čtvrtek 25. dubna 2013

Ryze jarní Senzabox

Slibovala jsem, že tento měsíc bude velké porovnání beauty krabiček, takže tady máme v pořadí druhou - Senzabox. Osud tomu asi chtěl a tak se ke mě tento měsíc dostaly všechny tři boxy, které jsou na našem trhu k dispozici. I v tomto případě bych ráda poděkovala tvůrcům za jeho poskytnutí k recenzi. Laťka je nasazená poměrně vysoko, takže jak si stojí toto vydání ve srovnání s konkurencí?





Krabička boxu je tentokrát jarně laděná v zelených barvách s bílými kvítky. Mám tenhle odstín zelené ráda a moc se mi líbí. Tolik se mi teda už nelíbí nové logo SB a ta původní mašlička se mi líbila víc, ale chápu, že je to pro někoho nepodstatný detail. Úvodní kartička je barevně sladěná se zbytkem krabičky a vystýlka mi připomíná skartovaný papír. Tedy všechno fajn a pěkné :)




Uvítací dopis





Co jsem našla uvnitř boxu?


1) Rexona Maximum protection antiperspirant - plné balení

Musím říct, že tenhle produkt mi asi udělal největší radost, protože už jsem ho minulý týden měla skoro v nákupním košíku a už už jsem ho skoro koupila. Pak jsem si říkala, že počkám, až dopotřebuju jiný deodorant a zase ho do regálu vrátila :) Jedná se údajně o revoluční novinku mezi antiperspiranty, která má zaručit až 2x větší ochranu v porovnání s jinými antiperspiranty. Tak uvidíme jaký vlastně bude. Akorát se mi zdá divná cena uvedená v dopise, protože v Dmku jsem ho viděla a stál něco přes stovku určitě.





2) Vichy Idealia vyhlazující a rozjasňující péče (15 ml)

Rozjasnění není nikdy dost, takže krém ráda vyzkouším. Něco mi ale říká, že chvíli potrvá, než se ke krému dostanu, protože jich mám teď načatých poměrně dost.



3) Ziaja krém na ruce z řady kozí mléko - plné balení

Ziaja asi není značka, ze které by člověk skákal metr vysoko, ale oceňuju, že se do boxu dostala zrovna kozí řada, která je mi svou vůní asi nejbližší. Krém na ruce se hodí a tento jsem kdysi měla a ráda ho používala, protože není příliš mastný. 



4) Wella Professionals šampon (30ml)

Tento měsíc se LB i SB shodl a oba nám do boxů připravili vlasovou péči. Od WP jsem snad nikdy nic nepoužila, takže ráda vyzkouším. Zrovna zítra odjíždím na prodloužený víkend pryč, tak všechny mini lahvičky sbalím a budu zkoušet :)

5) Wella Professionals maska (30ml)



6) Skin 79 vzorečky BB krémů

BB krémy byly avizované na facebooku, naprosto chápu poptávku po nich, spousta lidí je chce vyzkoušet, takže jejich zařazení do boxů bylo jen otázkou času. Nevím proč jsem si myslela, že v boxu najdu tubičku s jedním bbčkem a ne jen pytlíčkové vzorečky. Je mi jasné, že s tímhle nemusí každý souhlasit a po všech aférách s odstíny make-upů je tohle z pohledu tvůrců asi ideální řešení - tedy dát několik pytlíčkových vzorečků než jednu tubičku. Já ale už všechny tyhle vzorečky doma mám a nic nového mi to tedy nepřináší. Já se těšila na nějaké nové bbčko, které by bylo ve větším množství. V tomhle ohledu bohužel tedy nadšená nejsem. Ke vzorečkům byl přiložený i slevový kupon do eshopu bb-cream.cz.




7) Yankee Candle vonný vosk do aromalampy 

Vosky YC miluju a doma jich mám zásobu :) Opět to tedy není vyloženě kosmetická věc, ale pro mě pořád lepší než pasta nebo kakao. Mám vosk s vůní A child´s wish, což je nádherná svěží vůně, které se mi k jaru hodí. Podle dopisu to vypadá, že budou v  boxech různé vůně vosků, tak jsem zvědavá, které další vůně se objeví.




