sobota 13. dubna 2013

Instantní obočí od Benefitu

Při akci bestsellerů v Sephoře jsem si nepořídila jen tvářenky Nars, ale sáhla jsem i po tužce na obočí, která se mi líbila delší dobu. Pokaždé, když jsem byla v Brow baru, tak mi s ní pak slečny obočí upravovaly a výsledek se mi líbil. Každopádně za stálou cenu bych si tužku nekoupila, protože k tomu mám jeden důvod...



Plná cena tužky v Sephoře je tuším něco kolem 590 Kč. Rovnou říkám, že za takový produkt je to pro mě příliš a za jiných okolností bych si tužku nekoupila. Když byla ve slevě něco kolem 3 stovek, tak to bylo pořád dost, ale tak nějak už to bylo přijatelnější. Chtěla jsem nějakou tužku na obočí do kosmetické taštičky, protože někdy ráno spěchám a obočí nestíhám nijak zvýraznit a chtěla jsem mít nějakou pojistku, jak docílit pěkného obočí snadno a rychle i v metru nebo tramvaji :) A navíc jsem tuhle tužku měla ozkoušenou tolikrát, že jsem věděla, po čem sáhnout. Většinu tužek na obočí, co jsem kdy vyzkoušela mi nevyhovovala - byly příliš tvrdé, špatně kreslily, drolily se nebo se mi zdály na obočí nepřirozené. Co se mi na Instant Brow Pencil líbí nejvíc je to, že je to vlastně barva i vosk v jednom. Obočí nejen obarví, ale zafixuje ho v požadovaném tvaru. Navíc je součástí tužky i kartáček na obočí, který celou aplikaci usnadní. Není to teda nic bombastického, kartáčky mívají i daleko levnější tužky na obočí, ale obecně mi to přijde praktické :)



Tužku jsem si koupila v odstínu medium, což je matná hnědá barva (celkem jsou v nabídce 3 verze) a sedí mi skvěle. Jak jsem psala, tužka vám obočí jak obarví, tak i zafixuje jako vosk. Je krásně měkká a na jedno přetření vám obočí dostatečně zabarví. Když pak ještě obočí pročešete kartáčkem, tak je výsledek moc pěkný (minimálně mě se líbí :) Super na tom je, že je to strašně snadné a pár tahy si obočí upravíte rychle a pohodlně. Takže si můžu obočí malovat skoro i poslepu ráno v metru :) Výdrž je slušná, ale celý den to rozhodně není. Spíš to chce během dne ještě jednou znovu upravit, pokud chcete zvýraznění obočí udržet celý den. Tužka se nerozmazává (pokud si teda nemáte ve zvyku rukama nějak obočí třít) a mizí postupně a rovnoměrně. Doteď bylo všechno sluníčkové a báječné. Má to ale jeden háček. Díky měkoučké konzistenci tužka rychle mizí a já jí tak téměř každý týden musím ořezávat. Což se mi moc nelíbí a tužka se mi ztrácí před očima. Za tu cenu tedy nic moc. Pokud byste si tužku koupily a používaly jí opravdu každý den, tak je to podle mě celkem drahá investice. Pokud byste tužku měly jen jako zálohu do kabelky, tak by životnost možná nevyzněla tak dramaticky a asi by si toho někdo ani nevšiml. 





Tužka v akci - myslím, že rozdíl je vidět dostatečně :)




S tužkou jsem vlastně strašně spokojená, vyhovuje mi jak odstín, tak i snadná aplikace a výsledný efekt. Nicméně to rychlé ubývání jí nějak nemůžu odpustit a štve mě to. Pořizovací cena nebyla ani přes slevu nízká, takže kdybych objevila levnější náhradu, byla bych moc ráda! Pokud máte nějaký tip na měkkou tužku, co obočí dokáže i zafixovat, tak sem s ním :)

Nemůžu vyloženě říct, ať si tužku rozhodně nekupujete, to vůbec ne, ale je asi na vás, jestli by vám rychlé ubývání nevadilo. Kdyby byla cena poloviční, tak je dnešní článek jen o samých superlativech :) Škoda...

