středa 24. dubna 2013

Revlon "chubby stick" vs. Clinique

Na tohle porovnání jsem se těšila. Ani nevím proč, ale aniž bych někdy předtím vyzkoušela "chubby stick" od Revlonu, tak jsem věděla, že bude lepší, než ten originální od Clinique. Asi jsem pověstná tím, že ty od Clinique moc nemusím a vzhledem k jejich ceně a užitku k nim nemám příliš vřelý vtah. Toto porovnání by se asi nekonalo, kdybych mi Ježíšek nenadělil rovnou 5 chubbíků v dárkovém balení (článek byl zde). Sama od sebe bych do nich neinvestovala ani stovku. Potěším možná všechny, co vyhledávají levnější náhrady dražších produktů, protože tohle je přesně ta kategorie :)


Bohužel jsem si ulomila špičku balzámu od Revlonu, takže vypadá spíš jako takový pahýlek :) Původně byl ale také špičatý. Když budu oba balzámy mezi sebou porovnávat tak...

Pigmentace je rozhodně lepší a výraznější u Revlonu (viz foto). Záleží samozřejmě i na odstínu, který si pořídíte, ale pokud porovnávám tyto dva, tak Revlon jasně vede. Narozdíl od Clinique se dá i lehce vrstvit a barva je mnohem sytější a intenzivnější i když rty jen jednou přejedu. Tyčinkou Clinique přejíždím rty třeba 10x a pořád je to to samé. Konzistencí je mi příjemnější taky Revlon, protože má krémovo-gelovou konzistenci a na rtech dobře drží a cítím i jistou hydrataci (ale klasický hydratační balzám nenahradí). Clinique mi přijde trochu jak naolejovaná voskovka, takže na rtech nechá jen slaboučkou vrstvičku, která se příliš dlouho neudrží a hydratace je nulová. Výdrž je tedy logicky delší u Revlonu a mám vyzkoušené, že vydrží i nějaké to napití. Cenu asi komentovat nemusím :) Samozřejmě záleží, kde chubby stick koupíte, ale Revlon stojí zhruba polovinu toho, co Clinique (tedy 400Kč vs. 200Kč). Vůně je jediný bod, kde vítězí Clinique. Co mi na Revlonu vadí (a je to jediná věc) je jeho mentolová vůně. Respektive mě to voní asi jako vyžvýkaná mentolová žvýkačka, což je puch, který absolutně nesnáším a vadí mi (díkybohu ale pak na rtech není cítit). Kdyby byl Revlon bez vůně jako Clinique, tak je 100% vítěz. Balení mi přijdou celkem vyrovnaná a nemůžu říct, že by Revlon nějak výrazně zaostával za svým dražším kolegou. Nikde se nic neviklá, všechno drží, kde má, tyčinka jde dobře vysouvat, takže v tomhle ohledu je to u mě nerozhodně :)


Chubby sticky od Revlonu sežente všude možně po internetu, já ten svůj kupovala zde.




Zleva: Clinique Chubby stick Curvy Candy, Revlon Cherish Devotion



K odstínu 015 mi náhodou přibyla sestřička v odstínu 001 (Honey/douce), který jsem vlastně chtěla koupit úplně původně, ale nebyl k dispozici. 015 je studená růžovo-fialová a 001 růžovo-nude odstín.



Foto dole: odstín 001





Je to samozřejmě jen můj názor a nikomu neberu, jestli má rád originály od Clinique :) Vzhledem k tomu, že často píšete, že chcete prozradit různé levnější dvojníky známých produktů, tak si myslím, že tohle je dvojník, jak má být :) Skoro bych řekla, že Revlon překonal Clinique hned v několika ohledech a podle mě je zbytečné platit tolik peněz za něco, co ve výsledku skoro není vidět, nijak to nehydratuje a má to maximálně na obale známý nápis. Je to samozřejmě každého věc, ale já za sebe doporučuji rozhodně tyčinku od Revlonu :)

Porovnával obě tyčinky někdo z vás? Zkoušely jste některý z nich a co si o nich myslíte? :)

PS: ráda bych zmínila, že porovnávám klasický Chubby stick od Clinique a že doma nemám novou verzi těch intenzivních verzí :) To jen pro pořádek :)

27 komentářů:

  1. Tento balm stain od Revlonu mám doma taky v odstínu Cherish a moc ráda ho používám. Jen mi přijde, že když ho nanesu ve více vrstvách, kdy je barva intenzivnější, tak mi pak barva dělá strašně žluté zuby, takže musím v menší vrstvě. Ale líbí se mi na něm, že se trochu barvy vpije do rtů a ty jsou zabarvené i po tom, co se vrstva ztratí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jen tu od Clinique, ale teda nic moc...ten revlon chci moc zkusit :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. hezky clanek, opravdu jsem ho precetla se zajmem. Jak asi vis, ja jsem priznivec Clinique prave proto, ze jsou mene pigmentovane - neb klasicke rtenky nenosim :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten Revlon a jsem jím naprosto nadšená, překonal všechny rtěnky které jsem měla. Teď jen čekám kdy Plum naskladní, abych si mohla dokoupit další odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čekám, az na celníci propustí balik, do konce tydne snad:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja jsem taky zastance Revlonu. Mam je v odstinech Honey a Crush, a Crush je naprosto uzasny!