V boxu byl i pytlíčkový vzoreček BB krému od Vichy, tak jsem na něj zvědavá. S BBčky se opravdu roztrhl pytel a kdo ho nemá v nabídce, jako by nebyl :)

Můj celkový dojem - jelikož SB i LB vyšly tentokrát v téměř totožném čase, můžu už oba mezi sebou porovnat. Ale nechám to až na závěrečný článek s posledním boxem :)

U dubnového SB se mi líbí jarní krabička a ze všech produktů nejvíc mě potěšil asi antiperspirant Rexona. Šampon, maska i pleťový krém jsou tak na podobné úrovni, čili ráda vyzkouším. Ke krému na ruce mám spíš neutrální postoj, ale potěšilo mě, že je z kozí řady, která mi vyhovuje svou parfemací. Trochu zklamání jsou vzorečky BBček, protože všechny už mám i jsem je zkoušela a chystám hromadný testovací článek. Vosk do aromalampy mezi kosmetiku nepočítám, ale jsem za něj ráda :) Takže celkově si myslím, že je to povedené vydání, ale nemůžu říct, že bych z něj skákala metr nad zem...

Toť mé dojmy, těším se na ty vaše :) Objednaly jste si toto vydání? Líbí/nelíbí se vám?

31 komentářů:

  1. Zajímá mě jak bude na tebe působit REXONA :) tak bych pak byla ráda za článek .)))

    OdpovědětVymazat
  2. nikol-kach: určitě pak něco sepíšu, sama jsem zvědavá, jestli bude účinný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám z boxu velmi podobné dojmy...chvílema jsem měla pocit, že čtu vlastní recenzi :) BB mě trochu zklamaly, ale dalo se to čekat, navíc říkali, že to bude "testovací sada"...
    Z Rexony jsem taky nadšená, ale přesně mě zarazila ta cena - určitě byla minimálně dvojnásobná...
    Kdyžtak moje renceze zde: http://asawa-beauty.blogspot.cz/2013/04/senzabox-duben-2013.html

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by potěšily vzorky BB creamů a kozí krém na ruce, mám kozí tělové mléko a je super:)
    A ty vosky od YC miluju, měli jsme je o Vánocích a voněly opravdu úžasně, musím si zase nějaký zajít koupit:)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá na zatím nejlepší Senzabox. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný boxík. Všetky veci sa mi páčia. Ale najviac ma zaujala rexona. Dufam že spravíš čo najskvor recenziu, Rendy:) budem sa tešiť...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohleje první ze všech boxů, který bych brala a dokonce se mi tam líbí (skoro)všechno..yankee candle jsou nejlepší..o Vánocích nám voněly všude :), vzorečky BB, Vichy krém..Ziaju kozí řadu, kterou jsem bohužel ještě nikdy nezkusila..a v neposlední řadě by mě zajímalo, zda bude účinkovat ta rexona :).

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se dubnový Senzabox líbí moc. Já osobně jsem moc ráda za vzorky BB krémů kvůli ozkoušení odstínů - na to nepotřebuju větší balení než právě takovýto pytlíček. Vzorky bych si jinak koupit nešla - za jejich cenu vč. poštoného bych měla rovnou nový make-up. Věřím, že bloggerky, které vzorky dostaly nebo pořídily už dávno, jsou asi zklamané - my holky z běžné neblogovací sféry, které moc netestujeme novinky a kosmetiku nakupujeme jednou za čas, budeme ale spokojené.

    OdpovědětVymazat
  9. Box je super a těším se až si jej vyzvednu... :) Já jsem čekala na otestování vzorečky a jsem ráda, protože se asi jeden z těchto BB pořídím, tak alespoň budu vědět který... :) ;)

    OdpovědětVymazat
  10. asawa: já si to vyložila tak, že je to ta testovací sada tubiček a že jedna z nich bude v boxu :)

    Terča: hlavně ty vosky vydrží asi milion let a úžasně voní :)

    Dany love: určitě se o ní časem zmíním trochu víc :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zase jsem článek četla před rozbalením krabičky. Holt to nikdy nevydržím. :-)
    Tentokrát se mi trefili do vkusu na 100 %, i barvou krabičky. Nejvíc oceňuji právě Rexonu, líbí se mi možnost odzkoušet něco, co je v drogeriích teprve horkou novinkou. Pravé asijské BB jsem chtěla též vyzkoušet (souhlas s komentářem od Jitky), Shrnuto: Z dubnového vydání jsem nadšená z každého jednoho výrobku a pro mě jednoznačně nejlepší box ze všech, co jsem dosud zkusila.

