středa 3. dubna 2013

Giveaway: Clarins set pro vaše hezčí tělo

Velice mě těší, že mám pro vás další soutěž. A těší mě ještě víc, že 3 z vás budou moci vyhrát set od značky Clarins, který v obchodech nikdy neseženete a budete mít doma malou raritu :) Léto se blíží (doufejme) a s ním přichází na řadu i odhazování svršků a promenáda našich křivek. A protože Clarins právě uvádí na trh novinku - krém Body Lift Cellulite Control, máte dneska možnost vyhrát tento pěkný set a novinku si vyzkoušet přímo na sobě :)




Jaké jsou podmínky soutěže?

1) dejte like facebookové stránce Clarins (klik)
2) do komentářů mi napište, jak bojujete proti celulitidě vy (jestli teda vůbec bojujejate :)
3) a nakonec uveďte svůj mail


Soutěž končí 14.4.2013 ve 20h. Dva výherce vylosuje random a jednoho si vyberu já :) Podle čeho nepovím, dozvíte se to až po ukončení soutěže.






Nikdo vám nemůže garantovat podobně boží tělo, ale až vymažete krém, švihadlo vám zbyde a budete moci na svých křivkách pracovat dál :)


Uvnitř krabičky na vás čeká miniatura krému na celulitidu, švihadlo a CD s informacemi k novému krému







Všem vám držím palce a děkuji Clarins, že vám do soutěže poskytl takové pěkné dárky :)





192 komentářů:

  1. Týjo, tak to je parádní! :) Sleduji tvůj blog i FB Clarins už poměrně dlouho, takže splněno. Proti celulitidě nijak moc nebojuji (jestli ví někdo o něčem účinném, tak sem s tím!) a spíš na ni jen tak zlehka nadávám. :) Snažím se hodně pít a občas se natřu nějakým mazadlem.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna o pokusech na zmizení celulitidy dnes píšu na blogu:)
    Nejlepší je sport, sport a zase sport! Myslela jsem, že mi pomůžou skořicové přípravky a nic:/
    sarkakk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. jé tak to je úžasný balíček s tím švihadlem, to by mě snad i donutilo se hejbat :D já jsem hrozný lenoch, občas na nějké cvičení zajdu ale nic pravidelného. Ale už se těším na léto, až budu chodit plavat a budu mít čas a nebudu muset chodit do školy nebo na praxi. Jinak si prdýlku občas namáznu, zrovna teď mám gel na celulitidu od ryoru :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ráda bych krém vyzkoušela :) a zároveň by se mi hodilo kvalitní švihadlo :D
    Proti celutidě bojuju každodenním cvičením a nějakými obyč krémy, takže bych i ráda porovnala účinnost a jestli se ta investice vyplatí...
    mickovakristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já bojuji proti celulitidě v infrasauně :)
    tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. nejlepší je studená sprcha :D
    dorotikova.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. já bojuji velmi zásadně - pozitivním myšlením - říkám si, že když si budu myslet "celulitido zmiz!", tak zmizí... jinak ale hodně chodím, abych prokrvovala přesezené nohy z práce a sem tam na sebe něco plácnu (jedna z mála věcí, co mi přišla účinná byl krém v černé krabiččce na boky-břicho-stehna od Ziaji, ale sehnat ho je v podstatě zázrak)

    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na boj s celulitidou hrozně líná...ale když cvičím a jím zdravěji, hned se to na těle pozná ;)
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. No já cvičím každý den a také se snžím zdravě jíst a je to opravdu vidět:). občas tomu také pomůžu nějakým tím krémem...:) :)
    eldaklinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já na celulitidu používám skořicový hřejivý gel, který si na sebe napatlám před cvičením, a vono to fakt funguje :)

    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. proti celulitíde nijak extrémne nebojujem (aj keď by som mala), jediné, o čo sa snažím, je poriadny pitný režim... a, samozrejme, každý deň si vravím: od zajtra začínam cvičiť :D:D
    ostradicka.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Originálnější výhru jsem ještě neviděla :). Proti celulitidě se snažím bojovat samotným cvičením a kofeinovou masáží.
    janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mám být upřímná? Nebojuju. Už se ani do toho zrcadla nechci na sebe dívat. :D Je to hrozné, ale jako studentka, která nemá brigádu, prostě nemám peníze a nemám ani na to, abych si kupovala nějaké dražší a účinné přípravky. Jediné, co mi tedy zbývá, je asi pitný režim (ten začínám pomalu, ale jistě dodržovat, jelikož trpím migrénami), jinak jsem straaašně líná, až mi je hanba. O:) Jinak výhra vypadá úžasně, i to švihadlo by se mi hodilo. :D Třeba by ze mě nakonec byl švihák (v ženské verzi :D) Tak kééž by. :)

    doslovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Snažím se bojovat pomocí krémů, stravy a pohybu. Zdůrazňuji SNAŽÍM. Krémy se většinou ukázaly jako naprosto neúčinné, žádný efekt jsem nezaznamenala, takže mě dosud celkem zklamaly. Od tohoto roku jsem se rozhodla začít cvičit, snažím se, ale bohužel se musím soustředit i na jiné věci a také počasí venku 'cvičící náladě' zrovna nenapomáhá. Co se týká stravy, tak se po předešlých Velikonocích (a vzpomínkách na ty zákusky a čokoládová vajíčka) můžu tak maximálně zastydět. Ale ode dneška (...nebo od zítřka!) už začnu dodržovat vážně všechno! ;-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky proti celulutidě bojuju tím, že hodně sportuju a poté se po sprše lehce namažu ale hlavně dobrou náladou, ta spraví všechno a jak se říká s úsměvem jde všechno líp u mě platí na 100% Jinak jako trenérka tenisu, trénuju teď hlavně děti a ty si začaly na tréninky nosit švihadla, tak by nebylo špatné ho u tebe vyhrát a začít skákat s nimi:)))

    eva.dozbabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já se snažím jíst zdravěji a cvičit.Ve vaně si stehna a zadek masíruju lufou.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. já našteští s celulitidou až takový problém zatím nemám, ale předcházím jí pomocí obkladů z brambor (ano, a funguje to) a cvičením :) nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Bojuju takhle - MARNĚ! A to jím zdravě, cvičím, piju jen vodu a dělám si na ní zábaly. Obklad z brambor hnedka taky zkusím!
    bloghellobeauty@gmail.com (fb sleduji soukromě, kdyžtak napíšu jméno)

