pondělí 22. dubna 2013

Nákup z Asosu a co u nás zatím nekoupíte

Jak jsem vám naznačovala v nákupním článku (KLIK), tak mi nedávno dorazil balíček z Asosu a v něm i pár těch kosmetických maličkostí. Všechny jsou do Rimmelu a vlastně zatím ani jednu z nich u nás neseženem (to byl asi zřejmě hlavní důvod mého nákupu). Apocalips se tedy do našich drogerií už blíží, ale nějak jsem neodolala a pořídila si odstín podle svých představ :)


O tomto laku na rty jsem vám psala nedávno zde. Nemá cenu se opakovat. Odstíny si můžete porovnat na fotkách níže. Celestial je odstín přesně podle mého gusta a údajně by měl být dostupný i u nás. Je to taková tmavší starorůžová barva, ve které se cítím dobře a nemám pocit, že jsem vylezla z bordelu, jako v případě odstínu Apocaliptic :) Jinak platí všechno jako u prvního článku a nemám co dodat. Odkaz na Asos na laky na rty KLIK.





Nevím proč, ale první otevření laku mi přijde fascinující, tak jsem vám ho mohla vyfotit. Pamatujte na tyto fotky, až si lak budete vybírat v drogerii. Úplně nový musí vypadat takhle. Hned po prvním použití se hrdlo naplní barvou, takže je to spolehlivý způsob, jak poznat, že je všechno jak má a nikdo před vámi to neupoužil :)








Další co skončilo ve virtuálním košíku byla matná rtěnka Kate od Rimmelu. Je to vlastně už druhý odstín z této řady, který jsem původně chtěla nejvíc ze všech, ale v Boots ho měli vyprodaný a přítel mi proto přivezl jiný. Tak jsem si konečně pořídila 101čku, která se mi zatím líbí snad úplně nejvíc, ze všech odstínů Kate rtěnek. Předčila i odstín 03, který dosud u mě vedl :) 

Nicméně konzistencí mi rtěnka tolik nesedla a původní černé verze mi vyhovují lépe. Mám pocit, že jsou v rtěnce takové drobounké hrudečky, které na rtech trochu dřou. Černé verze jsou příjemně krémové a vyhovují mi více. Jako všechny matující rtěnky mají tendence rty vysušovat, takže doporučuji udělat peeling rtů, než rtěnku nanesete a vyhnete se tomu, že vás zdůrazní suchá místa.  

Navíc tyto matné rtěnky celkem intenzivně voní a není mi to úplně příjemné. Výdrž mi u obou typů přijde stejná a celkem nevidím rozdíl. Když nic nepiju a nejím, tak vydrží kolem 2 hodin. Myslím, že víc si jich pořizovat nemusím a takhle mi to stačí :) Odkaz na rtěnku na Asosu KLIK.

Odstín 113 putuje do náhradní rodiny, protože nude rtěnek bylo už dost a všechny bych nestihla upotřebit :)



Porovnání odstínů - do matných patří odstíny 101 a 113, zbytek je z klasické kolekce, která je dostupná i u nás.








Na fotce se barva tváří trochu studeně, ale je to jen světlem. Barva odpovídá swatchi na ruce.




Poslední z balíčku byla jumbo tužka Scandaleyes, které u nás samozřejmě nejsou a bůhví jestli někdy budou. S tenkou verzí, které u nás jsou, jsem byla moc spokojená, tak mě lákala i tato. No, když vezmu v potaz to, že víčko bylo na tužce narvané tak pevně, že jsem ho páčila nožem a samozřejmě u toho tužku zlomila, tak mě zklamala i po stránce výdrže. Ale začnu tím pozitivním - tužka je krásně měkká, hladce po víčku klouže a barva je opravdu intenzivní a opravdu černá. Všechny tyto vlastnosti pohromadě se u tužek z drogerie tolik nevidí a proto jsem nejdřív byla celkem nadšená. V zátěžovém testu ale tužka propadla. Strašně se rozmazává a nemá moc dobrou výdrž. Vedle UD tužky je spíš jak chudý příbuzný a výdrží se jí nemůže rovnat ani omylem. Pokud byste tužku používaly jako podklad pod kouřovky, tak bude fajn, ale na precizní linky, které chcete, aby se nerozmazávaly to není dobrý pomocník. No, takže mě tužka příliš neohromila a už neplánuju, že bych si koupila i jiné odstíny, jak jsem to měla původně v plánu.

Odkaz na tužku na Asosu KLIK


Malou nehodu jsem vyřešila tak, že jsem ulomenou špičku tužky dala do kelímku a na oči jí maluju štětečkem na oční linky. Není to ideální, ale bylo mi líto jí vyhodit bez užitku :)



Zátěžový test odolnosti:

1) tužka je krásně měkká, pigmentovaná, barva je intenzivní
2) nechala jsem tužku zaschnou cca 5 minut a přemázla jí prstem
3) přitlačila jsem trochu víc a zjišťovala, jestli se tužka rozmaže úplně do ztracena



Nákupy na Asosu můžu vřele doporučit. Neplatíte žádné poštovné a do týdne mám balíček vždycky na stole. Navíc je všechno pečlivě zabalené a nikdy se mi nestalo, že by něco dorazilo poškozené nebo zničené. 

Co myslíte, objeví se matné rtěnky nebo jumbo tužky i u nás? Má někdo nějaké informace, které by to potvrzovaly nebo vyvracely? :) Má někdo z vás některou z těchto věcí?

