úterý 9. dubna 2013

Famous The Zebra eye palette

Dlouho jsme tu neměli oční stíny, tak si dneska dáme rovnou celou paletku. Značku Famous jsem vám představovala minule v článku o Shimmer Bricku (KLIK) a myslím, že se začíná na blozích objevovat čím dál tím více. Věřím, že její oblíbenost předčí i šílenství kolem MUA a mě osobně jsou produkty Famous mnohem sympatičtější :)




The Zebra Complete Palette (26,7g) - koupíte např. zde na 429Kč

Začnu balením paletky. Proti zvířecím vzorům nic nemám a navíc se mi líbí, že je paletka úžasně měkoučká. Když na ní sáhnete, máte trochu pocit, že je snad nafukovací. Zapínání je na zip, což je fajn a praktické. Uvnitř paletky je velké zrcátko, několik aplikátorů, pudr, bronzer, 3 tvářenky a 16 očních stínů. Existují 3 verze těchto paletek, takže pokud by se vám barevně nelíbila tato, máte i jiné možnosti výběru. Abych byla upřímná, na první pohled na mě paletka působí spíš lacinějším dojmem a za její cenu bych si jí asi nepořídila. Respektive, když rozpočítám, kolik produktů obsahuje, tak to není tolik, ale málokdy se povede, že bych s odstíny v hotových paletkách byla 100% spokojená. U této nemám využití pro řadu modrých stínů, bronzer, který je pro mě moc oranžový a nejvýraznější odstín tvářenky. Na cesty sice fajn, ale v dnešní době nabízí několik značek možnost vytvářet si své paletky podle libosti, takže kupovat paletky, u kterých nemůžu ovlivnit jeho složení už pro mě není tak lákavá.







Celá paletka



Pudr - bronzer - tvářenky


Pudr mému odstínu pleti padl jako ulitý, ovšem bronzer už ne. Má v sobě pidi zlaté třpytečky a na to já nejsem (co se bronzerů týče). Navíc i jeho nazrzlá barva ke mě moc nejde. Z tvářenek mě neoslovila jen Gorge blush, protože má moc výrazný odstín, ale naopak Amaze a Lush blush jsou pěkné odstíny. Výdrž tvářenek není příliš veliká, spíš taková nouzovka, když se potřebujete rychle namalovat, ale neočekáváte, že vám líčení vydrží celý den. Pigmentace tvářenek je jinak moc pěkná a narozdíl třeba od MUA tvářenek nehrozí, že si na tváře nanesete vrstvu barvy, která z vás udělá Marfušku :)




Co se konzistence týče, stíny mi strašně připomínají stíny z MUA paletek. Určitá příbuznost obou značek tu je znát :) Stíny mají skoro až máslovou konzistenci a velice slušnou pigmentaci (až na pár světlých výjimek). Barvy vyšly na fotce celkem věrohodně, takže není nutné žádný extra popis :) Díky svojí konzistenci celkem rychle mizí a trochu práší nebo bych to možná spíš nazvala "drobením", což se ale stává. S bází nemají stíny problém na očích vydržet celý den. Pozor si dejte při aplikaci, protože mají tendence lehce opadávat pod oko.





Moje resumé - paletka sice není úplně špatná, ale znovu bych si jí asi neměla tendence pořídit. Na oční stíny i tvářenky jsem trochu náročnější tvor a tyto úplně neodpovídají mým představám. Každopádně na nějaké ty pokusy s líčením nebo na cesty je fajn. Ne každý je takový fouňa jako já a paletka by se mu líbila třeba víc :) 

Jinak do eshopu přibyla nová značka kosmetiky, takže jestli vás zajímá která, mrkněte sem.

Líbí/nelíbí se vám paletka? Případně máte nějaké stíny této značky doma?


PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí paletky k recenzi

15 komentářů:

  1. Já mám od nich paletku Leopard, co se týče barev, padla mi do oka víc než Zebra :-) Taky nějaké merged stíny a jedny high-five stíny, jako není to to nejkvalitnější pod sluncem, ale dá se to. Já jsem celkem nenáročná, takže jsem v podstatě spokojená, navíc v té paletce jsou fakt krásné barvy :-) Tady jsem o tom cosi psala: http://aodori.blogspot.cz/2012/11/leopardi-paletka-jeji-pratele.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já si brousím zuby na tu leopardí :) tuhle bych asi tak moc nevyužila...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u této paletky by mě přilákal už samotný obal a i její obsah bych využila, asi až na tvářenky, které moc nepoužívám :) Krásná recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice na paletky moc nejsem, ale u této se mi moc líbí zebří obal :).

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych využila jen jeden nebo dva stíny, ale obal vypadá fajn :-) Od Famous zatím nic nemám.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám od nich Brick pořízený na základě tvojí recenze a jsem opravdu spokojená ,o) Paletka se mi moc nelíbí :/

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám tu leopardí a je skvělá, tuhle bych asi moc nevyužila. Od Famous mám ještě Shimmer Brick a tvářenku, z té jsem obzvlášť nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  8. Přemýšlím o koupi, díky za recenzi...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ty tvářenky! Ale taky bych nevyužila celou paletku, třeba ty modrý stíny. Ale překvapují mě svou pigmentací :)

    OdpovědětVymazat
  10. Famous kozmetiku velmi nepoznam, ale počula som o tom, to balenie je fakt užasne ! :) musim sa po popozerat po tomto :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zítra mi má Famous dorazit a protože jsem chtěla ozkoušet hned více věcí najednou, tak mi přijde i tvářenka a bronzer. Musím říct, že mě stíny překvapily, protože podle fotek není pigmentace tak špatná, jak jsem se bála a tvářenky jsou super. Hlavně Lush blush je boží barva .. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Obal je rozkošný, líbí se mi moc! Vnitřek už tak moc ne,barevně mi to nesedí...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)