    OdpovědětVymazat
  19. Teprve se rozhoupávám s ní něco dělat.:) Ale začala jsem trochu sportovat a jíst zdravě, tak doufám, že to ovlivní i právě celulitidu a trochu vymizí.:)Moc mě zaujalo to švihadlo. Ideální totiž zrovna hledám!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Splněno ;) Proti celulitidě nebojuji, ale... jak tak na to koukám, už bych měla začít! :D
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Celulitida mě zas tak moc netrápí, ale prevence je prevence:)) Takže: plavání, bodyrock se zuzkou light a občas to cvičení s jillian:)) A samozřejmě se těším, až odpadne první sníh a zaběhám si!!!! jana.vaclavik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé švihadlo, jako malá jsem chodila na gymnastiku, takže švihadlo je můj parťák už od dětství. :)
    Já se snažím bojovat ze všech sil, piju v podstatě jen čistou vodu bez bublinek, pravidelný pohyb, po každé koupeli se pravidelně natírám, vyzkoušela jsem bodyter (ten by byl fajn, ale je to fakt drahé), lymfatické masáže (jen přístrojové a ty mi nepomohly) a vacushape (v tom jsem díky kombinaci mému nízkému tlaku a podtlaku, který je v "kabině", málem omdlela). Takže ač se snažím co to jde, není to nic platné; asi potřebuji tento krém od Clarins!!! :))
    Před tím chyběl email: marketka.pobudova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  24. Splněno!
    No, jak bojuju... :D Kdybych to měla říct úplně upřímně, tak tedy, nikdy jsem s ní nijak zvlášť nebojovala, nezajímala jsem se o to. Jeden čas jsem měla nějaký krém (nebo to byl olejíček? Už si fakt nepamatuju) - a ještě takový drbátko, nebo jak to říct. :D Prý to je účinné, že se to pak prokrvuje a ta kůže je prostě lepší, ale co je na tom pravdy, to nevím, zvlášť, když holky nahoře píšou jenom nějaké krémy a sportování :D
    Tu drbací rukavici občas používám i teď, na záda je to fakt skvělý, doporučuju! :D
    amyclae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Snažím se při každém sprchování střídat teplý a studený proud. Hodně chodím po schodech a mažu :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Částečně bojuju, ale nijak to nepřeháním, a částečně si říkám, že se kvůli ní svět nezboří. :D

    Mám ráda hutný krémy a stejně si myslím, že víc jde o to, jak se člověk namaže - namasíruje a jestli cvičí a jak se stravuje (a taky na genetice), než na tom, jaký krém použije.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Like ( na fb jsem jako Julita F. Horska)
    2. Celulitida uz par let bydli u me a nejak nejde vystehovat :). Zkousela jsem ruzne gely, co palily jako das!! A taky ty ostnaty veci na masaz - auuuvajs :). Toz jsem to vzdala a rezignovane cekam na zazrak :).
    3. Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. bojuju tak, ze se radsi nedivam do zrcadla :D

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahojda,
    od Clarins mám zatím jen dekorativku, tak jsem zvědavá jak se poprali s krémem na pomerančovku...

    Já už jsem svůj boj s celulitidou vzdala, občas takové čtrnáctidenní záchvaty jakože se najíst polykáním vzduchu a pít z okvětních lístků.. Nebo naopak měsíční cvičení, které mi nepřineslo pražádné zlepšení, či zdravá strava.. ee nic mi nefunguje tak dobře jako peelingové mýdlo z Manufaktury ve spojení s mycí rukavičkou z r.i.t.u.a.l.s. ale ani to není žádný zázrak, navíc to hrozně bolí..........


    papa Maruška

    whyehmnot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Asi tak před měsícem jsem se s tou mrchou pustila do boje... Nebo spíš jsem řešila jiný problém a zlepšení celulitidy mělo být jako bonus :-) Konkrétně jde o "odkyselení organismu". Mno a když člověk pak vidí zlepšování, začne chtít větší výsledky, takže jsem přidala masáže a teď spodní část těla ničím dřepovou výzvou :-)) Tak snad to k něčemu bude, protože ta bolest začíná být.... vážná :-))

    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. tak toto je originálna giveaway :)
    ja proti celulitíde bojujem jedine pohybom a dostatkom vody! aj keď sa do toho musím vždy prekonávať :) ale stojí to za to :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. jé tak ten set je dokonalý! já se snažím pít hodně vody, konečně jsem se k tomu donutila a snažím se to dodržovat a večer se mažu krémem od Ryoru, myslím, že je břečťanový a také jsem začala pravidelně cvičit a doufám, že do léta (jestli nějaké přijde) to půjde poznat! :)))
    mhxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Abych řekla pravdu, tak momentálně s celulitidou nijak nebojuju...přeci jen je ještě pořád schovaná v kalhotech a nikdo ji nevidí :) Avšak když mě to chytne, tak se snažím každý večer dát nožkám ledovo-horkou sprchu a po vykoupání je v rámci mazání trochu promasírovat...ale stejně nejlíp mizí po cvičení...jen se do něj dokopat;)

    Michaela.Markova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. na fb jako a. duží

    bojuji masážemi a cvičením .)

    a.duzi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. tak že som začala piť viacej vody :) ale momentálne s ňou až tak nebojujem :(

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. snažím se kombinovat různé postupy, jako je sport, masáže i kosmetika na celulitidu...
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Bojujem s nou cvicenim, behanim, korculovanim a tak :)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ty jo :D s celulitidou nijak nebojuju. Popravdě ani nevím jestli kluci celulitidu můžou mít :D. Ale já celej život závodně tancuju a sportuju takže bych k ní ani neměl být nějak náchylný :DD pokus je to tedy možný :D . Jinak krém bych dal mamce ta asi bude vědět co s ním :D a švihadlo bych si s radostí nechal a hopsal :D

    Thomsayl@gmail.com
    www.thomassayler.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. uzasne je to svihadlo ;) Urcite sportom!!! ale ja ju mam :/ aj ked sportujem,ale aspon si ju zmiernim sportovanim ;) ivuskamikulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím jsem žádné přípravky na celulitidu nezkoušela, po dětech to bude těžký boj s kterým by mi tento přípravek snad pomohl ;-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já zkouším bojovat pravidelným cvičením a nějakým tím mazadlem, tak doufám, že výsledky se brzy dostaví :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Super soutěž :) Proti celulitidě nijak nebojuji, spíš jen tak nadávám :D indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Super výhra. Zatím jsem nenašla nic, co by na celulitidu fungovalo, tak uvidíme ,o) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. zjistila jsem, že více než mazání nějakým krémem mi pomáhá masáž v páře nebo v sauně speciální žínkou- a fakt to funguje! Vyzkoušela jsem spíše levnější krémy na celulitidu (Nivea a atd...) a ty moc nezabíraly, tak by mě zajímalo, jestli je Clarins předčí.
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Já teda nějak výrazně na celulitidu netrpím, takže nějak speciálně proti ní nebojuji. Ale to švihalo bych brala :D musím si na jaro nějaké pořídit :)

