pátek 19. dubna 2013

Dubnový Greatbox

Opět přichází ta část měsíce, kdy vychází všechny krabičky krásy. První vlaštovkou je tentokrát dubnový Greatbox, který mi byl poslán jeho tvůrci, za což ještě jednou děkuji. Tento měsíc vypadá na velké krabičkové porovnání, takže si můžete udělat samy názor na jejich kvalitu a obsah :)


Krabička GB se od té doby, co jsem měla první vydání v ruce nijak nezměnila. Podle mě je to stále oblast, ve které jsou značné rezervy a kde je co vylepšovat. Obě konkurenční krabičky na designu svých boxů intenzivně pracují a stále jej vylepšují, takže si myslím, že i této by prospěla nějaká proměna a vylepšení. Když opomenu letáčky, které na mně vykoukly hned po otevření krabičky, a které zásadně vyhazuji u všech boxů, tak jsem tentokrát objevila i úvodní dopis. No, dopis je asi silné slovo - spíš potištěný kus papíru. Přijde mi to trochu jako odfláknutá práce, jako kdyby někdo na kartičky zapomněl a na poslední chvíli napsal ve Wordu pár řádek a doma je vytisknul a pak vrznul do krabiček. Když to opět porovnám s konkurencí, tak je to slabota a podle mě další věc, na které by se dalo zapracovat. Já vím, že spousta lidí tohle neřeší, ba ani třeba nečte, ale krabičky krásy jsou i o detailech a drobnostech. Vystýlka krabičky je pěkná a je to takový mix toho, co používají i jiné boxy po celém světě :)



Co mě čekalo po otevření krabičky? No, trochu prázdno, nezdá se vám? Jsem asi trochu rozmazlená z jiných boxů, které se přetahují o to, kdo dá do krabiček více produktů. Všechno samozřejmě nejde přepočítávat na peníze a pro mě spočívá užitek z boxů hlavně ve vyzkoušení nepoznaného a nového. Příliš neslyším na přepočítávání na peníze a to, že nějaký produkt v reálu stojí třeba 4 stovky je mi jedno, když ho třeba sama k ničemu nevyužiju a naopak mě potěší něco za 30 korun.




1) Fenjal tělové mléko Intensive (30ml)

Značku Fenjal znám, ale nikdy jsem od ní nic nezkoušela. Mini balení tělového mléka se neztratí a nosím je většinou v kabelce. Mléko příjemně voní a tváří se nekomplikovaně :) Fenjal podle mě není super drahá značka a tak si myslím, že se v boxu mohlo objevit klidně plné balení mléka. Přece jen na pořádné vyzkoušení je tento vzoreček docela malý a pokud si člověk bude chtít namazat pořádně celé tělo, tak mu dlouho nevydrží.



2) Swisso Logical krém na oční partie (5 ml)

Opět značka, se kterou nemám žádnou zkušenost. Oční krém oceňuji a ráda zkouším nové. Balení je sice malinkaté, ale z vlastní zkušenosti vím, že vydrží klidně i měsíc nebo dva. Stále mám ještě oční krém Mary Cohr z LB, který vyšel někdy v únoru a každé ráno se s ním mažu. Zdá se býti bezedný :) Krém na oči mě tedy potěšil.



3) Mollon Cosmetics lak na nehty (15ml) - plné balení

Tuto značku laků na nehty bohužel neznám a nemůžu posoudit její kvality. Každopádně se mi odstín laku moc líbí, klasická rudá mě neurazí nikdy a najdu pro ní určitě využití. Lak mám už nalakovaný a zatím můžu říct, že má klasický štěteček, lakuje se dobře a kryje už v první vrstvě. Jeho výdrž a odolnost zatím posuzovat nemůžu.



Následují personalizované produkty



4) San Soucis Perfect lips rtěnka č.20 (4g)- plné balení

Od San Soucis byl v minulosti v boxu pleťový krém a novinkou pro mě, že má tato značka i dekorativní kosmetiku. Nikdy jsem nic nezkoušela a ani netuším, kde se vlastně dá koupi. Když jsem rtěnku otevřela, tak jsem byla trochu v šoku z jejího odstínu. Podle čísla odstínu patří rtěnka do sekce brown tones, ale moc brown mi nepřijde. Spíš je to taková růžovo-fuchsiová (na fotce vypadá spíš jen růžově). Když dám na rty jen slabší vrstvu, tak to není tak výrazné a řvoucí (ale tuto personalizaci nemůžu považovat za úspěšnou, protože můj požadavek byl nude odstín). Kdybych měla předem možnost si rtěnku vyzkoušet, tak bych sama takový odstín nevybrala. Moc se mi líbí detail, který je vystouplý na vrchu rtěnky a i když se po pár použitích otře, tak je to pěkné :) Jinak má rtěnka celkem příjemnou krémovou konzistenci a zatím se zdá, že i solidní výdrž.



