :( Jsem z toho zoufalá. A myslím, že by mi procedura v salonu mohla pomoci. :))

    nocturnal.light@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě bych víc ocenila produkty, diagnózu už mám od kožní pár let a Kapyderm vypadá sympatičtěji než klasický dechťák, který mi při potížích předepisovala (a který navíc momentálně není k sehnání, kvůli tomu, že dehet je podezřelý z karcinogenity). :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám teda jasný problém a tým sú lupiny. Vyskúšala som už množstvo produktov a "akotak" mi teraz pomohla nivea proti lupinám, lenže bola aj drahá aj keď som si ju kúpila v zľave. Šampón mi už došiel a teraz keď som použila hocijaký iný, ktorý máme doma, tak mám tričko biele od lupín, z čoho mám akurát tak nervy.

    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by moc potěšila konzultace. Poslední dva roky se mi hodně mastí vlasy a dost mě svědí vlasová pokožka. Zkoušela jsem se radit s různými kadeřníky i s kožařkou, ale přijde mi že se to jen a jen zhoršuje. Vlasy si myju denně, teď zrovna speciálním šamponem na mastné vlasy bez silikonů, a stejně mě pokožka svědí a vlasy jsou už pár hodin po umytí mastné a zplihlé. Tak nevím, co dělám špatně.
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. To je taková škoda, že jsem tak daleko od Prahy, do salónu bych potřebovala, jenomže bohužel to jen tak nepůjde, takže si vybírám produkty, ale jednou si to stejně absolvuju:) Musím říct, že mě to dost zaujalo.
    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky!

    Skvělá soutěž, za kterou jsem ráda. Účastnila jsem se i u Luc., třeba budu mít tentokrát větší štěstí :-) Mám s vlasy dlouhodobý problém, ale bohužel nejsem z Prahy a i když to tam nemám daleko, hodina cesty, tak na to stejně nějak není čas. Jinak už bych na tu vlasovou kliniku zavítala... No, takže by mě potěšily přímo produkty. Už jsem investovala tolik peněz do hromady šampónů, i drahých a k ničemu. Nic nevyhovuje, nesedí. Takže už se bojím něco dražšího bez vyzkoušení kupovat. Vzorečky šamponů těžko někde dostanu, takže je to začarovaný kruh.

    Ale k samotnému problému... Na kožním mi bylo řečeno, že mám buď seb. dermatitidu nebo lupénku. Takže na kožním mi fakt mooc pomohli :-/. Dehtový šampon mi bohužel vůbec nepomohl, neudělal nic. Ani zhoršení, ani zlepšení. A těch kožních lékařů jsem na jedné klinice vystřídala několik a prostě laxní přístup byl u všech. Absolutní nezájem něco řešit. Doporučili šampon od Biodermy, který je určen přímo na tento problém, ale nastalo po něm takové zhoršení, že jsem si rvala vlasy, že jsem na to kožní vůbec chodila. No jo no. Vyhovoval mi konopnej šampon na seboreu od Cannaderm, ale poslední dvě umytí, než byla lahvička prázdná, byly katastrofální, zase pokožka podrážděná, loupající se, svědící. Tak já už fakt nevím. Kupovat ho znovu nebudu, protože cca 250,- za tak malou lahvičku je poměrně dost a co pak s tim šamponem, že. Mám vyzkoušeno nespočet přírodních šamponů, ať už Alverde, tak zahraniční známé i neznámé značky. Spíš mi ale ty přírodní šampony obecně dráždí ještě víc než normální L´Oreal Elseve z drogerky. Koupila jsem od Karla Hádka Lupisan, balzám, který se nanáší na několik hodin na vlasovou pokožku a nechává se působit. Zatím jsem ho nepoužila tolikrát, protože vždy nastalo po použití takové svědění, že už si nevím rady.

    Achjo, začalo to nadměrným padáním vlasů. Ty mě padají hodně dodneška. Ale postupně se přidaly tyhle popisované problémy a já už nevím, kam se vrtnout. Mým přáním je narazit na takový šampon, který nebude dráždit pokožku hlavy, nebude ji vysušovat. Popř. k tomu nějakou péči přímo na tu pokožku hlavy. Nevím, kam se vrtnout :-)

    Snad ten můj příběh není uplně extra zmatečný :-))