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Já bojuji s celulitidou jedině cvičením. :) Cvičím pravidelně poledance a teď k tomu i antigravity yogu na protažení, no a jak je jistě známo, cvičení a protahování je nejlepší v boji s celulitidou, protože vám pěkně rozproudí lymfu. Kdybych tomu mohla pomoci ještě krémem od Clarins, určitě se bránit nebudu :))
    Sarynkas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. S celulitidou bojuju už nějaký ten čas a zdá se, že se začínají ukazovat výsledky, ale je to makačka - cvičím s Jillian 30 days shred a k tomu jednou týdně trampolínky a bodystyling a občas zajdu na vacushape. Ve sprše střídám na stehna teplou a studenou vodu, pak promasíruju levandulovým mýdlem na celulitidu a hlavně dvakrát denně mažu krémama. Zařadila jsem to do své jarní detoxikační kůry a krom toho, že hubnu se ztrácí i ďolíčky na stehnech. Tak snad to bude pokračovat :)
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Já bojuju s celulitidou cvičením, masírováním speciálním kartáčem po namázání krémem proti celulitidě a pitím vody :)
    Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Já se teda s celulitidou snažím bojovat seš můžu, ale nějaké výsledky teda nevidím, takže by se mi tento krém moc hodil. Bojuju proti ní nějakým tím mazadlem a pak cvičením :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. sport a pohyb,no a ked som fakt leniva tak pravidelne kremikovat zadocek a stehna :)

    bfulierova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. S celulitidou nedělám nic, protože mi nevadí :)) A že mám kila navíc mi taky nevadí, protože jsem ve svém životě překonala určitou věc a teď jsem spokojená taková jaká jsem!
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. To je roztomilé balení.
    Joo celulitida, aneb jak by řekl můj přítel, cituji: "Víš proč chlapi nemají celulitidu? Protože je to hnusný" - vtipálek :)) Já s celulitidou zas až tak nebojuji, nebo tedy spíš nevědomky. Hodně piju (konečně jsem se to naučila!) a cvičím a čas od času použiji takovou masážní hlavici. Před cca půl rokem jsem ještě k hlavici používala mazátko na celu a dokonce jsem se donutila, ho používat pravidelně. To je asi nejdůležitější bod u mazátek na celu - pravidelnost.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojky :) Já musím říct, že celutidou zatím netrpím(musím zaklepat :DD), jelikož mi je 15, ale už i u děvčat v mém věku jsem ty nevzhledné dolíčky viděla...kdybych vyhrála, darovala bych produkty mamce :) sasinova.majda@seznam.cz. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  54. Osvědčeným bojem jak všichni ví je sport a jelikož já jsem úplný lenoch tak se mě celulitida docela drží :)
    Od března čekám až se oteplí a až to příjde, vytáhnu nové běžecké boty a bude to velký boj - běhání 6x týdně + 30 days shred + krém proti celulitidě, já myslí a věřím, že ten boj vyhraju! :))
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Já bojuji s celulitídou pravidelným pohybem, hodně piju čisté vody a mám ráda Ryor a Elastyl s příslušným kartáčem na masírování. :)))

    Michelle.Stephankova@gmail.com

    Pěkný Den :))

    OdpovědětVymazat
  56. Snažím se zdravěji jíst a víc se hýbat a to švihadlo by v tom určitě spolu s krémem hodně pomohlo:)

    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Bojovala jsem krémy, dietou i nějakým cvičením..teď už dlouho nebojuju, takže bych zas měla začít, tohle by bylo skvělé nakopnutí:-)
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Celulitidou bojuju jen občas, takže neúspěšně :D Možná, kdyby se mi chtělo cvičit pravidelně, tak bych výsledky viděla, ale jsem lenoch :( takže chodím jen parkrát za měsíc na jumping - trampolínky

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Stále bojuju jen jedním způsobem a to tak, že cvičím, cvičím a cvičím :)

    Tereza.Bajciarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. 1. sleduji :)
    2. já naštěstí celulitidu nemám, takže jsem ráda, ale moje sestra ano a používá jen nějaké přípravky.. necvičí.. Takže kdybych náhodou vyhrála, udělala bych jí radost tímto dárečkem :)..
    3. obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Snažím se hodně pít a trošku více hýbat. Bohužel změni jsem nezaznaměnala.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ja cellulitudou tolik netrpim,(jen tak primerene :D) ale abych ji predesla tak piju vodu a snazim se co nejvic hybat i kdyby slo jen o to jit pesky misto jizdy tramvaji a tak :)

    OdpovědětVymazat
  63. Celulitida se mi začla objevovat nedávno, od té doby jsem vyzkoušela jen několik málo přípravků a teď používám masážní gel od Dermakolu :)

    barup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  64. 1) FB: Šárka M.
    2) Snažím se proti ní bojovat tak, že skáču přes švihadlo, používám jeden gel/krém s masážní hlavicí z AVONu, nebo mě taťka masíruje, jím zdravě, hodně piju, cvičím denně, ale bohužel jsem žádné změny nějak nezaznamenala :/ To je asi tak všechno :)
    3) Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Splněno: Lucy Bi
    Tak hlavně cvičím a snažím se pít hodně vody. Zrovna včera jsem si říkala, ž musím zase začít s masirovanim! :D Měla jsem nějake kremy z drogrie a nic moc .. mozna se po necem jeste poohlednu :))
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. sleduji
    s celulitidou zatím nijak nebojuji, ale asi by to chtělo začít aspoň jako prevenci

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Poslední týden jsem začala cvičit.. dřepy. :) Podle takového měsíčního plánu.. každý den se přidává 5 dřepů.. a začíná se na 50 dřepech. :) A uvažuji že začnu i více zdravě jíst.. závidím těm slečnám které mají tenké a pevné nohy! :( :)
    barosovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Sleduji
    S celulitidou zatím nebojuji, pro prevenci pouze běhám a cvičím. Přípravek bych věnovala spíše mamince, která stále nemůže najít přípravek, co by proti celulitidě pomohl.
    anet.123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj :) Tvůj blog je super každý den článek prostě BOMBA!BOMBA! :D a teď ještě soutěž :O skvělý :)já tedy celulitidu nemám kvůli svému věku (14) :D ale byl by to krásnej dárek pro mamku k narozeninám tak uvidím :) jestli mi dopřeje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  70. Já teda proti celulitidě zatím moc nebojovala, ale minulý měsíc, když jsem viděla ten svůj pomerančovej zadek v zrdcadle jsem se rozhodla, že s tím musím už něco udělat :D . Začala jsem trošku cvičit, ale nevěřím, že by to do léta zmizelo :D