20 komentářů:

  1. u nás v Rossmannu už Apokalipsy mají přes týden včetně Celestialu, též se mi na swatchich hodně líbil, ale když jsem jej zkusila, tak jsem, bohužel, zjistila, že k mému tónu pleti absolutně nejde. Škoda, je moc pěkný. Tobě na rtech moc sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Taky musim někdy nákup z Asosu uskutečnit :) Jinak ten lak na rty vypadá fakt krásně - ten odstín ti sedne!

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem udělala v podstatě ten samý nákup, akorát v jiných barvách :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty laky na rty se moc těším! Nemáš náhodou tušení, kdy dorazí do českých drogerií? Chodím to tam kontrolovat ob den, ochranka mě už zdraví :-D
    Já mám moc ráda klasické tužky Scandal eyes, podle mě jedny z nejlepších tužek na trhu (pochvalná óda zde: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/03/recenze-scandal-eyes-waterproof-kohl.html), jumbo verzi taky určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tvůj nový odstín laku na rty je fakt nádherný! Fakt by mě zajímalo, jestli by mi taky slušel.. což znamená, že asi budu objednávat z Asosu :DD Díky, Rendy :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Z Asosu taky často objednávám a mám skoro ty nejlepší zkušenosti, ale tedy už se balíček ztratil a jednou nebyl před Vánoci vůbec odeslán ..kupuji tam z kosmetiky spíš jen laky na nehty a carmex :).

    OdpovědětVymazat
  7. MILUJU ASOS! dost lituju, že jsem lak na rty ke svému poslednímu nákupu nepřihodila :-/ no tak příště :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Z Asosu jsem ještě nikdy nenakupovala, mám docela obavy nakupovat ze zahraničí, ale ten lak na rty až bude u nás si koupím :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten Lak na rty je super. Zajímalo by mě, kdy dorazí k nám :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Tak odtieň laku na pery sa mi veľmi páči!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem ráda, že díky tobě mi 113 leží doma v šuplíku <3

    OdpovědětVymazat
  12. Ty laky na rty vypadají super! Zrovna mám na asosu vybráno pár kousků, tak možná ještě něco přihodím :)

    OdpovědětVymazat
  13. přesně to co ty na lacích na rty jsem obdivovala v pátek u rossmanna, náhodou jsem došla ke stojanu, kde byly netknuté testery čisťounké hrdlo, jsem koukala jak puk. zkoušela jsem všechny, protože jsem původně chtěla Celestial, ale já nevím vypadal ten odstín divně na ruce :(

    OdpovědětVymazat
  14. Jestli se objeví u nás? Kdo ví. Já jedu ale za týden do UK, takže si je koupím tam :))

    OdpovědětVymazat
  15. na lesk Apocalips jsem čekala snad měsíc, než bude u nás, stále jsem se chodila dívat do drogerky jestli už ho mají a stále nic. chodím převážně do DM, ale minulý týden jsem si šla koupit tužku na oči do Rossmana /ceny jsou tam patrně nižší než v DM/ a tam jsem na ty lesky narazila! měla jsem strašnou radost :) překvapilo mě jen, že k nám dorazily jiné odstíny, než které jsou recenzovány na internetu zahraničními bloggerkami. leč i tak jsem si vybrala odstín s názvem Aurora, který je skoro stejný jako tvůj Apocaliptic, ale líbí se mi a nepřipadám si jako kdybych vylezla z bordelu :) k blond vlasům mi odstín docela jde a hlavně je to dost o zvyku, jaké odstíny je kdo zvyklý používat. dneska jsem si zašla i na mnou dávno vyhlídnutý odstín Celestial, který je nádherný, možná vhodnější na denní nošení, než Aurora. zamilovala jsem se do pigmentace lesků, to je prostě bomba! výdrž je taky velmi slušná a i vůně je mi vcelku sympatická. tyhle dva lesky jsou pro mě momentálně top a budu je stoprocentně používat denně!

    OdpovědětVymazat
  16. super! na rimmel jsem na asosu nikdy nekoukala, až teď díky tvému článku a čumim, co všechno tam je :D :)
    ty laky na rty vypadají hodně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  17. Celestial se mi moc líbí, i ty rtěnky By Kate, máme oblíbené stejné barvy:) Tmavé mi sice taky sluší, ale prostě se v to necítím...

    OdpovědětVymazat
  18. Makeuplover-girl: v Praze jsem je stále neviděla :/

    Klára: děkuju, taky myslím, že je to mnohem lepší, než ta výrazná růžová :)

    Valerie B.: právě vůbec nevím, mám pocit, že někdo psal, že začátek května, ale jak tu někdo píše, někde se už objevily :)

    Markvitka: já vím, že je blbé říkat, že je to univerzální barva, ale pro mě prostě je a přijde mi, že se hodí ke všem :)

    Lucka: obavy vůbec neměj, je to fakt bezpečné a prověřené :)

    Vanillacoffee-k: tak doufám, že jsi s ní spokojená :)

    Violets: já v Praze zatím nepotkala jediný stojan, kde by byly :/

    little blondie: podle mě se dost povedly :) jsem zvědavá na všechny odstíny, které se k nám dostanou :)

    Labradoora: je moc krásná :)

    Terča: já se ve tmavých a výraných odstínech vůbec dobře necítím :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty "laky" mají nádherně syté barvy, ale pořád nevím, jestli to bude něco zrovna pro mě. každopádně ta růžová Kate - tu si koupím určitě, je nádherná a tenhle odstín mi nutně schází! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)