    Hezký víkend

    K.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá soutěž! No i když soutěžím já ,jednalo by se o dárek pro přítele, který s lupy a padáním vlasů bojuje, tedy spíše já bojuji a neustále ho zásobím novými produkty. Zkoušeli jsme už od Kerastase, Redkenu, z lékáren a ted naposled Loreal a ten je zatim aspon trošku účiný ,i když lupy jen trochu zmírnil:/ Jo a děkuji za článek o studiu Fame, díky tobě jsem tam poslala už jednu svou klientku,která má lupenku, tak jsem zvědavá jak bude spokojená :) Jinak zájem bych měla o produkty,na službu bych ho nedotáhla:)

    email - jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já bych měla zájem i o produkty i o proceduru v salonu! :D
    Já jsem vlasy hodně trápila, asi před třemi lety se ze mě stala platinová blond, samozřejmě jsem si to odbarvovala sama doma a né u kadeřnice, takže výsledek byl fakt šílenej, spálený vlasy...:D Do toho jsem si je každý den myla, potom vyfénovala a ještě během dne několikrát žehlila..Naštěstí mi už došlo,že takhle by mi na hlavě za chvíli nezbylo nic a tak jsem zašla ke kadeřnici která mi vlasy nabarvila na mojí původní barvu( taková myší šeď, něco mezi špinavou blond a hnědou :D). Barva samozřejmě chytla mnohem víc než jsem čekala, ale alespoň to nevypadalo tak hrozně když mi vlasy odrůstaly.Jenže jak se mi barva z vlasů vymývala,začaly mít vlasy zelený nádech :D.No teď už jsem po třech letech konečně ve stavu,kdy mám vlasy úplně odrostlé,mám je tak do půlky zad a svojí přirozenou barvu.Vlasy si sice meju pořád každý den a fénuju, ale na žehličku už ani nešáhnu..Bohužel mi ale po celé téhle ,,proceduře" vlasy hodně padají,mám je hrozně jemný,pořád se cuchají,konečky jsou přesušené a lámou se a pokožka hlavy mě svědí takže jsem třeba schopná si hlavu rozdrbat až do krve..:(ale kořínky mám zase extrémě mastné a kdybych si tu hlavu večer neumyla tak ráno vypadám jako smaženka..:(
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. hartlova.d@gmail.com
    facebook nemám, snad to nebude překážet, ale v soutěžení

    S vlasy mám hodně problémy. Lupy svědění hlavy, už s tím bojuji snad 3 roky a zatím jsem našla jenom jeden šampon, který mi ony problémy nedělá, jenže ho mám taky už asi snad desáté balení a zdá se mi, že moje pokožka hlavy přestává šampon poslouchat a svědění se zase vrátilo, určitě bych radši ty výrobky než poukaz, protože do Prahy se jen tak nedostanu a kdyby se mi ten šampon a emulzi podařilo vyhrát, nejspíš bych se zbláznila štěstím, neboť to slibuje přesně to co by mé vlasy potřebovali :-), ten kdo to svědění hlavy a lupy zažil moc dobře ví, jak to je otravné, když kvůli škrabání nemůžete ani usnout.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle je opravdu nejlepší giveaway (teda alespoň pro mě :) ), kterou sem kdy viděla! Momentálně mi dosloužil můj oblíbený Ducray (rozuměl vlasy si zvykly), tak sem mám svoje černé vlasy plné lupů, neustále si slupuju ty stroupky/lupiny (za chvíli budu plešatá, ale když to tak svědí! :D), s přibývajícím teplem se mi zdá, že přibývají i boláky, ale nejhorší je opravdu to obočí. Mám ho jako Brežněv (myslím barvu a hustotu - samozřejmě si ho trhám :)), takže zatímco normální ženský si chodí na záchod upravovat makeup, já "vydrbat" lupy z obočí :) Seborea mě trápí poslední tři roky - nejdřív jsem myslela, že se mi udělalo nové ložisko atopického ekzému, ale na kožním mě vyvedli z omylu.. Všechny tyhle kožní choroby (lupenku jsem naštěstí neokusila) jsou pěkným záhulem pro sebevědomí, proto jsem byla fakt nadšená, když jsem uviděla u tebe článek o seboree. Ono je podle mého docela důležité, aby o tom lidé věděli, protože někdy pohledy okolí dokážou člověka fakt psychicky úplně zdeptat.. Když má člověk ekzém, tak se na něj lidé koukají, jako když má svrab (kolikrát jsem slyšela - "Není to nakažlivý?"), když lupy ve vlasech, tak zas koukají, jako kdyby se člověk nemyl.. Takže Rendy, palec nahoru :) (I když jsou tvoji čtenáři rozumní, je to dobře, žes o svém problému napsala.)
    Kdyby se na mě usmálo štěstí, tak bych brala asi nejspíš šampóny - o návštěvě centra uvažuju už dlouho a říkala jsem si, že nejdřív vyzkouším jejich šampony a pokud budou fungovat, tak se tam objednám.. Ale ani návštěva centra by mě neurazila :D ilonanemeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. market.vitkova@gmail.com

    Kdybych vyhrála, přála bych si spíš výrobek, protože nejsem z Prahy. Ráda bych vyzkoušela něco nového na vlasy, třeba by mi to pomohlo s mým bojem s lupy.

    OdpovědětVymazat
  17. Přála bych si spíše produkty, bydlím sice asi 60km od Prahy ale i tak to mám z ruky. Mám hodně zničené vlasy. Často si je žehlím, protože ráno když se probudím mají hrozně divný tvar a jsou neforemné.. proto je musím vyžehlit a tupírovat a lakovat aby nějak vypadaly a alespoň trošku držely objem.

