čtvrtek 4. dubna 2013

Paletka korektorů od Make-up Studio a oranžový korektor

Blížící se konec školy neznamená jen nedostatek času, ale i spánku a s tím spojené kruhy pod očima. Někdy si říkám, kam až to půjde a jestli se to někdy vrátí do normálu :) Kruhy mi modrají a prohlubují se snad každým dnem a občas už jsem trochu zoufalá s jejich kamufláží. Ač mám spoustu skvělých a vysoce krycích béžových korektorů, tak modrá barva začne většinou během dne prosvítat a je prostě vidět. Tak jsem trochu pátrala, jaké barevné verze korektorů by mi mohly pomoci. Myslím, že někdy sepíšu extra článek jen o barevných korektorech, protože je to podle mě celkem zajímavé téma :) Ale zpět k této paletce. Po mém pátrání jsem se rozhodla, že si pořídím nějakou vytuněnou paletku více korektorů, kde budou i nějaké barevné, které mi chybí. A pak přišla nabídka od Make-up Studia, která má líčidla pro profi vizážisty a bylo to jako znamení :) Ráda bych vám dneska ukázala jak pořádně zakrýt ty modré brázdy pod očima a jsem objevila kouzlo barevných korektorů.





Paletka korektorů č.2 - koupíte např. zde za 580 Kč

Paletka obsahuje celkem 6 odstínů - 4 béžové, jeden zelený a jeden oranžový. Výhodou je, že první dva (L1 a L2) jsou opravdu velice světlé. Pokud máte problém najít velice světlý korektor, tak můžu doporučit tyto. L1 má spíš žlutý podtón a L2 růžový (na fotce to tolik nevynikne bohužel). Nelekejte se, na korektory se mi trochu obtiskla ochranná fólie, tak to vytvořilo takový nepěkný reliéf, ale korektory jsou úplně v pořádku :) Konzistence  je tužší, ale při dotyku prstu korektor lehce taje a je krémový. Nanáší se pohodlně a vydrží celý den, což oceňuji asi nejvíce. Pokaždé korektor pod očima ještě lehce zapudruji, aby neměl tendence se usazovat v rýze pod okem a drží jak vytetovaný. Krycí schopnost je vyšší, nicméně bych neřekla, že úplně 100%. Trochu problém mám se zeleným korektorem, přijde mi, že nevydrží tak dlouho, jako zbytek korektorů. Nevylučuji, že je to třeba zapříčiněné tím, že jsem ho většinou nanášela na rudé pupínky a ty se nemaskují pokaždé lehce :)

Balení paletky je bytelné, dobře se otevírá a nemusím si na něm vylamovat nehty. Součástí balení je i poměrně velké zrcátko, ale aplikátor jsem uvnitř nenašla. Barevné korektory vklepávám na pleť prsty a na béžové jsem si oblíbila štětec Deluxe Crease Brush od Real Techniques. Barevně mi korektory sedí dobře, uznávám, že odstín L1 je hodně hodně světlý, ale člověk si alespoň může namíchat odstín podle svých potřeb. A máte vyhovující odstíny na celý rok :)






Jednoduchým návodem pro určení správné barvy korektoru může být tento obrázek. Jak vidíte červená je naproti zelené, tudíž, když chceme zneutralizovat červená místa, použijeme zelený korektor. Když bojujeme s modrými/fialovými kruhy pod očima, použijeme oranžový korektor atd. Někdo používá na kruhy pod očima i korektory lososové barvy.

Celé kouzlo tkví v tom, že se barvy naproti sobě navzájem neutralizují :)




(web)


Korektor se prodává ve dvou barevných verzích - 1 a 2. Já mám verzi č.2.






A teď následuje malá demonstrace, jak používám oranžový korektor. Možná to někoho přesvědčí o tom, že je to báječná věc, která pomůže nám všem se zakrytím kruhů pod očima. Omluvte nalíčené řasy, byla jsem zrovna u rodičů, kde jsem měla děsnou a starou řasenku, která mi řasy slepila a drolila se pod oči :) Znovu se mi to pak fotit nechtělo, tak mi snad prominete.



1) Názorná ukázka mých modrásků pod očima (a vlastně i kolem nich). Skoro bych řekla, že světlo bylo až příliš lichotivé a ve skutečnosti to je děsivější. Navíc si můžete všimnou i mé rudé tečky, která se mi jednoho dne pod okem vyrazila a už se jí asi nikdy nezbavím :) Pokud jí korektor umí zakrýt a vydrží to celý den, má u mě bonusové body.




2) Nerozetřený oranžový korektor v akci. Vypadá to děsivě, při prvním použití jsem nevěřila, že ho dokážu rozetřít do ztracena. Ale podařilo se a koukala jsem, že nikde nevidím ani náznak modré a fialové :)



3) A takhle vypadá oranžový korektor rozetřený a připravený na nanesení béžového kolegy



4) Hotovo! Všechno je zamaskované, po modré není ani vidu a i rudá tečka zmizela. Skvělé na tom všem je, že to takhle vydrží celý den. 

