pondělí 29. dubna 2013

L´Occiane toaletní vody La Collection de Grasse

L´Occitane právě teď uvádí na trh novou kolekci toaletních vod La Collection de Grasse, ve které najdete celkem 4 vůně. Podíváme se na celou kolekci trochu blíže a jednotlivé produkty si představíme :)


Příběh celé kolekce

Tvůrce vůní Karine Dubreuil sdílí lásku k Provence a cit pro jednoduchost společně se zakladatelem značky L´Occitane Olivierem Baussanem. Karine, která studovala na Univerzitě parfumerie v Grasse, již v minulosti pro L´Occitane tvořila. Později její pouto ještě zesílilo a vytvořila tak jedinečnou paletu vůní La Collection de Grasse - kolekci inspirovanou městem svého dětství. Všechny vůně z pestré palety La Collection de Grasse byly stvořeny spojením dvou základních složek, které ve své nové podobě vypráví svůj vlastní příběh.






Vanilka a narcis (75ml) - 1290 Kč

Oficiální popis:

Orientální vůně nejprve odhaluje čistou vůni narcisu. Bohatá kytice bělostných květů ve svém srdci však ukrývá i jemně pikantní tóny, které při spojení s opojnou vanilkou vyváří skutečně osobitou a nezaměnitelnou vůni zachycující atmosféru radostných chvil.

Hlava: černý rybíz, bergamot
Tělo: narcis, gardénie
Srdce: vanilka, boby tonka

Když jsem si tak prohlížela složení ostatních vůní, tak zrovna vanilka a narcis se mi líbí asi nejméně. Orientální vůně prostě nejsou mé oblíbené a mívám  z nich spíš bolehlav než potěšení. Takže bohužel nejsme příliš kamarádi a já sama bych si takovou vůni určitě nevybrala. Mě toaletka voní podobně jako klasický Chanel, taková mýdlová vůně a někde v dálce je vanilka. Ale narcis prostě nee. Vůni na sobě sice snesu, ale nečiní mi žádné potěšení a prostě to nejsem já. Třeba mamka z ní byla unešená a strašně se jí vůně líbí (takže se potvrdila i má domněnka, že se hodí spíš ke starším ročníkům). Na mě je ale docela těžká a výrazná. Jinak se mi moc líbí bytelný flakon vůně, který má jednoduchý a čistý tvar. Jelikož mi vůně úplně nesedí, tak mi přijde, že se na těle udrží hrozně dlouho ač bych si někdy přála spíš opak. Ale těžko říct, kolik hodin vydrží, protože je to značně individuální záležitost :)

Ve stejné řadě seženete i tělová mléka (495 Kč), sprchové gely (355 Kč) a parfémovaná mýdla (185 Kč).






Zelený čaj a hořký pomeranč

- jedná se o unisex svěží vůni

Hlava: pomeranč, hořský pomeranč
Tělo: zelený čaj, máta
Srdce: cedr, tymián, pyžmo



 Magnólie a ostružina

- ovocná vůně

Hlava: ostružina, bergamot
Tělo: magnólie, růže
Srdce: pačuli, lesní tráva
 Jasmín a bergamot

- květinová vůně

Hlava: bergamot, mandarinka
Srdce: jasmín, lístky citrovníku
Tělo: santalové dřevo, cedr


Tentokrát se mi výběr vůně do vkusu netrefil. Kdybych testovala verzi s magnólií, byla bych asi nadšená víc. Vyzkoušela jsem si jí, sedla mi skvěle a moc se mi líbila. Pokud máte pocit, že máte na vůně podobný vkus jako já, tak vás nejspíš vanilka s narcisem taky nezaujme. Těžko soudit, vůně jsou strašně individuální záležitost a je to jen můj odhad. Škoda, že nejde zařídit, aby na vás při čtení článku stříkala vůně a vy jste si mohly udělat obrázek samy :)

Byl už někdo z vás vyzkoušet nové toaletní vody? Jaká se vám podle popisu líbí nejvíce?


