sobota 6. dubna 2013

Jarní Interbeauty a můj nákup

Už tradičně se konalo (a v tuto chvíli ještě stále koná) jarní Interbeauty. I když jsem minule nebyla z jeho návštěvy dvakrát odvázaná, díky volné vstupence jsem se na Výstaviště vydala. Tak nějak můžu konstatovat, že se sortiment a značky téměř nijak nezměnily a stále z návštěvy budou mít největší radost manikérky, kadeřnice a kosmetičky. Z 90% jsou stánky tvořeny laky na nehty, pilníky a nejrůznějšími ozdobami a kamínky. I tak jsem si pár drobností pořídila a hlavně jsem fotila všechno kolem. Možná jdu už trochu s křížkem po funuse, ale třeba se ještě někdo z vás rozmýšlí, jestli se tam dneska vydat :)

Seznam všech vystavovatelů si můžete prohlédnout zde.


Průvodce, vstupenka a jde se :)


První stánek, ke kterému jsem zamířila byl O.P.I. Na začátku jsem si zakázala nakupovat laky na nehty a téměř jsem to dodržela :) Laku s efektem liquid sand se dalo těžko odolat. Zvlášť, když ho chválila třeba Mila :) Zatím jsem z něj nadšená, jsem zvědavá, jak moc dobře bude držet a jak se pak odlakuje :)




Voňavý stánek ala Lush - Bomb Cosmetics. Prodávají roztomilé a cenově celkem dostupné koupelové balistiky. Doma mám ještě zásobu z Lushe, takže jsem odolala.



Ve voňavém stánku mě zaujaly voskovky do aromalampy za příznivých 5 Kč. Škoda, že i vosků mám doma zásobu :)


Milovníci laků asi nevynechají stánky Orly a Nubaru, mě ani jedna z těchto značek nebere, takže jsem šla v klidu dál :) Sehnat šlo i laky Essie, Alessandro nebo China Glaze.



Zajímal by mě obrat stánku Modeláž nehtů. Ženské to tam brakovaly snad po kilech. Opět nic pro mě :) Ale kolekce laků China Glaze jsem zvědavě omrkla :)




Omlouvám se za mázlé fotky, v tom davu ženských se špatně fotilo a pořád mi někdo lezl do záběru :)







Na stánek kosmetiky Jordana jsem se docela těšila. Nikdy jsem žádné produkty na živo neviděla a byla jsem zvědavá. Na první pohled to bylo všechno krásně duhové a barevně sladěné, ale nemůžu si pomoct, působí to na mě celé strašně lacině. Možná zbytečně soudím knihu podle obalu a kvalita může být dobrá, ale když mě něco neláká na první pohled, těžko mě to chytne na ten druhý. Ceny byly sice lidové, ale za srdce mě to nechytlo. Trochu moc plastu a lacinosti na můj vkus...











Na CND Shellac zdarma se stály fronty jak blázen


Xen-tan prodává luxusní samoopalovací krémy, o kterých jsem vám také psala :)


Značku Sea of Spa možná také znáte :)



Postrach každého obchodního centra aneb mazačky rukou od NevO :)


Potěšil mě stánek Dermalogica, ale ceny už nikoliv


Slabý výběr dekorativky a péče nabízelo i Artdeco. Tuhle značku taky moc extra nemusím a není mi tolik sympatická. Občas má nějaké povedené limitky, ale jinak to moje srdeční záležitost není








Stánek Salvusu byl jedním z těch, ke kterým jsem se těšila. Jestli jsem si něco koupila zjistíte na konci článku :)


Flormar vnímám jako značku, která má pořád akci 2+1 na laky na nehty. Nikdy jsem vlastně nic jiného neměla a stále mě jejich laky lákají asi nejvíc z celé nabídky





Stánek Greatboxu a Freemana


Kéž by se celá nabídka dala sehnat i v každé drogerii. Novinkou v sortimentu je jílová maska s bobulkami Acai (ta fialová tuba). Novinkou pro mě byla i vlasová péče této značky. 






