středa 10. dubna 2013

Porovnání Revlon Lip Butters vs Maybelline Color Whisper a mé rozhořčení

Pokud sledujete beauty blogy a posledních 14 dní jste byly on-line, jistě vám neunikla novinka, že se do našich drogerií dostaly novinky od Maybelline - Color Whisper. Trochu mě až zarazilo, že se hned druhý den po uvedení objevily všude recenze na toto téma a přemýšlela jsem, jestli si rtěnky vůbec půjdu koupit a ještě má cenu o nich psát, když zachvátily celý blogoprostor :) Asi už se nebudu rozčilovat nad tím, že naše CW mají hnusné a nudné obaly, že nejsou tak pěkné, jako ty v zahraničí, že u nás není tolik odstínů, že v obchodech nebyly testry a že Maybelline ten hnusný obal hájí tím, že sjednocuje portfolio na našem trhu. Pěknej kec vám teda povím. Ale jejich mínus, když záměrně chtějí, aby CW vypadaly jako všechny ostatní Maybelline rtěnky. Asi nikdy nečetli o tom, že právě jejich obal je dělal pěknými a odlišoval je od konkurenčních značek. Dobrá, dost řečí, jdeme na porovnání...


Když jsem se tedy nechala vnitřně ukecat a balzámo-rtěnky jsem si koupila, říkala jsem si, co o nich napsat, aby to někoho ještě zajímalo a odlišovalo se to od těch 25874963 dalších recenzí co se objevily :) Možná si moc fandím, ale na českých blozích jsem zatím neviděla srovnání CW vs Lip Butters od Revlonu v akci. Nečtu samozřejmě všechny blogy co existují a tímto se omlouvám těm, které toto porovnání dělaly a já si tu hraju na něco originálního :) Ale snad chápete, co tím chci říct. Nicméně chápu, že pro někoho to bude i tak nuda-nuda-šeď a o CW už nechce číst ani řádku :)




Všechny rtěnko-balzámy v akci. Pojďme tedy na obal. Kdyby byly CW s tím nápisem, jako jsou v US, tak řeknu, že se mi líbí víc než ty od Lip Butters (dále jen LB). Takhle jsou ale pro mé oko obyčejné, nudné a podobající se zbytku Maybelline rtěnek, které nemám moc ráda. Tedy 1:0 pro LB.

Jinak k obalu obou značek nemám jiné výhrady, víčka drží pevně a nehrozí jejich samovolné otevření v kabelce, ale je to samý plast, takže žádný luxus nečekejte.



V drogerii jsem si vybrala dva odstíny a rovnou říkám, že výběru č.620 krutě lituju. Petal rebel (č.120) je světlá růžová barvička, která mi evokuje barvu žvýkaček. Líbila se mi vlastně asi nejvíc ze všech odstínů, které naše drogerie nabízí. Kdyby byl stojan doplněný i o testry, tak bych nešlápla vedle s Bare to be bold (č.620). Na první pohled se tváří jako milá nude, ale na rtech není vůbec vidět. Ale jakože vůbec. Ani foto na ruce nešlo skoro vyfotit, protože to vypadalo spíš jako mastný flek a ne jako barevný balzám. Na rtech by byla úplná utopie něco fotit, protože byste si myslely, že jsem chorá a jen jsem si neutřela po jídle pusu :) Jakože efekt fakt nula nula prd a vyhozené peníze. V nabídce se najdou i více pigmentované odstíny, ale kdo mě zná, tak ví, že korálové a jiné tmavší barvy nejsou můj styl :) Od balzámů (rtěnkama je těžko můžu nazývat) jsem nečekala nic bombastického, ale Bare to be bold je pro mě vyloženě zklamání. Petal rebel je celkem fajn a na rtech jde minimálně trochu poznat. Hydratační zázraky to také zrovna nejsou a výdrž je tak půl hodiny. A to samozřejmě nesmím jíst, pít, mluvit ani se skoro hýbat z místa :) LB mi na rtech vydrží delší dobu a po některých odstínech jsou památky i po hodině a půl. Co se výdrže týče u mě také vedou LB. CW jsou na rtech trochu mastné, ale ne v tom dobrém slova smyslu. Přijde mi, jako by měly konzistenci voskovky namočené do oleje, která nechce ke rtům přilnout a moc nedrží. O nějakém vrstvení barev nemůže být ani řeč a víc vrstev vypadá na rtech spíš komicky. Nemůžu si pomoct, ale LB mají přilnavější konzistenci, jakoby spíš gelovou a na rtech jsou i příjemnější a přirozeněji vypadají. Navíc mají CW trochu tendence zalézat do vrásek na rtech a dokonce se mi zdá, že nude odstín zvýrazňuje sušší místa. Parfemaci jsem nezaznamenala ani u jedněch balzámů.




