čtvrtek 11. dubna 2013

Natura Siberica noční detoxikační pleťová maska

Značka ruské přírodní kosmetiky Natura Siberica se začíná pomalu a jistě rozmáhat po české blogosféře. Navíc mě tolik kladných ohlasů na její produkty nenechalo chladnou a zatoužila jsem nějaké produkty vyzkoušet. Vybrala jsem si několik produktů, ale  o těch se dočtete někdy příště. Dneska bych vám ráda blíže ukázala noční detoxifikační masku.




Night Detox Facial mask (75ml) - koupíte např. zde za 119 Kč, oficiální info zde

V akci stála maska nějakých 88 Kč, což je skoro neuvěřitelná cena. Říkala jsem si, že i kdyby mi nevyhovovala, tak za tu cenu stojí vyzkoušet. A dobře jsem udělala :) Ale popořadě...

Obal masky se mi celkem líbí, ale narovinu říkám, že ta všudypřítomná azbuka mi trochu vadí. Maska byla v krabičce, což mě mile potěšilo a v mých očích tím značka o něco stoupla. Balení je klasické, není na něm nic zásadního :) Konzistence masky je lehký gel, který se poměrně rychle vstřebá. Trochu jsem se obávala ulepeného pocitu, ale maska trošičku lepí jen hned po nanesení a jakmile se do pleti vsákne, tak po lepení není ani památky. Na pleti je opravdu příjemná a nijak nepne ani obličej nevysušuje. Jak název napovídá, masku si nanesete před spaním na vyčištěný obličej a po 10-15 minutách jí opláchnete. Byla jsem upřímně nadšená, když jsem si po použití sáhla na obličej :) Co všechno maska dovede se dočtete na krabičce o kousek níže. Já můžu říct, že je pleť zklidněná, hebká a čistá. Nějakou hlubší detoxikaci můžu těžko posoudit, ale jelikož mi po použití nevyskákaly žádné pupínky nebo boláky, tak soudím, že pleti vyhovuje :) Maska má velmi příjemnou parfemaci, kterou ale neumím k ničemu konkrétnímu přirovnat. Musím uznat, že mě obecně parfemace obou produktů, které jsem si koupila, nadchla a vyhovuje mi. 

Masku používám na vyčištěnou pleť před spaním tak 1-2x týdně, což je i doporučené od výrobce. Jednou jsem dokonce zapomněla, že jí na obličeji mám a nechala jsem jí na obličeji přes noc. Kupodivu se nic nestalo a pleť byla i tak krásně jemná a naducaná :)

Maska je vhodná pro všechny typy pleti. Mám smíšenou/mastnou pleť a neměla jsem žádný problém. Líbí se mi, že je pleť po použití jemná a hydratovaná a i v tomto chladnějším počasí mě maska zbavila sušších míst, které v zimě mívám kolem rtů a na čele.




Video o tom, jak masku správně aplikovat





Složení masky:



Asi víte, že nejsem přes bio, eko, natural atd. kosmetiku expert a vážně těm certifikátům nerozumím ani podle nich kosmetiku nevybírám. Protože je ale většina z vás v tomhle zběhlejší a nejspíš tomu i rozumí, tak vám příbalový letáček řekne asi víc než mě :)

Masku můžete koupit i např. zde




Upřímně musím říct, že mi maska maximálně vyhovuje a za tu cenu mi přijde skoro neuvěřitelná. Za sebe rozhodně můžu doporučit vyzkoušet. Vlastně já sama mám chuť zkoušet i další produkty této značky, takže budu moc ráda za vaše případná doporučení :)

Četly jste už o značce Natura Siberica? Máte nějaké produkty této značky? Případně zkoušel někdo z vás tuto masku? :)

15 komentářů:

  1. Od této značky nic nemám a ani jí neznám, ale ráda si počtu o něčem novém :).

    OdpovědětVymazat
  2. Natura Siberice mě taé láká už dlouho, neví tady někdo, jestli netestuje na zvířatech? (v certifikátech se upřímně taky moc nevyznám a v ruštině už vůbec ne :D)

    OdpovědětVymazat
  3. oooo to je skvělé! mě natura siberica ohromně láká!!! a tu masku asi nutně potřebuju:DDD jen co doplácám asi tak tunu těch, co mám doma ted:DD