V jednu chvíli jsem stihla i nějakou soutěž s líčením a ultra designovými nehty (ehm, drápy jsem chtěla říct). Některé kreace byly opravdu zajímavé a musely dát neuvěřitelnou práci. Škoda, že ve chvíli, kdy jsem se po pavilonech pohybovala, nebyly hotové ještě všechny modelky. Všechny pohromadě mohly vypadat zajímavě :)





Efekt 100%, praktičnost -50%






Kromě pískových efektů frčí i ty plsťové (mechové?), takže jestli se vám tento efekt líbí, můžete si koupit všechny barvy duhy





A na konec pár mých úlovků. Na to, že jsem šla původně jen pro ten stojánek na rtěnky.... raději nekomentuji dál :) Ale tak top coat mi došel a nový jsem potřebovala, ten pískový lak je prostě wow a o Nail Envy mluví snad každá druhá zahraniční blogerka. Stíny Flormar jsou z výprodeje za 29Kč, líbila se mi barva a když budou na prd, tak je vyhodím :)


U Salvusu jsem pořídila Hydra sprej s vůní moschusu. Pamatuju si, že Kája básnila o tom s aloe vera (snad si to nepletu), tak mě zajímalo, jaké jsou. Na výběr je ze 4 druhů a já zkusila chladivou verzi. Na to, že jsem si ho koupila na slepo bez vyzkoušení jsem se trefila parádně. Miluju jeho vůni! Neumím jí popsat, ale odněkud jí znám. Kájo díky za tvůj tip!!!



Poslední kousek kosmetiky je čistící maska Freeman. Jsem na ní celkem zvědavá, tak uvidíme :)


A důvod, proč jsem vlastně na veletrh šla - pořídit si další praktický stojánek na rtěnky a lesky :)


Jaké jsou moje dojmy? Asi nemá zrovna cenu cestovat z daleka v domnění, že si skvěle nakoupíte. Možná jedině, jestli děláte modeláž nehtů nebo jiné kosmetické procedury. Když v Praze bydlím, tak mi to nijak nevadí, ale kdybych jela z daleka, asi bych byla naštvaná. A to nemluvím o plné ceně vstupného. Nezaznamenala jsem žádnou extra změnu sortimentu od podzimního veletrhu. Všude byly jen laky na nehty a snad 5 stánků Mary Kay (které jsou otravnější než Avon a Oriflame dohromady :)

Příště půjdu omrknout raději konkurenci do Letňan, protože podle fotek se mi zdálo, že byl sortiment širší a zajímavější.

Byly jste včera nebo se chystáte třeba dneska? Pořídily jste si něco? :)

37 komentářů:

  1. ááá závidím že jsi tam byla :) jela bych hned taky!:) Ale bojím se že by moje peněženka utrpěla velkou ztrátu :/ Děkuju za krásný článek :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jedu dnes, tak doufám, že tam n mě něco zbylo a že mi v peněžence zůstane aspoň stovka na oběd. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejedu, ale kámoška jede, tak jsem zvědavá, jak bude spokojená :-)
    Jinak ten "pískovej" lak je super, ale strašně špatně se odlakovává...doporučuji odlakovávat jedině alobalovou metodou :-)
    a jinak, pro mě by to byl ráj! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy děkuji za moje foto na stánku Shellacu :-) mužů ukázat manzelovi jaké se staly u nás fronty na aplikací zdarma :-) a ještě se hádaly jak na trhu :-)) dvě mi pěkně vynadaly, když jsme si dovolily si odbehnout se po 5 hodinách vycurat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď na jaře mi to nevyšlo, ale na podzim chci jet na oba veletrhy. Naštěstí je ten v Letňanech dřív, takže možná pak odpadne Interbeauty.

    OdpovědětVymazat
  6. Z těch laků bych se zbláznila, nepřeberné množství značek a barev :D Ale líbil by se mi stánek Freeman :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, příště musím vědět měsíc dopředu abych stihla našetřit a vybrakovat jim to tam! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já se chystám na podzimní veletrh a nemůžu se dočkat!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý fotoreport! Pro mě je to fajn takhle přes fotky najuknout, když to mám přes půl republiky. Jinak jsi mě vážně pobavila s postrachem obchodních center - mazačkami rukou :D protože jak byla akce v Lush, tak jsem je potom potkala a hned se na mě jedna slečna vrhla a mazala.. a vnucovala :D Fakt mě to teď u toho článku rozesmálo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Juuu tolik fotek :)... kdybych v Praze bydlela tak bych ráda zašla... ale takhle... bohužel :(