Máte s touto tužkou někdo zkušenost? Používáte jiná líčidla na  obočí od Benefitu, který je úpravou obočí pověstný? :)

32 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, tato tuzka patri mezi me stalice. Mam uz 4 baleni a na lepsi jsem zatim nenatrefila. Vzhledem k cene stridam s gelem od Alverde, ktery mam moc rada.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ta vypadá krásně... já mám na obočí oblíbenou paletku od Clarins...:)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Tužek na obočí se trochu bojím. Mám v hlavě zafixovaný, že to bude vypadat nepřirozeně. Na obočí tedy používám brow zings nebo speed brow (obojí od benefitu) a jsem maximálně spokojená.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, maluje opravdu pěkně a přirozeně. Můžu se zeptat, do kdy je ta akce v Sephoře? Nebo už jdu s křížkem po funuse?

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám tužku od Catrice, vyhovuje mi a je levná :))
    Jenom mi vadí to ořezávání :D Je to jediná věc, kterou musim ořezávat. Koukala jsem, že Sephora má zajímavou automatickou tužku na obočí, ale u nás se neprodává, pokud vím :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo já jí chci :-( Jenže teď jsem vydatně utrácela za Meteoritky a laky, takže asi mám utrum :-D Achjo ta cena a rychlé ubývání, to je blbá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc dobře! Já mám na rychlovku do taštičky tužku od MUA, ale obočí nefixuje, jenom nabarví...i tak jsem s ní celkem spokojená, má i kartáček, takže na cesty ideální :).

    OdpovědětVymazat
  9. ja mam tu jejich velkou sadu, bohuzel mi dosel uz ten vosk a mam tam jen ty stiny:(
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  10. Claires Petite: klidně bych si jí taky kupovala pořád, ale ta cena! Ach jo, pořád doufám, že bych někde našla nějakou levnější alternativu :)

    Valerie B.: většina tužek na obočí mu tohle taky evokuje, ale tahle je vážně přirozená :)

    M.: to je už dávno po té akci, ta byla snad někdy v lednu nebo únoru :) psala jsem o ní několikrát na blogu :)

    nonysek: to znám :) mám asi kilometrový seznam, co bych chtěla a mám někdy utrum :D

    In your face!: nepsala si už o ní? že bych jí na blogu omrkla, jak vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle tužka se mi líbí, ale vzhledem k ceně používám raději gel na obočí od Alverde a moje řídké obočí je spokojené.

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím nic od Beefitu na obočí nemám. Ale již dlouho ti mám na wishlistu :D Možná si z něj škrtnu tuto tužku. Chci, aby mi vydržela dlkouho,a to zvláště, když jí hodlám používat každý den. Proto je pro mě rychlost ubývání docela zásadní věc

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá krásně. Až tedy na tu cenu :( Já používám brow kit od Elfu a jsem spokojená, ale kdybych našla nějakou tužku (což je skladnější), tak bych byla vděčná :) Všeobecně mi ale Benefit moc nesedí, po jejich korektoru se mi tak osypalo čelo, že jsem se toho zbavovala měsíc :(

    OdpovědětVymazat
  14. Ja používam ceruzku na obočie z Oriflamu a som nad mieru spokojná :)

    Some people want...fashion!

    OdpovědětVymazat
  15. Já na obočí nic nepoužívám ale možná bych mohla začít, tohle vypadá totiž moc pěkně :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  16. Ja používam paletku alebo ceruzku od Essence a tiež som spokojná :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  17. Já jí taky mám doma a jsem nešťastná z toho jak moc ubývá, je to škoda.. ale tak už to bývá když je tužka takhle krásně měkoučká :(

    OdpovědětVymazat
  18. Máš krásné obočí :)

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle je snad první tužka na oči, která by mě nebít té ceny přesvědčila ke koupi.

    OdpovědětVymazat
  20. Rozhodně doporučuju tužku na obočí od Catrice! je opravdu výborná a i když mám taky problém s tím, že rychle ubývá tak stojí 100kč což už tak nebolí :D Nejlepší tužka na obočí kterou jsem měla je od Giorgio Armani ale stojí 700kč a to už je fakt moc..ale na druhou stranu musím říct, že mi vydržela přes rok a to jsem jí používala každý den..