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že když jsem psala recenzi na Clinique CHS tak jsem si říkala, že negativní recenze bude ojedinělá. Ale jsem ráda, že nejsem sama :-D Souhlasím s Tebou, já už bych do nich neinvestovala ani stovku :-/ Ten Revlon možná stojí za vyzkoušení. A.

    OdpovědětVymazat
  8. Asi si jeden už vážně pořídím, obzvlášť když je to ekonomicky výhodnější než chubby sticky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Clinique nemám, Revlon mám taky v odstínu Honey- odstín je nádherný, výdrž je podle mě bombastická, konzistence příjemná, ale jak ty jenom cítíš mentol, tak já vůni necítím žádnou, ale na rtech mě brní a někdy mi i zčervená i okolí rtů, což mě teda dost štve a je to nepříjmné:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám Chubby 9x (ale jen ty malé) a používám je moc ráda, jenže mám podobné výtky, jak ty. Mám je spíš proto, že vychází 1 na cca stovku a tak levný balzám v tolika barvách neseženu. Revlon taky považuju za lepší, ačkoliv stále žádný nemám, čekám na možnost osobního nákupu v létě.

    OdpovědětVymazat
  11. vyzerá mňamkovsky:D veľmi pekný neutrálny odtieň tá 001...
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ten od revlonu bych chtěla vyzkoušet :) A ta barva je krásná!

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám Chubby sticks docela ráda. Vlastně jsem jeden zařadila mezi dary, který jsem věnovala do svojí první giveaway (spolu s dalšími lákavými věcmi). Budu ráda, když se ke mně mrkneš: valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím proč, ale značka Revlon mi není vůbec sympatická ... takže jí rozhodně nevyhledávám. Co se týče Clinique tak opět není nějak má oblíbená značka, ale Chubby stick se mi moc líbí a zrovna o víkendu jsem neodolala slevám na "jahodě" a objednala si jeden v krásném odstínu Pudgy Peony :) Tak se na něj moc těším a doufám, že nebudu zklamaná!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ach jaj...skoda, ze Revlon na Slovensku nemame...:( a nerada si kupujem dekorativku na slepo z netu, ked si ju nemozem obkukat predtym v parfumerke...ale vyzera dobre...

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
  16. Nemám ani jeden. Nicméně Chubby jsem si chtěla koupit, teď ale spíše sáhnu po Revlonu. Doufám, že ho v UK seženu.Ale co jsem koukala, tak by ho tam prodávat měli :)

    OdpovědětVymazat
  17. Chubby stick mám jeden pouze na vyzkoušení, ale že bych byla nějak extra nadšená. Používám ho jako výborný jemně tónovaný balzám na rty, ale za tu cenu.. Děkuji za tip od Revlonu, určitě vyzkouším. :)

    http://www.miraculousstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Mně ten Revlon vždy byl sympatičtější :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám doma Chubby stich intense a musím říct, že pigmentace je úžasná, pro mě možná až příliš.

    OdpovědětVymazat
  20. taky si tak říkám, že to je zbytečné vyhodit tolik peněz za Clinique, když už tyhle "pastelky" má i Revlon nebo MUA (koukala jsem na google a taky vypadaly hezky) :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jeden čas to byla hotová mánie, skoro všechny blogerky je vychvalovaly. Tak když jsem měla možnost vyzkoušet miniaturu neváhala jsem. No pardon, ale to všeobecný nadšení teda taky nechápu. Jak píšeš, nebarvi, nehydratuje, nevydrží.. A ještě za to chtěj takový prachy.. Ten od Revlonu vypadá opravdu o dost lépe, určitě ho vyzkouším, tak snad zas nebudu jen zklamaná :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak teď jsem na vážkách, byla jsem rozhodnuta koupit si chubby stick a najednou čtu tohle. Asi se na to vykašlu a kdyžtak koupím ten od revlonu. Díky za recenzi:)
    Lucy z http://lucyssecretdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to já se musím zastat chubby sticků. Mám doma už asi třetí a neměnila bych. Celkově je mi Clinique velmi simpatická značka a mám od ní ráda zatím úplně vše co jsem vyzkoušela (a nebylo toho málo). To že nebarví mi přijde velice relativní pojem protože záleží na odstínu a i na tom jakou barvu mají tvoje rty. Whole lota honey i Super strwberry se dají vrstvit a hydratační mi přijdou taky. Výdrž sice není excelentní to připouštím ale jinak jsem naprosto spokojená. Jediným záporem je cena a přesto to není nějaká horentní suma. Myslím, že na blogu máš mnohem dražší věci do kterých bych zase já neinvestovala. Kosmetika je hodně relativní a na každého působí jinak a tak na ní má každý svůj názor. Jen mi bylo líto, že se tu všichni zastáváte revlonu tak jsem se musela ozvat :)

    OdpovědětVymazat
  24. dlouho jsem o "čabících" přemýšlela, už jsem i byla v stádiu, kdy jsem si ho opravdu chtěla koupit. ale pak jsem si říkala - fakt za to chceš dát 500 Kč? tak jsem to nechala být a když jsem narazila na tyhle jejich Revlon bratříčky, tak jsem byla nadšená, protože stojí méně než polovinu a vím, že půjdu raději právě do nich.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)