PS: děkuji L´Occitane za poskytnutí toaletní vody k recenzi

15 komentářů:

  1. Ja teda vone Occitane vobec nemusim. Okrem toho za tu cenu si radcej kupim parfem od Diora ;-)
    Na co vsak nedam dopustit od L'Occitane je mandlovo-olejovy sprchac Huille de douche à l'huille d'amende: vyliecil mi problematicku pokozku po vysadeni HK a po sprchonani nam este vyse hodiny nadherne jemne vonia kupelna. Nie je to ale vhodne pre chlapov, moj muz sa s tym nevie poumyvat :-D
    No a potom este mali skvelu osetrujucu radu pre problematicku plet na tvari, ale s tou prave koncia a asi skusim nieco ine, lebo vo flasticke bolo toho dost malo a rychlo sa to minulo. Ale fakt mi to mohlo!!! Ak by sa mi znovu plet zhorsila, tak si urcite kupim ich novu radu.
    Ale ten olej na sprchovanie sa mina pomaly, s tym nie je takyto problem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušela jen tu ovocnou a voní mi pěkně...mám od nich i zelený čaj s jasmínem a další produkty na tělo...tuto kosmetiku miluju i když je trochu dražší

    OdpovědětVymazat
  4. ja viem ze to mozno bude zniet ako blbost ale ja by som za loccitane vonavku nikdy nedala tolko penazi.jednak mi az tak nevonaju uprimne mi pridu ako alternativa Yves Rocher (ktore teda tiez nemam rada ale aspon su 3x lacnejsie) a za tu cenu si radsej kupim nejaku kvalitnu vonu v parfumerii :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to stejně, jako Biancaprincessa. Měla jsem oblibu Pivoňky, ale už mi voní jinak a to bylo cca v 17-18, kdy mi její mizerná výdrž nevadila. Mám hrozně ráda mandlovou řadu, slamněnkovou pěnu a několik dalších věcí, ale i tak bych asi bez L'O mohla žít, protože ty ceny moc neodpovídají... Složení není vůbec žádná hitparáda aneliší se od drogerie. Ale i tak půjdu kolekci očichat, kdo ví.

    OdpovědětVymazat
  6. Podle popisu mě nejvíc zaujala ta vanilková, škoda jen, že nejde zařídit ten čichový vjem :). Vanilku mám ráda všude, třeba taková vanilla organic voňavka od yves rocher je moje srdcovka. Určitě to půjdu omrknout :)..mají krásné lahvičky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Za tu cenu už raději parfém od Thierryho... :) Ale líbí se mi, nicméně za toaletku dost pálka. Ale to už k téhle značce patří :) Nejvíc by se mi líbil Jasmín+ Bergamot, to musí být boží. Hm, mám teď slíbený jeden sponzoring nějaké kabelky, ale zvážím, jestli to ještě nezměním na tohle :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Kvetinka okrasna: mě se některé líbí, ale zrovna tahle bohužel ne.

    Biancaprincipessa: mě osobně z YR voňavky moc nevoní a přijdou mi vzhledem ke značce třeba víc napálené, než L´Occitane :) Ale to je jen spíš můj subjektivní pocit :)

    An zHelloBeautyblogu: mandlovou řadu taky miluju :) navíc i řadu s bambuckým máslem, v té bych se mohla koupat od rána do večera :)

    MalaMacanda: já jsem v tomhle ohledu málo holčičí a cokoliv vanilkového, čokoládového nebo kokosového mi moc nevoní a nevyhledávám to :)

    Veronika - Cosmetic Jam: já se té ceně už ani nějak nepodivuju, je to prostě L´Occitane, takže to už nekomentuju :) ale je fakt, že do toaletních vod většinou nevrážím vyšší částky :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě zaujala thé vert, ale mám od yves rocher a ta mi celkem vyhovuje, jsem asi nenáročná :)

    OdpovědětVymazat
  10. L´Occitane zo zásady ignorujem... je to len prachobyčajná umelá chemická kozmetika zabalená do namysleného a falošného francúzskeho obalu, poslednou kvapkou sú potom nehorázne premrštené ceny... smiešne...

    OdpovědětVymazat
  11. Magnolie a ostružina - určitě můj favorit!! Určitě si ji najdu a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  12. No vidis a ja som chcela prave vanilku :) ale celkom ma potesila aj jasmin a bergamot, keby niekto mal zaujem si precitat recenziu na mojom blogu :)

    Ale inak suhlasim s niektorymi nazormi tu, podla mna by L´Occitane mohol ubrat z cien toaletiek, lebo su naozaj dost predrazene - okolo 20-30 eur by som nemala problem, ale nad 50 je to uz naozaj dost...

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzeraju pekne tie toaletky. mne by sa asi najviac páčila tá posledná, jasmín to je moje:) No musím skočit ovoňať:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké flakonky, dobrý nápad s městem Grasse (kdo z těch, co se trošku zajímají o vůně by ho neznal...), pěkná různorodá čtveřice. Podle složení bych hned šáhla po první, protože já orientálky naopak můžu a vypadá hodně chutně (narcis cítím ve vůních málokdy, bohužel). Ale pořád je to prostě jenom tahle značka a ta cena je nehorázně přemrštěná... Veronika

    OdpovědětVymazat
  15. Nedá se nic dělat, prostě to budu muset jít očuchat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)