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, čím víc mě ta Natura Siberica láká...Hlavně se mi moc líbí jejich tělové oleje z té spa řady...
    Jinak jsem si založila blog, zatím je jen v začátcích, ale kdyby měl někdo chuť, tak budu ráda když ho omrkne :)
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tu bych mohla vyzkoušet .:)

    Jinak tě zvu na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky ji mám, a zapomínám ji na noc schválně, jen dávám tenší vrstvu. Krásně voní a ze všech masek mi přišla nejsympatičtější, tak šla do košíku. A azbuka mě taky štve, ale překlad všeho a změna obalů by akorát navýšila cenu. Zbytečné.

    A Tvoje čtenáře zvu na mou první giveaway, myslím, že pozvání pod článkem s přírodní kosmetikou se hodí, ceny jsou v podobném duchu. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se jako staré ruštinářce ta azbuka líbí, je to zase něco jiného a ani ve spojení s designem to pro mě nevypadá lacině, navíc sověti mají posledních pár desítek let docela slušné výsledky ve zkoumání léčivých rostlin. Mám ji doma a jak jsem zvyklá z těch asijských, nanesu večer a neoplachuji a teď se dívám, že je to tak doporučené i na krabičce (Není třeba smývat.) Je to pohodlnější, mám ji tak místo nočního krému a je moc fajn, přesně jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
  8. Rada si z klidu domova prectu dalsi clanek o teto znacce. Také jsem psala o nekterych produktech a chystam se poridit si dalsi i tuto masku. :-)Natura Siberica je kosmetika pro lesniho tvora, jako stvorena!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy, nevíš kde by se dala koupit v kamenném obchodě? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tiez som podlahla a nieco kupila na skusku, mam od nich telovy peeling (ten je dobry), maslo proti celulitide (zmenu som nezaznamenala, ale krasne vonia a dobre sa roztiera a vstrebava), sampon proti lupum (ten uz nekupim, nepomaha mi). Ta azbuka mi tiez trochu vadi, ale ma to zas aspon trochu "orientalny" nadych :) Hrozne sa mi pacia obaly, take zenske, ornamenty, to je moje :) Vsetky vyrobky mi velmi vonaju, nema to silikony (super!), konecne som nieco nasla podla svojho gusta, takze urcite kupim nieco nove. Co mi ale vadi je, ze ten nalepeny preklad je strasne velky a pre mna neprijemny v dotyku (a asi som uchyl, ale neznasam, ked sa zosupu pismenka ;)), na 200 ml kremoch zasahuje na celu tubu, no a nejde to dobre dole, zostalo tam lepidlo :( Ale to je detail, na kvalitu vyrobku to samozrejme vliv nema :)

    OdpovědětVymazat
  11. Eiwen: na zvířetech samozřejmě netestuje :) má ICEA, to je také ten jeden ze známějších certifikátů, a u těch je to samozřejmé, že netestují, aniž by se to muselo uvádět na obalu
    (tenhle certifikát má třeba i Cosm´etika, co byla v Ladyboxu)

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto kosmetiku už taky doma mám a byla jsem hodně zvědavá na tuto masku - vypadá velmi dobře a jsem ráda, že zase slyším nějakou tu chválu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. tuhle masku mám, používám ráda, na recenzi se teprve chystám, ale žila jsem v domnění, že se má nechávat přes noc, když je to noční maska :)nikdy jsem ji nesmývala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na masku to má velmi zajímavou konzistenci... ale ta cena je výborná.

    OdpovědětVymazat
  15. MalaMacanda: já myslím, že teď si o téhle značce budeš číst asi častěji, jestli sleduješ víc blogů :)

    JINA: to si taky vždycky říkám a stejně si koupím novou :) i když můžu tvrdit, že je každá skoro na něco jiného :)

    Helen: díky za tip, ráda se mrknu :)

    An Pavelcová: přesně, myslím, že když se člověku nechce, tak jí oplachovat ani nemusí a nijak mu to neublíží :)

    Alys: já nikdy rusky neuměla ani ťuk, takže mě ta azbuka spíš děsí :) ale je fajn, že tam přímo píšou, že se to nemusí smývat, to ráda slyším :)

    FairyChain: můžeš nakupovat např. na naturasiberica.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)