Jak vidíte, tak odstín 620 je na ruce téměř neviditelný. Na rtech vypadá spíš jen jako mastný flek.



Lip Butters mají příjemnější konzistenci, nepůsobí na rtech mastným dojmem, déle vydrží a odstíny, které doma mám jsou lépe pigmentované než CW. S tou pigmentací se to samozřejmě liší odstín od odstínů a nemůžu generalizovat :)


Asi dost záleží, jaký odstín CW si vyberete a od toho se bude odvíjet i jeho pigmentace a případná výdrž. Já tedy za sebe rozhodně nemůžu doporučit odstín 620, jsou to vyhozené peníze a efekt nulový. Odstín 120 je miloučký a nekomplikovaný, ale extra parádu s ním taky nenaděláte. Výdrž je vážně tristní a kdejaký balzám z drogerie vám rty obarví stejně a vydrží možná déle (a ještě bude hydratovat). Já bych si příště koupila rozhodně znovu Lip Butters a na CW s podřadným "sjednoceným obalem" bych se vyprdla. Kdyby nebylo té akce s řasenkou zdarma, nejspíš teď tenhle článek nečtete :)

Tak vám nevím, celý ten humbuk kolem CW asi nechápu. Američanky zřejmě asi pobláznily ty pěkné obaly nebo fakt nevím co. Dost možné, že i ty US balzámy mají jiné a lepší složení, nedivila bych se vůbec ničemu.

Za mě jsou tedy CW zbytečnost a další si pořizovat nebudu. Nechci je tedy házet vyloženě do kategorie "patří do koše", ale odvázaná z nich nejsem a nemůžu říct, že bych měla touhu si kupovat další odstíny. 

Prozraďte mi, jestli jste také podlehly a nějaké si pořídily? :)

49 komentářů:

  1. Také jsem podlehla a mám odstín 210 OH LA LILAC.Nejvíc mě mrzí,že rtěnky vypadají jako testery,absence toho nápisu,prostě vypadá to balení "ochuzeně".Já si raději příště koupím Revlon,tohohle mi vážně stačí jeden kousek.K výkonům nic dodávat nebudu,myslím,že jsi to popsala výstižně.Na olympiádu to fakt není...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak 620 fakt pobavila :D A teda absence testerů mě točí taky, uvažovala jsem o koupi jednoho kousku na vyzkoušení, ale bez testerů a možnosti vyzkoušet si pigmentaci jsem do toho nešla. Ta 120 je hezká, ale asi bych teda zvolila růžovku od LB, přijdou mi totožné...

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem se v drogeri na CW dívala (ovlivněná kosmetickými blogy, nyxem apod., zkrátka tím humbukem) a byla jsem zklamaná. Možná je to tím, že jsem zvyklá na syté barvy rtěnek a obecně používám tmavé odstíny, ale CW mi přišly neuvěřitelně světlé, resp. málo pigmentované. To už mi přijde stejný ne-li lepší tónovaný balzám na rty od Labela (jahodový a třešnový)a cenově je to zapolovic. Srovnání s Revlonem nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám 130, na rtech vypadá pěkně, je jemná a lesklá. Ale taky nevydrží, takže další už si nepořídím.