    MartiRezaninova@email.cz
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  18. Já se na nějakou diagnostiku chystám už hrozně dlouho ... mám vlasy neskutečně jemné a nejsem schopná s nimi nic udělat, prostě nevypadají pěkně .. a tak i když jsem z Ostravy, investovala bych peníze do cesty.
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 1) sleduji jako ilonkastrejcova
    2) like dán :)
    3) Ráda bych vyhrála spíše ty produkty, jelikož chci zkusit něco nového, ale také mám velmi problém s padáním vlasů a se třepením konečků. Také jsou bez lesku a to mě velmi štve :( Doufám že se mi poštěstí :)
    4) ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj rendy, díky za ga :) já bych si spíš přála tu analýzu, protože mě kdysi byla diagnostikována lehká lupenka, která se objevuje jen se stresem, ale já si laicky troufám tvrdit, že je to spíš seb.derm. protože příznaky spíš odpovídají. Každopádně by mě zajímalo co s tím, taky jsme dostala kortikoidy, ale jinak nic.
    alltheprettyjars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Upřednostnila bych spíše produkty, protože do Prahy to mám bohužel daleko :-( Kosmetiku bych nechtěla pro sebe, ale pro svého přítele, protože ho trápí podobný problém jako Tebe a všechno, co jsme doposud vyzkoušeli, mělo pouze velice krátkodobý účinek (a že těch prostředků nebylo zrovna málo a mnohé nebyly vážně nejlevnější). Podle recenzí, které jsem četla od několika slečen věřím tomu, že tohle by třeba mohlo konečně pomoct trvale :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Já taky zasoutěžím pro přítele.) toho trápí lupénka v dost akutním stádiu kdy na ní zabírá jen pobyt v nemocnici což není uplně věc, kterou by rád dělal často.)
    1. raději bych produkty protože doufám že díky nim by se lupénky ve vlasech zbavil na delší dobu než kdyby byl pouze na jedné návštěvě v salonu ale zase by mě bavilo jak by se tvářil kdybych mu řekl že jde do salonu na vlasovou diagnostiku:D navíc každý prostředek na lupénku, který neobsahuje kortikoidy stojí za to vyzkoušet...
    2. Michaela.krickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem o této značce četla už u Lily a velice mě zaujala ... mám totiž strašně citlivou pokožku hlavy, ale nikdy jsem s tím nebyla na kožním, protože se doktorů bojím a pokud nejde o život, tak mě tam těžko něco dostane :D takže nevím, co přesně mám za "nemoc", podle mě to lupy nejsou, ale strašně mě svědí pokožka hlavy, musím se vyloženě držet, abych se nedrabala jak nějaké zvířátko :( nejhorší je to přes noc, protože to už člověk neuhlídá a kolikrát si rozškrabu pokožku až do krve :( a to mi pak z vlasů padají malinké bílé šupinky, vypadá to strašně, já se cítím hrozně, protože si za to můžu sama a i když používám šetrné šampóny a vodičku z kopřiv (která mi zatím nejvíc pomohla zklidnit pokožku), tak se toho nemůžu zbavit :( nejhorší je to v zimě a teď na jaře

    jelikož mám Prahu hodně daleko, tak bych si přála šampon a emulzi ;)

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ja bych nechtela produkty vyhrat pro sebe, ale pro mou kamaradku. Trpi lupenkou po celem tele a hlavne na hlave. Rada bych ji pomohla, aby nemusela se trapit loupajici se kuzi ve vlasech. Kazde zlepseni by ji urcite udelalo radost. A me taky:) treba se postesti a Mohla by vyhrat ty pripravky na vlasy:)
    annasglamour@volny.cz

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj. Já bych ráda vyhrála oboje :-) Můj problém: Před pár měsíci mě začala strašně svědit kůže na hlavě a když jsem se podrbala, tak mi za nehty zůstaly takové nažloutlé částečky. Při detailním pohledu na pokožku na hlavě jsem ale žádnou neplechu nikdy nenašla. Kadeřnice mi tvrdila, že to jsou lupy a že se mi zřejmě objevily z té dlouhé zimy (venku mráz, doma přetopeno, navíc v práci musím nosit síťku a helmu, čili kůže na hlavě nedýchá) a že během měsíce zmizí. Pokud ne, mám si koupit šampon proti lupům. Ale mně se to moc nezdá. Lupy jsem už kdysi dávno měla a rozhodně nevypadaly takhle. Naopak jsem měla kůži na hlavě mastnou a při česání mi ty lupy zůstávaly v kartáči, nebo padaly na oblečení. Tohle se mi teď neděje... Tak se obávám, že je to něco horšího. Ráda bych svůj problém zkonzultovala s opravdovým odborníkem, nebo vyzkoušela profesionální a účinné produkty. Z Prahy sice nejsem, ale pokud (v případě výhry) konzultace nebude probíhat ve večerních hodinách, nemám problém tam zajet. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj,

    no tak tá procedúra znie podľa toho čo píšeš veľmi zaujímavo a určite by som poukazom na ňu nepohrdla (aj by som to využila - študujem v Prahe), ale viac by ma asi predsa len potešila výhra produktov, ktoré by som mohla používať opakovane a častejšie.

