neděle 14. dubna 2013

Nákupy, novinky a na co se můžete těšit

Tak tu po nějaké době máme zase nákupní a novinkový článek. Abych vám pravdu řekla, tak mě trochu děsí, kolik toho je! Tenhle a předchozí týden mi přišlo celkem dost balíčků a já je všechny spíš jen tak zběžně omrkla a všechny věci si dávala na jedno místo, že je během víkendu nafotím, protože v týdnu na to čas není. A když jsem o víkendu otevřela krabici, málem jsem padla :) Ani se to nezdálo, když člověk sem tam otevřel katalog, něco odkliknul v eshopu a pak jen čekal, až to všechno dorazí...a teď je toho tolik :) Na druhou stranu se plní i krabice s prázdnými a vypotřebovanými produkty, takže si za čas dáme asi i článek plný prázdných věcí :)


Asi tak po pěti letech jsem si objednala něco od Avonu a Oriflamu. Kolegyně v práci nás pravidelně zásobuje katalogy, které se tak pěkně povalují po stole a když člověk nemá náhodou co dělat, tak listuje a říká si, že by zkusil třeba tohle :) Všechno to byly spíš jen menší položky, samé akce a slevy, jak tomu u těhle značek bývá. Každopádně mám zas tak na 5 let vystaráno a potřeba cokoliv vyzkoušet ochabne :) Jsem na všechny věci zvědavá, extra asi na bázi pod stíny, protože jestli bude blbá, tak ať si mě nepřeje. Nejhorší je, že ona asi bude blbá, cítím to v kostech, ale nedá mi to a musím jí vyzkoušet :) Pak tu máme jednu věc na podporu růstu řas a tři balzámy. Tak uvidíme, jestli bude něco výjimečně skvělé nebo úplně blbé, včas se to dozvíte :)


Moje malá úchylka - pokaždé když objednávám něco z Asosu, tak k tomu musím přihodit i nějakou kosmetiku, protože mi je vždycky hrozně blbé, že mi přijde taková velká krabice a je v ní jen pár věcí :) Takže jsem přihodila Apocalips od Rimmelu v odstínu Celestial, což je odstín, který se mi líbil od začátku asi nejvíc a nechtělo se mi čekat, až se dostanou i k nám :) Pak jsem přihodila ještě matnou rtěnku Kate a jumbo tužku na oči Scandaleyes. O všem pak napíšu extra a produkty ukážu z blízka :)




Klasika se konala i při nákupech u Yves Rocher. Každý měsíc mi přijde letáček, kde je sleva od 30%-50% a většinou nějaký dárek k nákupu. Většinou nakupuju jen odličovače na oči, ale protože byl tentokrát ještě jeden dárek k nákupu nad 350 Kč (možná je ta částka trochu jiná), tak jsem sáhla i po hydratačním krému, který byl zrovna v akci za 180 Kč. Lak byl dárek k nákupu a ty proužkaté a puntíkaté věci jsou úložné boxy, které si člověk mohl koupit právě k tomu nákupu nad 350 Kč. Úložných prostor není nikdy dost, takže jsem akce využila :)




Skládací úložné boxy (celkem jsou 3 kusy)


Balea se vytasila letními novinkami. Neodolala jsem a koupila si třpytivé tělové mléko (jako každý rok). Moc mi sice nevoní (jako každý rok), ale ten třpytivý efekt je moc pěkný :)



DMko mi pak na testování poslalo mango řadu letní limitky. Musím říct, že ač mi většina sprcháčů nebo tělových mlék Balea nevoní, tak takhle řada si mě vážně získala. Vlastně se mi líbí celá ta limitka (k dostání jsou další dvě vůně), což mě docela překvapilo :) Těším se na ten sprej, protože na léto do kabelky je to super věc. Člověk se má pořád čím stříkat a osvěžovat.



Takový detail, ale strašně milý :) Líbí se mi, když někdo umí napsat vaše jméno a není to jen oslovení "Milá blogerko". Vytahování balíčku s mašličkou jsem si moc užila a brzy se dozvíte, co bylo uvnitř :)



Po delší době jsem měla cestu na Chodov a to znamená, že jsem se ze zvědavosti zašla podívat do Inglot obchodu. Zajímaly mě novinky, na které lákal mail :) A to bych nebyla celá, abych si alespoň něco malého neodnesla domů. Lesk byl ve velké slevě, takže jsem měla radost a Body sparkles jsem zkoušela včera na jednom večírku, tak vám je někdy ukážu trochu blíže :)


A na závěr pár novinek z Inglot obchodu. Barevná paletka rtěnek by se mi moc líbila doma, ale asi bych pro ní našla těžko využití :) Ale na nějaké halloweenské líčení by byla skvělá :)

