sobota 27. dubna 2013

Nákupní horečka v Lindexu a co jsem si pořídila

V úterý se konala nákupní akce od Elle v obchodech Lindex v Praze a Brně. Do Lindexu chodím ráda a často, takže jsem se registrovala, zlanařila kamarádky a mohly jsme vyrazit. Jelikož jsem ten den měla jednu ze závěrečných zkoušek, kterou jsem úspěšně zdolala, tak jsem se náležitě odměnila :) Na celý nákup byla sleva 30%, ke každému nákupu jako dárek psaníčko a k nákupu nad 1000 Kč navíc dárek od Bourjois. No neberte to :) Vyfotila jsem vám pár fotek pro představu, jak to na akci vypadalo a jaké kousky jsou teď momentálně v prodeji. Kvalita fotek nic moc, já vím, ale holt nejsem fashion guru a nemám zrcadlovku :)


Pro navození té správné atmosféry si nejdřív pusťte tohle video :)



Na akci jste se mohly nechat nalíčit i moc příjemnou vizážistkou Bourjois. Musím říct, že na podobných akcích často potkávám ne zrovna příjemné a ochotné slečny, které se tváří, že je spíš obtěžujete. Slečna od Bourjois byla ale strašně milá, ochotná a šikovná :) Velké plus










Nově seženete i kolekci, jejíž tváří je Penélope Cruz








Mezi spodním prádlem byl i nenápadně schovaný DJ :)



Při čekání ve frontě. Vyplatilo se přijít dřív, všechno v klidu vyzkoušet a pak jít zaplatit. Musím říct, že fronta byla konstantně pořád mega dlouhá, ale rychle to odsýpalo. A co mě překvapilo - psaníčka jako dárek k nákupu byly snad po celou dobu a nebyly hned vydané :)




Welcome drink a něco malého na chuť






















Fronta na kabinky byla po začátku akce opravdu veliká :)


































Co jsem si pořídila já? Nějaký ty doplňky a drobnosti :)





Nastal čas balerínek, tak jsem doplnila zásoby punčoch, které jsou do nich určené



Pouzdro na brýle, abych je netahala jen tak po kabelce a šikovný pomocník na "odchlupení" oblečení :)



Perličkový náhrdelník mě upoutal na první pohled a protože ráda nosím výrazné doplňky, tak jsem ho tam nemohla nechat. Prodává se k němu i stejně barevný náramek. Psaníčko byl dárek k nákupu.



Bílá kabelka mi ve "sbírce" chyběla, takže jsem taky neodolala. A na šátky jsem také ujetá, takže jsem si nakonec vybrala tento.



K nákupu byl i dárek - oční stíny Bourjois. Jsem ráda, že jsem chytla zrovna tyhle pěkně zelené :)



U vchodu každý dostal dárek od Elle. Tohle tričko už sice jednou mám, ale nevadí :) Na cvičení je ideální 



Musím říct, že se mi akce velice líbila a odcházela jsem spokojená já i kamarádky. Obávala jsem se, aby se do obchodu nenahrnuly davy, přes které by se nedalo hnout, ale dalo se to. Když si člověk všechno v klidu vyzkoušel předem, tak ho nemohlo nic rozházet :) Sleva 30% se na účtence už projevila a potěšily mě i dárky k nákupu. Takže víc takových akcí prosím :)

Pokud byste si chtěly taky nakoupit v Lindexu, ale akci jste nestihly, tak se zapojte do této soutěže a vyhrajte poukaz na nákup za 12 500 Kč.

Doufám, že vás článek bavil a bylo to pro vás menší zpestření. Příště už bude zase kosmetika.


Byl někdo z vás taky nakupovat? :) Chodíte na podobné akce nebo vás to vůbec neláká? 

30 komentářů:

  1. Teda! To by se mi moc líbilo! Jinak to pouzdro na brýle je krásné a kabelka..mmm! Dnes to omrknu a doufám, že ji mají i v tmavé :) Dost mě také zaujala bižuterie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého popisu to vyznělo všechno tak úžasně :D
    Ale to kdybych si do Lindexu zašla já, tak by to dopadlo asi tak, že by se mi tam stejně nic nelíbilo a byla bych naprosto nervní z té hromady lidí :/ Nevím proč, ale přijde mi, že kousky, které jsi fotila jsem v Lindexu v Brně ani neviděla... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pouzdro na brýle je moc pěkné a šperk také! KOukám, že jsi si nákupy užila perfektně:)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to dobře, bohužel mám pocit, že kdykoli jdu do Lindexu, tak mi tam přijde oblečení jako děsné hadry podivných tvarů :/ tak mrknu teda na novou kolekci, snad to bude lepší

    OdpovědětVymazat
  5. Článek mě bavil moc! Vždycky jsem se Lindexu vyhýbala a ejhle, když se dívám na stránky, tak vidím, že tam mají sekci i pro nás velký, takže tam určitě zavítám. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně mě mrzí, že jsem tuto akci propásla, k mé smůle jsem měla volno v pondělí a tak jsem do Brna jela teda den před akcí:/ Kabelka je nádherná a ty perličky taky :) určitě bych si zašla pro nějaký šperky, jsou úžasné z fotek :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí náhrdelník a kabelka, i když já bych si nejspíš vybrala tu zelenou. Vypadá to, že hned zítra budu muset zajít do Lindexu.