    OdpovědětVymazat
  5. Nelze jinak než souhlasit. Lip Butters jsou perfektní stálicí, která snad nikdy nezklame. Ani bych jim neříkala Lip Butters ale prostě krásně krémové rtěnky. Na Color whispers jsem se po nekonečných pochvalných recenzí všech zahraničních bloggerek těšila jak malá, ale prostě mi přijde, že nám Maybelline nastrčil něco jiného, jinak si to vysvětlit nedokážu. Komentovat to, že nám dali i ten hnusnej obal, snad ani nemá cenu :-(

    OdpovědětVymazat
  6. nepodlehla jsem, vůbec se mi tady tyto balzámo rtěnky nelíbí.. :) tak alespoň ušetřím

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si pořídila Orange Attitude. Pigmentace je dobrá, ale výdrž bych přirovnala k barevnému Labellu. Ještě, že jsem koupila na slevenku..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nakonec jsem ráda, že jsem se minulý týden do drogerie nedostala. Nejspíš nakonec raději vyzkouším LB...

    OdpovědětVymazat
  9. Kupodivu mě zatím všechny recenze na MCW minuly, asi je to tím, že na na dekorativce zas tolik neujíždím a na rtěnkách už vůbec ne. Tenhle článek mě přesvědčil, že ani s uvedením CW se moje "rtěnková" sbírka nerozroste.

    http://londie-for-more-beautiful-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Betty Boop: mě prostě fascinuje uvažování našeho zastoupení. Jako čtou si někdy reakce svých zákazníků? Četli někdy o tom, že se obecně ten původní obal tolik lidem líbí? Ale to bych se musela zbytečně rozčilovat!

    Labradoora: nebýt té akce s řasenkou, tak se na ně vykašlu. Takhle mi alespoň zbyde ta řasenka, když je balzám na prd :)

    Harmony: s třešňovým Labellem člověk nadělá skoro víc parády jak s tímhle, upřímně řečeno :) Holt se k nám vždycky dostane jen o podřadné :/

    Francoais: je to tak. Ráda bych si teda osahala i tu US verzi, hlavně co se pigmentace týče a pak posoudila, jestli jsou Američanky vypleskané z ničeho nebo nás české spotřebitele zas někdo šidí :)

    Eli B: dobře jsi udělala :)

    Wonderfull Today: mě všechny ty oranžové a výraznější barvy moc nezaujaly, ale koukám, že budou všechny tak na podobné úrovni s tou pigmentací :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám do puntíku stejný názor. Bohužel LB budu mít až po návštěvě Anglie o prázdninách, tak rovnou zkusím koupit i americké CW a pak to porovnat s českými. Mám jen 130 - podobná 120 a na mě vidět bohužel vůbec není, chtělo by to světlejší rty.

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslím, že ten produkt, co nám tu prodávají, prostě není totéž, co CW v USA. Složení může být úplně v klidu jiné, jde o legislativy /firmy pro Evropu vyrábí někdy trochu jinak, v USA se toho může spoustu, co v EU ne/. A obaly by to jen potvrzovaly :-/ A recenze taky.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj... No ja bych je tak nezatracovala. Podle me opravdu hodně záleží na odstínu, který si pořídíte. Ja mam výraznou 440 oranžovou a vlastně jsem dost nadšená. Výdrž odpovídá balzamu, obal me mrzi, ale neštve a pigmentace me milé překvapila.
    ale chápu, že kdo chtěl jen mírně zbarveny balzám, co dlouho vydrží...bude zklamán...
    a taky nemam to srovnání s Revlonem, možná bych pak mluvila jinak...
    kdyztak moje renecze tady:
    http://asawa-
    beauty.blogspot.co.uk/2013/04/recenze-maybelline-color-whisper.html?m=1
    jinak skvělý článek... Ostatně jako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si právě CW ještě nekoupila, protože tu řasenku nechci:D
    Já ani nevím, jestli do toho mám jít, jestli to má vůbec cenu kupovat, má to krásný obal, ale barvy už takové mám a co výdrž?
    Teď jsem si koupila od Maybelline ve výprodeji jeden ten průhledný balzám z léta a teda horší balzám jsem v životě neměla, kdyby aspoň hydratoval když už nic. Je to akorát krásné napohled, jsem ráda, že jsem za to nedala v létě plnou cenu, nejradši bych to vyhodila...