    čo sa môjho problému týka, tak v poslednej dobe ma trápi vypadávanie vlasov, z ktorého som už úplne zúfalá a neviem čo s tým robiť. plus, každý rok sa mi začiatkom jari začínajú tvoriť lupiny (asi pozostatok seborey, ktorú som ako-tak pred pár rokmi prekonala), takže aj tie už "nadšene" očakávam.

    preto by som uvítala každú pomoc a o značke Kapyderm si myslím, že by mohla byť to pravé; počula som na ňu od známych fakt len samé chvály, bohužiaľ pre mňa ako študentku je trochu pridrahá, tak snáď sa mi pošťastí aspoň u Teba v súťaži ( :

    kristina.demjanovicova(at)gmail(dot)com

    OdpovědětVymazat
  27. Mě dlouhá léta trápí vypadávání vlasů. Přípravky Kapyderm už jsem zkoušela, takže ty ráda přenechám druhým, ale o té proceduře už delší čas přemýšlím, že bych potřebovala, aby se na ty vlasy někdo podíval z odbornějšího hlediska. U kožní jsem bohužel neuspěla, ta se na mě podívala z půl metru a řekla že je to pubertou, ať počkám. Jenže puberta je dávno za mnou a já stále hledám nové a nové způsoby, jak dostat zpět hustou hřívu.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,

    mam zaujem o produkty, teda ak je tato giveaway aj pre Slovakov :) Nesutazim o ne pre seba, ale pre moju sestru, ktora je uz zufala zo svojich vlasov. Ma ich sice hladke, leskle, ale dost jej vypadavaju a na pokozke ma suche loziska, ktore su jej vidiet aj na dlzkach a o pleciach ani nehovorim. V poslednej dobe sa jej este k tomu zacali robit suche miesta aj v linii vlasov nad celom. Naozaj uz nevie co robit a ja vidim ako sa trapi. Kozna jej sice predpisala rozne masticky, ale tie strasne smrdia a su dost citit a velmi jej mastia vlasy, takze jej to na sebavedomi velmi nepridava. Poskusala toho vela aj na vlastnu past, ale nic jej nezabera.O tejto znacke som prvykrat citala u Lili, potom u teba a naozaj ma nadchla. Spomenula som jej ju, ale je uz skepticka, uz neveri, ze by jej mohlo nieco pomoct. Velmi ma to mrzi a ked som videla, ze u teba je moznost ziskat kapyderm, ani som nevahala. Takze tfuj, tfuj, pre stastie :)

    Prajem pekny den.

    motiiilik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Moc bych si přála vyzkoušet ty produkty. Poukaz by byl taky super, ale bohužel se do Prahy nedostanu. Trpím na lupy už strašně dlouho a přes zimu je to ještě mnohem horší, mám hlavu plnou stroupků, strašně to svědí a je to nepříjemné. No a po téhle dlouhé zimě, se snažím dát vlasy zase aspoň trošku dohromady, což u mě mít na hlavě "jen" pár lupů. Už jsem z toho zoufalá a černá trička nebo svetříky jsou pro mě docela tabu. Samozřejmě se svým problémem snažím něco dělat a pravidelně chodím na kožní, ale každý přípravek zabere jen pár použití a pak zase nic. Když jsem četla u tebe článek o těchto produktech, rozhodla jsem se, že je musím vyzkoušet a doufat, že konečně objevím něco, co mi pomůže. No tak prvně zkusím štěstí v soutěži :)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleudju jako Kešule Nepovímová
    Přála bych si vyzkoušet spíše produkty, jelikož hodně trpím na padání vlasů a také na lupy. :(
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji, na fb Andrea Mocková
    Hrozně ráda bych vyzkoušela produkty, mám problém s vypadáváním vlasů a dosud mi nic nepomohlo.
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, moc by mě potěšilo kdybych vyhrála, protože bych udělala radost tátovi, který trpí lupenkou už odmládí a taky kvůli namáhavému zaměstnání a stresu se jeho nemoc nijak závratě nelepší. Praha je pro nás daleko, takže bych upřednostnila výrobky, určitě by stálo za to je vyzkoušet. Zároveň děkuju za předešlý článek, o takové možnosti jsem vůbec nevěděla a myslím, že táta se o ní dozví poprvé až ode mě:))Články o kosmetice jsou super,ale ty které navíc někomu můžou pomoct se zdravím - ještě lepší! Dík:)