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. po niekoľkých návštevách tohto veľtrhu na Slovensku som to vzdal a vidím, že som urobil dobre, lebo sa nič nezmenilo... stále to celé pôsobí ako umastená, plastová vietnamská tržnica.... ale článok super, díki! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsem včera a taky celkem zklamaná, vzhledem k tomu, že nemám umělé nehty. Koupila jsem si ale dva laky od Jordany (design lahvičky opravdu nic moc), ale nanesla jsem jen jednu vrstvu laku a fakt paráda. To se mi zatím s žádným jiným lakem nestalo:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Měla bych dotaz na tebe Rendy nebo na kohokoli tady kdo ví. Laky China Glaze..často je na blozích vidím, jsou něčím obzvlášť výjimečné? Dlouhá výdrž, kvalita?
    A kolik cca stojí? Já jsem je ještě nikde ke koupení neviděla.
    Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se ten liquid sand strašně líbí! Ty sis určitě koupila ten hnědý What Wizardry is This?, že jo?:) Já jsem se nemohla rozhodnout mezi tím Stay the Night a tímhle. Nakonec jsem vzala Stay the Night, ale myslím, že se pro ten hnědý ještě do OPI vrátím:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tu masku mám taky a moc mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  16. ješiš, tak z toho všeho mě nejvíc zaujal ten plastový stojánek, to je parádní věcička! :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ten stojánek bych potřebovala jako sůl! Věčně hledám rtěnky :D

    OdpovědětVymazat
  18. ááá, tak tam bych se zbláznila, musela bych koupit snad všechno :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ten stojan je maégapraktický asi by som aj ja potrebovala. Ale nikde som ho nevidela za rozumnú cenu. Ten freeman by ma potešil, chcem od nich niečo vyskúšať ale na Slovensku nieje skoro žiadná ponuka od nich.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Tam bych jet nemohla, musela bych to tam vykoupit a to by se mojí peněžence nelíbilo, hlavně by v ní byla tak desetina toho, co bych potřebovala :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Vivian Darkbloom: není důvod závidět :)

    Tereza♥: je mi to jasné, psychicky se na to už připravuju :)

    Ren: jéé, a kde v tom davu jsi?? Byl to fakt hukot. Shellac bych vyzkoušet chtěla, ale ta fronta byla moc velká :)

    Klára Daňková: stačí sledovat jejich stránky, jsou pravidelně na jaře a na podzim :)

    Skodulka: to mě těší, že tě to pobavilo :) hned jak jsem ten stánek viděla, raději jsem se otočila a šla jsem jinou cestou, protože ten jejich styl prodeje nemám ráda :)

    Bára T.: mě se od nich líbil jeden zelený lak, ale pak jsem si řekla, že laků mám až dost :)

    MalaMacanda: pár kusů mám, nemůžu říct, že by to bylo to nejlepší, co jsem si kdy na nehty nalakovala, ale na druhou stranu se mi moc líbí výběr odstínů a výdrž je solidní. Akorát u některých odstínů mám problém s tím, že mi lak strašně smrdí. Nevím proč, ale jen u některých :)

    Mila de Illusoire: přesně ten :) už byl skoro vyprodaný a pán mi ho tam musel někde ještě lovit :) ukazoval mi vzorník ještě několika dalších barev s tímhle efektem, ale tenhle se mi líbil nejvíc :) fakt jsou luxusní :)

    Mar: to je :) ale nikde jinde jsem jí prodávat neviděla :)

    Adriana Stoklasová: ten stojánek nabízí nějaký slovenský eshop, mám jeho vizitku, tak to sem pak kdyžtak dopíšu :)

    OdpovědětVymazat
  22. Závidím...:) Já jsem se tam bohužel nedostala.. ale z Tvých fotek jsem nasála tu správnou atmosféru a teď opravdu lituji.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. My jsme tam jeli se školou. Cesta trvala tam asi 3 a pul hodiny, zpátky to stejný. Byly jsme tam celkem myslím dvě a půl hodiny a potom jeli zas domů. Byl to můj první veletrh, a mám z něj radost :) Odvezla jsem si domů lak od Essie, dva od OPI, a jeden o China Glaze. Sice byly drahý, ale měla sem si udělat radost :D tak sem si udělala. Chtěla sem si tam pořídit i nějákou dekorativku ale skoro nic sem tam nenašla a když jo tak mě nic nezaujalo. Je pravda že tam bylo skoro všeck na nehty, což mě trochu mrzí no.