    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Musím se přiznat, že přestože celulitidu mám, moc pozornosti jí nevěnuji, přece jen jdou vidět jen dva ďolíčky když si sednu a to není zas tak hrozný :D. Poslední dobou, když si udělám čas, promasíruji tělo umělohmotným válečkem s hroty, pak tělo promažu zpevňujícím mlékem a promasíruji prsty. Také jsem začala cvičit a poctivě se protahovat, mám pocit, že to funguje, do léta ze mě bude kočka :D :D.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. já jsem boj teda přiznávám se vzdala :D u cvičení jsem dlouho nevydržela a tak se to všechno vrátilo do starých kolejí! achjo :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. ahoj, předem děkuji za možnost se zúčastnit :) tohle vítězku určitě potěší :) abych pravdu řekla, tak sem dlouhou dobu s celulitidou neměla nejmenší problém, ten přišel až po hormonální antikoncepci, z toho plyn,že nejlepší by bylo ji vysadit, ale jelikož mi řeší zase jiné problémy, tak nemohu..takže doporučuji cvičit Jillian a hodně pít, jednu dobu mi pomáhala i obyčejná Nivea (v modrém kelímku) :) měj se krásně, pa :)
    themarksokol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Ja nebojujem dáko, nakoľko pravidelne tancujem. Ale asi tak raz týždenne sa natriem krémom proti celulitíde, aspoň preventívne. :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj, já a celulitida? No, snažím se teď po zimě hlavně zhubnout a tím se mi zdá vylézá i tato potvorka. Nijak zvlášť ji však neřeším, zkouším krémy na vyhlazení a překvapivě bych řekla, že trochu pomáhají, hodně piji a začínám běhat a také ráda jezdím na kole, což je asi vše, co mohu udělat...Hlavní je však být spokojená (v mém případě se každý den nepřejíst) a pak to jde samo...:)
    petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. S celulitidou mám problémy hlavně v dolní části těla. Od pasu nahoru jsem štíhlá, ale moje nohy jsou opravdu VELKÉ :/

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Mm momentálne nebojujem asi nijak :D ale preventívne cvičím, aj keď by som mala možno viac

    jannnka1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Bojujem krémami a masážami od priateľa :D

    didala270@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Juu svihadlo ! Nejoriginalnejsi položka v beauty balíčku ever !!
    Noo asi bych měla začít cvičit :D
    Lucik.hroch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. celulitida je běh na dlouhou trať. Snažím se jíst dostatek zeleniny a ovoce, tak jak to máme všechny načtené, a také skáču přes švihadlo, dělám dřepy a protahuji se. Myslím, že by to chtělo i nějaké pravidelné masáže olejíčkama, ale není na to vždy dost času.
    Tento krém bych moc ráda vyzkoušela.
    hippies2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Proti celulitidě zatím bojuju pouze sportem a řekla bych, že to zatím stačí, ikdyž na zadečku už hold něco je :/

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Já zatím nebojuju asi nijak, ale snažím se zdravě jíst a hodně se hýbat. ;-)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Celulitidu nemám, ale hodně piji a hýbu se.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Nijak extrémně nebojuju, protože sem donedávna žila s pocitem, že žádnou celulitidu nemám, ale ejhle:D I hubeňour může mít na stehnech pořádnej pomeranč:D Tak aspoň cvičím:D
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. hana@zlamals.eu

    Moc děkujeme za giveaway! Švihadlo mám, dokonce kožené .) ale pořád si ho někdo půjčuje, takže se mi další určitě neztratí .) Jinak proti celulitidě jsem dřív nic nedělala, ale ted cvičím pilates, začínám cvičit i podle domácích videí a chci si koupit masážní kartáč do sprchy. Ať to taky trochu v létě vypadá! :D

    OdpovědětVymazat
  86. Můj boj proti celulitidě? Snažím se jíst zdravěji a hlavně začínám chodit běhat (i když v tomhle počasí nic moc :D) a taky si zacvičím doma. :)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Proti celulitidě bojuji momentálně workouty, což je cvičení, které cvičíš denně cca 25 minut, je to makačka, ale celulitida mizí a křivky dostávají dokonalejší tvar. Také používám krémy na celulitidu a to pravidelně, ráda bych vyzkoušela něco "lepšího" a Clarins je má oblíbená značka, tak o to víc bych si tento se přála. No a to švihadlo je božííí, jistě bych ho využila a nestálo by mi jen tak v koutě;-)...Každopádně super, že díky tvé dlouhodobé práci na blogu můžeme soutěžit o takovou cenu!

    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Na celulitidu je nejúčinnější sport, sprchování teplou a studenou vodou, masáž, skořicové krémy, pít hodně vody, jíst potraviny bohaté na vit C a B atd. atd. atd... Toť teorie :-D Celulitidu mám, ale ne tak strašnou, objeví se, když si sednu :-/ Když se ale začne blížit léto, snažím se dodržet aspoň některé z těchto bodů a vím, že pomáhají :-) natalia.galova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. na mojom tele je toľko vecí, ktoré pútajú (negatívnu) pozornosť, že s celulitídou si až takú veľkú hlavu nerobím - v každom prípade takýto set by ma veľmi potešil :))

    bacovak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  90. wau to švihadlo vyzera uplne super s tym by sa skackalo :D celulitídou sa neako nezaoberam ale myslim že korčule su na to velmi dobre

    tina.tia.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Ha, zrovinka si chci pořídit švihadlo, tak si počkám jestli se nedočkám u tebe :D Jinak nějak zvlášť cíleně proti tomu nebojuji, protože přípravkům proti celulitidě zrovna dvakrát nevěřím. Ale jednou jsem si u avonu při záchvatu ze super slevy koupila nějaký ten krém s masážní hlavicí a jako jo, je to ok, přinejmenším na dotek je pokožka hladší a za to jsem ráda. A taky si samozřejmě občas zacvičím, ale to dělám spíš pro zábavu a zpevnění postavy než vyloženě kvůli celulitidě :)

    muchtarka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Nebojuji nejak intenzivne, ale snazim se pit hodne tekutin, hybat se a sem tam pouzivam peeling ve sprse:)
    kaaacza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Já bojuju tak na půl :-) Mažu se jako blázen a sem tam cvičím :-) A tenhle krém jsem tedy ještě nezkoušela :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. 26nikolka26@seznam.cz
    like na fb jsme dala pod jménem natílie humlová
    krásná giveaway :) držím si palečky a s celulitidou nijak nebojuji :)