Můj malý tip na závěr: korektor ještě zapudruju fixačním pudrem, aby nezalézal do rýhy pod okem




Před a po porovnání:




Značka Make- Up Studio má svůj katalog včetně ceníku, takže kdyby vás zajímalo něco konkrétního, stačí říct a klidně vám to vyfotím. Níže máte několik věcí, které mě z nabídky značky zaujaly.



Líbí se mi, že si můžete tvořit svoje paletky stínů, korektorů, pudrů atd. (všechny značky, co toto umožňují se mi maximálně zamlouvají). Můžete si nakupovat pouze refily a ukládat si je podle své libosti. Výběr očních stínů je široký a ráda bych někdy omrkla přímo jejich stojan naživo. Joo, na oční stíny jsem fakt zatížená :)



Zapečené tvářenky mě také zaujaly :)



I umělé řasy bych si dokázala vybrat



Co by to bylo za profi kosmetiku bez nabídky řady štětců. Ráda bych je také někdy vyzkoušela a porovnala s mými oblíbenými značkami.




Pokud by vás tato značka zaujala, můžete se podívat na její stránky, kde je i eshop s produkty. Pokud jste z Kladna a okolí, můžete se podívat přímo do prodejny, která zde sídlí. Čtenářky z Brna se mohou obrátit na vizážistku Ilonu Pavlatovou, která tuto značku zastupuje (adresa:Fotoateliér Ilona Pavlatová, Brno, Sukova 4 - 4.patro). V Praze se plánuje otevření obchodu již tento podzim. Pokud by vás zajímaly jakékoliv otázky nebo více informací, mrkněte na facebook Make-Up Studia.


Zajímalo by mě, jestli tuto značku znáte. Pro mě bylo seznámení s ní novinkou a jsem za to moc ráda, protože mě baví zkoušet nové a pro mě neznámé značky :) A také by mě zajímalo, jestli používáte různě barevné korektory?



PS: děkuji značce Make-up Studio za poskytnutí paletky k recenzi

25 komentářů:

  1. Skvělá recenze :) z toho oranžového korektoru bych měla strach, ale po rozetření vypadá dobře :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to úžasně! Momentálně používám Fakeup a také spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, to je pořádný rozdíl! Nikdy v životě jsem oranžový korektor neměla, ale teda výsledek mě vážně nadchnul :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja naštěstí kruhy pod očima nemivam, tak spis občas jen oční okolí projasnim, než ze bych musela neco kryt :)) nevypadá to zle, ale nějak me to nezaujalo, abych musela zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je ale rozdiel!!!!! vedela by som si vybrat z tejto kozmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, myslíš že by paletka byla i vhodná na jizvičky po akné? V barvách od růžové, přes červenou až po fialovou. Mockrát děkuji za pomoc.

    OdpovědětVymazat
  7. To máš fajn, že máš kruhy jen cm pod okem, mě zasahují až do poloviny nosu :D :/

    OdpovědětVymazat
  8. no... korektory jsou pěkné,ale jestli si myslíš že máš kruhy pod očima, tak já mám asi monokly :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak já nevím, asi jsem slepá, ale žádné kruhy pod očima když to porovná se sebou, která je má do půl brady a jsou jako modřiny, tam nevidím a nějaký brutální rozdíl taky ne :D já mám kruhy geneticky a od malička a vypadá to jako bych dostala pěstí do oka a zamalovat úplně jednou prostě ničím, ani barevnými korektory, takže koukám, že jsi šťastný člověk, protože tohle kruhy zdaleka nejsou :))

    OdpovědětVymazat
  10. Neřekla bych, že máš kruhy, to bych já pak měla vážně modré brýle. Mám kruhy kolem dokola už odmala, tak kdyby je dokázalo něco zakrýt, zavedu státní svátek. Zatím je to marné hledání, protože jsou modro-hnědé a oranžová hnědou ještě zvýrazní.
    Nevyfotila jsi složení?

    OdpovědětVymazat
  11. Angel-ina*: taky jsem měla strach a fakt jsem si nevěřila, že by to vypadalo přirozeně, ale výsledek mě mile překvapil :)

    Reny: ten bych taky někdy chtěla vyzkoušet :) ale nejdřív musím nějaký jiný korektor vypotřebovat :)

    Labradoora: děkuju :) mě to taky přijde jako velký rozdíl a hlavně jsem ráda, že korektory drží na svém místě celý den a modrá neprosvítá :)

    Markvitka: tak to ti závidím :) mě ty lehké korektory, které spíš jen projasňují na maskování nestačí :/