Nově najdete:

sypké i presované pudry z 3S Systemu Sport/Stage/Studio, které dodají vaší pleti dlouhodobé zmatnění bez viditelného zapudrování a zajistí vaší pleti celodenní bezchybnost

 sametový pěnový make-up s matným efektem

- paletka 10ti nových barev rtěnek z Freedom Systemu, kde najdete od bílé barvy, přes žlutou, modrou, tyrkysově zelenou až po zářivé růžové a oranžové! Rtěnky mají luxusní plnobarevnou a krémovou texturu a skvěle na rtech drží (foto níže)

Nové pudry ani make-up jsem nějak v běžné nabídce přehlédla a vyfocené je nemám. Naopak nový mi přijde tělový třpytivý pudr, který jsem předtím v obchodě neviděla. Je moc pěkný, ale pokud by se člověk netřpytkoval od rána od večera od hlavy k patě, tak je to asi zbytečná věc.




Barevné rtěnky mě fakt dostaly. Na běžné nošení asi těžko použitelné, ale na nějaké pěkné focení si dovedu představit, co by s tím všechno šlo :)



To je vše dámy a pánové :) Nějaké ty novinky by se ještě našly, ale nechci prozrazovat všechno, ať máte nějaké překvapení :) Těšit se můžete na nějaké guest posty, další soutěž a plno mých řečí :) Teď bude snad ještě chvíli klidnější období a pak se na chvíli odmlčím a plně se ponořím do státnicových otázek. Letos se vedení školy rozhodlo, že by nám mohlo přihodit ještě jeden ten předmět navíc, ať máme radost, takže přemýšlím, jestli si nechat předepsat Neurol už teď nebo až za týden :)

Mějte krásnou neděli a jestli jste si něco pěkného koupily, tak se o to s námi podělte :)

33 komentářů:

  1. Já teda Avonu a Oriflamu vůbec nevěřím... všechno, co jsem zatím zkoušela stálo za prd :) a po těch Balea věcích se musím mrknout :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Avon a Oriflame už dlouho nekupuji, ve všem naprd. Ale u mazátek na rty se to ztratí :)Jinak u YR také plánují nákup, ty jejich letáčky jsou peklo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super produkty,jsem zvědavá na recenze. Závidim tolik přípravků :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, jaký je ten tělový sprej?? Chystám se na něj.. :) Lak YR jsem taky dostala, ale moc odvařená z něj nejsem. Okamžitě se mi oloupal..!

    OdpovědětVymazat
  5. a já si tý kartičky vůbec nevšimla :D jak to člověk nečeká, tak to ani nečeká ... :D ... je to milý, souhlasím, a dárková taštička mě zaujala hned, protože takhle mě ještě nic nepřišlo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím souhlasit, nějak prostě nemám ráda Avon a ani Oriflame:(

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí to třpytivé mléko od Baley a tu novou kolekci musím taky omrknout:)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Avonu jsem už dlouho nic neměla,ale před pár lety dělala Avonku má kamárádka.Měla jsem oblíbený šampón na vlasy s muškátem a březovou kůrou a revitalizační krém na pleť.Bohužel dneska už jsou oba výrobky zrušeny.

    OdpovědětVymazat
  9. Super těším se na všechno:)
    A do DM musím, jsem zvědavá na nové kolekce, to třpytivé mléko si určitě koupím, mám ještě to z minulého roku a je skvělé:)
    A hydratační krém YR už mám koupený, ale schovávám si ho na léto.
    Taky mi přijde, že mi všechna kosmetika chodí naráz...dlouhou dobu nic a pak jsou žně:D

    OdpovědětVymazat
  10. já tu bázi od Avonu mám a jsem s ní spokojená sice jí nemám s čím porovnat, ale měnit jí rozhodně nehodlám, protože mi díky ní stíny vydrží víc jak 12 hodin.))

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné nákupy :) Hned jsi mě inspirovala a nějakou tu matnou rtěnku od Rimmelu prostě musím mít! Ten balzám na rty od Oriflamu jsem už měla a byl celkem dobrý, takže se není čeho bát. Je jako ten jejich zázračný kelímek, akorát že je v tyčince :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je presne.. katalogy Avon a Oriflame se povaluji v praci a ja obcas neodolam.. nepoucitelna, no.. ten Avon balzam jsem si koupila v zime, je uplne k nicemu.. taky jsem si koupila pudr, ktery je - jake prekvapko - uplne hrozny (co jsem si myslela, ze? ale byl v akci!!) a posledni ulovek byl lak na nehty (v akci!) a ten je.. no.. uplne jiny, nez byl na fotce v katalogu, no, ale dobre, uziju ho.. :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Avon a Oriflame a podobne katalogove znacky vobec nemusim..vcera som bola v DM, obzerala som tu mangovu radu a dooost sa mi pacila, nadherne to vonia :) a zaobstarala som si Wake me up make-up od Rimmelu,som nanho strasne zvedava :P

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, už jsem doufala, že k nám Scandaleyes došly.Tak nic,no :(

    OdpovědětVymazat
  15. Už se těším na tu belau summer glam, ta tropická kombinace vůně bude asi něco pro mě. A jestli v recenzi dopadne dobře, tak si určitě pořídím...ještě že je Balea celkem levná :).