5) Sans Soucis Eyeshadow refillis oční stíny (0,75g)


Oční stíny mají upřímně trochu nepraktické balení, které je docela miniaturní a špatně se otvírá. V eshopu GB si můžete koupit i krabičku, do které se stíny ukládají a mít to tak praktičtější. Jinak odstín je fajn, hnědá se vždycky hodí a navíc oceňuji měkkou texturu a skvělou pigmentaci stínu. Bohužel ten tvar je vážně nepraktický a štětcem se barva nenabírá zrovna pohodlně.


Co bych tak řekla k tomuto vydání - nemám celkem vůbec problém s výběrem značek, nic z boxu jsem nikdy nezkoušela a značky mě nijak neuráží. Jak jsem psala několikrát, ráda zkouším neznámé značky, které si jen tak v drogerii nekoupím, takže z tohoto pohledu box splnil má očekávání. Tentokrát převažuje dekorativka, což by některé z vás mohly jistě ocenit :) Je to v pořadí druhý box a zatím mi jejich úroveň přijde spíš kolísavá, jednou se mi vydání líbí, pak zase ne. O minulém vydání se docela živě diskutovalo u Levandule a myslím, že toto vydání je o dost povedenější. Vyloženě mi z boxu neseděla asi jen rtěnka, není to úplný propadák, ale jak jsem psala, odstín není úplně podle mých představ. Tak nějak ale nemůžu říct, že by mě v boxu něco vyloženě nadchlo a sedla jsem si z toho na zadek. Konkurence je holt už veliká a boxy musí přijít s nějakým velkým trumfem, který by laťku pošoupl o něco víc.

Zajímal by mě váš názor na toto vydání. Líbí/nelíbí se vám? Případně koupil si už box někdo pro sebe?

30 komentářů:

  1. Vedle Ladyboxu a Senzaboxu zatím vypadá Greatbox (snad kromě lednové edice) trochu jako chudá příbuzná... Uvidíme, jestli se mu podaří vyrůst do něčeho lepšího, ale přiznám se, že vzhledem ke značně kolísavé úrovni bych zatím měla docela strach si ho objednat...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak za mě se jim tedy moc nevyvedlo.. :( Ještě, že jsem neobjednala.. co je to na té rtěnce za kapky? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla Greatbox jednou a musím říct, že tenkrát jsem se zrovna strefila do toho asi nejlepšího vydání. Ted mi připadá že teda nic moc a jsem ráda že jsem ho neobjednala byla bych hodně zklamaná. Značky jsou sice neznámý to se mi líbí, ale vůběr produktů mě zklamal. Lak na nehty nepoužívám protože mám gelovky a tělových mlék mám doma snad milion. Co se očního krému týče tak by po minule zkušenosti s firmou Zepter letěl rovnou do koše steuně jako ty vzorky krémů na ruce s obrovskýma třpytkama to byla fakt hrůza. Hold jak jsi řekla konkurence je opravdu veliká a bude těžký ji dohnat.

    OdpovědětVymazat
  4. docela nuda, mě se zase ta rtěnka moc líbí, na léto bych jí asi unosila:)

    OdpovědětVymazat
  5. keby som si objednavala boxy chcela by som tam urcite mat dekorativku a tej je v tomto boze dost, ale neviem nejako ma nic z toho neocarilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. S Great boxom nemám žiadne skúsenosti, ani som nesledovala recenzie naň, ale musím povedať že takýto obsah balíčku by ma potešil. Ak nemáš s Fenjalom skúsenosti určite odporúčam vyskúšať. Či už sprcháče alebo mlieka sú skvelé. Parádna hydratácia, nevtieravá vôňa a pritom cena je rovnaká ako u Nivei a spol.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento mesiac som si objednala senzabox, ladybox aj mysterybox (slovenska krabička), takže budem makať na porovnaní :D som vážne zvedavá :) a som celkom rada, že greatbox sa mi k objednávkam už nevošiel :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ikdyž jsem Greatbox nikdy nezkoušela,na blozích jeho obsah vždycky sleduji a abych pravdu řekla, nikdy mě nezaujal natolik, abych si ho pořídila. Musím ale říct, že tohle vydání se mi líbí asi nejvíc :) ještě by mohli zapracovat taky na krabičce, obal taky prodává... :)

    OdpovědětVymazat
  9. jsem ráda, že mě všechny boxy nechávají chladnou, tady z toho bych byla asi zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  10. Je zajímavé se podívat co v krabičkách je,ale já už jsem osobně mírně překrabičkovaná, nadšení mě přešlo v zápětí,kdy jsem dvakrát objednala. Myslím, že ať tam dají cokoliv nevyrovná se to tomu,když si koupím za tu cenu něco, po čem toužím a 100% to využiji. Nemám totiž ráda hromadění zbytečností a všechny výrobky, které mi v boxech byly zaslány mi tady bohužel jen leží bez využití :/

    OdpovědětVymazat
  11. Proč já měsíc nepočkala? :D Oproti minulému je to o hodně lepší! Sice bych si z toho na zadek taky asi nesedla, ale rozhodně by to využila a měla větší radost než z minulého :-/ Jinak máš recht, že by měli zapracovat na krabičce a dopise! To je fakt hrůza a vůbec se mi to nelíbí.. Krabička se mi hned po otevření roztrhla, takže letěla do kotle a dopis? No někde ho mám, ale vytištěný dopis doma na tiskárně mě vážně nebere..