    OdpovědětVymazat
  95. Piju hodne neperlive vody a rada chodim pesky..rada bych tento krem vyzkousela :) Hubertka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Já se snažím hodně pít pití bez bublinek, zdravě jíst a často cvičím :) Občas také používám různé krémy a doufám, že trochu pomohou :)

    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Zatím nijak nebojuji, ale měla bych začít :D. Asi skákat přes to švihadlo, jenže žádné nemám, tak třeba se poštěstí :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. IvanaPaulusova@email.cz
    Zatím celulitudu nemám skoro vůbec. Mám celkem dost pohybu a snažím se i cvičit a pít hodně vody, tak doufám, že se mi vyhne obloukem ;)

    OdpovědětVymazat
  99. Zatím nebojuji. Ale snažím se jí předcházet. Jelikož nemám dostatečnou vůli, abych se vzdala zmrzliny a dalších mňamek. Tak v mém případě, nejlepší způsob, jak přecházet celulitidě, je věnovat se pohybu, který mě baví. Takže: cvičit, cvičit, cvičit.
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Každý pracovný deň sa snažím odcvičiť si aspoň 30 minút (keď na viac nemám čas). Pijem veľa, veľa, veľa vody a masáže s roll-onmi tiež nevynechávam. Pokožka je po nich nádherne prekrvená a prebudená :)) RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Mně se nejvíc osvědčily z mazadel břečťanový a skořicový gel. No a samozřejmě cvičit, cvičit, cvičit... ale stejně mi to občas přijde jako boj s větrnými mlýny :D

    eliss.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. 1) sleduji jako Ann Candy
    2) Celulitidu naštěstí nemám, ale stejně cvičím stehna pro zpevnění. Mám krém s Q10 od Nivei a je skvělí :) Jinak cviky pro zpevnění stehen a zadečku :)
    3) annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  103. veľa cvičím inač nič :D
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. mažu, masíruju, cvičím jógu a snažím se jíst zdravě :) ale to bych stejnak dělala bez ohledu na to, zda ji mám nebo ne..
    woollysockson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. ja som si kedysi kupovala masážnu soľ vo vreckách od dermacolu :) krásne voňala a po pravidelnom používaní sa mi zdalo že trošku zabrala (možno som si to len namýšlala :D)
    a teraz sa odhodlávam začať s behaním, ale ako sa poznám, zase to do leta nestihnem :D
    MiuskaJ@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. ja som si kedysi kupovala masážnu soľ vo vreckách od dermacolu :) krásne voňala a po pravidelnom používaní sa mi zdalo že trošku zabrala (možno som si to len namýšlala :D)
    a teraz sa odhodlávam začať s behaním, ale ako sa poznám, zase to do leta nestihnem :D
    MiuskaJ@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Začala jsem se relativně pravidelně mazat, ale je mi jasné, že tady nemůžu očekávat velký efekt, tak už jsem si našla cvičení, teď už jen překonat lenost, a začít:-)
    Averie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Nejraději v posilovně a usilovně přitom nadávám trenérovi, že je na nic...protože stehna mám pořád drsně/sexy/odpudivě/nepatrně ďolíčkatá - míra ďolíčkatosti záleží na tom, kdo se dívá. Katyna
    cepek.katyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. S celulitidou "bojuji" tím, že si sundám brýle při mazání inkriminované oblasti. Co oči nevidí, to srdce nebolí a s mými dioptriemi dvojnásob :)

    smile.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Snažím sa pravidelne cvičiť a zdravo jesť, ale keď ono je to také ťažké :( . Jediné v čom som vzorná, je krémikovanie. Každý deň si aj 2x krémikujem inkriminované oblasti a naozaj to zaberá, tak by sa mi ďalší krémik zišiel. Mám ich naozaj obrovskú spotrebu. Švihadlo naozaj pomáha, ale ja s ním nie som veľká kamarátka. Možno švihadlo od Clarins bude dostatočná motivácia :)
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Já s celulitidou nemám naštěstí takový velký problém, ale i tak se ji snažím předcházet.
    Používám zpevnujicí telový balzám od dermacolu, a snazím se hýzde si oplachovat silným proudem studené vody.. nekde jsem cetla ze to pomáhá, ale abych se přiznala nedělám to pravidelně.:)

    Na fb sleduji (evzenie nováková)
    bzicek@email.cz

    Snad se mi postesti.:) jeste nikdy jsem nevyhrala v zadne giveaway, tak snad se to zmeni
    www.evzuu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  112. já posiluju zadek a mažu ho v létě krémy. ty mě celulitidy sice nezbaví, ale aspoň po dobu používání kůži krásně vypnou :) plus snažím se pít dva litry vody denně.

    xkatiexxx1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Zatím nějak nebojuji, spíše nejdříve bojuji s mojí váhou :D Potom se budu soustředit na tu celulitidu :)
    peuna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. no tak snažím sa dodržiavať pitný režim, cvičiť, klasika :) skúšala som rôzne krémy, ale nanašla som taký, ktorý by mi vyhovoval. niekde som čítala, že na celulitídu je dobrý žihľavový roztok, ale nikdy viac :DD švihadielko je rozkošné, na leto by bolo perfektné !

    vyvsgi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Proti celulidite nebojuji nijak ... jelikož je vzadu a tam já si nevidim :D takže mě to netrápí :D
    darinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Tak clarins už mám dlhšie lajknuté na facebooku :)
    Aaa no ja cvičením a stravou..do roku 2012 som cvičievala,ale úplne občas len..niekedy behať,do posilky, fakt málo..od nového roku cvičím viac,každý deň a je to vidno aj rozdiel..ale zas ja ľúbim papať, jem aj zdravšie, ale zjem aj sladkosti alebo pizzu :) nikdy som nemala nejakú výraznú celulitídu, ale slabú mám pod zadkom a toho by som sa rada zbavila že úplne :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Proti celulitidě nijak zvláš nebojuji. Snažím se pouze dodržovat pitný režim a někdy si trošku zacvičit.

    ver.vanickova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Proti celulitide bojuji sportem a pitnym rezimem, ale zatim to moc nepomaha :-))
    Simonka.si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Lajk jsem dala jako Katka Slobodníková.
    Proti celulitidě bojuji sportem, pitným režimem a masážní houbou ve sprše :D
    myladyhoop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. To je krásná výhra! Abych se přiznala, jsem typ spíše PRO celulitidu - to znamená, že vnitřně jsem ochotna proti ní bojovat všemi možnými i nemožnými silami ale bohužel, lenost je silnější a vždy nade mnou zvítězí :D Tak třeba by mi to s tímto krémem šlo lépe a konečně bych s tou potvorou zatočila!