    OdpovědětVymazat
  16. gelova ceruzka avon supershock je najlepsia ceruzka aku som kedy mala. a este jeden krem na oci. ale tu v irsku sa k nim uz nedostanem, takze mamca bude musiet vozit zasoby z domu

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mám od Avonu tú bázu pod očné tiene a musím povedať, že som s ňou macimálne spokojná a nemám čo vytknúť :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Z avonu a oriflamu tiež občas niečo objednám, ale nie veľmi často... momentálne čakám na telový píling a sprej na tvár z Oriflame, neodolala som tej vôni, tak snáď nebudem sklamaná :) Tie farebné rúže Inglot vyzerajú úžasne, občas líčim na foteniach a tam by to s nimi bola paráda!

    OdpovědětVymazat
  19. Těším se na recenze! :) A zvlášť jsem zvědavá na tu Avon bázi...

    OdpovědětVymazat
  20. od Avonu mám ráda tužky na oči, jinak mě to nebere. jsem zvědavá na jumbo Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já byla z těch barev rtěnek v Inglotu celkem v šoku :D Nějak si nedovedu představit, že by si to někdo koupil fakt jen tak.. ale asi se i takové najdou :))

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem moc zvědavá co je ukryto v tom testovacím balíčku:) Jinak od Avonu mám jen pár věcí, nikdy mi tato značka nepřirostla moc k srdci, tak jsem hodně zvědavá na tu bázi:) Doufám, že bude recenze, ta by mě zajímala:)

    OdpovědětVymazat
  23. ja teda tie trblietave telove mlieka vobec nemusim, svrbi ma z nich pokozka, no ten telovy mango sprej vyzera super, to porozmyslam:)

    OdpovědětVymazat
  24. Bázi od Avonu jsem zrovna nedávno dostala, nejdřív jsem ji chtěla bez zkoušení poslat dál, ale pak jsem si to rozmyslela a jsem za to moc ráda! Je totiž fakt dobrá a recenze jsem na ni taky četla jen pozitivní. Opravdu mě moc mile překvapila a používám ji denně, i když zrovna nepoužiju stíny. Krásně totiž víčka barevně sjednotí, konzistence je krásně sametově krémová a opravdu funguje. Tak budu zvědavá na Tvoje dojmy :-)
    Ten balzám v kelímku od Avonu mám taky, není vůbec špatný, i když určitě existují lepší výrobky, ale tento je rozhodně sympatičtější než ta "zázračná" vazelína od Oriflamu.
    Jinak jsem zvědavá na Tvoje dojmy z balzámu Tender Care, po tom jsem taky už párkrát koukala.

    Mangová řada Balea (i ty ostatní limitky) voní krásně, mám v plánu pořídit na léto ten sprej. A díky za tip na třpytivé mléko, to jsem neznala a asi ho taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  25. jsem zvědavá na nové Kate rtěnky, recenzi co nejdříve, prosím! :))

    tenhle krémík Hydra Végétal mám také a je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuji za inspiraci, na asosu jsou zrovna selvy (i na apocalips), tak si tam nějakou tu rtěnku/lesk přihodím. Nevím proč, ale nidky mě tam nenapadlo kouknout a kosmetiku.
    Hydratační krém z YR mám a nejsem z něho úplně nadšená. Přijde mi, že trochu lepí, ale jinak plní účel celkem dobře. Doufám, že bude vyhovovat víc. Ale taky mě nalákali na krabice a lak k nákupu. Už se klepu, co si vyberu :D

    OdpovědětVymazat
  27. tenhle balzám od oriflamu mám také ráda

    OdpovědětVymazat
  28. Já si z Oriflamu ojednávám pravidelně. Kamarádka mi také každý měsíc nabízí katalogy a já prostě neodolám :D NAdruhou stranu tělovka je docela OK :) Dekorativka je ale dost slabota... Na ty Balea novinky se těším, už aby byla recenze! :) A ještě mne zaujaly ty inglotí rtěnky, jen si nějak neumím představit, že bych je někdy opravdu použila ...:D Jinak...nic jmoc jsem si nekupovala, za to dostala spoustu krásných věcí k narozeninám :) (http://lightscapade.blogspot.cz/2013/04/prehled-kosmetickych-darku-ktere-jsem.html)

    OdpovědětVymazat
  29. :) odkiaľ mááááš tie kate rúže :) ? :) parááádne suu :) aj všetko :/ chceeem Nataly

    OdpovědětVymazat
  30. bázi od Avonu používám už několik týdnů a téměř nemám co vytknout :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)