úterý 2. dubna 2013

Jak jsem vítala jaro v Lushi

Minulý týden jsem byla spolu s dalšími blogerkami pozvaná na představení jarních novinek do voňavého obchůdku Lush. Co vám budu povídat, v tomhle hnusném zimním počasí to bylo jako balzám na duši. Tolik barev a vůní, že to člověku na chvíli vykouzlí úsměv na tváři :) Dneska to bude spíš o fotkách, takže jestli Lush nemusíme, raději přepněte jinam :) Pokud vám je tato značka naopak sympatická a do Prahy to máte daleko, tak vás třeba fotky potěší. Celou jarní limitovanou kolekci si můžete prohlédnout i na stránkách zde.



Mrkvička mě ze všech balistik dostala nejvíc. Ale bylo by mi líto jí rozpustit ve vodě a asi bych si jí dala na stůl jako dekoraci :)








Easter Egg Hunt se mi strašně líbí, ale spíš to celé kolo mýdla (klik na fotku), takhle naporcované na kousíčky není tak roztomilé :)











Tělová masážítka a oleje








Měla jsem pocit, že znám nabídku Lush celkem slušně, ale mýlila jsem se :) Bylo pro mě novinkou, že nabízí i suchý šampon. Na první pohled by mě to asi nenapadlo a kdyby měl trochu praktičtější balení, jdu si pro něj. 





Lush víly nám prozradily, že i tento tělový pudr jde používat jako suchý šampon :) Na kůži se krásně třpytí, kdyby nestál tolik, na léto si jeden pořídím.






Sekce dekorativní kosmetiky



Jedna z novinek - modelína, se kterou si můžete hrát nebo se s ní mýt







Během návštěvy jsem si vyzkoušely všechny možná mazadla, tuhé olejíčky a ty odvážné i masky na obličej. Bohužel jsem neměla tolik času a spěchala jsem do práce, takže jsem si nemohla vyzkoušet rituál odlíčení, čištění, péče a poté i nalíčení. Tak snad někdy jindy :)



Víly nám daly i dárečky a spoutu vzorečků na vyzkoušení. Až všechno vyzkouším, dám vědět. Chtěla jsem vyzkoušet hlavně vlasovou péči, protože od Lush mám moc ráda jejich šampuky, takže jsem zvědavá, jestli mě okouzlí i jiné věci. Zajímá i mě mycí modelína, na tu jsem hodně zvědavá :)




A na závěr malá barevná ukázka stínů, linek a rtěnky



Musím říct, že to byla moc příjemná akce a jsem ráda, že jsem poznala některé známé "kolegyně" blogerky a poznala jsem i jednu novou. Tímto všechny zdravím a doufám, že se zase někdy potkáme :) Dík patří i Senzaboxu za pozvání na tuto akci :)

Doufám, že se vám malá exkurze do obchůdku líbila a jarně vás naladila. Zajímalo by mě, jestli si už Lush nadšenkyně nakoupily něco z jarní kolekce a můžou nám ostatním něco doporučit :) Já budu zatím poctivě zkoušet všechny vzorečky a jestli mě něco natolik uchvátí a pořídím si to, tak se s vámi určitě podělím o své dojmy :)

PS: dejte mi v komentářích vědět, jestli vás zajímá blíže můj názor na dekorativku Lush. Mám pocit, že o ní bylo napsáno už hodně a nechci psát o něčem za každou cenu, tak budu ráda za váš názor :)

21 komentářů:

  1. jeej,to je pekný obchod! škoda že na slovensku ho nemáme :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná exkurze! Všechno k nakousnutí:) Hýří barvami, nečekanými tvary, nápaditými názvy a popisky, určitě to musela být zábava procházet se obchodem plným krásných a veselých věciček. Tvoje hodnocení by mě určitě zajímalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetika Lush se mi moc líbí, ale z té neskutečně intenzivní směsice vůní v obchodě mě pokaždé začíná bolet hlava už po 30 vteřinách. Ale po tomhle příspěvku se tam asi zkusím zajít podívat, moc mě zaujaly ty čerstvé masky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si lush vůbec nekupuju protože nemam vanu a je to na mě hrozně aromatické celý obchod..ale ty koule a mrkvičky sou tak sladký že bych si tam i zašla.))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty mrkvičky nemají chybu :D! Mně teda obchod Lush dost smrdí...když už tam člověk vejde a zvykne si, tak se to dá:). Jejich výrobky mě taky moc netankujou, ale zrovna jsem si pořídila ten jejich slavný scrub na rty, tak uvidíme:).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky :-) četla jsem článek už u Skodulky a vypadá to, že jste si to fakt užily :-)) Já Lush miluju, ale kupuju si spíš funkční věci - šampony, kondicionéry, mask of magnaminty a tak. Na ty kravinky do vany mě moc neužije, takže mě téměř všechny limitky (kromě vánoční) nechávají chladnou.

    OdpovědětVymazat
  7. jéj tie mrkvy :D by osm ich zjedla ;DD

    OdpovědětVymazat
  8. teda!!! to je pastva pro oči :) super post

    OdpovědětVymazat
  9. Ten obchod je prostě kouzelnej:)) Jinak to mám podobně jako výše píše Lálilálilá, na mě jsou tam hodně aromatické věci, jediné co používám je krém na ruce a kůžičku a pak scrubíka. Super fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo... si opět připadám lehce uražená, že Lush můj blog tak soustavně ignoruje :) Nu nic. Velikonoční mýdlo je docela dobré, zrovna ho mám v koupelně. A ten suchý šampon určitě doporučuju, ta aplikace není tak hrozná - a šampon hlavně funguje :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vidím, že je čas si opäť zájsť do ich obchodíku :P

    OdpovědětVymazat
  12. ten obchod je nádherný !!! :) určite napíš o tej dekoratívke viac ;))

    OdpovědětVymazat
  13. Mrvkička mi taky učarovala nejvíc :D a pak ty různý kytičky, motýlci,.. fakt povedené :) Jinak jsem moc ráda, že jsem Tě poznala! Musím se přiznat, že jsem z Tebe byla trochu nervózní, protože vidět naživo tak skvělou blogerku je síla :) Doufám, že se ještě někdy někde potkáme a budeme si moci trochu víc popovídat! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. júj... to je pekné a vidím tam aj Lucku ;o)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, já to chci všechno doma! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Mám hroznou chuť to tam očuchat a okoukat a tak se kochat, achjoo..

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju LUSH hlavně jejich pleťové masky !

    OdpovědětVymazat
  18. Super příspěvek s nádherýma fotkama do tohohle hnusného počasí..

    Jinak já mám Lush moc ráda, do krámku chodím jen ráda, i když tam jdu třeba jen na kukačku a očuchávat :D :) Vše vypadá tak lákavě..

    jediné, co mi vadí, jsou vysoké ceny..:(

    OdpovědětVymazat
  19. moc mě těší, že se vám fotky líbí :) ty barvy v člověku probudí lepší náladu :)

    Skodulka: jéé, neblázni :) jsem úplně obyčejná holka, které potkáváš denně na ulici spoustu :) Moc ráda jsem tě poznala a doufám, že i příště bude nějaká příležitost se potkat :)

    Ewik: to vidíš správně :)

    PeťulaBook: ty mi také vadí :( ale jak u čeho

    OdpovědětVymazat
  20. Lush, lush, lush je néj! :D Já jsem do nich zamilovaná a když jsem minulý rok byla dvakrát v pPraze, musela jsem jet hned do poládia abych viděla LUSH :) Super akce, závist! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)