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Snažím se cvičit a jíst zdravě :-)
    elisa.novak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj, tak já bojuji peelingovou rukavicí, kterou drhnu stehna a zadek ve sprše a pak skořicovým zábalem od Salvusu, kterým se vždy namažu a pak zabalim do potravinářské folie.annie.mail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. "Bojujem" krémom aj keď nevidím nejaký extra účinok, tiež nepijem moc bublinkové limonády.
    sue.ondrejcakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. po kazdom kupeli sa kremujem a masirujem specialnym diskom. a snazim sa pit vela vody a jest zdravo :) malikova.m@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  125. Boj proti celulitidě? To se hodí.. zvlášť teď, když snad bude pěkné počasí :)) cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Bojuji proti ní jen cvičením :-).

    k.lesakova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Můj recept na celulitidu? Hodně vody a hodně pozitivního myšlení, člověk přece nemůže být dokonalý ;-)

    martina.sitinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Hodně Zumby...hodně vody...hodně mazání :)))) Chodím tancovat Zumbu už asi tři roky. Snažím se dodržovat pitný režim a hlavně se pořád mažu :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Proti celulitidě nijak nebojuji, nemám s ní až tak veliké problémy(větší problémy mi dělá suchá pokožka :D) Jinak tvůj blog sleduji už strašně dlouho, jež BOŽÍ :33

    houdkovae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Já se snažím hodně pít, jíst zdravě a občas cvičit, jsem pěknej lenoch a občas se dokopat k nějakýmu tomu pohybu dá vážně zabrat :D Ale do léta bych si chtěla zpevnit svaly, abych se nemusela chodit v šortkách a krátkých šatičkách :) A víš co mi taky pomáhá na celulitidu? Přítelovy masáže! :D

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. tak nějak pasivně bojuju pořád..teoreticky :D
    ale jsem moc líná na to, abych vážně něco dělala :/ ::D
    stepi.masatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. To švihadlo je ták rozkošné:)) já nebojuju proti celulitidě nijak. Možná jen pravidelným pitím velkého množství vody. Je to divné, ale celulitida se mi objevuje jak se mému tělu zachce:D náznaky celulitidy na stehnech pozoruji hlavně během zimy, ale před létem většinou jakoby zmizí:)) ale jako prevenci se kosmetickým přípravkům nebráním, takže bych tuhle novinku od clarins moc ráda vyzkoušela:))

    OdpovědětVymazat
  133. S celulitidou jsem nikdy dřív bojovat nemusela.Až teď v 38letech musím začít a nejen s ní, i s polštářky tuku.

    Hanula74@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. hmm dřív hraním fotbalu, teď gaučingem:-)
    evchelseaclub@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  136. Ahoj, proti celulitidě se snažím bojovat cvičením, bohužel u žádného nezůstanu dost dlouho na to, aby šly vidět nějaké výsledky :-D... Teď jen čekám až nám tu sleze sníh abych mohla začít běhat, když už na to cvičení jsem líná - dělat to každý den. Ale snad jednou ta zatracená celulitida zmizí, nebo aspoň ať je v mírnější formě, takhle se mi vůbec nelíbí!!! :-)

    cococherry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Ahoj, tak já bojuji hlavně sportem a doufám, že počasí dovolí a ke všem těm indoor sportům budu moct zařadit zase své milované kolečkové brusle, na kterých, co si pamatuji, už jsem minulý rok touto dobou jezdila (: Jinak taky vím, že by se mělo hooodně pít, v tom mám dost mezery. V podstatě ani s celulitidou se mi moc nedaří. Asi to bude celoživotní boj, který ale rozhodně nevzdám ((:

    RebekaZved@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Bojuju s ní tak všelijak, jak se dá. Nutím se hodně pít neperlivou vodu (jinak bych skoro nepila), občas cvičení, chůze, prostě pohyb. Po koupeli si celulitidu třu froté ručníkem a když mám čas, používám krémy, které dokonce fungují (Dermacol, Avon). Taky si občas stehna naklepávám na masážním přístroji.
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. To švihadlo je luxusní :D
    Snažím se proti celu, bojovat hlavně pitným režimem a pohybem jak aerobním tak i občasným posilováním. Dále se snažím končit sprchu studenou vodou na problematických partiích, ikdyž tohle jde lépe v létě. :)

    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Hmm, tak já nijak zvláššť proti celu nebojuju..možná tak se snažim jakš takš normálně jíst a hejbat se.. :)
    jane.beautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Celulitidu mám,ale neřekla bych, že s ní bojuju. Cvičím tedy jógu, chodím na masáže, promazávám se a občas i scrub ve sprše použiju (díky LUSH!!!). To vše ale dělám pro to, že mě to baví a užívám si to, určitě to není součást válečné strategie :o)
    rony.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Nebojuji nijak, ovšem při nedávném důkladném pohledu do zrcadla jsme došla k závěru, že bych měla bojovat všemi prostředky, snad i těmi nefunčními :D
    alltheprettyjars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj :) tak to je úžasný. Ráda bych tohle vyhrála, v měsíci únor jsem totiž začala svičit podle Jillian, asi jen 20 dní, ale nakoplo mě to ke cvičení, ikdyž si do teď ráda smlsnu něco sladkého :) Je pravda, že výsledky zatím nevidím, ale měla bych začít spíš tím kardiem. Což nejlepší co může být je švihadlo a díky němu si vytvaruju krásné pozadí :) Proti celulitidě cvičit nemusím, ale chozením do bazénu a občasným protahováním tomu přecházím :)

    barochovamartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  145. =D Bojuju pozitivním myšlením! Měla bych i jinak, vím to a jako spoustu lidí si říkám, že zítra začnu !!! =D =)