    OdpovědětVymazat
  12. úplne dokonalý je tento mesiac! všetko by som brala! ;) krása

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tenhle Senzabox se mi moc líbí. A s Rexonou máš pravdu, v drogerkách fakt stojí 149, asi zapomněli jedničku :-) Vůbec není špatná, první klasický antiperspirant, u kterého vidím účinek. Jsem zvědavá na tvé dojmy :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Musím si koupit nějaký ten vosk, chci konečně cítit tu Yankee opěvovanou vůni :D Škoda, že v tomhle není nějaká dekorativka...

    OdpovědětVymazat
  15. Musím říct, že u BB jsem taky čekala spíš tubičku, ale jinak se mi tenhle box moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Mě tedy BB moc potěšily. Vždycky jsem nějaký chtěla, ale nikdy se mi nedostaly do rukou vzorky a přeci jen tak to střelit od oka no nevím není to pro mě zrovna nejmenší částka. Teď ale vidím jsem to klidně střelit mohla všechny mají pěknou barvu některé větší a některé menší krytí každopádně bych řekla že mi sedí všechny a teď nevím jaký vybrat :D Krabička se mi hrozně moc líbí a nejvíce jsem natěšená na ten deodorant :o)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný Senzabox :)

    Zrovna dnes jsem dělala článek na Rexonu.

    http://cosmeticsbymichajka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Mam oba boxy,jak jinak:D U obou spotrebuju vse,ze vseho jsem nadsena,mozna az na ten antiperspirant,pouzivam nekolik let Niveu,ale zkusim no. Vyhral u me ale Ladybox.

    OdpovědětVymazat
  19. Kdyby ses chtěla těch vzorků zbavit, klidně bych se jich ujala :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Sranda - najviac ma zaujal YC vosk a to neni kozmetika :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem neobjednala, box je super, i když všecky značky znám a používám. šampon na objem je můj oblíbený, kondicioner jsem neměla, ale veřím, že je taky super, Yankee mám doma zásobu, no zrovna jarní novinku a child´s wish jsem nekupovala :) idealiu mám právě na dně kelímku, no fakt skvěle nacpaný box tentokrát :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se boxík líbí moc a jsem ráda, že jsem objednala, je ale pravda, že jsem čekala větší vzorek BB.

    OdpovědětVymazat
  23. N tu Rexonu jsem zrovna dneska koukala v DM a opravdu stála asi 149,-....zvláštní. Ale to je jedno. Mně osobně se na balíčku líbí nejvíce ta krabička :D A vonný vosk, ten by mne také potěšil

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem objednávala:-) Vše se mi líbí, akorát u Vichy BB jsem dostala znovu ten tmavší odstín, takže asi mám smůlu no :D :)
    YC je nejúžasnější na světě a tak krásně voní! Já mám Citronovou vůni a voní nádherně.

    OdpovědětVymazat
  25. Senzabox se tento měsíc dle mého mínění povedl moc. Ale vyhrál u mě teda Ladybox.. Hlavně kvůli tomu božskému odstínu rtěnky! :) Ale ráda bych vyzkoušela ten krém od Vichy. Ten mě zaujal hodně :)

    thelohea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný jarní balíček.. Zaujala mě rexona a ten krém na ruce je super! já mám s kakaovým máslem a používám ho moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  27. Parádní obsah!! Já fakt padám na zadek, tohle se jim vážně povedlo!:-)

    OdpovědětVymazat
  28. zalíbil se mi asi jen ten deodorant, který si můžu zajít koupit do drogerie (a asi zajdu :D) a potom ten vosk.. no.. možná ještě Vichy krém :)

    souhlasím s těmi pytlíčkovými bíbíčky. když už, tak zrovna Skin79 má i 5ml vzorky v mini tubičkách, tak mohli poslat aspoň to.

    OdpovědětVymazat
  29. Za mě super obsah, těším se až vyzkouším ty asijské bb. Celkově svěží design a něžné pojetí. U mě tedy vyhrává sb oprotoi lb :)

    http://blogosexu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Já tento měsíc neobjednala žádný box (mám pauzu:)) ale SB mi tento měsíc přijde daleko lepší než LB z kterého bych skoro nic nevyužila. Pak když tak udělej recenzi na tu Rexonu docela mě zajímá...

    OdpovědětVymazat
  31. já jsem tentokrát velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)