    lusy.en@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. ráda bych vyzkoušela produkty :)
    itscarolinem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ja by som chcela vyskúšať šampóny. Pretože procedúra je pre mňa moc ďaleko. Mám problémové vlasy. Riedke, rýchlo mastiace sa na koncoch suché.
    Chcela by som vyskúšať niečo, čo im môže pomôcť.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, upřímně řečeno bych ani jedno nechtěla pro sebe. Ráda bych se zúčastnila kvůli svému příteli, kterého trápí vypadávání vlasů...a co si budem povídat, když si kluk pořád kontroluje vlasovou linku a kolik vlasů mu vypadne za den, je to trošku otravné:) Moc ráda bych mu pomohla trošku zvednout sebevědomí, ale moc mi to nejde. Několikrát jsem mu kupovala séra od Kerastasu a Matrixu, ale účinek nic moc. Také mu několikrát týdně masíruju vlasovou pokožku zázvorem, aby se stimulovaly kořínky, ale je to prašť jak uhoď. Samozřejmě chápu, že nemůžu čekat od produktu nebo nějaké procedury zázraky, ale vážně bych si přála přijít na něco, co by mu dodalo sebevědomí a udělalo mu radost. Tahle procedura se mi podle popisu a webových stránek zdá ideální. Byla bych moc ráda, když bych jí vyhrála, ale pokud ne, chvilku budu šetřit a koupím mu jí sama. Děkuju Anežka

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Pár let už mi hodně vypadávají vlasy a ještě mi na to nic nepomohlo, tak bych ráda vyzkoušela něco nového.

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Brala bych produkty, trpím na padání vlasů, svědění hlavy a ložiska na ní. Zatím jsem neobjevila žádný šampon, který by s tím zatočil:)

    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Moc na zúčastňování se v giveaway nejsem ,ale tohle zkusím. Když jsem onemocněla hypotyreozou objevila se mi ruku v ruce s tím seborhea. Takový balíček radosti 2v1. Probdělé noci plné škrábání si hlavy, krvavé strupy za nehty určitě znáš, takže tu nebudu nikoho dojímat. A chtěla bych vyhrát právě proto, abych měla alespoň na nějakou dobu klid. Ač bych moc ráda upřednostnila péči v salonu, žádný nemám ve své blízkosti, takže bych byla spíše pro produkty.
    laexquise@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. v případě výhry, bych si vybrala radši produkty Kapyderm. Po tom, co jsem četla článek u Lili jak jí tyto přípravky zachránily vlasy, bych je hrozně moc chtěla vyzkoušet. V poslední době se mně začaly dost objevovat lupy.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Poslední dobou mě velmi trápí svědění hlavy a ve vlasech se mi objevují stroupky. Nevěděla jsem čím by to mohlo být způsobené a tak jsem to začala řešit výměnou přípravků na vlasy. Používám dětský šampón, ale změna žádná. Také mi více padají vlasy. Myslela jsem, že to může být způsobení barvením a tak jsem přestala vlasy barvit. Po delší době jsem měla nesnesitelné odrosty a tak mi to nedalo a vlasy nabarvila... ale zřejmě v tom problém nebude. Upřímně nevím jestli dermatitidu mám, ale po přečtení tvého článku si myslím, že nějaký problém tam asi bude a docela by mě zajímalo co by se s tím dalo dělat. Proto bych raději uvítala tu proceduru v salónu. :) Byla bych moc ráda kdyby na mě padlo štěstí... Ale aspoň jsem to zkusila. :)

    Můj email: mywaybyemily@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Od zimy mě trápí suchá a loupající se pokožka hlavy a vystřídala jsem už hodně šamponů z lékárny a stále hledám ten dokonalý, který mě problému s pokožkou zbaví:) Radši bych teda produkty, navíc nejsem z Prahy ani okolí :)


    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  42. O značce Kapyderm jsem už hodně slyšela a byly to samé chváli, proto bych od nich něco ráda vyzkoušela. V posledních 2 letech mě trápí vypadávání vlasů. Kdysi mi je každý záviděl jak je mám husté, ale z ničeho nic začali hrozně padat :( Opravdu už nevím co s tím.

    Pokud budu mít možnost vyhrát, tak bych si vybrala spíše produkty, jelikož to mám do Prahy něco přes 3 hodiny. :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Už jsem o této značce četla pár článku a vždycky samé superlativa, takže bych přípravky taky moc ráda vyzkoušela.
    Asi kvůli dlouhé zimě se mi teď zbláznily vlasy :( Mám jemné vlasy, které se ale strašně mastí a už den a půl od umytí je mám nepříjemně mastné...Teď se k tomu ale přidalo hrozné svědění pokožky hlavy. Lupy se neobjevily, ale to svědění je opravdu dost intenzivní. Už jsem zkoušela šampony z lékárny (Bioderma a Eucerin) ale jsou celkem drahé (jsem studentka) a svědění úplně nevymizelo :(
    tookky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. V případě výhry bych si spíše přála šampon a emulzi, protože do Prahy nemám možnost se dostat.
    Mé vlasy mají pravidelně lupy, především v zimě a v létě. Zkoušela jsem spousty šamponů na lupy, kdysi se mi dokonce vyskytla i seborea a nejlepších výsledků se mi dostalo od šamponu zn. Lavera (s chrpou) a Alpecin Double effect a momentálně mám šampon od Vichy z lékárny, který se ukázal také v dobrém světle. Problém je to, že tyhle šampony nevyužívám celoročně, ale jen až když je třeba. Proto má má vlasová pokožka vždy nějakou možnost se přesušit (tvrdá voda, chlad,...). Ráda bych používala bez obav i svůj oblíbený Redken :) Vím, že by mi výhra nepomohla zvítězit nad lupy na celý život, ale i tak bych za ni byla moc ráda :)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. V případě výhry bych radši produkty, které bych posléze dala své mamince, která teď zjistila, že dermatitidou trpí a docela ji to trápí...

    Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Rendy, nepřipadám si jako někdo, kdo má opravdový problém - žádná lupenka,nebo dermatitida... ale trápí mě lupy... a rychle se mastící vlasy...
    a to je vlastně podstatou problému - já vlastně možná mám problém, ale nevím o tom..žádnou diagnostiku jsem nikdy nezkoušela a až podlení dobou, kdy se objevily články o kapydermu se dozvídímspoustu "šokujících" informací..
    každopádně jsem po přečtení článku na "hello beauty" zjistila, že vlasy a pokožku zapatlávámnejhrubšími silikony a pak se je snažím umýt šamponem na bázi jaru - ano, nový Aqua light od Pantene.. takže odmastím úplně vše, pokožka hlavy je vysušenák smrti a tak začne z toho děsu produkovat ještě víc mazu...takže čerstvě umyté vlasy šu...hned jsou mastné... což u mého chmýří..ojojoj...

    asi bych dokonce chtěla víc popovídat si s panem "vlasáčem"... ale i když asi nevyhraju, tak přeju slečnám, které budou mít štěstí, aby jim to fakt pomohlo

    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já bych ocenila produkty, ale i případnou návštěvu salonu, protože mi po vysazení HA velmi začaly padat vlasy a jen vybírám chomáče z vany. Nevím, co s tím a trichologie se v tomto případě zdá jako zázrak.. (BrazdovaN@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  48. je tak to je super soutěž!!:)
    produkty by mi udělaly opravdu radost, ale samozřejmě návštěva by byla asi lepší, aby mi opravdu mohly určit, co je pro mě nejlepší;)
    V poslední době mi začaly hrozně padat vlasy a ještě ke všemu mi přijde, že se mi mastí ještě rychleji než bylo zvykem.. :/ nebaví mě si vlasy mýt denně, tak třeba by tyhle šampony pomohly;) tak snad budu mít jednou štěstí!:))
    kristynapavkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Rendy,
    super soutěž, ale myslím, že bychom měly spíš my-čtenářky odměňovat Tebe za to jak moc nás inspiruješ a "vyprazdňuješ" naše konta a peněženky:-D :-)) Ne, vážně. Odvádíš skvělý kus práce. Přiměla jsi mě ke koupi spousty produktů, bez kterých si už nedokážu představit život. Micelární vodu od Biodermy, Macadamia Natural Oil Care.....etc.,etc.
    1) splňuji
    2) nemám Facebook bohudík/bohužel ..:)
    3) Kdyby se na mě usmálo štěstí, přála bych si spíš tu řadu. Celkově mi vlasy poměrně dost vypadávajía rychle plihnou:-(
    4) Dominika-s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. návštěva by pro mě byla asi těžko realizovatelná, takže bych upřednostnila produkty
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. lucik.hroch@seznam.cz
    spíš produkty, jedině že by salon byl a v brně :D mám hodně mastné vlasy a začaly se i dělat i lupy tak by s tim asi chtělo něco udelat :)

    OdpovědětVymazat
  52. Keďže to do Prahy mám ďaleko, chcela by som skôr vyskúšať výrobky. A dôvod? Vypadávanie vlasov, z ktorého som už naozaj zúfalá :(((((
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  53. Radši proceduru v salonu, protože už dlouhou dobu mě trápí vypadávání vlasů. Vlasy si nebarvím, snažím se o maximální péči, nechala jsem si je razantně zkrátit. Ráda bych se dozvěděla co dělám špatně.
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Rendy, jsem ráda za tuto soutěž, protože mě trápí citlivá pokožka hlavy spojená s lupy a bohužel i padáním.. řešila jsem to lékárenskými produkty, ale zatím bez výsledku.. Jinak já bych měla zájem asi o produkty, protože studio je pro mě trochu z ruky :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. S lupy má velký problém (bohužel) moje mladší sestra. Už vyzkoušela snad všechno, ale stále se jich nemůže zbavit.. :( Má tmavé vlasy, takže to není vůbec příjemné.. Zůčastňuji se tedy kvůli ní.

    jsem spíš pro produkty :)