    Dodisss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj, me na celuditidu nejvice zabralo plavani, chodila jsem 3x i vicekrat tydne a postupne mizela. Pak samozrejme i zdrava strava, prevazne hodne zeleniny a ovoce, zadne pecivo a hodne piti a cviceni. Chtelo to vuli, ale byla pryc. Ted je i ta vule pryc, proto bych rada zase zacala, a kdo vi, treba s pomoci teto kosmetiky.
    Ivana.stankova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Snažím se pít dost vody :)

    napis.ani@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Snažím se cvičit neustále kardio :)

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  150. snažím se bojovat vyváženou stravou, masážemi od přítele:) i ruznými gely, a i když jsem šíhlá, tak ji boužel mám:(

    denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Hodně piju a něco občas dělám, a pak samozřejmě miluju peelingování, takže proč ho sem nedát jako argument :-D O krémech na celu si myslím svoje :-) ale tak třeba mě tento přesvědčí, když mu dám šanci?
    PS - celkem mi zmizela po vysazení HA :-)))
    nonysek@seznam.cz
    Clarins sleduju už dlouho a FB :) ale pod svým jménem, které k přezdívce moc nechci uvádět :D

    OdpovědětVymazat
  152. Jím zdravě, snažím se dodržovat pitný režim a cvičím doma. A až bude pěkně, tak si chodím zaběhat :)
    Jinak ještě používám peeling.
    ivetanekulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. ááá, no tak to je naprosto dokonalý!!!! :-))
    Boj proti celulitidě? Jsem vyzbrojená třemi P: pravidelný SEX, pitný režim a pohyb ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Já proti celulitídě bojuju cvičením :D ikdyž se bojím, že mým věčným sezením u PC mi to stejně už nepomůže :D

    evusj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Celulitida? Měla bych s ní začít bojovat, ale nemám moc času na to, jít si třeba odpoledne zaběhat. Musím se věnovat hodně učení a malbě, takže by se mi tenhle set rozhodně hodil. Nemusela bych se totiž vzdávat svých koníčků a přesto pracovat na svém těle. :)
    krivohlavka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Skvělá soutěž! Stránky jsem viděla poprvé, like je udělen a já si zajímavě početla! S celulitidou nebojuji. Jsem lenoch a cvičení mě nebere a už jsem vzdala zázračné krémy :). Ale švihadlo bymohlo být super :).
    hankarazova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Like jsem dala :)).
    naty.sweett@gmail.com
    S celulitidou to už pomalu vzdávám..Vyzkoušela jsem toho hodně a zatím nic nepomáhá,takže snad tohle..

    OdpovědětVymazat
  158. Nikdy som s celulitídou problémy nemala...
    Teda nikdy, až kým mi nezačalo chutiť jesť viac ako je potrebné a nezačala som adekvátne k tomu aj priberať :/
    Teraz to nie je žiadna sláva, ale začala som so zmenou jedálníčka a tiež sa chystám (!! :D) začať pravidelne cvičiť, pretože zatial je to len sem hop tam hop a nič z toho :D:D aj keď je to také sporné, lebo poznám baby, ktoré cvičia veľa (respektíve športujú), a celulitídu majú katastrofálnu. tak neviem neviem...
    a čo sa týka nejakých prípravkov, niečo som mala, ale skôr to boli len pekne voňavé krémy a cenovo som sa držala pri zemi. Bolo by teda fajn pre zmenu odskúšať niečo z inej kategórie + to ŠVIHADLO chcem ! :D:D vážne :)

    OdpovědětVymazat
  159. Ten balíček je prostě úžasný :) Neuvěřitelně nápaditý... protože vyjadřuje, jak se na celulitidu musí! Nejde jen o to se něčím mazat, ale také o cvičení a stravování.

    Sama se pravidelně mažu krémem proti celulitidě a mám k tomu i masážní roller :) S tím cvičením už jsem teda naštíru :D Ale je to tou dlouhou zimou, cítím se neuvěřitelně unavená :/

    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Já používám krém proti celulitidě, snažim se pravidelně cvičit a hlavně zdravě jíst (i když občas zhřešim :-)

    Můj e-mail je Ellegirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Ahojky :) Tyjo, tak tento balíček mě moc zaujal, jelikož jsem teď začala cvičit podle videí ZuzkyLight a někde se mi ztratilo moje švihadlo, takže tohle by se mi parádně hodilo :P ..Jinak já se snažím bojovat proti celulitidě pravidelným pohybem (chůze, běh, zumba, aj.), potom dostatečným přísunem vody a nakonec pravidelným peelingem zadečku a po sprše dávkou krému proti celulitidě :) Zatím to celkem funguje, takže bych ráda vyzkoušela i tenhle krém od Clarins :) Měj se pěkně - terezabelaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Proti celulitidě se snažím bojovat, ale marně :) Nejvíc asi cvičením a studená sprcha+peeling.

    mrkvicovalenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Moc krásná GA! :) Clarins je super značka a můj like dostala na fb pod jménem Nikol Káchová.
    Proti celulitidě bojuji jízdou na kole-v těchto chladných dnech jízdou na rotopedu (vždy si nohy namažu krémem a zabalím to igelitu) , masírováním a mazáním krémů a zrovna mi došel a tohle by mi udělalo velikananánskou radost! :) Snad budu mít štěstí! :)

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. splněno, tvůj blog sleduji pravidelně :)
    Bohužel nijak nebojuji :D začnu třeba cvičit, ale pak to flákám :/
    odvorakova.skola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Snažím sa piť veľa vody, natierať / masírovať a hýbať sa! :)Švihadlo by potešilo! :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Jéé, to je chytré! Švihadlo :D... je prostě fakt, že nic jiného než pohyb a zdravá strava na celulitidu moc nefunguje, to je prostě fakt, i když asi většina z žen by si přála, aby bylo i jiné řešení. Každopádně já tedy praktikuji cvičení a posilování, nejen v rámci odstranění celulitidy, snažím se jíst zdravě a masíruji své sedací partie s krémem od Ryoru s břečťanem... to je ta cesta, tomu ver! :D
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. tak zkouším už několikátý krém a samozřejmě pohyb ale je to zatím marný boj :D
    Martinka.Radek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Ahojky, Jak já bojuju? no především zdravou s travu a dostatečnýma tekutinama:) jinak hodně mažu a mažu :)