    OdpovědětVymazat
  24. toľko lakov preparadnych ♥ raz tam pôjdem ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak mě naopak přijde, že nabídka byla letos (aspoň z mého pohledu) nejzajímavější za ty roky, co jsem tam několikrát byla. To byla pokaždý bída a rok od roku větší, tak jsem si řekla, že letos nepůjdu (leda s volňáskem - a ten nebyl) a vida, asi by to za to stálo.
    Třeba Orly loni vůbec neměl samostatný stánek. Zrovna tak ArtDeco a Flormar a pár dalších značek. Nabídka Chiny Glaze u Modeláže mi přijde zdaleka nejširší, vždy tam měli jednu, max. dvě kolekce, ale to množství co teď nikdy. Stánek jednoho z boxíků bych taky nečekala. A celkově mám dojem spousty značek mně známých (a to nejsem v beauty světě žádný nováček-neználek). Samozřejmě, soudím jen z tvých fotek, ale vypadá to dobře.
    Mmch, Rendy, malinkato si rýpnu: v úvodu jsi veletrh srovnala s předchozím (takže nic moc) a dodáváš, že na své si přijdou hlavně kadeřnice, kosmetičky a nehtařky. Hmm, a kdo další by si mohl přijít a nepřišel? Teda, vlastně to ani jako rýpání neber, jen nad tím tak přemýšlím a tyhle tři kategorie mi přijdou v beauty světě zastoupené z největší části; které další by to ještě mohly být?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. kdybych to neměla tak z ruky, tak bych se asi kouknout šla.. okukování kosmetiky, to já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Verunka: já to myslela tak, že když si tam jde laik, jako já a chce si koupit něco zajímavého, tak nemá tolik šance, protože všude jsou jen pilníky na nehty a třpytky na zdobení :) plus nějaké přístroje atd. Já vím, že hlavně pro tuhle cílovku je to dělané především, ale myslím, že kdyby ubraly stánky s lacinými laky na nehty a přidali třeba víc značek, co nabízí péči a dekorativku, tak na tom třeba vytěží víc :) kdtam byl třeba Ryor, tak jsem nadšená a byla bych ráda, že si tam nakoupím třeba i tu jejich řadu, kterou běžne v drogerii neseženu atd. :) Na můj vkus je tam prostě jen moc umělých nehtů, ale beru to ze svého pohledu člověka, co svoje nehty zas tolik neprožívá :)

    OdpovědětVymazat
  28. Právě že mě takový typ prodeje taky není nijak příjemný.. tak nechala jsem si udělat peeling rukou, bylo to příjemné a hezky to vonělo.. :D ale když mi slečna začala vnucovat peelingovou sůl za tisícovku, už mě to nějak nebavilo.. :D nemám ráda když mi někdo něco vnucuje, strašně špatně se mi to odmítá.. :-/

    OdpovědětVymazat
  29. Ach jo, alespoň jednou v životě se nějakého takového veletrhu zúčastnit... :)
    Jinak mě strašně zaujala novinka od Freeman :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem tentokrát už fakt chtěla jít, ale nikdy se mi nechce dávat peníze za vstupenku... ani tu zvýhodněnou cenu... Ale musím přiznat, že jsem nešla hlavně proto, že jsem finančně naprosto vyždímaná a čekám na výplatu. A jít na beauty veletrh s mojí závislostí na všem, co souvisí s nehty, a s jinými kosmetickými úchylkami, bez peněz by bylo opravdu sebetrýznění, takže snad na podzim...

    Jen by mě zajímalo, jak se tam pohybují ceny O.P.I, Orly apod., jestli je to výhodnější než např. v Sephoře?

    OdpovědětVymazat
  32. Každopádně ty barvy laků jsou fakt lákavý :) Nedivím se ti, že jsi neodolala!

    OdpovědětVymazat
  33. Nebyla jsem a dobře jsem udělala - koupila bych spoustu věcí, které nepotřebuju:) Artdeco mám zrovna ráda, Nubary bych vyzkoušela... Ale těch lidí co tam muselo být! Veronika

    OdpovědětVymazat
  34. Byla jsem :) Zrovna teď jsemo tom dopsala článek. http://lightscapade.blogspot.cz/2013/04/interbeauty-report.html Zaujaly mne více méně stejné stánky jako tebe. Moc jsem z toho ale nadšená nebyla. Řekala jsem víc... Množství stánků Mary Kay jsem vážně pochopila.Copak by snad nestačil jeden? :/!

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy: Jo, takhle, tak tomu taky rozumím. Njn, holt gelová modeláž stále hýbe světem :-/
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  36. Hodne dobry vyber (v porovnani s ostatnimi drogeriemi) ma Globus na Cernaku. Mrtve more jsem tam videla.

    OdpovědětVymazat
  37. Na Freemana jsem zapomela dodat :oops:

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)