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznám se, že šly naprosto mimo mne, a jak tak různě čtu blogy, tak jsem ráda, že jsem si nic nepořídila. To si raději koupím za pade Labello :) *

    OdpovědětVymazat
  16. Objednala jsem si LB a vidím, že jsem dobře udělala! Ovšem zabilo mě "protože byste si myslely, že jsem chorá a jen jsem si neutřela po jídle pusu". :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Já si tu 620 dokážu představit spíš jak lesko-balzám než rtěnko-balzám :)) A pokud od toho žádnou barvu nečekám, tak si myslím, že ok :)
    Já mám 210 a moc se mi v krámě líbila (měli i udělané testery, asi prostě pár rtěnek obětovali :D ), ale vůbec mi bohužel nesluší a navíc odstín celkem žlutí zuby.. ale stejně asi zkusím ještě jiný odstín, nemám porovnání s LB, tak mi nepřijdou tak hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mám petal rebel a som ku podivu veľmi spokojná. Po dvoch hodinách, jedení a pití z neho ešte stále niečo zostalo. Na to, aká je to svetlá farba je podľa mňa pigmentácia super. Je pravda, že Revlony som neskúšala, ale na to, že som tieto produkty pred vyskúšaním považovala za zbytočnosti na mňa zanechali super dojem a plánujem dokúpiť ďalšie odtiene. Ale vďaka tvojej recenzii medzi nich Bare to be bold patriť nebude

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj Rendy, tentokrát s tebou musím nesouhlasit. Vlastním i LB i CW a a jelikož mám úzké rty, mám s nanášením LB trošku problém. Musím se hodně soustředit, kam přesně nanáším, páč jinak bych měla pusu celou upatlanou a trošku se mi zdá, že se LB rozpíjejí. Naopak s CW jsem neskutečně spokojená. Vybrala jsem si supr barvičky, které jsou opravdu nádherné nevím teď přesně odstíny, mám růžovku "attitude něco" a pak takovou tu drhou "nude" tmavší barvičku, která je naprosto famózní. V drogerce jsem se dívala i na tu co máš ty a opravdu vidět nebyla, takže bych to přisuzovala špatnému výběru, resp. pokud u vám neměli testery, tak nemožnosti vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  20. Já o CW psala a máš pravdu, už mě o nich nebaví moc číst:). Ale ráda jsem si přečetla Tvoje srovnání, to mě moc zajímalo, protože Revlonky nemám a asi ani mít nebudu - není příležitost. Souhlasím s balením, škálou odstínů, absencí testerů.... - to mě zklamalo, ale jinak mám balzámko-rtěnky mnohem radši než samotné rtěnky, takže jsem si vybrala 210 a ještě do nějaké půjdu..nejspíš 530 červená a 220..., které jsem dnes konečně mohla vyzkoušet protože už byly testery....sláva nakupování ve východním bloku :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Mně zklamaly odstíny, odešla jsem nakonec s jedním, ale jen proto, že jsem tak moc chtěla whispery vyzkoušet. Nejraději mám berry odstíny a tady samá baby růžová, oranžová nebo fuchsia. Na první namazání jsem byla celkem zklamaná, barva nikde, hydratace nikde, po rtech balzám neklouzal a na rtech nevypadal moc hezky. Ale teď jak je balzám už více používaný, tak už není tak tuhý, je více krémový a celkem to jde. Navíc mě na rtech vydrží celkem dlouho, přežije jídlo i pití. Jen bych ocenila větší hydrataci.