    Šárka K.: těžko říct, nemůžu soudit, když jsem tě nikdy ve skutečnosti neviděla :) být tebou, šla bych do nějaké prodejny, kde mívají i takto barevné korektory a vyzkoušela bych si je. Jestli jsou to menší jizvičky a nejsou nějak vystouplé nebo propadlé, tak si myslím, že by je korektor měl zvládnout. Ale jak říkám, nevím, jak ty jizvičky vypadají a jak moc jsou třeba velké :)

    Eve: ta fotka je dost lichotivá podle me, fakt když se ráno dívám do zrcadla, tak tam mám dvě tmavé prohlubně :)

    Arwen+Lady Twig: nechci to nijak zlehčovat a tvrdit, že nikdo nemá pod očima nic horšího, ale jak jsem psala, světlo na fotce trochu ubralo jejich intenzitu a fakt vypadají mnohem hůř :) ale každý to vnímá možná jinak a ty svoje vidí hůř, než jak je vidí ostatní :) Každopádně se mi to poslední dobou značně horší a kruhy se i prohlubují, takže mě to celkem trápí a neříkám to jen tak :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy: tak jasně, člověk se vždycky vidí hůř, než ho vidí ostatní :) Ale o temných prohlubních pod očima bych mohla psát romány, zmizí jen v létě, protože se rychle opálím...

    OdpovědětVymazat
  13. nikdy by mi nenapadlo že oranžový korektor môže byť môj kamarát ;D

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsem viděla podobné paletky poprvé, nemohla jsem uvěřit tomu, že by si na sebe někdo dával zelený korektor :D Ale postupem času jsem pochopila, že je to opravdu zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je vyčerpávající recenze :). Jinak trpím stejným problémem, ale kdo v téhle zimě ne, že?

    OdpovědětVymazat
  16. Možná bych ten oranžový zkusila ! tobealadyblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Make-up studio poznám, mám od nich lepidlo na trsy a naposledy som si kúpila aj na klasické mihalnice, super drží, aj sa ľahko odstraňuje, ale som mala asi smolu na zlý kus, pretože hneď ako som ho otvorila, tak skoro celé bez stlačenia vytieklo, asi ako bolo pod tlakom :/

    OdpovědětVymazat
  18. ten korektor vypadá fakt dobře, mám šilený kruhy pod očima a žádnej korektor mi je ještě 100% nezakryl -.- už jsme docela zoufalá:D

    OdpovědětVymazat
  19. tuto značku jsem viděla právě u paní Pavlátové, byla jsem tam s kamarádkou, ale velký dojem na mě kosmetika neudělala. Kamarádka měla do půl hodiny řasenku pod očima, stíny rozmazaný, no fakt nic moc.... celkově jsem z té návštěvy neměla dobrý pocit, ačkoli kamarádka měla opačné pocity. Ale nerada bych tu někoho zdrbla, takže raději končím :)

    OdpovědětVymazat
  20. týmto článkom si ma veľmi potešila...o značke viem, počula som na ňu len superlatívy, ale nejak som sa neodhodlala..lebo na slovensku je dostupná len u vizážistiek myslím, ale keďže teraz žijem v čr bolo by dobré sa na ňu kuknúť bližšie...a tá paletka korektorov sa mi páči...riešim podobné problémy...keď som ráno dobre zamaskovaná dlho to nevydrží, takže ďakujem za tip..

    OdpovědětVymazat
  21. nepoužívám a používat nebudu, moje kruhy nezakryje nic, tak už se nezalamuju

    OdpovědětVymazat
  22. Wow tak ten korektor vypada moc hezky...neni vubec videt! Ja jsem si po shlednuti milionu recenzi koupila Armani Master Corrector 01 a opravdu musim rict, ze za to stoji. Maji ho ve dvou barevnych variantach, oranzova a ruzova a napr. obroti BB corrector je vysledek mnohem prirozenejsi s vetsim krytim.

    OdpovědětVymazat
  23. Klára: já se stále snažím pochopit modré a fialové korektory :) ty jsou pro mě ještě trochu sci-fi :)

    MalaMacanda: já doufám, že v létě se to zlepší :) že mi sluníčko trochu helpne :)

    kesa: to mě mrzí :(

    Meduňka-B: od toho ty komentáře jsou, aby jsi vyjádřila svůj názor :) takže klidně piš :)

    Alliknowaboutcosmetics: tak to ráda slyším, já doteď o této značce vůbec neslyšela :)

    Talka: od Armaniho jsem ještě snad nikdy nic nekoušela :) ale na některé produkty slyším chválu často, tak ho musím už taky někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  24. Různě barevné korektory nepoužívám. Ale asi začnu, tahle paletka mě vážně zaujala ! :) nicméně si ráda věci zkouším, než-li si je koupím. tudíž jestli si nakonec koupím barevné korektory, spíše od jkiné značky. ale rozhodně jsi mne inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja túto značku poznám a príde mi veľmi sympatická ale chýbajú mi predajne na slovensku viem iba o jednej v blave. Tam som si kúpila túto lícenku:

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/2012/10/licenka-pre-rysavky.html#more

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)