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Já sice takovéto problémy s vlasy naštěstí nemám, ale tato soutěž mě potěšila, protože přítel i moje nejlepší kamarádka dermatitidou trpí a kamarádka měla vždy krásné husté vlnité vlasy a teď se jí to začalo horšit a dost jí kvůli tomu i vypadávají, už zkoušela všechno možné, od Kapydermu také nějakou masku, ale je to dost drahé a více produktů nebo proceduru si nemůže dovolit... kdyby se na mě usmálo štěstí, chtěla bych vyhrát ty produkty a věnovala bych jí je... Jako přítel by to potřeboval taky jako sůl, ale znáš to, prostě je to chlap :D vlastně mu to "diagnostikovala" jedna kámoška co studuje medicínu, na kožní už se ho snažim dokopat 4 roky, ale on se snad doktorů bojí nebo co :D mám s ním v tomhle ohledu samý nervy, takže on by si to ani nezasloužil :D
    JohnnieMakepeace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Vybrala bych si produkty. Jelikož bydlím úplně na opačné straně republiky. Mám lupy.. už přes půl roku.. nikdy jsem je neměla, a najednou se objevily, a já lítám od jedné kadeřnice za druhou a nic mi nepomáhá.. zkoušela jsem snad všechny šampony..Navíc mi ještě začly vypadávat vlasy, nevím čím to je, jestli za to mohou ty lupy, když se pořád škrábu .. je to hrůza :) Tuhle značku ani neznám.. ale kdybych nevyhrála..asi si ji zkusím objednat až na ně našetřím :-).. jinak přeji hodně štěstí všem které mají nejaké problémy at už s vlasy nebo pokožkou.. :) at se vám to brzy zlepší :) vím, že lupy asi nebudou nejvetší katastrofa, ale byla bych moc ráda, kdybych se jich zbavila, pokud máte nejakou radu co s nimi, budu vděčná:) hodně štěstí všem :-)))

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj,pokouším štěstí u tebe v soutěži poprvé, přestože tvůj blog sleduji pravidelně. Tahle mě nejvíce zaujala. Trpím totiž svěděním pokožky hlavy, na které se mi poté dělají strupy a vlasy se mi velmi mastí, samozřejmě se mi dělají lupy, vlasy padají...nevím co s nimi :-/. Tuto vlasovou kosmetiku jsem nezkoušela (a to jsem toho zkoušela dost) a proto bych byla výhrou potěšena. Vzhledem k tomu, že bydlím více jak 200 kilometrů od Prahy bych si přála vyhrát produkty. Tak mi nezbývá než doufat :D

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, chtěla bych produkty vyhrát pro přítele, který má pravděpodobně dermatitidu. Má ložiska suché kůže ve vlasech, svědí ho a pak je má rozškrábané do krve a navíc se mu vlasy hodně mastí. Zatím zkouší nějaké šampony z lékárny, ale ještě mu nic výrazně nepomohlo. Na proceduru by nejspíš nešel, protože jsme z daleka. Tak raději ty produkty. Když nevyhraju (moc šancí si nedávám) asi našetřím a koupím mu alespoň šampon, staršně nerada ho vidím, jak se s tím trápí :(
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj,
    vybrala bych si produkty. mám totiž problémy s neuvěřitelně přesušenou pokožkou hlavy :/ stačí jenom trochu více tvrdá voda, nebo nevhodný šampon a můžu si hlavu udrbat :/ Navíc to vypadá fakt nevzhledně, zatím mi na to nic moc nepomáhalo...

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. já mám vlasy zvláštní :D u kořínků se mi mastí, ale najdu tam i kupy, konečky jsou zase suché a také dost padají.. už nevím co s tím.. :( měla bych zájem o produkty, do Prahy to mám daleko, i když by se mi taková prohlídla líbila :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduji a lajkuji, jen moje vlásky by potřebovaly taky něco lajknout - pořád se nemůžu trefit do vyhovující vlasové kosmetiky ani salónu, kde by mi poradili s mastícími se vlasy a lupy. Procedura by tak pro mě byla jako dělaná, protože probrání stavu mých vlasů s odborníkem a diagnostika by v tomhle případě určitě pomohly víc, než další "na blind" zkoušení kosmetiky :)
    annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. No, po přečtení tvého článku mám pocit, že zřejmě trpím lehčí formou seborey, neb mám hlavu plnou suchých míst, pořád si ve vlasech lovím bílé šupinky, svědí mě hlava a sem tam nacházím v hlavně boláky :( Zatím jsem zkoušela pouze výrobky z drogerie, nejvíc mi pomáhal šampon z Lidlu :) Takže bych byla moc ráda za šanci vyzkoušet kvalitní a ověřené produkty a zkusit, zda by to s mojí hlavou něco udělalo, abych byla zase krásná a spokojená :)

    Prahu mám daleko, takže bych byla ráda za výrobky.

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, já bych raději produkty. Já bych ráda vyhrála, protože ráda zkouším nové věci:) A udělalo by mi to radost:)
    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Super ceny, po tom článku jsi mě na ně úplně navnadila, ale nejsem z Prahy, takže nemám možnost vyzkoušení. Určitě bych byla pro produkty.