    OdpovědětVymazat
  22. tieto CW idu uplne mimo mna..netvrdim, ze keby boli v akcii za par supiek, tak sa neulakomim, ale za zafarbeny balzam davat 5-8 eur (netusim kolko stoja u nas) sa mi nechce..za to LB ma nadchli uz davnejsie, vkuse nad nimi lamentujem :P

    OdpovědětVymazat
  23. An Pavelcová: ze zvědavosti bych si fakt snad tu US verzi koupila, abych měla porovnání, ale momentálně nemám chuť používat ani ty české :)

    nonysek: ve prospěch tvých slov mluví víc věcí a taky si o myslím :)

    asawa: pro mě jsou LB prostě lepší z více důvodů, ale chápu, že se najdou i spokojené majitelky CW :)

    Terča: ten jejich popstick balzám, nebo jak se jmenuje byl příšerný. To jsou tyhle CW ještě zlaté si myslím :)

    Barb: jsem ráda, když se někdo pobaví :) lepší přirovnání mě nenapadlo, protože tak na mě balzám prostě působí :)

    OdpovědětVymazat
  24. Místo bare to be bold jsi měla sáhnout pro lust for blush, to je dokonalá nude barva a na rozdíl od toho prvního odstínu, jde na rtech fakt vidět...
    S tou parfemací je to divné, ty moje voní všechny:-O Mě vydrží na rtech hodinku, nic moc..ale jinak jsem z nich nadšená:o)

    OdpovědětVymazat
  25. tak já za sebe jsem s odstínem 620 velice spokojená,možná je to ale tím,že mám ten "pravý" americký a ten se podle mě od téhle srandy docela liší :D má opravdu nude barvu a jemný shimmer, na ruce vidět také moc není,ale přece jen pusa má jinou barvu než ruka :-) a tam na denní nošení vypadá opravdu skvěle a já ho používám skoro každý den :-) u nás jsem si taky jen díky akci s řasenkou koupila Pink Possibilities a jako rozdíl je podle mě hlavně v konzistenci dost znát. Tenhle náš je takový hodně mastný a mám pocit,že mi ke rtům moc nepřilne,proto i ta hrozná výdrž, takže asi další odstín už také pořizovat nebudu :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Dnes jsem u nich stála v drogerii, ale odolala jsem...:D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  27. Myslela jsem si, že si nějaký koupím, až kolem nich opadne ten velký boom, ale ze všech recenzí jsem vydedukovala, že si raději koupím něco jinýho... Ale škoda, vypadají roztomile (ale na americký obal to nemá!)

    OdpovědětVymazat
  28. CW odolávam zatiaľ úspešne, funkciu balzamu u mňa stále má Chanel Rouge Coco Shine. Ale Revlonu by som nepovedala nie, keby sa ale dal niekde zohnať, ako sa nedá...

    OdpovědětVymazat
  29. mně teda můj odstín vyhovuje, taky jsem přemýšlela, že s jiným obalem bych tipovala i jiné složení, však co, "východní" evropa zvládne vše že. já teda jdu ještě do jednoho nebo dvou odstínů, protože mě nevysouší, což je pro mě důležité, pigmentaci neřeším, od toho mám rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  30. Líbil by se mi odstín 065 takže až mi dojdou moje lesky od YR určitě pro něho skočím ... lesky mám na blogu jestli tě zajímá jaké jsou )))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. U nas maji testry a neprijdou mi nejak strasny, ale zas no nejak nenadchnpu. Ze nemaji ten stejny obal mi docela vadi :D a mas pravdu tahle nude parva je ze vsech nejhorsi

    OdpovědětVymazat
  32. já mám doma právě tu 620-tku a jsem s ní spokejená. je fakt, že není nijak extra pigmentovaná, ale rty mi jemně zabarví a to přesně jsem očekávala, pro mě je tedy ideální a nemůžu si na ní stěžovat:)

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem bohužel taky naletěla, a koupila si jednu. Mám v korálovým odstínu..sice moc nebarví, ale vidět jde..to by mi tedy tak nevadilo. ALE na rtech příšerně cuckovití a zalýza do rýh takže to vypada hrozně.

