pátek 5. dubna 2013

Limitovaná kolekce Lancome Show by Alber Elbaz

Jméno slavného návrháře Albera Elbaze si milovníci módy spojí většinou se značkou Lanvin. Pro Lancome ale oblékl jejich ikonické řasenky a další produkty do hravých a roztomilých obalů, které jsou typické pro jeho rukopis. V červnu se na tuto kolekci můžeme těšit, protože dorazí i do našich parfumerií. Já sama jsem byla celkem nedočkavá, co si pro nás Lancome připraví a hlavně jaké produkty se v kolekci objeví. To, že se jedná o produkty na líčení očí se potvrdilo do puntíku :)





A které produkty se v kolekci přesně objeví? Čtyři nejprodávanější řasenky - Hypnose Drama, Hypnose Doll Eyes, Hypnose Star a Hypnose - a nové oční stíny Hypnose. Vodítkem pro celou kolekci jsou oči a oblé tvary. Pokud některé z těchto produktů samy používáte a oblíbily jste si je, můžete si je nyní pořídit jako takový sběratelský kousek.



 Z této čtveřice mám nejraději řasenku Doll Eyes a její srdíčkový obal se mi líbí zároveň nejvíc ze všech verzí. A protože mi zrovna pomalu a jistě dochází, něco mi říká, že mě bude velice lákat si jí v červnu pořídit právě v této limitované verzi :) 

Ceny všech řasenek: 697 Kč






Dalšími produkty z kolekce jsou mono stíny a nové paletky stínů s magnetickým zavíráním.

Cena paletky je 1265 Kč a očních stínů 760 Kč






Jako třešničku na dortu přidal A. Elbaz k této limitce i umělé řasy v ilustrovaném pouzdře. Cena řas je 700 Kč. Vypadají fakt krásně, ale za tu cenu nic pro mě. Asi bych se je bála používat, abych je neponičila :)



Mě osobně se některé kousky z kolekce líbí. Nejvíc se mi líbí srdíčková řasenka Doll Eyes a jestli bych si něco pořídila, tak právě jí. Na facebooku některé z vás psaly, že se vám tento styl ke značce jako je Lancome nehodí, ale mě to nijak neuráží a ani mi nepřijde, že by to značku degradovalo. Přijde mi to jako příjemné oživení stálé kolekce, která mi jinak černé obaly, které nejsou ničím extra zajímavé.

Každopádně komentáře jsou od toho, aby mohl člověk vyjádřit svůj názor, takže budu ráda, když mi napíšete, jestli se vám kolekce líbí/nelíbí a jestli byste si z ní něco pořídily? :)


PS: všechny obrázky jsou použité z tiskové zprávy Lancome. Nejsem si úplně jistá, jak bude ve výsledku článek vypadat, protože vzhledem k formátu obrázků měl blogger při tvoření článku trochu problém a házel si s textem i fotkami, jak chtěl. Tak budu doufat, že z toho vyleze něco normálního :)

19 komentářů:

  1. Úžasný designe, srdíčka a puntíky u mě vedou.

    OdpovědětVymazat
  2. Me se libi srdicka, ostatni moc ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Na můj vkus je to příliš kýčovité a nic z toho mě neláká (naštěstí pro mou peněženku).

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jako hezké to je, ale kupovat si něco jen kvůli tomu, že to má zrovna hezčí obal než obvykle? Nevím no...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou skvělé obaly :)) kdybych měla peníze navíc, tak si snad i nějakou věcičku koupím, i když tak drahou kosmetiku nemusím :).

    OdpovědětVymazat
  6. nenenene a zase ne! Vypadá to jak ze střelnice, pocit "luxusu" se vytrácí

    OdpovědětVymazat
  7. neurazí ale môj štýl to nie je, páči sa mi ich klasika :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí tyto obaly, jsou strašně roztomilé:)Nejlepší jsou ta srdíčková...
    Ale nemám na to, takže bych si to nepořídila ani tak:(

    OdpovědětVymazat
  9. Srdíčková řasenka je úžasně roztomilá:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta doll eyes v novém obalu je úžasná a potom ještě ten hvězdičkový obal, náádhera:)! Kvůli tomu obalu, bych do lancome konečně šla..

    OdpovědětVymazat
  11. Lucifrid: přesně, srdíčka vedou, ostatní mě tolik nedojalo :)

    Valerie B.:některé ty vzory se mi také nelíbí, ale ty srdíčkové zrovna jo :)

    Jana: tak někdo tyhle limitky sbírá, celkem proto mám pochopení :) A když bych si tu věc koupila tak jako tak, klidně sáhnu po téhle limitované :)

    OdpovědětVymazat
  12. Doll Eyes je dokonalá!!! a líbí se mi i ta srdíčková paletka :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Srdíčka jsou super a hvězdičky na řasence Hypnose Star sedí dokonale :))

    OdpovědětVymazat
  14. som teda zvedavá, obaly to má nádherné!

    OdpovědětVymazat
  15. Ty řasenky jsou s v tomhle obalu strašně roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  16. já ti nevím, mně se obal asi nelíbí, což nemění nic na tom, že Hypnose Star je opravdu skvělá řasenka, s ostatními zkušenosti nemám, ale určitě někdy zkusím i jinou

    OdpovědětVymazat
  17. ta řasenka se mi taky líbí!! :) nějakou od Lancome chci vyzkoušet už dlouho - teď mám o důvod navíc :D

    OdpovědětVymazat
  18. tak ta paletka s velkyma srdickama je krasna, ale momentalne nemam jen tak 1300kc nekde lezet, skoda... pochybuju, ze paletky budou mit jeste za mesic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)