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. prahu mám daleko tak radši produkty na vlasy :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Pravidelným čtenářem jsem, like jsem dala :)
    Rozhodně bych radši vyhrála produkty, jelikož z Ostravy do Prahy by to bylo na dlouho...
    A proč? Stejně jako spousta lidí mám problémy se svými a vlasy a pokožkou hlavy. Někteří šťastlivci už řešení svých problémů našli, avšak já bohužel nikoliv. A proto doufám, že by právě tyhle výrobky mohly být mým Svatým grálem :)
    myladyhoop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. moje maminka má obrovské problémy nejen s pokožkou hlavy, ale i různé po částech těla.. ale na pokožku hlavy ji nic z lékárny nepomáhá... po normálních výrobcích z drogerie nebo parfumerie, ji pokožka mokvá a máma už několik let naříká - ale s procedurou si nedá říct - nevěří tomu.. takže jsem chtěla zkusit štěstí a strašně si přeju vyhrát výrobky, protože bych snad mámě udělala radost a pomohla ji.
    jinak sleduju už dlouho :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj Rendy, tenhle giveaway čekám od té tvé recenze ze salonu. Já jsem se víc rozepsala u recenze, ale ve zkratce mám atopickej ekzém a moje do pasu dlouhý vlasy, svědící a mastící se pokožka je prostě problém... Finančně na to v této době nemám, procedura není drahá, ale když k ní připočtu produkty, tak už by to pro mě nebylo únosné.
    A teď si držím palce...
    1 ) pravidelná čtenářka jsem =o)
    2) like
    3) přála bych si proceduru, ale samozřejmě produkty nepohrdnu, v případě výhry se ti určitě ozvu s recenzí
    4) Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Rendy,
    tohle je asi jedna z nejzajímavějších giveaway, co jsem kdy viděla. Mám vlasy po pás, snažím se o ně starat, ale neustále se mi třepí. mastí a vypadávají:( Nechci je ostříhat, protože mi rostly dost dlouho, tak třeba by se to dalo vyřešit tímto způsobem. Přála bych si tedy produkty, na proceduru to mám do Prahy daleko, škod. Samozřejmě chápu, že tady jsou i lidé, kteří mají třeba atopický ekzém nebo jiný horší problém, ale kdyby se na mě přece jen usmálo štěstí, budu ráda.
    dimtoval@gmail.com
    http://lucyssecretdiary.blogspot.cz/
    PS: do fanoušků se přidám jakmile budu ve škole, domácí síť mi to nechce povolit.

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Rendy, snad se nebudeš zlobit, že jsem líná to vypisovat znovu, srdíčko už jsem si vylila u článku o dermatitidě, kterou taky trpím..takže v případě výhry by mě potěšilo oboje, protože už roky pořád hledám a zkouším a co si budem povídat, lékárenské šampony nejsou zrovna za hubičku.. Možná bych o něco víc preferovala návštěvu salonu, protože přece jenom další nezávislý názor co jak s tím se cení.
    dejnicka@volny.cz

    P.S: Musím říct, že mě překvapilo kolik lidí má podobný nebo stejný problém, protože v mém okolí nikdo a navíc je to nejenom nepříjemné, ale já se za tu hlavu i docela stydím, takže jsem tak trošku ráda, že v tom nejsem úplně sama...

    OdpovědětVymazat
  72. IvanaPaulusova@email.cz

    Ráda bych vyhrála oboje, ale do salonu bych asi neměla šanci se dostavit, proto bych byla ráda za šampóny. Už od narození mám velmi suchou pokožku a lupy. Hledání účinného šampónu je téměř k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  73. darknesssodeep@gmail.com

    like: https://www.facebook.com/jana.zajicova.14/favorites

    Chtěla bych spíše produkty. Hodně mi padají vlasy. Vidět ty hrsti vlasů po každém mytí i ráno při česání je hrozné. Taky mám atopický ekzém, pokožka hlavy mě často svědí. Vím, že bych se neměla škrábat, že tím asi vypadávání vlasů napomáhám, ale nemohu si pomoci.

    OdpovědětVymazat
  74. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  75. Moc ráda bych vyzkoušela produkty od Kapyderm. Asi před půlrokem jsem začala mít velké problémy s vypadáváním vlasů a s přecitlivělou a velmi suchou pokožkou hlavy. I po konzultacích s dermatoložkou jsem vyzkoušela mnoho produktů a zatím mi nic nepomohlo, nemůžu vystát žádný šampon a po mytí hlavy mám pokaždé chuť si rozdrbat pokožku:/ jsem z toho děsně nešťastná. Ale po přečtení článku u freshlili.blogspot.cz o tom, jak ji Kapyderm změnil život, jsem zase našla naději v to, že by mi ještě možná mohlo něco pomoci:))
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. minulé leto mi začali hrozne padať vlasy a síce sa to odvtedy zlepšilo denno denne vyberám z kefy poriadnu guču vlasov, takisto mi robí problém nájsť si vhodný šampón, kondicionéry a rôzne šampóny mi spôsobujú, že ma hlava svrbí, keď sa snažím trochu poškrabať, cítim tam tú vrstvu, neviem či sú to hneď lupiny, príde mi to ako nános z tých šampónov a preto by som rada chcela skúsiť tieto prípravky
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  77. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)