    OdpovědětVymazat
  21. veľmi pekný rozdiel :)) ale fakt tá cena strašne odradí :(

    OdpovědětVymazat
  22. prirodzený efekt ♥ parádna je

    OdpovědětVymazat
  23. Hrozně jsi mě na tuhle tužku navndila! Poslední dobou si všímám, že mám obočí celé takové neupravené, rozpelichané, trčí mi do všech stran, takový "nemastný neslaný" vzhled.. s tou cenou versus ubýváním je to šlendrián..ale říkám si, že když si nebudu kupovat milion stínů, rtěnek, makeüpů atd..když doma toho už mám tak hromadu, co se nedá vypotřebovat, tak by se těch 6stovek někde najít mohlo, pokud by ještě byla nějaká akce v Sephoře.. no uvidím, ale počítám, že tu tužku budu mít ted pořád v hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  24. To rychlé ubývání mě taky štve a všimla jsem si, že podobně je to i u jiných, dražších značek, například Urban Decay tužky to samé...vypadá to ale skvěle, Benefit opět nezklamal..mám sadu a jsem spokojená také, pro mě je to přirozenější to obočí upravit štětečkem než tužkou, ale i tak to vypadá dost dobře na tobě..

    OdpovědětVymazat
  25. V Letňanech v Sephoře měli nějakou akci na Benefit, ale nevím přesně co to bylo, asi 2+1. Jinak vypadá to fakt hezky. Tužka je lákadlo.

    OdpovědětVymazat
  26. Tvoje upravené obočí se mi moc líbí :). Já pořád váhám, jestli s obočím něco dělat nebo ne :)...Nedělám skoro nic, protože teď přece letí přirozený vzhled a ne vytrhané..pokud tedy nejste Brežněv :D..namalované tužkou se mi líbí, ale bojím se, že to na mně bude vypadat nepřirozeně..recenze mě zase víc nahlodala :p

    OdpovědětVymazat
  27. Hmm tak zrovna sháním nějakou šikovnou tužku na obočí, díky za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta tužka na obočí musí bejt super =o) ale ta cena... Já jsem blondýna, světlá a moje obočí taky, chodila jsem na barvení ke kosmetičce, nakonec jsem si obočí začla barvit sama, kamarádka kosmetička mi to naučila. Používám barvu refectocil, vyvíjecí emulzi od té samé značky, barvím tak jednou za dva týdny a jsem výsostně spokojena. Cena barvy je asi 150 Kč, vyvíječ stojí do stovky a vydrží to věky.
    Avon? Docela mi zajímá ta jejich báze, já osobně Avon nemám ráda. Jediný, co tam kupuju jsou vysouvací tužky na oči s třpytem.
    Jednou jsem si zapoměla doma odličovák, byly jsme na návštěvě u rodiny, kde jsme spali, teta měla odličovák od Avonu, takovej malej 50 ml, jméno si nepamatuju. Ale co si pamatuju? Pálilo to jako kysličník, příšerně, okamžitě jsem to vypláchla vodou a odlíčila jsem se mýdlem. Tenhle zážitek mi naučil, že když si odličovák zapomenu, tak si jedu koupit i kdyby 50 km daleko!

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych ti určitě doporučila od benefitu takovy ten setík na obočí, je v něm vosk i barva a maly štěteček a pinzeta. Tento set mám už rok a skoro nic neubylo a to ho používám každý den.

    OdpovědětVymazat
  30. Já právě hledám nějakou, co bych mohla nosit s sebou pořád. Běžně zvýrazňuju obočí paletkou, ale celou ještě se štětcem nosit nechci... Moc se mi lbí ta konzistence, že je jakoby vosková, ale přes tu cenu se nepřenesu.

    OdpovědětVymazat
  31. Tuhle tužku jsem si pořídila před týdnem... Je skvělá a obočí opravdu vypadá celkem přirozeně :) První, co mě vyděsilo je ten rychlý úbytek... Proto jsem se rozhodla si příště pořídit ten set na obočí, který by podle všeho měl vydržet déle. Opět ale určitě sáhnu po Benefitu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)