    OdpovědětVymazat
  12. Brala bych asi jen tu rtěnku, právě kvůli detailu nahoře :). Já jsem zatím asi barbar, ale ještě jsem žádný ten box neobjednávala..nějak si říkám, proč objednávat výrobky, ale mi všechny nesednou...nevím:)

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi, jak to bereš. Jako zkoušení nového a neřešíš cenu (ono ty ceny navíc jsou dost nasazené, v UK mají Mary Cohr za cenu o víc jak polovinu nižší, než udával LB v kartičce). A tohle vydání by mě ani nezklamalo a ani nenadchlo, ale asi jen proto, že je to GB, být to jiný box, jsme zklamaná o dost víc.

    OdpovědětVymazat
  14. tým GreatBoxu asi netuší, jaký je rozdíl mezi personifikací a personalizací :D jinak box nic moc.

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle balíček mi připadá takový poloprázdný, stejně jako tobě na začátku a to by mě asi hodně odradilo :D. Navíc ráda zkouším špatně dostupné značky, ty, které vůbec neznám mě moc nelákají, i když je to hlavní účel boxíků.

    OdpovědětVymazat
  16. ta rtěnka má skvělou barvu náhodou.)

    OdpovědětVymazat
  17. nikdy jsem to nepochopila, jak to s těmi balíčky chodí?:D asi jsem trochu mimo, promin, ale nikdy jsem se to nikde nedočetla.. někde se to jako objednává, nebo to nějak chodí pravidleně kvuli recenzím?:) nechápu:(

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě, že jsem tomuhle trendu boxíků nepropadla:). Přicházela bych o peníze a za to bych dostávala porci rozhořčení:D.

    OdpovědětVymazat
  19. Je super, že člověk má šanci vyzkoušet něco nového. Nadruhou stranu je tolik indie kosmetických značek, které bych ráda vyzkoušela...no zkrátka zaujímám k boxům odmítavý postoj, radši si vybírám sama přesně to, co si koupím. A tento box by mne ani nenadhcl a ani neurazil.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten lak je krásny :)

    Pozývam ťa na svoju GA:Giveaway

    OdpovědětVymazat
  21. Dost mě to nutí k zamyšlení nad tím, jaká je životnost celé téhle koncepce....
    Sleduju vývoj LB a myslím, že ti se udrží, protože na tom makají a inovace v e-shopu jsou super, už jsem koukala že bych i něco objednala. Ale prostě vyžít jen z projektu boxíku podle mě do budoucna nepůjde. Já objednala jen 3x LB a mám pocit, že stačilo.... dvě vydání super, jedno objednané naslepo a zuřila jsem. Zpětně ale musím říct, že produkty používám. Nemám touhu nadále objednávat něco dalšího a už vůbec ne naslepo. Pokud se objeví nějaká pecka, kterou chci vyzkoušet /a bude ve stálém obsahu - tj je jisté že při dodatečné objednávce mi přijde/ jdu do toho.
    Když jsem si uvědomila, že za cenu 4 boxů můžu mít třeba Meteoritky, tak je jasné, kam ty peníze dám - do prasátka :)

    OdpovědětVymazat
  22. Celá tahle hra na osobní přístup k zákaznicím je k ničemu, mně přišel úplně stejný balíček s perleťovou růžovou rtěnkou a hnědo-bronzovými stíny, a to jsem chtěla nude rtěnku a stíny na kouřové líčení ... A lak jsem dostala hnědovínový, na jaro a léto se fakt moc nehodí :-( tímhle u mě Great Box skončil :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Kupuju jak Ladybox,tak Senzabox. Ale zrovna tahle krabička je pro mě naprosto nelákavá.

    OdpovědětVymazat
  24. Já si myslím, že GB je odfláklý, nemyslím tím produkty ale design, krabice, reklama..už měli dost času na to se sebou něco udělat ale jediný co udělali, je že začali přidávat dopis..a ten je taky takový obyč..

    OdpovědětVymazat
  25. Já zase chtěla nude odstíny, ale bylo mi řečeno, že jsou již vyprodané a to jsem objednávala hodně brzo. Tudíž mám sytě červenou rtěnku, kterou skoro nevyužiji. Ale stíny byly přesně podle mých představ. Měli by se více snažit...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)