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy, docela jsem se u toho 620 zasmála :D Já jsem je objevila v Tetě a tam testery byly, takže jsem si je měla možnost vyzkoušet, ale nějak mi to nepřišlo ve výsledku nic extra a žádný odstín jsem si nepořídila..

    OdpovědětVymazat
  35. Taky si nepořídím ani jedno, trochu mi vadí, že jsou teď vidět všude.

    OdpovědětVymazat
  36. Zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Já mám taky Bare to be bold a Coral ambition a sem z nich doslova nadšená:)) prostě taková ta super rychlá věc na namazání ve škole, apod...a pro mně je třeba Bare to be bold první pěkná nude barva,která není do hněda a kterou sem našla...a vidět je na mě taky dost, ale je pravda, že nejsem žádná bledule, tak možná proto, ale vážně mi vyhovují..

    OdpovědětVymazat
  38. Má recenze viz. tady http://lightscapade.blogspot.cz/2013/04/color-whisper.html?. Mám na CW podobný názor, naštěstí jsem zvolila poměrně sytou barvu, která je na rtech alespoň vidět. Ovšem ne moc dlouho :/ Škoda. CW jsou prostě jen nafouklá bublina, nic víc

    OdpovědětVymazat
  39. Taky jsem si pořídila,oranžový odstín a je parádní.

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem si pořídila takový fuchsiový odstín CW a jsem docela dost spokojená, dokonce i mi na rtech vydrží poměrně dlouhou :) plánuju koupit ještě nějakou oranžádu :)

    OdpovědětVymazat
  41. Já přemýšlela nad 620 a jsem teď ráda, že jsem jí nekoupila když čtu tvou recenzi... :-D Jinak, nevím jak je to možné, ale u nás v Rossmannu testery byly. Asi je to jak kde, nevím.

    OdpovědětVymazat
  42. Teda, dnes som sa bola pozrieť na CW na tu 120 a už som ju chcela zobrať ale z neznameho dovodu som ju položila naspäť, povedala som si že ju nepotrebuje a teraz neviem či to lutujem alebo nie.:D

    OdpovědětVymazat
  43. CW jsou pro mě zklamáním, raději si pořídím další Revlon lip butter :)

    OdpovědětVymazat
  44. Podlehla jsem, aspoň že k tomu dávali tu řasenku! Ta nemá chybu. Na blogu jsem dělala recenzi na složení rtěnky, protože mám pocit, že spíš vysušuje a složení je přitom docela v pohodě. Kdo chce ať mrkne: http://fashiontasteshop.blogspot.cz/2013/04/maybelline-color-whisper.html

    OdpovědětVymazat
  45. Ja som si vybrala 720, Mocha Muse sa to tusim vola, ale teda cim dalej o nich zistujem, tym viac mam pocit, ze v Cechach a na Slovensku mame bud iba testery, alebo dokonca fake.... lebo ved obal iny, bez napisu, cislovanie tiez uplne ine... ale teda aj tak som celkom spokojna, mne vydrzi asi okolo dvoch hodin, s odtienom som spokojna, u nas v obchode mali testery, chvalabohu :)

    OdpovědětVymazat
  46. hodně mě mrzí, že to co k nám dorazilo nemá s Color Whiper téměř nic společného :/ určitě si jeden, dva odstíny koupím a vyzkouším, ale bohužel nejsem nadšená už jen z toho, že nezachovaly obal.

    OdpovědětVymazat
  47. Mně naopak Color Whisper sedly, i když je nepovažuji za rtěnky. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.cz/2013/04/goodies-dnes-jsem-po-delsi-dobe-no.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)