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Nikdy jsem nezkusila krém proti celulitidě, nějak nevěřím, že použitím se celulitida vytratí. Podle mě člověk musí zvednout zadek a jít něco dělat a né sedět doma a stěžovat si, jak je tlustej a tak. Důležité je také dostatečný pitný režim a zdravější strava. Pokud se splní tyto body, je určitě dobré stehna masírovat a využít k tomu krém na pomerančovou kůži. Já sama tancuji a doma se snažím posilovat, baví mě to a hlavně chci něco dělat, nebaví mě sedět doma. Je to o tom CHTÍT!
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. v.hanusova1@gmail.com
    právě asi před dvěma týdny jsem začala proti celulitidě bojovat a proto jsem začala cvičit, při koupeli masírovat nohy a důkladně promazávat. Snad to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  171. Mazat, mazat, mazat, hodně vody, pohyb:) klasika:D nedá se říct, že by to mělo účinek:/zatím tedy.

    karin.halfarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. S celulitidou bojuju zejména nadávkami :-) Taky pitným režimem, piju jako velbloud, ale nezdá se, že by jí to nějak vyvádělo z míry a dobyté pozice sveřepě drží. Z patlátek zatím nic nezabralo, třeba je zrovna Clarins ten zázrak? Švihdlo je každopádně rozkošné :-)
    (A Clarins sleduji)
    bald.and.pale@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Já bych ráda bojovala, ale na to mám moc ráda čokoládu... Každopádně když už - občas běh/jóga/jiný pohyb a masážní strojek. K tomu se samozřejmě necpu fast foody a nehledě na nějaký boj téměř nikdy nepiju slazené nápoje.
    kopeckacz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. ten balicek vypada uzasne :-) ja se priznam, ze s tim bojem jsem celkem na ctyru.. ale vzdy pred letem se snazim o neco vic :-D zatim jsem zkousela hlavne takova levnejsi mazadla a zajimalo by me, zda v tomhle pripade znamena kvalitnejsi kosmetika i opravdu lepsi ucinek, nebo jsou ty latky ve vsem stejne.. :-)

    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Na cvičení používám kompresní kalhoty (vypadají jako normální běžecké, ale jsou funkční). Někdy i v kombinaci se skořicovým gelem. Pak je pokožka v těch problémových partiích pěkně vyhlazená, takže jsou ďolíčky minimálně patrné. Takže vyzkoušet nějaký speciální gel na celulitidu + kalhoty + švihadlo, zní jako perfektní kombinace. Tak snad se štěstí usměje :)
    milifousek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Tak like už jsem dala. Proti celulitidě bojuju dost :D Hlavně teda sportem. Celoročně tančím zumbu, v létě jezdím na bruslích. Taky používám ráno a večer gel proti celulitidě. Mám pocit, že zatím se mi docela daří :D Tak snad nepolevím..
    PS: Jen tak mimochodem, žeru tvůj blog..
    j.vasutova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Ja na celulitidu pouzivam gel od Balea a div sa svete, ono to trosku pomaha. Pouzivala som aj ich olejovy peeling a ten bol super, ale zda sa mi, ze ho prestali vyrabat, lebo uz ho nemozem najst :/ Nie ze by po tejto kombinacii celulitida zmizla, ale rozdiel bol fakt viditelny. Teraz by som rada skusila nieco nove, aby som zistila, ci to pojde este trosku prec, lebo ta Balea to uz len udrzuje stale na rovnakej urovni :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Používám různé krémy a gely moc to nepomáhá, ale aspoň mám hebčí kůži, když už nic a cvičím. Poslední dobou squaty a skákání přes švihadlo a ono to i docela zabírá :) Nové by se mi určitě hodilo ;)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. cviceni!!!!
    Dochazi mi inspirace, svihadlo by bodlo. :)
    zakova.vl at centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Super ceny :) Na celulitidu používám krémy od Avon, avšak nepomáhá :) Švihhadlo by se mi hodilo, snad se štěstí usměje.

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. Proti celulitidě se snažím bojovat masírovaním hrubší žínkou a takovým masážním kolečkem do ruky s výstupky :) První pomůcku používám na sucho doma o víkendu, druhou ve sprše přes týden na intru. Dále se ještě nechtěnou příživnici snažím setřást v bazénu, ale celkem často ji i vítám nezdravou stravou... :(

    OdpovědětVymazat
  182. No já se snažím jenom hodně pít čistou nebublinkatou vodu a mazat, mazat a mazat se... Bohužel někdy ani sebevětší péče nepomůže, člověk se s tím musí naučit žít.:)
    simonastodulkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. před několika lety sem si naivně myslela, že se stačí namazat krémem a je po problému. Ale to hlavní, že se musí krém pořádně vmasírovat to mi nějak uniklo, takže se výsledek nedostavil :D teď to nějak neřeším, protože nejsem první ani poslední slečna s celulitidou. Jsou přece důležitější věci, než si lámat hlavu nad tím, jestli si koupit tento krém a nebo tento :)

    OdpovědětVymazat
  184. cvičím a mažu se krémy o sto šest :D
    pmezlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. bojuji cvičením a saunou, s mazátky jsem doteď neměla moc dobrou zkušenost, ale třeba právě Clarins překvapí :)
    annier@seznam.cz (lajk teb i Clarins na FB)

    OdpovědětVymazat
  186. Snažím sa "cvičiť" =D a chodím na pilates :) Či to má nejaké výsledky neviem ale človek sa cíti aspoň lepšie keď vie, že pre seba niečo robí ;)
    Mail: radka.wasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Proti celulitídě nijak nebojuju... Se svoj postavou sem spokojená a zadek i stou potvorou mám ráda :) misapartlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. Já bojuji proti celulitidě, jen trochou pohybu a také si dělám masáž žíňkou ale, s celulitidou jsem se naučila žít, takže z toho deprese nemám, ale jestli by nějaký přípravek měl pomoci, tak sem s ním :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Ja som práve v tomto období prišla na to, že som celulitídu úplne zanedbala :/ vôbec mi doteraz nevadila, mala som ju takú nebadateľnú, nič, čo by kričalo... lenže prvý ročník na vysokej, málo času na cvičenie a zrazu zisťujem, že s tým skutočne musím niečo robiť. A myslím to vážne, teraz mám absolútne okatú celulitídu, takže hor sa do boja. Kúpila som si permanentku do plavárne a krémy od Dermacolu, plánujem aj cvičiť podľa Jill, tak dúfam, že sa to aspoň trochu odrazí :) anetamisikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  190. Švihadlo jsem si zrovna chtěla pořídit nové, takže se zapojuji :)... proti celulitidě bojuju pohybem a zdravým životním stylem (o který se aspoň 6 dní v týdnu snažím :D), myslím, že je to asi jediná účinná zbraň... a na takové to mazání mám ráda citrusový olej od Alverde nebo kokosák ;)
    JohnnieMakepeace@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)