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, ta bílá kabelka je moc krásná! Také jsem na ní koukala. :) A slečna od Bourjois působí mile už jen z fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Lindex zase boduje, zelená, bílá a modrá jsou moje nej barvy. Líbí se mi naprosto všechno. A máš tam vyfocenou mojí kamarádku z Kladna :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je super! Nutně jí potřebuju v zelené..!

    OdpovědětVymazat
  11. rozhodně to byla nejlepší nakupovací akce.)víc takových!.)

    OdpovědětVymazat
  12. vyzera to super, niektore kusky sa mi takto z fotky velmi pacia, musim sa tam ist kuknut

    OdpovědětVymazat
  13. To je fotek :)! Pořád jsem rolovala a rolovala dolů, když už uvidím, to psaníčko a to se mi moc líbí, brala bych ho také :). Naopak stíny ani ne, nemám ráda akce, kde jakože dostanu dárek, ale je to pak spíš blbost (pardon za ten výraz, ale pro mě to tak je), kdy stíny moc nepoužívám a zelené už vůbec ne :)..to si pak říkám, že bez dárku by to bylo lepší :).

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsme si užili fajn večer, i když v Brně a pravda, asi nebyl takový výběr jako u vás :-/ i tak se mi spousta věcí líbila a Lindex mi je čím dál víc sympatickej.

    OdpovědětVymazat
  15. Jeee ty si teda nafotila snáď milión fotiek:) to ťa obdivujem ja by som asi v zápale nákupnej horúčky nezvládla aj fotiť aj pozerať na tie nádherné veci.
    Psaníčko je krásne a ten náhrdelník tiež:)
    Inak tento článok ma určite moc bavil:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  16. Tento článek mne moc bavil i inspiroval :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty šperky jsou skvostné! Další akci tedy už nesmím propásnout. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se libí momentálně v Lindex, plno věcí. Na ten perlový náhrdelník jsem, taky koukala, dobře jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  19. Obdivuju, že stíháš dělat závěrečné zkoušky a ještě k tomu každý den postovat článek na blog. Do Lindexu moc nechodím, ale nalákala jsi mě :-).

    OdpovědětVymazat
  20. Kristova noho, tomu říkám fotogalerie! :-D Bebe

    OdpovědětVymazat
  21. Jůů, to je samá zelená! :-D Tam by se mi líbilo :-) Kabelka, co sis koupila, je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za potvrzení správnosti mého dojmu, že do Lindexu teď prostě nesmím vlézt, protože jinak neodjedu na dovolenou. Nikdy. :D

    OdpovědětVymazat
  23. kabelka je úplne nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  24. vždycky když vidím fotky z takových akcí, tak ještě víc lituju, že nejsem z Prahy.. :) do Lindexu tedy moc často nechodím, i když vlastně nechápu proč, protože se mi tam plno věcí líbí :D

    ten perlový náhrdelník z nové kolekce mám vyhlídnutý také, pro ten si tam rozhodně zajdu, pokud u nás tedy bude k dostání...

    OdpovědětVymazat
  25. uff, o tej akcii som fakt nevedela, to by som sa možno dotrepala do Brna aj skôr ako v stredu :D
    Ale super foto, keď už nie dokonalou kvalitou /čo ma nezabila/, aspoň si dokonale vystihla atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nakúpila si úplne super veci, všetky sa mi páčia :) tá kabelka je úplne božská :)

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý příspěvek Rendy..:)) Koupila jsis super věci, hlavně ta kabelka je naprosto skvělá! :)

    A závidím tričko Elle, já už doma jedno mám, klidně bych další uvítala :D:D nevíš, kde se dá sehnat?

    OdpovědětVymazat
  28. To muselo být super! Ale z té fronty u kabinek by mě kleplo! :-)
    Zelená kabelka je dokonalá, asi ji teď bude mít celá Praha, co :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  29. Taky jsem chtěla jít, bohužel se mi nepodařilo ukecat žádnou kamarádku, která by šla se mnou. Jsem ráda, že jsi si to užila alespoň ty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)